Hakutulokset

  1. T

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    heippa täältäkin pitkästä aikaa! En ole käynyt kirjoittelemassa pitkään aikaan, mutta lukemassa olen ollut melkein päivittäin. Kiva, että on ruvennut tulemaan tännekin hyviä uutisia. Itse olen sairastellut melkein koko maaliskuun. Flunssaa ja kuumetta on ollut ja oksentamista on ollut kyllä...
  2. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    niin ja unohdin vielä, että neuvolatäti sanoi, että ultrassa syke kuuluisi, mutta ei kuulemma heidän laitteillaan.
  3. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    olen täällä taka-alalla seuraillut teidän juttujanne. Tervetuloa uudet ja toivottavasti Lissulilla on vaaratonta vuotoa. Tänään minulla oli sitten ensimmäinen neuvola. Oli tosi kiva neuvolatäti. Juteltiin kaikesta ja oli tosi rauhallinen olo. Kokeiltiin sydänääniä, mutta ei kuulunut vielä...
  4. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Meillä ei ole työnimeä. Mies sanoi, että se on vain vauva :heart: . Pieni kutina olis, että tyttö tulee. Oireina kun on pahoivointi, turvotus, väsymys, närästys, jano... En ole ainakaan hehkeä, niin kuin raskaana olevan kuuluis olla. Minulla on ensi viikolla neuvola ja seuraavalla viikolla...
  5. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Heippa taas kaikille! Täällä on ihania ultra ja -plussakuulumisia! Hobbitti: On täällä toinenkin eteläpohojanmaalainen... Taidetaan olla samoihin aikoihin sairaalassa =) Täällä pahoinvointi on näyttänyt kyntensä viikonlopusta alkaen. Koko ajan on huono olo ja saa halailla pönttöä...
  6. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Moikka taas kaikille! masukille voimia :hug: Annille tuplaonnittelut! Hobitti: Minä en ole syönyt pillereitä pariin vuoteen. Ollaan käytetty muuta ehkäisyä. Nyt sitten tammikuusta jätettiin ehkäisyt pois ja ajateltiin, että lapsi saa tulla, mutta mitään yritystä ei meillä...
  7. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Minä soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 3 viikon päästä eli silloin olisi rv 7+5. Lääkäri on sitten viikon päästä siitä, jolloin kuunnellaan sydänäänet. Kyselin ihan paniikissa normaalia oireita, kun itsellä meinaa tuntua vihlaisuja koko ajan useammin ja turvotus on aikamoista. Mutta ehkä se...
  8. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Meidän raskaudesta ei tiedä vielä kuin kaksi kaveria. Isovanhemmille kerrotaan vasta kuukauden kuluttua. Tietty tällä menolla tämän tietää jo ensi viikolla. Vatsa on turvoksissa, kuin potkupallo. Vitsailinkin miehelle, että täältä taitaa tulla kaksi tai kolme, kun vatsa tässä vaiheessa on jo...
  9. T

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Mulle tuli oireet heti hedelmöittymisen jälkeen eli vatsan nippailua, väsymystä, etovaa oloa, huimausta, raudan maku suussa, kn kova ja korkealla. Muutama päivä ennen plussatestiä oksetti ihan hirveesti. Nyt muutama päivä plussatestin jälkeen etova olo jatkuu ja vatsassa tuntuu nippailuja, myös...
  10. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Nanna81 eli minulla laskettuaika menkkojen mukaan 10.10 ja synnytyspaikka olisi SEKS. Lisäisitkö nämä kun ehdit =)
  11. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Kiitoksia :heart: Piti tehdä vielä töistä päästyä uuden testin, jotenkin on niin uskomatonta. Mutta kyllä sen vissiin pitää jo uskoa, että raskaana ollaan, kun toinenkin näyttii plussaa! Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin ja tsemppiä kaikille seuraavaan kiertoon =)
  12. T

    saa poistaa..

    Minä olen myös seinäjoelle menossa. Tosin vasta lokakuussa.
  13. T

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Moi kaikille! Minäkin voisin ilmoittautua lokamassuihin. Eli tänään testasin ja plussahan sieltä tuli. Esikoinen sitten syntyy lokakuussa, jos kaikki menee hyvin. Olin kyllä aavistellutkin jo oireista päätellen. Tuntuu, että minulla on ollut kaikki mahdolliset oireet jo ennen plussaamista...
  14. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Minä myös testasin aamulla vahvan plussan! Olo on ihan uskomaton, kaikki ne muut oireet olikin raskausoireita! Sama juttu Dasale, kuinka pystyn olemaan hiljaa! Onnittelut sinulle! Mites Mammutti-Mamma!
  15. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Minäkin olen mukana. Tänään kp 33/30. Viimeiset kaksi päivää olen ollut mahataudissa. Oksennusta ei ole tullut, mutta lähellä on. Toivotaan, että tauti johtuu raskaudesta, eikä mahataudista... Huomenna aamulla minäkin testaan...
  16. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Minä en ole vielä testannut (en uskalla :ashamed: ). Jos nyt loppuviikosta testailisin. Tädin piti eilen tuleman kylään, mutta eipä ole näkynyt. Toivottavasti ei tulekaan.
  17. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Onnea Ihaalle! Toivottavasti huomenna tulee vielä vahvempi viiva =)
  18. T

    Viikon 5 jännittäjät

    En ole testannut vielä, yritän loppuviikkoon asti odotella. Olen kyllä luulotautinen, mutta olen jopa muutaman päivän pystynyt olemaan ajattelematta koko asiaa. Lämmöt ym. johtuu todennäköisesti siitä, että täällä liikkuu sitkeä flunssa/ mahatautiepidemia. Kuten jo sanoin tätiä täällä odottellaan...
  19. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Tsemppiä kaikille tippuneille seuraavaan kiertoon! :hug: Itsellä jatkuu sekava olo. Lämmöt on noussut vieläkin aina iltaisin, kuumeinen olo ei ole kylläkään. Vaikka noilla lämmöillä normaalisti makaisin ja nukkuisin... Tänään alkoi tulla arkuutta rintoihin, ei mitenkään mahdottomasti, mutta...
  20. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Huonosti nukutun yön jälkeen sekavat fiilikset. En tehnyt vielä testiä, sillä yöllä alkoi tuntumaan, että olen kuvitellut kaikki oireet. Luulotautinen kun olen. Mieskin sanoi, että mun oireet alkoi heti, kun aloin lukemaan näitä toisten kokemuksia. Jotenkin tuntuu, että ei meillä voi heti...

Yhteistyössä