Hakutulokset

  1. E

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heippa, täällä ollaan vielä :) oon vaan ollu poissa täältä, miten tää uus systeemi puhelimella tuntuu jotenki oudolta... Tänään rv 14+3, tosiaan nt-ultrassa kaikki hyvin, neuvolassa ollaan käyty tässä välissä kerran ja siellä kaikki hyvin ja syke jumpsutti 150 <3 ens viikolla sokerirasitus...
  2. E

    Joulukuun tontut -15

    Eka nla takana ja ihan hyvä fiilis. Olihan se vähän hässäkkää ton 2v elohiiren kanssa, eikä paineetkaan ollu taivaissa vaikka tässä on reilusti väsymystä valvottujen öiden vuoksi.. Hb 130 ja lähtöpainoa 8,4kg vähemmän kuin esikoisen odotukseen (tai niinku ekojen neuvoloiden välillä), tähän olen...
  3. E

    Joulukuun tontut -15

    Täällä hävis kaikki (ne muutamat mitä oli) raskausoireet... Eikä oo takasi tullu... Tietysti sitä miettii ettei vaan enteilis mitään... Mut huomen eka neuvola... Toivottavasti ei mitata paineita, voi olla taivaissa...Täällä 2v uhmailee yötä päivää, yöt on ihan hulabaloota eikä täällä kukaan...
  4. E

    Joulukuun tontut -15

    Tervetuloa uudet odottajat! Tarrasukkia matkaan <3 Kello on tosi aikainen, pitänee alkaa valmistautua kummipojan rippijuhliin...jännät paikat! Yks pääsee jo ripille ja kaksi uutta kummilasta syntyi juuri ja ristiäisiä odotellaan :) kunpa vielä tämä oma tonttu nyt pysyis matkassa...
  5. E

    Joulukuun tontut -15

    Täällä ei mitää erityisiä himoja... Ihan normaali nälkä on päivisin iskenyt joten ihan on ruokailtu ku ennen menty vaan tyylii kahvi ja pala leipää kunnes isäntä tulee töistä ja syödään iltaruoka. Merkkareita ostin joku aika sitten ja sitten muistinkin että ainaki miula salmiakki nostaa...
  6. E

    Joulukuun tontut -15

    Ehkä uskaltaudun hiukan paremmin tulla nyt mukaan palstailemaan... Varhaisultrassa käyty, sieltä pieni viikkoja 7+1 vastaava syherö reippaalla sykkeellä löytyi <3 olin niin varautunut johonkin ihan muuhun edellisen kerran hyvin muistaneena... Onnea muillekin hyviä uutisia varhaisultrasta...
  7. E

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Eipä tässä nyt muuta kun nyt on alkanu ihan tosissaan pelottaa ja ahdistaa... verkkokalvoille piirtynyt valkoisen söherön keskellä musta aukko... Vielä muutama yö... Ja "oireetkin" on kadonnu...vähintään kkm...
  8. E

    Joulukuun tontut -15

    Tervetuloa kaikki uudet odottajat ja tarrasukkia pienille :hug: Itse olen ollut aika hiljaksiin, pistää mieltä matalaksi lähestyvä varhaisultra. Oon kyllä lukenut teidän kirjoituksia, ja mielelläni otan osaa keskusteluun mikäli tulee siihen aihetta...Jotenkin en uskalla puhua mistään...
  9. E

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Täällä minäkin, sujuvasti luesken vaan muiden juttuja kun omassa tilassa ei mitään kerrottavaa... En oo nyt r-testejä tehny, eikä oo mitään vuotoja ollu (ainakaan värillistä...) jos vertaa siihen tammikuiseen tuulikseen, niin kai tässä niiden perusteella vielä "raskaana" ollaan... En pidä...
  10. E

    Joulukuun tontut -15

    Tervetuloa uudet! Pitäis ite vissii ryhdistäytyä kirjoittelussa kun vaikka oon käyny kaikki lukemassa ni ei muista mitä piti ite kommentoida... Ja puhelimella tää on niin kökköä edelleen! Joku vissii kyseli mitä tekee... Ite oon 2v1kk pojan kanssa kotona, tammi-helmikuisen tuulimunan jälkeen...
  11. E

    Joulukuun tontut -15

    On tullu luettua keskusteluja mut tää puhelimella kirjoittaminen vähän kökköä, mut jos täällä oli uusia tulokkaita niin tervetuloa,pahoittelut menetyksen kohdanneille <3 Täällä olo on niin normaali kuin vaan voi olla, siksi meillä ei ole mitään "tekonimeä" vielä kun jotenki olen niin...
  12. E

    Joulukuun tontut -15

    Halauksia niitä tarvitseville <3 Geesalle onnea hyvästä digituloksesta! Tervetuloa uusille odottajille! ON. Olo on tänää ollu kaikinpuolin normaali. Siksi vähän tietysti pistää miettimään että mikä tilanne...Herkuteltu on, ei tietoakaan mistään pahoinvoinneista, etomisista...
  13. E

    Joulukuun tontut -15

    Esikoinenhaaveissa <3 Geesa, täällä pidetään huomiselle peukkuja! Tiedän tasan miltä tuntuu, muistuu oma tilanne tammi-helmikuulta mieleen :( toivottavasti siula asiat paremmin <3 Tervetuloa uusille tontun odottajille <3 (.) täällä pitäis olla 5+4... Ja ei mitää oireita mihkä suuntaa...
  14. E

    Joulukuun tontut -15

    On tullu syötyä täälläkin (muka pääsiäisen kunniaks "vähän" suklaamunia, ja muita herkkuja...) itellä lähtöpainoa tähän raskauteen on ~6kg vähemmän ku edelliseen ( mutta siis lievässä ylipainossa kuitenkin..), viime raskaudessa painoa tuli ainoastaan ennen rd-diagnoosia +2,5kg joka lähti...
  15. E

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kimberley, tsemiä <3 iteki varasin ajan tänää 2vko päähän, toivotaan molemmille parempia uutisia kuin viimeks! Pihla, minkälainen kissasirkus teillä siellä on? Meillä yks koiruus, 2 kissaherraa ja akva. Ja äärimmäisen vilkas ja eloisa esikoinen, joten ihan pientä hässäkkää välillä...
  16. E

    Joulukuun tontut -15

    Viime viikolla viivojen vahvistuminen jäi vähän vaivaamaan, eilen aamulla tuttu näky paperissa ja pelko levisi koko kehoon... Rusehtava tuhru jäi onneksi siihen yhteen kertaan, eikä mitään ihmeempää tuntemuksia. Tänä aamuna digi näytti 3+ ja viikkoja pitäis olla nyt 5+1. Ite ei tarvinnu kahta...
  17. E

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä on taas niin paljon kaikkee, et onnea kaikista uusista plussista <3 tsemppiä vielä piinailijoille ja plussatuulia <3 ja jaksuja uuteen kierrokseen lähteville <3 Ite oon malttanu olla sen viime viikon jälkeen testaamatta, eilisen lievän rusehtavan vuodon ja menkkajomojen jälkeen tänään...
  18. E

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    WP 20150405 002 Tässä on ti ja tän aamun apteekin, pakko oli testata onko vahvistunu... Digihän näytti jo 2-3 niinku pitääkin, mut silti en tiedä onko vahvistunu viiva tarpeeks.. Digin teen ens viikon lopulla uudestaan, ti "pitäis" olla 5+0... Ei oo mitään vuotoja, vähän alaselkä juiliu ja...
  19. E

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Digihän tehtiin oliko toissa aamuna(?), ja se näytti 2-3, onhan siitä kuva tuolla pari sivua sitten... En usko että digi vois vielä 3+ näyttää, toivon sitä loppuviikolle...
  20. E

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tammityttö, nyt pitäis olla jotai 4+5, dpo jotai 19... Mietin että onkohan kuitenki liian haalee näille päiville... Ei vuotoa eikä kyllä juuri muutakaa oiretta mihkä suuntaan...

Yhteistyössä