Hakutulokset

  1. Starbucks

    Voiko jo pitää nilkkureita?

    Onko liian aikaista pitää nilkkureita? Itse kun yleensä pitäydyn ballerinoissa viimeiseen asti, koska talvella saa ihan kyllästymiseen asti vetää saapasta ja nilkkuria jalkaan, mut nyt jotenkin haluisin jo "siirtyä" syksytunnelmiin. Onko ihan tyhmää? Tennarithan olis juuri passelit mut ne on...
  2. Starbucks

    Salaattikippo/boxi/muovirasia APUJA!

    Onko kellään tiedossa onko olemassa pientä rasiaa salaatille missä olisi sellainen ritilä pohjalla, joka pitää salaatin kuivana ja hyvänä. Samanlainen kuten salaattilingossa, mutta mikä soveltuu lounasrasiaksi? Olisin tosi kiitollinen avusta jos nyt kukaan ymmärti mitä tarkoitan!! =)
  3. Starbucks

    Narttukoira nylkyttää :O

    Kuinka normaalia on, että narttu ( vielä pentu ) nylkyttää sellaista norsupehmolelua? Koko aamun hommaillu tuolla pedissä sen norsun kanssa. Hirvee ähkintä ja puuskutus. Sitten kun meen katsoo siihen viereen niin lopettaa puuhat. Juoksut on menossa ja nuolee itseään melkein taukoamatta. Siis...
  4. Starbucks

    Katsooko joku "Tanssin superäidit"?

    Mitä mieltä tuollasesta meiningistä?
  5. Starbucks

    Onko kukaan pessyt 100% silkkiverhoja pesukoneessa?

    Olis niin mukava heittää ne vaan koneeseen. Riittäis varmaan kylmäpesu ja silkkipesuaineella tietysti. Verhoissa lukee kuitenkin kemiallinen pesu, joten meneekö pilalle? Onko onnistuneita kokemuksia silkin pesusta koneessa?
  6. Starbucks

    Eikö enää voi vaihtaa nicciä?

    Kummallista kun en löytänyt asetuksista kohtaa, jossa voi vaihtaa nimimerkkiä. Ennen pystyi niin tekemään, onko tämä jokin uudistus? Haluaisin vaihtaa nimimerkkiä mutten haluaisi muuten "hylätä" profiilia. Onko tietoo?
  7. Starbucks

    G: Mitä käytät

    useimmiten surffaillessasi kaksplussalla? A. Läppäriä B. Puhelinta C. iPad/tablettia Olisi kiva saada mobiiliversio tästä, niin paljon helpompaa olis seuraaminen ja kirjoiltteleminen. Itse pääasiassa käytän puhelinta 2+:lla. :)
  8. Starbucks

    Uuh, mikä yllätys voice of Finlandissa:O

    Inga TIPPUI!!! Olin sata varma et ike tippuu. Inga on ollut Elan suosikki alkuajoista asti.
  9. Starbucks

    Mikä rutto mua vaivaa? Auttakaa!

    Tiedän että lääkäri olis se ensimmäinen juttu mihin pitäis mennä, mut mut... Mulla on ollut jo 3 viikkoo ihan kauhea väsymys ja viimeinen viikko ollut karsea olo muutenkin, huimausta, pahoinvointia, päänsärkyä, turvotusta mahassa, voimattomuutta, ruoka ei oikein maistu, muistihäiriötö, yms. Ja...
  10. Starbucks

    Miten jaksaa pikkulapsi arjessa?

    Haluaisin tietää miten muut perheet & äidit jaksavat pyörittää arkea. Jaetaan vinkkejä ja tapojamme & tyylejä. Perhe-elämä on antosaakin, mutta raskasta samalla, ainakin mun mielestä.
  11. Starbucks

    Onko mikään paikka auki tänään?

    Prisma, Ikea, cittari, kodinykkönen??? Kertokaa jos joku on auki pk- seudulla!
  12. Starbucks

    Paljonko maksaa Prisman kestokassit? Tietääkö kukaan?

    Tässä kun muuttoa tehdään eikä yhtään laatikkoa olla saatu vielä mistään alan olla aika epätoivoinen niin kysyisinkin, että muistaako kukaan paljonko Prisman sellaiset vihreä-valkoiset kestokassit maksaa kappaleeltaan? Oliskohan siinä ideaa, että niitä ostais paljon ja niihin pakkais? Ne...
  13. Starbucks

    Miks ei olis sellaista numeroa johon vois vaan soittaa ja valittaa!!!

    Tuntuu taas et kaikki kaatuu päälle. Liikaa asioita lyhyessä ajassa. Mun pää ei kestä. Kiitos kun sain avautua!
  14. Starbucks

    Elloksen -50% kalleimmasta tarjous, auttakaa!

    Alennuskoodi.fi - Parhaat alennuskoodit Tuolta sivustolta bongasin sellaisen -50% koodin ja kun yritän tilata ja syötän numerosarjan siihen koloseen niin se vaan ilmoittaa tarjousnumerioa ei ole??? Siis mitä, mikä tässä mättää? Onko tietoa? Ennen oon saanut ihan hyvin laitettua koodia...
  15. Starbucks

    Härmä- elokuva, onko joku nähnyt?

    Härmä on se uusi suomalainen elokuva jossa Mikko Leppilampi ja Pamela Tola.Voisitteko suositella elokuvaa? Onko tosi väkivaltanen? Mietin meenkö katsomaan....
  16. Starbucks

    Heips kaikki Helsinkiläiset/eteläsuomalaiset! Muutosta,töistä, lastenhoitopaikoista asiaa...

    Nyt (ehkä) tarjoutuisi mahdollisuus muuttaa Helsinkiin tai sen lähialueelle ja haluaisinkin infoa miten kaikki käytännössä siellä toimii. Aloitetaan asunnosta. Ensiksi olisi löydettävä vuokra-asunto hyvältä alueelta, mukava jos olisi turvallinen lapsiperheestä kun on kuitenkin kyse. Onko kiven...
  17. Starbucks

    Voinko mennä viikon ikäisen kanssa käymään ulkona?

    Tuntuu, että seinät tulee vastaan kun ollaan oltu koko viikko sisätiloissa.Vauva on siis viikon vanha. Suositellaan ettei vastasyntynyttä viedä ulos kuin vasta 2 viikon kuluttua, mutta olisiko siitä haittaa jos käytäis esim. 20 minuutin verran ulkona päivällä? ja älkää naurako, taidan olla...
  18. Starbucks

    Oonkohan mä nyt synnyttämässä?

    Aamu viidestä tullut säännöllisin välialoin supistuksia n. 5-13 min välein. 10 min on ollut ehkä säännöllisin väli. Kipeitä olivat aamuyöllä nuo supistukset, mutta nyt on ollut jo tosi julmia viimeiset. Nyt on pitänyt ottaa hierontaväline kehiin. Veristä vuotokin tullut. Mitenkähän nopeesti...
  19. Starbucks

    Paljonko pyytäisin näistä?

    Olleet yhdellä lapsella. Pesty päällinen, hyväkuntoiset jne. Kuomu tietysti mukana, tässä ei vaan jostain syystä sitä ole. Huuto. nettiin esim. haluaisin laittaa, mut mikä olis hyvä hinta myydä? En muista yhtään paljonko maksoi uutena.
  20. Starbucks

    Kerrostaloasunto ilman hissiä, ilman parveketta ja saunaa. Onko järkevää edes ajatella perheasunnoksi?

    En tiedä onko tyhmä edes kysyä, mutta kaipailen mielipiteitä. Eli olisimme muuttamassa toiseen kaupunkiin, vuokralle, joka muuten olisi kiva asunto, mutta on siis 3 kerroksessa, ilman hissiä ja ilman parveketta. Eikä saunaakaan olis. Isompi lapsi täyttää 4v. ja toinen vasta vauva. Oon miettinyt...

Yhteistyössä