Hakutulokset

  1. CandleLight

    Lapselle reiät korviin, Jyväskylä?

    Meidän 6v. neiti haluaisi reiät korviin, joten tietääkö kukaan missä Jyväskylässä voisi ne käydä laittamassa?
  2. CandleLight

    Mies kerjää.. *turhis*

    .. että lähtisin ostamaan hänelle karkkia. Tuli elävästi mieleen tämä: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s13dLaTIHSg
  3. CandleLight

    G: Iltasaduista

    Luetteko lapsille iltaisin iltasatuja? Millaisia kirjoja luette ja minkä ikäisille lapsille? Meillä menossa Narnian tarinat ja muksulla (tyttö) ikää 6v. Niin ja joka ilta luetaan, alettiin lukemaan iltasatuja tytön ollessa n. 1v.
  4. CandleLight

    Olipas kiva ylläri?!?!?

    Oltiin aamulla tuossa lähdössä asioille, ja tultiin autolle niin ihmeteltiin, että kuinka voi olla apukuskin ovi auki kun se varmasti laitettiin eilen lukkoon. Noh, lukkoa kun tarkemmin katsotiin niin sen ympärillä on reippaasti tuoreita naarmuja ja kas kummaa, autosta on viety cd-soitin. :kieh...
  5. CandleLight

    Tämä on Iivari *kuva*

    Hän jatkoi tänään kulkuaan kissojen taivaaseen. :'( The Rainbow Bridge
  6. CandleLight

    Hyvää Joulua!!

    Hyvää Joulua kaikille!
  7. CandleLight

    Keskusteltiin likan kanssa adoptiosta.

    Ja siitä miksi ihmiset antaa lapsia adoptoitavaksi. Tyttö tuumas: "Minä tiedän yhden syyn. Maailmoissa voi olla metsiä lähellä ihmisiä. Niissä metsissä asuu karhuja, kettuja, susia ja muita. Ja ne voi rueta saalistamaan niitä lapsia. Ne on vaarallisia, niin kuin sodat." Mein neiti, 5v.:heart:
  8. CandleLight

    Millainen joulupersoona olet?

    Olet joulupallo, joulun rentoilija. Sinä säihkyt ja säteilet ympärillesi joulun lämpöistä henkeä. Eikä siihen juuri muuta vaadita kuin tyytyväinen köllöttely. Sinulle mikään jouluponnistus ei ole ylivoimainen - kenties siksi, ettet juuri ponnistele. Suoritushenkisemmät läheisesi luultavasti...
  9. CandleLight

    Taas vuotta vanhempi

    Meikäläinen täyttää tänään 26!:)
  10. CandleLight

    Aikamoinen kesä.. :(

    Sedän vaimo kuoli rintasyöpään 5 vk sitten. Keskiviikko aamuna kuoli ukki. Ja nyt lauantaita vasten yöllä kuoli setä, sairastettuaan pitkään ALS:ää.
  11. CandleLight

    Rusketusraidat *kuva*

    Jos jotakuta huolettaa tänä kesänä syntyneet rusketusraidat, ei hätää, jollain on aina pahemmat. :)
  12. CandleLight

    Pukeutumisongelma?? *linkki*

    http://poorlydressed.com/2010/07/08/fashion-fail-snack-stack-can-would-have-sufficed/
  13. CandleLight

    Äiti soitti just.

    Mun Ukki on kuollut tänä aamuna. :'( Vanhahan hää oli, yli 80 -vuotias. Kävi aamulla nukkumaan ja nukkui pois. :'(
  14. CandleLight

    Tuo lapsikatras tuol mein takapihalla vaan kasvaa..

    Ensin siel oli vaan mein perheen 2 muksua ja nyt siellä on jo 2 naapurin lasta. Lienee houkutteena tuo uima-allas ja vesipyssyt. :D
  15. CandleLight

    Ex pudotti eilen aikamoisen pommin

    Mun tytöllä on kuulemma 1,5 vuotias pikkusisko.
  16. CandleLight

    Hermo menee!! *purkausta*

    Koko aamun oon yrittäny terveyskeskukseen soittaa ja saada lapselle lääkäriaikaa, niin ei pääse läpi. Vastataan vaan, että vastauspaikat on täynnä, yritä kohta uudelleen. Vastaajan äänestä kun jo alkaa kuulua asenne ''taasko tuo soittaa'', niin nyt alkaa jo pinna palaa...
  17. CandleLight

    Mä sain töitä!

    Päivällä kävin haastattelussa ja vähän aika sit soittivat et se paikka on mun!! :) Ens viikolla pitää käydä sitten työsopimus allekirjottamassa.
  18. CandleLight

    Tiiätteks?!

    Mä sain vihdoin ja viimein mun lapsen huoltajuuden kokonaan itselleni!! Oikeuteen asti piti juttu vetää, mutta ex antoi lopulta periksi ja asia saatiin sopimuksella hoidettua. :) Jipii!
  19. CandleLight

    Muiden innoittamana: Entäs minun kakkuni?

    http://irc-galleria.net/user/Idushi/picture/93195907 On tuolla kansiossa muitakin, mut tää on yks parhaista, mun mielestä.. :ashamed:
  20. CandleLight

    G: Allekirjottaisitko?

    Sofian sohvasta, Sofian mielipide: "Hyvin sujuva seksi on kaikkein tärkein kriteerio parisuhteessa, sen jälkeen vasta tulevat elämänarvot, tausta ja yhteiset mielenkiinnon kohteet." http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/2010021011088912_ss.shtml Itse en allekirjottais, elämänarvot on kyllä...

Yhteistyössä