Hakutulokset

  1. nti hulina

    LIV D..ylipainoiset pikkuvauvat

    tulee nyt....pikkusia vauvoja yli 6kg :o
  2. nti hulina

    alkaa keinot loppuun tytön kanssa

    miten saisin likan syömään ruokaa,kaikkea on kokeiltu ei suostu syömään. tämän päivän ruokalista -3banaania -3ruisleipää -päärynä -jogurtti tällä on taas menty monta päivää,pitäskö ottaa neuvolaan yhteyttä mutta miten ne siällä pystyisi auttaa
  3. nti hulina

    pamol f ja pronaxen kysymys

    annoin 2h pamol f tytölle ei mennyt kaikki suuhun kun räkäs,uskaltaisinko antaa jo pronaxenia? kun ei toi kuume laske
  4. nti hulina

    1,5v-2v tyttöjen äidit,lahja galluppia

    mitä ihmettä ostaisin lahjaksi tytölle,mitä olette ostaneet? potkuauto,legopaketti ja pehmeä nukke on hommattu en tykkää pikkurääsästä kun sitä on jo... olisko sellanen pikkukeittiö hyvä 1v7kk ikäselle?
  5. nti hulina

    joku hullu ampuu pihalla

    poliiseja piha täynnä ketään ei edes päästetä pihalle :o
  6. nti hulina

    onko kellään mbd-oireyhtymää tai tarkkaavaisuushäiriöä??

    ilman että on adhd miten se tutkitaan?
  7. nti hulina

    facebook uudet asetukset?

    mulle tuli joku asetukset uusitaan no uusin ne mokasin jotain meni kai avoimeksi profiili :/ nyt pyytää jotain salasanaa en pysty muuttaa asetuksia..siis mikä salasana en ole laittanut salasanoja
  8. nti hulina

    yhtä tuskaa onneksi valkoviini auttaa

    viisaudenhammas puhkee jumankauta mikä kipu ylä ja ala leegoja särkee ei auta ibusali mut valkkari auttaa :D kohta on menny pullo....voiko oikeesti tehdä noin kipeetä?
  9. nti hulina

    siivojien palkankorotus (IL)

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102110468043_uu.shtml :) hyvä jos tämä toteutuu
  10. nti hulina

    finnmatkat prkle

    miten voi olla mahdollista matkan hinta nousee 360? vaikka matka on jo maksettu lähtöön enään viikko!!!! |O pystyykö oikeesti nostaa hintaa tosta vaan,tänään oli tullut lisämaksua ja tänään eräpäivä hitto kun ei enään pysty soittaa sinne...lapsialennus oli hävinnyt että mä oon raivona...
  11. nti hulina

    1,5v kanssa kreetalle kysymyksiä.....

    pähkäilen otanko ruokapurkkeja mukaan joka päivälle 2kpl vai onko ravintoloissa tuon ikäselle ruokia? muutenkin ottaisin vinkkejä vastaan miten selviytyä vilkkaan taaperon kanssa matkalla :D mites yölennot on mennyt lasten kanssa onko nukkunut lennolla? mites nuo kulkukoirat ja kissat...
  12. nti hulina

    ciraftec talvihaalari

    näin tänään prismassa tälläsen haalari ei ollut kallis 50?,onko kukaan ostanut? ajatelin tarhaan likalle ostaa
  13. nti hulina

    kotipalvelutyöntekijä

    mitä tuo ammatti sisältää? onko sama kuin kodinhoitaja? onks ketäään kuka voisi vähän valaista... kuinka kauan kurssi kestää,en löytänyt oikein tietoa mol:in sivuilta
  14. nti hulina

    12 ärsyttävintä facebook käyttäjää

    http://www.iltalehti.fi/digi/2009082210122891_du.shtml mihin ryhmään kuulut? mä olen varmaan väijyjä :laugh:
  15. nti hulina

    jalkapöytä revähti,kuis nopeesti on parantunut?

    viikko on jo kärsitty pystyn käveleen mutta tuo turvotus on viälä. mietin pitäskö mennä oikein kuvauttaa kun on kipeä seisomaan ei pysty pitkään, kokemuksia?
  16. nti hulina

    tulevien lapsiesi nimet?

    jos olisi tai on lapsi tulossa minkä nimen antaisit? jos syntyisi tyttö: linnea,oona tai iiris poika:samu
  17. nti hulina

    täällä sataa jättipisaroita

    luulin eka et tulee rakeita :o vettä tulee kaatamalla
  18. nti hulina

    tilailin mineraalimeikkejä usasta

    kannatti taas valvoa viime yönä ja selailla nettiä,nyt on tulossa noin 12 näytettä mineraalimeikkejä pakko tilata kun halvalla sai :laugh:
  19. nti hulina

    mineraalimeikeistä

    auttakaas tyhmää haluaisin testata mineraalimeikkiä,onko tuo lorealin tai revlonin meikit ihan huonoja? netistä olen yrittänyt katsella mutta en tiä mikä väri olisi hyvä ettei tule ihan liian tummaa/vaalea,mites tuo peittävyys mulla rasvanen iho peitettävääkin on ihan tarpeeksi. kuin...
  20. nti hulina

    facebook huijari..

    http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/nigerialainen-ammattihuijari-vei-tamperelaisnaisen-rahat-facebookissa/150753 kyllä jotkut on sinisilmäsiä,en voisi kuvitella alkaisin täysin tuntemattomalle lähettään rahaa.

Yhteistyössä