Hakutulokset

  1. R

    Naapurin poika on aivan ihana!

    No ei saanut ku heillä on tarkat ruoka-ajat. Mut nyt mun täytyy lähtee lepäileen, vaavi herailee jo kohta. Öitä :wave:
  2. R

    Naapurin poika on aivan ihana!

    On 7v ja niin rehellinen ja sulonen ku olla ja ossaa tommonen sulosuus olla. Olivat tässä leikkimässä meillä ja mie aloin imetyshommiin, niin halus tää 7v viedä koiran ja mun vanhemman pojan (10v) ulos että vauva saa syödä rauhassa. Sit tuli seuraava päivä ja olin tekemässä lihapullia ja...
  3. R

    Teinkö väärin?

    Jos on oikeesti nälkä... Itse lapsesi tunnet. Mut jos mun pitäs laittaa nälkäsenä nukkuun niin ei onnistuis, ei todellakaan.
  4. R

    No niin naiset, nyt vasta-argumentteja meidän isännälle! (joko asiasta on täällä puhuttu)

    Millä ssitten? Urakkapalkalla? Kyllä kaikki muu työ perustuu tuntipalkkaan.
  5. R

    No niin naiset, nyt vasta-argumentteja meidän isännälle! (joko asiasta on täällä puhuttu)

    Päläpälä sanon minä, jos ollaan tuntipalkalla, niinkuin useimmat on niin ei sillä mitä sattuupi oleen jalkoin välissä merkkaa mitään. Tuo ny on mitä on, mistä on koottu tutkimusaineisto ja mistä ei :laugh:
  6. R

    16.2 syntyi meille pieni poika

    Tää täytyy kokailla, mulla nyt vaan 1 kerääjä mut heti huomenna kauppaan!
  7. R

    16.2 syntyi meille pieni poika

    Kiitos onnitteluista... Mulla edellinen imetys päätty kanssa siihen, että noi olemattomat nännit oli ihan verillä, niinku ois santapaperilla hiottu. Sairaalassa sanoin samasta asiasta, niin vastaus oli vaan rintakumi. Muoks. ja edellisen kerran imetin vaan 3kk
  8. R

    16.2 syntyi meille pieni poika

    En kuukauteen pystynyt edes istumaan kun tulehtu paikat, imukuppisynnytys ja repes tuo lompsa aika lahjakkaasti :| . Mut nyt kaikki hyvin ja ihana on ollut taas nuuhia vauvan tuoksuja. Nännit on vaan niiiiin kipeät ja verillä. Oon laittanu bebanthenia, kaalihaudetta jne mut ei auta, mulla on...
  9. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    Kiitti, mut nyt ku kävin pissalla, niin lorahti vedet! Mie lähen ny taas sairaalaan, apua!
  10. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    Kyllä mua kauhistuttaa mitä se tauti on tehny lapsen aivoille :'( . Joskus jossain luennolla kävin ja siellä oli että yli 39 kuumeet aiheuttaa skitsofreniaa ja mulla kuumetta oli 41c :'(
  11. R

    Kylässä anoppilassa

    Älä kuule syytä itseäsi. Äläkä mene enää jos oli tommosta! Sen sijaan pyydä anoppi teille ja rakentakaa sille joku koirankoppia vastaava majanen johon viette yhen lihapullan.
  12. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    nostan, voip olla etten taas oo pitkään aikaan :)
  13. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    Suomessa asun onneksi, Turkissa sairastuin.
  14. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    Sairastin sen loka-marraskuun ja ei meinannu laps pysyy sisällä.
  15. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    Ei ole masentavaa ollenkaan enää, voiton puolella =)
  16. R

    Synnytys lähenee ja olen joutunut olemaan sairaalassa paljon, kiitti sikaflunssan!

    8 viikkoa taas vierähti sairaalassa. Laskettuun aikaa enään 2 viikkoa, joten vauva saa tulla kun on tullakseen! Kyllä tässä on tosi taistelut pidetty, että vaavi pysyis sisällä. Hienoa tämän päivän lääketiede vaikka väliin tuntu, että kuollaan molemmat!
  17. R

    Painajais gallup: viimeisin painajaisesi

    Juu lähteehän tämä eteenpäin. En olisi uskonut, ehkä joku päivä palstalaiset näette mun kirjoittaman teoksen =) .
  18. R

    Kyllä tää Suomen talvi on kamala.

    Kannattaa ottaa vastuu ihan itsestään, omasta itsestään. Omista tunteista ja tuntemattomuuksistaan. Itsestäs olette vastuussa kummatkin, ei siihen ssuomalaisuutta tarvita.
  19. R

    Keksi mulle uusi ammatti!

    Musta sopisit hyvin lähihoitajaksi kotihoitoon.

Yhteistyössä