Hakutulokset

  1. M

    11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

    Tervehdys taas... Suloisia kuvia teidän pienokaisista olette laittaneet =) Tossa lueskelin teidän juttuja, ja mietin miten te ehditte tehdä tuon kaiken??? Mä olin kokonaan unohtanut miten sitovaa tää pienen ihmisen alkutaival onkaan. Mä yritin eilen siivota kotia, mutta tyttö nukkui vain...
  2. M

    11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

    Löysinpäs teidät... =) En ole ehtinyt koneelle pitkään aikaan, kun aika mennyt pientä prinsessaa imetellessä ja kaiken liikenevän ajan olen yrittänyt antaa esikoiselle. Mutta nyt ukot ulkona nauttimassa LUMESTA, ihanaa että se vihdoinkin tuli myös tänne Helsinkiin. Meidän prinsessa...
  3. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Pieni prinsessamme syntyi lauantaina klo 16, mitat 50 cm ja 3540 g. Synnytys oli nopea, sairaalaan tultiin 15.00 ja tyttö oli maailmassa klo 16, joten luomuna mentiin. Tänään tultiin kotiin sairaalasta ja kaikki hyvin. Lohdutukseksi teille kärvistelijöille voin sanoa, etten olis klo 13...
  4. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Huomenta! Täällä ekan kerran sellainen olo, että kaipa tää vauveli joskus ulos tulee... :heart: Eli yöllä olen vähän valvoskellut supistusten kanssa muutaman tunnin, muttei siis mitään säännöllisiä olleet. 6.30 jälkeen supistellut enemmän tai vähemmän, mutta äkkiäkös ne taas loppuvat... :/...
  5. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Huomenta! Onnea matkaan teille kenellä sen aika on... Täällä taas yksi uusi päivä alkanut. Eilinen alaselkä, alavatsa ja haarakipu ei pahemmin hellittänyt yölläkään. Nää ei siis ole mitään supistuksia vaan ihan jatkuvampaa jomotusta ja paineen tunnetta. Tosi hankala olla :/ Mutta ehkä...
  6. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Tietämätön ja HC: :wave: Täälläkin ollaan menossa NKL'lle ja siis toista kertaa. Hyvin meni kaikki viimeksi, mukava henkilökunta ja jotenkin tunsin olevani hyvissä käsissä. Epiduraalin sain viimeksi heti kun pyysin, ei tarvinnut odottaa kauan. En tiedä mitä haluatte tietää, ja mun edellisestä...
  7. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Onnea tiripati ja masukas =) äiti88: hyvä että miehesi tajusi edes pyytää anteeksi törppöilyään. Meillä ei ole seksiä harrastettu varmaan kesän jälkeen, ja ihan hyvin mies ottanut kun tietää ettei johdu hänestä. Sarppa: maito nousi mullakin ekalla kerralla vasta 4. päivänä, muttei...
  8. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Onnea taas uusille vauvautuneille, kateellisena teidän juttuja lueskelen. Täällä tylsää... ei supistele, eikä muutakaan. Pitää keksiä jotain sisältöä näihin päiviintai odottavan aika tulee todella piiiiiiiiitkäksi. Soittelin just miehelle että haluan ulos syömään tänään, juhlitaan vaikka...
  9. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Paljon onnea taas uusista vauvoista, ihanaa kun niitä tulee nyt tasaista tahtia.... Täällä ei sitten aamun lapsivedentihkuttelun jälkeen tapahtunut mitään, odottelin jos jotain alkais tapahtumaan, mutta ei. Yritän vaan saada siis ajan kulumaan, kaipa se vauveli joskus ulos tulee :heart...
  10. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Soittelin sitten synnärille ja vahvistivat että lapsivettähän se oli ollut, mutta nyt sit vaan odotellaan kotona, että mitä tapahtuu... Jos tulee lisää niin illalla pitäs käydä näytillä tai sitten oli vaan tullut reikä/kohdunkaula kypsynyt ja mitään ei tapahdukaan vielä. Mutta onhan toikin jo...
  11. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Huomenta kaikille mammoille! Vauvautuneille suuret onnittelut pienokaisista :heart: :flower: :flower: :flower: Mua ei supistele oikeastaan yhtään, mutta aamulla ylösnoustessa lorahti housuihin jotain haalean pinkkiä, oliskohan ollut lapsivettä??? Täytyy varmaan soittaa sinne...
  12. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Tervetuloa möökö joukkoomme ja Ihaalle onnittelut vauvasta :flower: :flower: :flower: Täällä myös kärvistelty taas yksi yö sängyssä, kaikki asennot viiltää alavatsaan ja kääntyminen vaatii kunnon prosessin... aaarrgg! Yöllä mietin että jos toi kuuma kaurapussi alavatsalla aiheuttaa...
  13. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Ihanaa taas tullut uusia vauvoja, tasapuolisesti onnea kaikille =) :flower: :flower: Kiitos kaurapussi vastauksista, olenkin testannut nyt tota pussia alavatsalla ja tuntuu vähän helpottavan kipua, paremmin kuin panadolit. =) Neuvolassa kaikki oli tänään hyvin, vauvan sydänäänet oli...
  14. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Huomenta täältäkin... Maikille onnittelut vauvasta :flower: Ja kiva kuulla että korppisen raju synnytys sai onnellisen lopun, ONNEA teille molemmille :flower: :flower: :flower: Vauvan liikkeet vähentynyt täälläkin huomattavasti, 3 kertaa päivässä lasken liikkeet neuvolan tädin...
  15. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Huomenta kaikille, Niin se vaan on että itse miettii että kun nyt syntyis jo vauva niin pääsis tästä kiristelevästä ja hankalasta olotilasta, MUTTA onpas tuossa voinut muistella että eihän se synnytyksenkään jälkeinen aika ollut ihan niin vaaleanpunaista unelmaa (tikkien kiristelyt...
  16. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Huomenta, Onpas täällä ollut vilskettä... Saa nähdä kuka seuraavaksi vuorossa. äiti88 sama juttu täälläkin tuon yhden S kanssa, ensin meni halut multa, sitten jossain vaiheessa tuli lääkäriltä kielto ja nyt on niin kovat liitoskivut ettei varmaan onnistuiskaan. Mä en myöskään ole nyt edes...
  17. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Helmi ihana pikkumies teillä... Synnytyksestä sen verran, että itseä alkaa pikkuhiljaa jännittämään, välillä toivoo että syntyis jo ja seuraavassa hetkessä tunne on että apua taasko mä olen tässä tilanteessa... Eniten sitä toivoo että kaikki menis hyvin ja tuloksena terve vauva ja että itse...
  18. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Ihanaa tullut lisää vauvoja... Paljon onnea Jenny A ja Korppinen :flower: :flower: :flower: Mä luulen että minäkin täällä vielä marraskuun lopussa kärvistelen, kun ei suppareista tietoakaan ollut aikohin, mutta sitäkin pahemmat liitoskivut, joten ei mikään asento ole hyvä. Onkohan kellään...
  19. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Torstai päivää, JennyA, toivottavasti pääset pian tosi toimiin, ei kuulosta kipujen kanssa kärvistely kivalta. Korppisella siis jännät paikat edessä, toivottavasti lähtee pian käyntiin, mulla ei ole käynnistetty joten en tiedä miten nopeasti se etenee, mutta TSEMPPIÄ! Mulla meni kanssa...
  20. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Viides voi inhottavaa tuollainen epävarmuus :hug: Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Oletteko nyt jossakin erityisseurannassa, vai kuittasiko tuo lääkärin tutkimus kaiken??? Varmaan kiva, kun on kotidoppler niin voit itsekin tarkistaa tilannetta, toivottavasti väärä hälytys... Ihan...

Yhteistyössä