Hakutulokset

  1. A

    Mimmali!(muoks.mut erotettiin kerhosta)

    No mitä ihmettä sit surkuttelet, jos et kirjoittanut etkä edes lukenut...Menetkö muihinkin kerhoihin livenä ja istut vaan puhumatta ja tekemättä mitään ja sitten ihmettelet, miksi et ole tervetullut?
  2. A

    Sain äsken viestin, jossa mulle ehdotettiin syrjähyppyä!!

    \ Ai nyt mä vasta tajusin! :laugh:
  3. A

    Paljonko about maksaa 1L vispikermaa?

    \ No millaisia määriä te muut sitten laitatte esim. kymmenen munan kakkuun? Minulla kuluu noin 6-7 dl siihen. Täytekakun pitää olla täytekakku, eikä nirsoillen tehty lättänä. Teillä kouluttamattomilla kotimammmoilla ei taida olla käsitystä, millaiset juhlat on yo-juhlat. Täytyyhän sitä kakkua...
  4. A

    Halut ja "kuivuus" synnytyksen jälkeen

    Kannattaisi pitää kuitenkin jotain rajaa siinä, kuinka pian petihommat aloittaa. Edes kolme viikkoa!
  5. A

    Eikö tota p erkeleen mirriä saa listittyä!!!

    Hih, luulin, että joku kulkukissa portaillasi riesana ja ajattelin ehdottaa, että laita sinappia sen peräaukkoon. Juoksee itsensä hengiltä, kun kirvelee. :laugh:
  6. A

    Kyllä tuli paha mieli...

    Vaikuttaa siltä kuin miehesi olisi jollakin tapaa estynyt, kun odotti sinunkin olevan kiltti tyttö. Oletko muistanut kehua häntä? Etene hitaasti, mutta muista aina, että et lyö lyttyyn miehesi uusia kujeita.
  7. A

    Saako isä-Björkqvist tavata lastaan?

    Jossain oli juttua ja oikeestikin Suomen lain mukaan tällä Jarmolla on oikeus oman lapsensa hoitamiseen tulevaisuudessa. Esim. jos tuomio muuttuu hovissa tapoksi ja siten vaikkapa 9 vuodeksi vankeutta, niin voi päästä vapaaksi puolet kärsittyään. Sen jälkeen hän voi hakea tyttärensä...
  8. A

    Miesten karvojen ajelusta

    Ei mies saa ajella paljaaksi. Hyi että. Joskus meillä on ajellut ja minulla ainakin laskee mielenkiinto.
  9. A

    Sain selville että mieheni on biseksuaali..

    \ Aivan samaa olen miettinyt. Koko ajan ihmiset tulee suvaitsevimmiksi ja kohta ihan kaikki asiat ovat normaalia arkipäivää. Joka paikassa seksi on alastomuus keikkuvat, ja tuo eläimiin sekaantuminen on taatusti tällä menolla ok kymmenen vuoden päästä. Monesti mietin, että voi kunpa elämä...
  10. A

    Tupakoinnin salailu

    Minusta sinä niuhotat liikaa. Eikö aikuinen ihminen saa itse päättää, mitä tekee? Ei se tupakointi sitä lapsettomuutta aiheuta yksinään, ja tuskin lopettaminen oli ratkaiseva tekijä ensimmäisessäkään yrityksessä.
  11. A

    raskaana

    \ Miksi hän ei saisi täällä keskustella? Minusta sinä itse olet huvittava.
  12. A

    Miksi en pidä nuolemisesta?

    En pidä minäkään nuolemisesta. Tykkään itse ottaa suihin mieheltä, peppuseksikin ok, kaikkea siis valmis kokeilemaan. Jostakin syystä vaan tuo mun nuoleminen on ällöttävää. Olkoon tekniikka mikä hyvänsä, niin eipä kiinnosta. Olen vaan hohhoijaa-tyyppinä ja yritän nauttia.Varsinkin sen jälkeen...
  13. A

    Miten saada vaimo suostuvaiseksi?

    Eipä ole, vaan normaali suomalainen mies, joka petti kaksi kertaa ja katui..... Mitä sinäkin aiot voittaa vihalla, kun anteeksiannolla taas saat paljon parempaa?
  14. A

    Miten saada vaimo suostuvaiseksi?

    Mikä ihme teitä naisia vaivaa? joka ainoa mies ainakin mielessään joskus kuvittelee ja haaveilee toisista naisista. Ihan sama, kuinka ihana se oma vaimo on. Teidän omat miehennekin tekevät sitä. Mikke nyt vaan on tehnyt sen erehdyksen, että kertoi vaimolle(vai näkikö vaimo). Missä on...
  15. A

    Miehen runkkaus

    No on se kumma, jos miehen on pakko haluta vaimoaan aina vaan ? Eikö naisillakin ole välillä aikoja, ettei seksi kiinnosta? Nyt loukkaannut , kun mies ei ole halukas. Onko miehelläsi oikeus loukkaantua sitten, kun itse et ole halukas imetysaikana???? Sun mielestä ei varmaan.
  16. A

    kuinka moni raskaana

    No eipä tulisi mieleenkään, kun mieheltäkin saan
  17. A

    onko tiukkuudella väliä

    Kummallinen vaimo tuolla edellisellä kirjoittajalla. On meillä ainakin voitu keskustella tuostakin asiasta ja myöntää, että synnytys on tehnyt tuhojaan....
  18. A

    Mikä poikaani vaivaa?!?!?

    Meillä on pojalla ollut vastaavia oireita mutta myös pyöstymisiä, tajuttomuutta, kylmänhikisyyttä, oksentelua ym. Kaikki tutkittiin eikä mitään vikaa löytynyt. Siis käytiin magneettikuvauksissa, EEG:ssä, EKG:ssä, verikokeissa ym.ym. Lääkärit sitten heittivät hanskat nurkkaan kun neljän vuoden...
  19. A

    minkälaisia oireita ennen synnytystä?

    hei! itselläni raskasuviikkoja on nyt 40+3 ja ei minkäänlaista tunnetta siitä ettävoisi tulla ulos ainoastaan öisin saa juosta pissalla tunnin välein ja samoin melkein päivisinkin . Ei supistuksia ainoastaan alavatsassa painon tunnetta.. ensimmäinen lapsi kysymyksessä. Perjantaina menen koko...

Yhteistyössä