Hakutulokset

  1. T

    Mielenkiintoisia elämänkertoja?

    Heip! Kirjastoon olen suuntaamassa, ja kaipaisin lukuvinkkejä. Olen kovasti tykännyt elämänkerroista, joissa on joku pointti. Ei siis perus "Martta-kertomus" jolle on siunaantunut 9 lastenlasta ja karjaa oli vuonna-62 jne, vaan ehkä sellaista elämää, jossa olisi kolhuja tullut, jotain...
  2. T

    Ensimmäistä kertaa kylpylään 2v:n kanssa,mitä matkaan?

    Taas apuja kaipailen =) Eli kylpyläreissu tulossa, miten te olette olleet kylpylässä about tuon ikäisen kanssa? Onko uimavaippa + uikkarit, vai pelkät uikkarit? Vantaan Flamingoon ollaan menossa eikä mitään kokemusta kylpylöistä :whistle: Entä iltapuurot sun muut, mihin kannattaa varautua...
  3. T

    Pikkunaposteltavaa syntymäpäiväaamuksi?

    Siinäpä se, vinkkejä kaipaan leivontaan, jotain pientä, suolaista tai makeaa isännälle heti aamusta synttäreiden kunniaksi :) Ensin oli tarkoitus tehdä brita-kakku, mutta olen niin laiska, etten jaksa herätä sitä aamulla tekemään ennen töihin menoa :snotty: Jotain pientä, ehkä jotain joka...
  4. T

    Mies ystävälle 30-vuotis lahja?

    Hyviä, asiallisia ideoita otetaan vastaan :flower: Mies on kova käymään salilla ja treenaa ihan tosissaan, mutta omistaa jo aiheeseen liittyvän materian. Käy 3-vuorotöissä ja mietittiin äkkilähtöä ulkomaille, mutta ei ole passia eikä saa töistä viikkoa vapaaksi :/ Kolmas vaihtoehto oli...
  5. T

    Mikä "musiikkityyli" on melodista, rauhallista, pianoa, kitaraa yms??

    Ompa vaikea muotoilla kysymystä, mutta siis esim. viikatteen "kivi itkee vihreää" (katso youtubesta jos et tiedä) millaista musiikkia se on? Yritän hakea asiasanoilla ko.musiikkia, missä olisi vaan soittimia, ei laulua välttämättä. Ei mitään klassista kuitenkaan. :o
  6. T

    Askartelijat!! Miten maalatun paperin saa suoristettua?

    Siinäpä se =) Teen onnittelukorttia ja vesiväreillä maalaan paksuhkolle paperille joka silti tahtoo käpryillä. Onko vinkkejä, kuinka sen saisi suoristettua, että se olisi siisti?
  7. T

    Kohdun vihlonnat?

    Heip :wave: Onko kellään täällä kokemusta kohdun todella terävistä vihlaisuista? Ihankuin puukolla tökkästäs suoraan kohtuun, sattuu niin kovaa ettei pysty puhumaan kivun aikana :| Virtsa ja kaikki ok ja syön e-pillereitä (yasmin) ja meillä on 1v4kk ikäinen poika ennestään. Yritin etsiä...
  8. T

    Kellään tietoa Oy Hedengren Directistä ja palkasta?

    Tuo firma muka vakuuttelee mukavia ansioita, ja tarjosivat työhaastattelua. Tuntipalkkaa heillä ei tunneta, vaan kuulemma tienaa erittäin hyvin noilla myynneillä. Pienen lapsen äitinä taidan haistattaa kukkaset tuolle kun ei ole mitään turvaa josta tulon saa jos ei menestykkään alalla :wave...
  9. T

    Teen hiustenpidennyksiä

    Höh. Hirmu litanian kirjoitin äsken, ja nyt sitä ketjua ei enää löydy :/ toivottavasti tämä nyt ei häviä :kieh: [b]Ethän enää jatkossa mainosta palveluitasi täällä kaksplussalla, kiitos. T. Moderaattori[b]
  10. T

    TV-luvasta kärähtäminen ja sen peruminen?

    Elikkäs, mies oli eilen tullut töistä, ja joku hemmo oli parkkipaikalla kysyny että asutteko tossa *** asunnossa. Mies hämmentyneenä lapsi ja ostokset kädessään vastas että kyllä ja sit tää setä oli ilmottanu että "tv-lupatarkastaja hyvää iltaa". :x Mies oli ensin sanonu, ettei ole tv:tä...
  11. T

    Omakotitalon myyminen/antaminen helpoiten?

    Nyt joku miettii että mitä vi**ua :D Mutta siis, omistuksessani on 1/2 omakotitalosta exän kanssa. Haluaisin ANTAA oman osani miehelle kokonaan, mutta siitä tulee lahjaveroseuraamus. Pankissa ne ei ymmärrä miksi haluan antaa tai myydä osani 5e:llä entiselle ja neuvot olivat sen mukaisia...
  12. T

    PIKAISESTI! H&M tarjouskoodia kenelläkään???

    Siis en tiiä mihin ihmeeseen se hävis, millä sai -10% tilauksesta, (onko se enää ees voimassa..) mutta lappu hävis taivaan tuuliin, pystyykö kukaan jelppaamaan :ashamed:
  13. T

    Kenelläkään ollut au pairia ulkomailta??

    Kokemuksia kaipailisin näin päin, itse olen ollut aupparina euroopassa ja elämäntilanne lähestyy sitä, että voisin itse palkata sellaisen kotiin hääräilemään =) Millaisia kokemuksia teillä on ollut, mistä maasta auppari oli, miten asuitte (kerrostalo, omakoti, rivari?) paljon maksoitte...
  14. T

    Kokemuksia Graco Voyager air 6 matkarattaista??

    No niin, eli hyvät ja huonot puolet pinoon. Ollaan joululahjaksi kuulemma saatu moiset rattaat (käytettynä) mutta ei hirveemmin tietoa löydy niistä. Ja tietääkö kukaan, paljon niissä on painorajoitus?? =)
  15. T

    Synnytyksen jälkeen palautuminen (turha)

    Siis, meille tuli vko sitten postissa pampersilta jotkut lippuset ja lappuset. Lueskelin niitä ja silmiini pisti teksti [/b ]"2kk synnytyksen jälkeen saatat näyttää vielä siltä, että olisit neljännellä kuulla raskaana "[b] Siis mulla on 4kk synnytyksestä ja näytän siltä että oisin...
  16. T

    Metsästäjätutkinnon kysymykset!

    Jos täällä löytyisi joku, joka on suorittanut vähän aikaa sitten ko.kortin, niin laittaisitteko kysymyksiä tänne pinoon, mitä siinä kysyttiin jos joku muistaisi :) Kirjaa on vielä paljon paljon jäljellä ja keskiviikkona pitäisi jo mennä ensimmäistä kertaa yrittämään. Kaikki vinkit...
  17. T

    Vauvan kanssa lentämään?

    Niin, kokemuksia, minkäikäisen vauvan kanssa olet lentänyt ja kuinka pitkän matkan? Mietin, jos keväällä lähtis käymään Saksassa, muksu olisi silloin jo 8kk. Missä se istuu lentokoneessa, meneekö lapsesta maksu? Entä korvat tukkoon- niiden aukeaminen, itkikö matkalla..yms. Ei mitään tietoa...
  18. T

    Maissivellin pakastaminen?

    Niin, kun ja jos sitä tässä aloittelee, ja antaa pieniä määriä vain kerrallaan (20ml?) niin onko kukaan pakastanut velliä pieniä määriä valmiiks pusseihin, kun eihän tuo purkki kestä avattuna kauaa :/
  19. T

    Cerazette-pillerit..

    Kuinka moni täällä käyttää niitä, ovatko sopineet teille? Mulla on vuotoja jatkunut koko kuukauden mitä niitä olen syönytkin |O Välillä oli 2pv ilman vuotoa, ja taas jatkuu ja jatkuu, menee hermot. Lisäksi tuntuu, että seksihalut ovat hävinneet jonnekkin kauas, ei nappaa ei pätkääkään, ei...
  20. T

    Nuudelikuitupidennys?

    Onko kellään ollu tuota pidennystä? Miten se pysyi, mitä ongelmia, missä laitoit yms? Miten sellaisia hoidetaan edes? Mulla on ollu 3 kertaa aitohiuspidennys ja nyt oli mielessä nuudelit, mutta ei mitään käryä miten kuitu käyttäytyy ja saako sitä sinetillä kiinni? :/

Yhteistyössä