Hakutulokset

  1. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei! Tulin pitkästä aikaan katsomaan mitä tähän, tosin aikaa ei ollu lukea kunnolla vaan selata pikaisesti ja huomasin että yhdellä sivulla oli keskustelua kilpirauhasjutuista! Mullahan todettiin 2010 kilpirauhasen liikatoiminta ja basedowin tauti, hoidot jäi tauolle siksi aikaa että...
  2. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    Kiitos onnitteluista :heart: Oysiin on yllättävän pitkät jonot. Kun meillä tämmikuussa ei päästy (4.)icsin siirtoon ollenkaan niin aika saatiin vasta nyt elokuulle. Et melko pitkään ja melko vaihtelevasti saa aikoja oottaa..
  3. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    Hei, on kulunu pitkä aika siitä kun viimeks tänne kirjoitin enkä ole varma kuinka moni minut muistaa. Meille tehtiin viimeinen julkinen hoito oysissa elokuussa, kolmesta munasolusta vain yksi hedelmöittyi ja se yks ainokainen kolmosluokkanen 5 solunen siirrettiin. Ja lääkkeet jotka mulla...
  4. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    ei, eikä osannu lääkärikään.. lähettävät meille juttelu ajan jossa sitten päätetään yritetäänkö vielä uutta stimulaatiota vai mennäänkö maksusitomuksella lahoitushoitoihin.. mut luulen että oman osansa tekee kilpirauhasen vasta-aine arvo joka on kortisoonista huolimatta pysyny koko ajan yli...
  5. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    Nipsu74 mukavia piinapäiviä. Meillä punktiossa saatiin vain 7 munasolua ja tänään puhelin soi(se ei tiedä koskaan hyvää) ja hoitaja soitti ja pahoitteli että siirtoon ei päästä, yks munasolu oli räjähtäny samantien ja yks jakautui hitaasti, loput tais olla raakoja.. että näillä mennään, huomenna...
  6. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    tässä ootetaan että saa puregonin pistää ja mennä nukkumaan, aamulla aikasin ylös ja töihin.. perjaintain ultrassa lääkäri laski että olisi 34 follikelia!?! aika hurja määrä jos on todellakin niin paljon. saa nähdä paljonko munasoluja saadaan.. maanantaina siis punktio..
  7. onlyer

    kilpirauhasen vajaatoiminta syy lapsettomuuteen?

    Mulla oli kolme vuotta sitten liikatoiminta ja nyt kesällä meni vajaatoiminnan puolelle. osasin sitä odottaa kun keväällä pyysin lähetteen kilpirauhas vasta-aine kokeeseen jonka tulos oli yli 1300(TPOAB). nyt on neljäs icsi tulossa ja kaveriksi saan prednisolonin. lääkäri sano että julkisella...
  8. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    ) . ( viimeinen eli neljäs icsi on nyt tammikuussa 20.1.14 on punktio jos kaikki menee hyvin.. saapi nähdä miten meidän hoitojen kanssa käy... Niin ja hyvää uutta vuotta 2014!
  9. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    noniin. kauanhan siinä meni mut saatiin vihdoin ja viimein kilpirauhas arvot kuntoon ja tammikuussa on neljäs icsi. Sumuttelut alkaa joulukuussa ja eka uä on 8.1. ja punktio on viikolla neljä.. tätä on niin odotettu. saapa nähdä onko tämä se onnistunut hoito kun ne kortisoonit tulee kaveriksi...
  10. onlyer

    Hoidot jatkuu 2013

    ) . ( noniin pitkästä aikaa.. sain vihdoin ajan neljänteen icsiin. eli jos joku jaksaa mun kohdalle päivittää niin tammikuussa on 4.icsi..
  11. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    uusimmat kilpirauhasarvot: t3v 4,9 t4v 13,7 tsh 1,95 Tpoab yli 1300.. vaikka arvot on suht hyvät niin koko viime viikon tiputteli mutta ei vielä kunnolla ole alkaneet, siis menkat.. raskaustesti näyttää negaa. kyllä mä olen taas onnellinen kun saa arvot kohilleen.
  12. onlyer

    Kysymys lukutoukille.

    diana gabaldon-matkantekijä sarja
  13. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    korkjas hei, en tiedä miten yleistä kortisonin käyttö on OYS:issa mutta kannattaa lääkäriltä kysyä. mulle ehkä sitten kun hoitoihin pääsen otetaan kaveriksi kortisoni.
  14. onlyer

    Hoidot jatkuu 2013

    ) . ( 4.icsi lykkääntyy mitä ilmeisemmin. marraskuussa olisi pitänyt olla. kolme vuotta sitten tuli basedowin tauti ja kilpirauhasen liikatoiminta(tsh alle 0.01 ja t4v 49.5). lääkkeitä söin vain puol vuotta ja nyt kävin labrassa kilppari kokeissa niin tsh on 10.74 ja t4v 9.90. eli taitaa...
  15. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    Päivitys: ) . ( 4.icsi lykkääntyy mitä ilmeisemmin. marraskuussa olisi pitänyt olla. kolme vuotta sitten tuli basedowin tauti ja kilpirauhasen liikatoiminta(tsh alle 0.01 ja t4v 49.5). lääkkeitä söin vain puol vuotta ja nyt kävin labrassa kilppari kokeissa niin tsh on 10.74 ja t4v 9.90. eli...
  16. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    kiitos Nannukka81. Voimia myös minulta. meilläkin on, jos rehellisiä ollaan välillä ollu yks helvetti irti parisuhteessa mutta siitä on aina selvitty. Nellikaneli joo on toisaalta mutta syy miksi saatiin neljäs on että ensimmäisessä hoidossa lääkäri oli ylivarovainen ja pudotti lääke...
  17. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    ihanaa Bluebaby mites varhaisultra meni Rizu mulle viikolla tuli postista aika neljänteen icsiin, aika on sumutteet aloitan lokakuussa ja icsi on marraskuussa. Samalla lääkäri on määrännyt keliakia-vasta-aine kokeisiin jonka perusteella päätetään aloitetaanko kortisooni hoidon yhteydessä...
  18. onlyer

    Hoidot jatkuu 2013

    moi, viikolla tuli postista aika neljänteen icsiin, aika on sumutteet aloitan lokakuussa ja icsi on marraskuussa. Samalla lääkäri on määrännyt keliakia-vasta-aine kokeisiin jonka perusteella päätetään aloitetaanko kortisooni hoidon yhteydessä. Osaako joku sanoa mitä tekemistä keliakialla on...
  19. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    Mulla lääkäri joka ehdotti oli M.P eli varmaan se sama jota Rizu tuossa mainitsi.
  20. onlyer

    * OYS 2011 hoidot *

    Nannukka81 meillä ollu täys 100% selviytymis prossa mutta eihän meillä ole ollut kuin 2 alkiota pakkasessa joista kummastakaan en uskonu et selviää.. ottivat sulatuksen yhteydessä takapakkia mutta sitten ennen siirtoa ottaneet loppu kirin... mut ei ole tosiaan kuin yhdestä ainoasta kerrasta...

Yhteistyössä