Hakutulokset

  1. P

    Lapsen jatkuva uhmakkuus

    Hei, Kysyisin neuvoa pian 4v 5kk vanhan poikamme jatkuvaan uhmakkaaseen käytökseen. Pojan on vaikea noudattaa sääntöjä ja suoriutua ihan arkisista toimista ilman itkua, kiukkua ja ärhentelyä. Varsinkin siirtymätilanteet pitäisi mennä sisälle, pestä hampaat, syödä, mennä nukkumaan on pojalle...
  2. P

    Mirena!

    Moi! Mulla on ollut hormonikierukka viitisen kuukautta ja yhdet menkat ollut koko aikana, jotka kyllä kesti melkeen kuukauden. Sen jälkeen ei oo ollu vuotoa kun satunnaisesti pari tippaa. Tää vuodottomuushan ei mua haittaa, (paitsi että ei oo hajuakaan koko kierrosta) mutta aiempiin...
  3. P

    Missä mun eilen aloittama ketju on?

    Kirjotin eilen tänne harmaana mun parisuhteesta. En saanu vastauksia niin onko se nyt sit poistunut? Mälsää :S
  4. P

    Kun ei osaa päättää...

    Varoitus, suhdevuodatuksia. Ollaan poikaystävän kanssa oltu reilu 3v. yhdessä, tosin pienellä tauolla siten että muutin viime keväänä pois asunnostamme opiskelijakämppään ja "erosimme" muutamaksi kuukaudeksi ja palattiin syksyllä yhteen, oikeastaan enemmän mun toiveesta. Huomautan nyt että oon...
  5. P

    Onko kateus normaalia?

    Tässä mietin että oonko ihan idiootti, kun oon miehen veljelle ja sen vaimolle kateellinen niiden pari päivää sitten syntyneestä vauvasta, kesällä olleista häistä ja hienosta kodista... ovat 5-6v. vanhempia kuin minä mutta silti. Anopin mukaan niin tasapainoisia ja valmiita elämään, josta sitten...
  6. P

    Mirena ja kuukautiset

    Hei! Kysyisin onko joku ollut aikaisemmin samassa tilanteessa. Minulta poistettiin Nexplanon ehkäisykapseli helmikuun lopussa, vahingossa juuri oviksen aikaan. Sitten ajattelin että en ota hormonaalista ehkäsyä enää, mutta lääkäri sitä kuitenkin suositteli, siis Mirena-kierukkaa, koska...
  7. P

    Kosin miestä, sain pakit

    Heipsan! Mä tossa paukautin ja menin kosimaan pitkäaikaista poikaystävääni extempore, hän oli töissä ja sillä välin kävin kaupassa ja ostamassa vähillä rahoillani sormuksen ja romanttisen yömekon. Laitoin ruuan uuniin ja sirottelin tulppaaninlehtiä (ei löytynyt ruusuja) makkarin lattialle...
  8. P

    Nexplanon implantaatti ja päänsärky?

    Hei kaikki palstalaiset. Ajattelin kysyä teidän kokemuksianne ehkäisykapselista. Minulle asetettiin Nexplanon viime lokakuussa, ja menkkani ovat loppuneet, tai vähintäänkin erittäin niukat. Menkkamaista kipua on vain ekana päivönö, vuoto kestää 2-3 pv ja selviää pikkuhousunsuojalla. Eli olen...
  9. P

    Triptyl jännityspäänsäryn hoitoon ja migreenin estoon, kokemuksia?

    Hei! Olen nyt syönyt reilu pari viikkoa Triptylia 25mg iltaisin jännityspäänsäryn ja migreenin estoon, vielä ei ole juuri helpottanut. Toivottavasti joku jaksaa lukea tämän viestin :) Ajattelin kysellä jos täältä löytyisi muita, joilla on joskus ollut vastaavanlainen tilanne... Eli siis...
  10. P

    Voiko kissat jättää kaksin viikonlopuksi?

    Kissaihmiset auttakee! Mulla on 1 ja 2- vuotiaat ihanat tyttökisut. Ollaan miehen kanssa lähdössä sen ystävän mökille juhannukseksi. Lähdetään perjantaina päivällä ja tullaan sunnuntaina. En ole saanut ketään ruokkimaan kisuja, koska kaikki on lähdössä pois kaupungista. Tyttöjä ei voi...
  11. P

    Rasismia?

    Olen etsinyt töitä viime viikkoina vimmatusti, koska olen kesälomalla koulusta ja nykyinen työ ei elätä koko kesää. Olen törmännyt useampiin ilmoituksiin kahvila/baari-apulaisen töistä. Lähes poikkeuksetta työnantajat ovat olleet ulkomaalaisia. Soitin viime viikolla kahteen paikkaan, ja sovimme...
  12. P

    Miten pää pystyyn?

    Ravaan nyt hesan ja turun väliä opiskelun perässä, oon hakemassa Turun yliopistoon. Täällä mulla on kaksio ja kissa, Turussa sellanen itsemurhayksiö. Siel on telkkari ja sänky ei muuta. Ja ulos ei viiti mennä ku ei uskalla liikkua. Kirjojakaan ei voi koko ajan tapittaa kun tulee hulluks...
  13. P

    tääl ei menkkoja näy

    Mulla on menkat huomenna neljättä päivää myöhässä. Ja ne ei oo ikinä. Oviksen aikaan tuli sählättyä ja vielä sellaisen miehen kanssa, joka ei mahdollisesta lapsesta tule koskaan vastuuta ottamaan. Tajusin vasta jälkeenpäin asian kunnolla. Mahdollisuus on tosi pieni ja aluksi yritinki vaan...
  14. P

    Jos saisit tietää lapsesi olevan vammainen?

    Haluaisin kertoa oman tarinani ja osoittaa eli kaikesta selviää. Olen itse syntynyt keskosena, muistaakseni rv27 ja painoin kilon. Minulla oli myös kaksonen, joka myöhemmin kuoli kätkytkuolemaan. Äitini oli tällöin 20-vuotias ja isosiskoni hän oli saanut minun ikäisenäni, eli 19-vuotiaana...

Yhteistyössä