Hakutulokset

  1. M

    Jess Jess Jess!!

    Tuohan on ihan tyypillistä tähän samaan on tullut viimeisen 18kk aikana tullut törmättyä lastensuojelun ja muiden instanssien kanssa. Äidissä ei voi koskaan olla vikaa aina vika on löydyttävä isän puolelta, jos ei muuten niin vaikka keksimällä syitä ;)
  2. M

    Mikä auto?

    Tämä taas kertoo sinun älykkyydestäsi :)
  3. M

    Mikä auto?

    Ostetuimpia? Taitaa olla listan keskivaiheilla Suomessa. Mutta joo jonkun avensiksen ostaminen uutena kaikilla herkuilla pitäisi kieltää lailla, saa niiiin paljon parempia 2v vanhoja autoja samaan hintaan ettei ole tosikaan. Muutenkin uusien autojen ostaminen on kyllä äärimmäisen kovaa...
  4. M

    Mikä auto?

    Ymmärrän tämän näkökannan täysin!! Ja joo jos itse laittaisin 40-50k€ autoon se olisi todnäk joku muutaman vuoden vanha.. Ainut negahan tuossa on sitten se ettei ole takuuta.
  5. M

    Mikä auto?

    Okei mulla on ollut sitten useasti hyvää tuuria :) Samaa ei voi sanoa Mersun omistavista ystävistäni.
  6. M

    Mikä auto?

    Takaveto on hyvä ajettava, kuivalla tiellä eli Suomessa noin 200 päivää vuodesta, Liukkaalla aivan helvetin huono.. Olen jopa nähnyt 500 sarjalaisen jääneen alamäkeen kiinni parkkiruutuun kun oli satanut lunta.
  7. M

    Mikä auto?

    Höpön löpö, samaa settiä kuin muutkin Vag:it ja yleisesti parhaita vaggeja ajaa. 40k€ ei saa järkeviä mersuja
  8. M

    Jess Jess Jess!!

    Niin faktahan on se että en pysty olemaan lapsieni kanssa koska exäni tämän estää. Ja kyllä kieltämättä tuntuu hyvältä saada hänelle rangaistus, josko hänkin sitten oppisi ettei ole koskematon.
  9. M

    Jess Jess Jess!!

    No eiköhän ne suhteet saa kuntoon kun saa lapset itselleen? :) Silloin siihen on mahdollisuus, niin pitkään kun ovat äidillään minulla ei ole mahdollisuutta edes tavata heitä.. Kevennetään nyt hieman, jos äiti hakee apua itselleen ja saa hommat kuntoon ja mahdollistaa minun ja lapsien...
  10. M

    Jess Jess Jess!!

    Niinhän se menee ;) Eikös olekkin hauskaa ajatella että minua syytettiin rikoksesta ja on varmistettu että eräs lastani hoitava henkilö TIESI syytteen olevan aiheeton jolloin hänellä olisi myös ollut velvollisuus tuoda tämä julki.
  11. M

    Jess Jess Jess!!

    Ei saa haukkua, kyseessä on vaan ihminen joka ei käsitä Äidin pystyvän tekemään asioita vittuillakseeen vaan niissä on aina oikeutus.. Samaa piirrettä näkee todella paljon.
  12. M

    Jess Jess Jess!!

    Tämä on vielä aika hyvin auki, mutta olen tehnyt kantelun asioiden salaamisesta jo en tosin LS:stä.
  13. M

    Jess Jess Jess!!

    Siksi että minä olin se monsteri lastensuojelun mielestä, heillä ei ollut listoilla sellaista mahdollisuutta että ÄITI voisi syyttää isää aiheetta. He uskoivat jokaisen sanan jonka ex.äni sanoi mutta todisteet minun puoleltani kumottiin suoraan, kuten kirjoitin aiemmin niin myös LS mokasi tässä...
  14. M

    Jess Jess Jess!!

    Varmaan ironiaa sun puolelta mutta joo mulle riittää se että 1noista lapsista on jo yrittänyt itsemurhaa ;) Asia joka myös salattiin minulta :|
  15. M

    Jess Jess Jess!!

    Todennäköisesti EN syystä että asia julkisella ruotimisella aiheuttaisin myös lapsilleni lisää kärsimystä. Niin mikä sun ongelma olikaan?
  16. M

    Jess Jess Jess!!

    Olen ns julkinen henkilö tuskin tuottaa hirveästi ongelmia saada tämä lehtiin jos haluan. Mikäs muuten sun ongelma on?
  17. M

    Jess Jess Jess!!

    Menetin lapseni kaikkiaan 18 kuukaudeksi. Yritystoiminta meni jäihin (maineen menetyksen takia) Yritystoimintaan liittyvä harrastustoiminta loppui maineen menetyksen vuoksi. Sitten tietty perus stressit ym Ihan sellaista perusjuttua ;)
  18. M

    Jess Jess Jess!!

    No juu mulle on suositeltu yhteydenottoa lehtiin ja jutun muuttamista julkiseksi sen verran hc juttu tämä oli, tässä jutussa on myös mokannut hyvin pahasti lastensuojelu. Tästä jutusta on myös ollut ihan hivenen enemmän haittaa minulle kuin se että jotkut luulevat että olen tehnyt jotain...
  19. M

    Jess Jess Jess!!

    Kyllä se osittain ajaa en ole niin hyvä ihminen että voisin unohtaa 6v erittäin sairaan kiusaamisen , mutta niinkuin sanoin niin ISOMPI syy on se että jos en toimi niin lapseni a joko tappavat itsensä tai b tuhoavat muuten elämänsä-
  20. M

    Jess Jess Jess!!

    On kyllä, vaan ei ainuttakaan saman sarjan juttua kun tää mun tuleva :)

Yhteistyössä