Hakutulokset

  1. D

    Voisko joku auttaa blondia yliopistoon hakemisessa :)

    Nii elikkäs ongelma, etten tajuu yhtää:) Olin ajatellut hakevani terveyshallintotieteitä lukemaan Kuopioon...mut jos nyt osasin tulkita oikein nii ei siellä olekaan sellaista, niinkö? Eli mun pitää sit valita preventiivinen hoitotiede, pyh...vai miten noi menee mä en vaan tajuu..ja...
  2. D

    Kuka on korkeasti koulutettu palstan mielestä? :)

    Niih kertokaas kuka sellainen on...millainen tutkinto kelpaa et on korkeasti koulutettu ? ;-)...niih palstan mukaan...Kiitos!
  3. D

    Hoitsut hei!! Mikä on kuumekurva??

    Niih selittäkääs mulle mikä se on, ihan kansankielellä..mie tiiän mitä se tarkoittaa...mut silti tarviin lisäselvennystä eli kuumekurva= ?
  4. D

    Voinks mä värjätä mun tyttären hiukset vaaleiks?

    Nii voinks mää...tyttärellä ikää 3 v 8kk :ashamed:
  5. D

    Ei kai toista voi rakastaa oikeasti jos pettää

    Niin...tämmöistä mietin jos asuu toisen kanssa ja on oikeasti rakastunut niin ei kai silloin vieraissa hypitä....eihän? Mie en tiiä ku mie oon eronnu...eikä mulla ole vakituista parisuhdetta....mut järjellä ajateltuna jos ois tosi rakastunut niin ei pysty pettään kumppaniaan, eiks asia oo...
  6. D

    Nyt iskee paniikki, mitä meninkään lupaamaan....

    nii oon siis luvannut näyttää täällä julkisesti oman nassuni kun 1000 viestiä tulee täyteen...ja raja lähestyy uhkaavasti...pitää vissiin sit pitää palstatauko...vai miten pääsen pälkähästä???? Auttakee...tosi miulla on ässä hihassa :whistle:
  7. D

    Kuka haluaa, mie voisin lahjoittaa muutaman...

    miehen....tarvitseville.....miulla on liikaa miehiä...ja kaikki soittelee ja tekstailee...enkä mie osaa päättää kenet otan..vaiko enkö ketään...vahtoehtoja 4kpl....ahdistaa mitä mie teen niil.....ikähaitari 23v-42v....kaks on jo kosinut :heart:
  8. D

    Mikä biisi

    Soi voicella tasan klo 20.45..menee jotekin näin et give me a reason why would you living a lie....tai jotain sinne päin... Tietäiskös joku...kiltti :)
  9. D

    Tää kans tahtois mesekamuja ;)

    Tällänen metallimusasta tykkäävä kahden lapsen mamma kaipailee uusia frendejä meseen. Kaikki asiat maan ja taivaan väliltä kiinnostaa, mun kans voi jutskata aroistakin asioista...ihan mistä vaan, mikä sua nyt sil hetkel sattuu kiinnostamaan :) Meseosoite: HotDarkDevil@hotmail.com
  10. D

    Ketäs olikaan niitä modeja??

    Pika apuja tarviin heti modeja avuks...........
  11. D

    Pika apuja, kiitos! Rippijuhliin pukeutumisesta

    Eli siis kummityttöni pääsee ripiltä viikon päästä ja nyt tässä vaatteita sinne pohdin... Voinko laittaa sellaisen valkoisen mekon jossa vyönä musta silkkinauha ja sit mustat korkkarit... niin ja sellainen musta hartiahuivi kirkkoon olkapäiden peitoksi.Mie oon huono näis ....häihin ei valkoista...
  12. D

    Mistä löydän tytölle kauniin mekon koko 98-104, nettikauppoja, kiitos :)

    Nii siinähän se tulikin mun kyssäri. Pimatsu tarviis mekon rippijuhliin ja vaarin synttäreille :) mistäs mie löytäsin sellasen oikein nätin unelmaisen.
  13. D

    Juuresruukun ( jouluruukku tms) ohje

    Tarvitsisin juuresruukun ohjetta ja sellaista johon tulee punajuurta ja koskenlaskijaa. Sattuisko lötymään keneltäkään, omani on kadonnut muuton jälkeen. Kiitos jos joltakulta löytyy
  14. D

    PLUSSISTA JA PIRKASTA

    Siis onko teille tullut tässä kuussa Pirkka-lehteä ollenkaan. Mulle ei ole tullut, eikä plussa pisteitäkään. Olen aikas varma, että ollaan ostettu se 1000 pistettä että ainakin se yksi seteli ollaan hankittu. Milloin se lehti sitten ilmestyy? Yritin nuilta plussan nettisivuilta käydä katsomassa...
  15. D

    Miehet ja Shoppailu

    Elikkäs tämmönen tuli mieleen: Jos käytte shoppailemas tai tilaatte netistä vaatteita yms tai vaik kotikutsuilta ostelette niin pidättekö ostoksenne omana tietona vai voitteko niistä ukolle kertoilla ihan hyvillä mielellä. Tähän sit luetaan kaikki höppä ja turhat ostokset! Mä olin just...
  16. D

    Te joilla kaksi autoa, kumpi teillä ajaa sillä paremmalla ja uudemmalla?

    Niin tuossahan se kysymys sitten tulikin. Lähinnä kiinnostaa siksi, kun mieheni ei voi sietää sitä, että perheen nainen yleensä ajaa sillä huonommalla ja vanhemmalla autolla lapsia kuskaten ja turvaistuin joko on tai sitten joku olematon! Sen kuulemma ymmärtää jos mies vie lapset hoitoon niin...
  17. D

    Nyt se on sitten minullakin!!!

    Nimittäin tatuointi...pakko hehkuttaa, enpäolekaan haaveillut kuin 13.v. ja nyt sit on, jee! Viikko sit piti saada, mut tatskaaja teki oharit...ehkä hyvä niin. Tääpaikka oli tosi mahtava...kiitos vaan täältä sain vinkin! :9 Tämähän oliki tärkeä tieto...varmaanpa teitä kiinnostaa. Mulle tärkee...
  18. D

    Kirkniemi-Virkkala

    HEIPPA! Löytyiskö kahden lapsen äitykälle kavereita ja lapsille leikkikavereita Kirkniemestä tai lähialueelta? Lapset on 2,5 v ja 9kk. Meilaa niin tutustutaan :) adelina@suomi24.fi

Yhteistyössä