Hakutulokset

  1. Z

    Marraskuiset 2019

    Mulla on tosi oireeton olo. En tiiä kannattaako tätä sanoa ees ääneen. Mutta tosiaan huolettaa, että onkohan kaikki ok.
  2. Z

    Marraskuiset 2019

    Huomenta! Täälä ollaan hereillä. Heräsin taas ennen viittä. Eikä uni tuu enää. On edelleen aivot ihan solmussa kaiken kanssa. Tässä muutama mietinnän aihe... 1. Mulla on tammikuussa aloitetut opinnot kesken ja mietityttää miten ne saan hoidettua sujuvasti. Olen jo ilmoittautunut tulevalle...
  3. Z

    Marraskuiset 2019

    Laitoin myös liittymispyynnön faceryhmään. Mulla on vielä hakusessa laskettu aika, mutta ite kattelin että on ehkä 25.11 tai 26.11. Tämä tuleva olisi perheen viides lapsi jo, mutta silti kaikki on aina yhtä outoa ja uutta... :D Zipi
  4. Z

    Marraskuiset 2019

    Hei kaikille! Täälä kohdattiin just äsken se hetki, kun raskaustesti näytti positiivista. Oon vielä ihan pihalla ja olo on epäilevä. Huh, hui ja iiik...
  5. Z

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Hei kaikille piiiiiitkästä aikaa! Oon voinut NIIN pahoin, etten ole oikein mitään jaksanut ja siksi en ole tääläkään käynyt. Olen nyt loppuviikon sairaslomalla tämän pahoinvoinnin vuoksi. Saan tänään pahoinvointilääkkeet, joten toivotaan että helpottaa. Niin ja laskettu aika onkin sitten...
  6. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomenta! Kävin eilen aamulla neuvolassa ja neuvolatäti ultrasi. Ei näkynyt sykettä..:cry: :cry::cry: En nyt tiedä mitä ajattelisin asiasta. Toisaalta jos mulla on sattunut olemaan pitkä kierto, niin sit vois olla kaikki ihan hyvin kuitenkin ja pikkuinen oliskin vaan niin alussa. Mutta kyllä...
  7. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Ihan vaan pikaisesti huikkaan tänään! Onnea kaikille uusille!:love: On jäänyt tänne kirjoittelu nyt vähemmälle...koska tästä mun läppäristä tuntuu tulevan huono olo.:D:D:D:D:ROFLMAO: Minen käsitä.. aina kun otan läppärin syliin ja meinaan alkaa kirjoittaa, niin alkaa kuvottaa. Toki oon paljon...
  8. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Aurinkoista perjantai-aamua kaikille!:) Lyro: Taitaa se epävarmuus kuulua kaikkiin elämän muutoksiin. Kyllä itekkin aina välillä mietin, miten kaikki sujuu, mutta sitten perään komennan itseäni olemaan ajattelematta liikaa. Mulla tietysti eri tilanne, kun on lapsia jo entuudestaan..esikoisesta...
  9. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomentaa!!!!:) Cherokee: Ihana tuo sinun tyttö, kun on niin mukana. :) Lyro: Ei kannata panikoida, mulla on paljon kavereita just koirapiireistä, (itekkin entinen aktiivi) ja vierestä olen nähnyt, että kyllä se harrastaminenkin onnistuu vauvan kanssa. Rattaat vaan kentän vierelle... ;) Ja...
  10. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomenta kaikille! :love: Gulleplutt: Tervetuloa meidän joukkoona!!!:love: Ja onnea raskaudesta! Meilläkin ollut mies aiemmin sitä mieltä, että kolme lasta on ihan sopiva ja myös nauttinut helppoudesta. Meidän nuorin siis myös 2010 syntynyt. Mutta nyt on ihan hyvällä fiiliksellä... ja arvaappas...
  11. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hyvää huomenta kaikille!!:) mizzim: Tervetuloa ja onnea plussasta! Ainakin tällä hetkellä meillä näkyis olevan sama la. Toki tässä vaiheessa voi vielä muuttua. :) MiNalo: Tsemppiä flunssan kanssa..ja paranemisia!:) Niin ja nou hätä, ei mullakaan pahemmin mitään tuntemuksia mahassa oo...mitä...
  12. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Soittelin neuvolatädille ja sovittiin, että hän ultraa ensi viikon perjantaina ja sitten vasta sovitaan varsinainen neuvola-aika. Saadaan varmistus, että mennäänkö alkumetreillä vai jo pidemmällä. Niiden niukkojen kahden päivän menkkojen vuoksi halusi ensin varmistaa. Sanoi, että jos olisikin...
  13. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomenta kaikille!:love: MimSe: Tsemppiä miehelle kertomiseen. Ootko hänelle yhtään valitellut oloja, että jos hän alkaisi itse asiaa aavistella sen myötä... ei tulisi sitten niin kovana shokkina ja osaisi asiaan sitten suhtautua mukavammin, kun asiasta kerrot?:love: Ja jossain vaiheessa kyllä...
  14. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    Greippimehusta vielä... Just näin kuten muutkin oli laittanut, eli eihän tästä mitään tieteellistä näyttöä taida löytyä, mutta moni sen toimivuudesta on puhunut. Ja toisaalta jos plussautuu siksi että uskoo sen toimivan, niin sehän on parempi kuin hyvä.;) Ite en tainnut siihen edes uskoa, mutta...
  15. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Voi.... pieni tonttuvauva jouluksi! :love: Mä oon NIIN onnellinen ja haluan huutaa sen kaikille. Minen kestä:love::love::love: :D:ROFLMAO:
  16. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei taas...:) Poppie: Mäkin oon sitä varhaisultraa miettinyt. Koskaan aiemmin en ole ollut, mutta nyt jotenkin on niin epäuskoinen olo... etenkin kun on niin vähän mitään oireita...:confused: Varmistus oli tässä kotaa kiva. :) Yritän silti malttaa mieleni... Anianna: Tervetuloa ja onnea...
  17. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Huomenta kaikille pienen salaisuuden omaaville naisille!:love: Heräsin tähän päivään järkyttävän päänsäryn saattelemana. Olikos Panadol sallittujen lääkkeiden listalla edelleen? Sitä ei tietenkään kaapeista löydy, joten täytyy suunnata apteekkiin jos ei pääkipu hellitä. Eilen oltiin aikuisten...
  18. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Paljon tänne tulee nyt porukkaa... onnea kaikille!!!:love::love::love: Ruokailuista ja kahvinjuonnista: Mulla ei oo mitään muistikuvaa mitä ei saisi syödä tai juoda. Siis olikos kahvissa jotkut rajoitukset kanssa? Koskaan en oo sitä raskausaikana juonut, kun on saanut pahoinvointia...
  19. Z

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Onko faceryhmä salainen? Jos on salainen, niin voisin olla myös kiinnostunut...mutta jos kaikki kaverit näkee...niiin sit on liian aikaista. ;)
  20. Z

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/r4Z1lm No tuolta jos näkyisi paremmin.:love:

Yhteistyössä