Hakutulokset

  1. sarppav

    40+ so what wol.12

    Kyllä se täti tulla kolisteli tänne, vaan kuten jo kirjoitin, niin ei se ihan kamala juttu nyt ole. Uutta yritystä kohti, mutta minut voi ottaa listoilta pois. Jään taustailemaan. Nyt on muita intressejä edessä, joten meillä se menee nyt TJOT-meiningillä... Lämmintä ja aurinkoista kevättä...
  2. sarppav

    40+ so what wol.12

    Heissan, onpas täällä ollut vauhdikas yö. Ja mielenkiintoinen... Olen ilman muuta mukana treffeillä. Jos meillä olisi yhtään isompi mökki (Juvalla) olisi kutsunut teidät sinne, mutta sinne mökkiin mahtuu 4 hlöä ja "kesähuoneeseen" 2 yöpymään. Joten sinne ei oikeasti oikein mahdu yhtään isompaa...
  3. sarppav

    40+ so what wol.12

    Kyllä täällä ollaan aina kurkkimassa olohuoneeseen! Mintulle ihan mielettömän lämmin hali täältä! Ei ole tätsy vielä tullut (kp29 tänään). Kierto aivan ihmeen pitkä, viimeksi olikin normaalia lyhyempi, joten onkohan tää joku tasoituskierros :) Tosin, oireita löytyy: tisunpäät kipeähköt...
  4. sarppav

    40+ so what wol.12

    Minttu, kerronpa tässä vähän ikävämmän tarinan. Mutta toivon sydämestäni, että sinulla ei ole näin... Viime kesänä olin myös raskaana testien mukaan, ja oli oikeasti tosi paljon oireita (kuvotus, rinnat kipeät, omituinen olo kaiken kaikkiaan). Ekassa raskaudessa ei ollut juurikaan oireita...
  5. sarppav

    40+ so what wol.12

    Ottis; sähän yllätät meidät! UPEAA, HIENOA!!:heart: Nyt toivotaan tuon vahvistumista...
  6. sarppav

    40+ so what wol.12

    Hei vaan, kauheasti tullut taas tekstiä, kahlaan ne tässä tänään tai ehkä huomenna. Palattu matkoilta viime yönä, nyt pyykinpesua ja muita kotihommia pilvin pimein. Päivittäjä voi laittaa mulle tälle päivälle kp 6, tuli tätsy kesken reissun. Kiertokin oli 3 päivää normaalia lyhyempi...
  7. sarppav

    40+ so what wol.12

    Mintulle plussaonnittelut, paljon vaaviliimaa ja tarrasukkia! Mur-mur; poijallesi paljon vitamiineja, että parantuisi nopeasti. Me täällä pikkuhiljaa paremmassa kunnossa. Toivottavasti nyt kestäisi vähän kauemmin, tai ainakin syksyyn :) Tuntuu, että aina on 1-1,5 viikkoa parempaa ja taas...
  8. sarppav

    40+ so what wol.12

    Päivitykset tehty listaamme. Eli Tetu, Ottis ja Justis - päivitetty toivomenne mukaan listaa, joten nyt ollaan sitten ajantasalla.
  9. sarppav

    40+ so what wol.12

    Päivitin listaa, toivottavasti huomioin kaikki! Kevään odotusta kaikille!
  10. sarppav

    40+ so what wol.12

    Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa Hysteria (42)...............kp2/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1. Mami-41 (41)...............kp8/25..........yk33............2. muumimamma-72 (38) kp9/25-30.....yk9......4./2.yht. Ottis...
  11. sarppav

    40+ so what wol.12

    Wiiwi: olipa sinulla todella koskettava tarina. Onneksi loppu oli onnellinen ja vielä pieni kyytiläinenkin sinulla on matkassa. Ihanaa! Ja ihanaa elämää teille jatkossakin. Oma elämä tuntuu ihan pumpulilta sun tarinaan verrattuna. EI ole oikeastaan ollut pahempia vastoinkäymisiä... Paitsi nyt...
  12. sarppav

    40+ so what wol.12

    Mur-mur, voisitko muuttaa mulle kp 12 tälle päivälle? On jäänyt jossain vaiheessa joku päivitys kohdistamatta... Täällä ei muuta, kun tikutellaan ovista. Hailakkaa viivaa antaa, odottelenkin vasta huomiselle / lauantaille vahvaa viivaa... Mietin tässä muuten, että jos nyt ei pitäisi...
  13. sarppav

    40+ so what wol.12

    Terveisiä gyneltä. Kaikki pitäisi olla sisuksissa ok. Laittoi vielä lähetteen kilpirauhastestiin ja katsotaan sitten. Molemmat munasarjat kunnossa ja muutenkin ok. Oli vielä melko aikainen kp, joten ei osannut sanoa miten tuo kohtu on, mutta jos ei pariin kiertoon mitään tapahdu, niin sitten...
  14. sarppav

    40+ so what wol.12

    Mur-mur, viitsitkö päivittää mut oikealle kohdalle listassa? Tai voin minäkin huomenissa ottaa päivitysvuoron, mutta vasta iltapäivästä olen koneella... Eli kp5/27-29 (muutatko noi mun kiertopäivätkin? Ovat olleet niin tarkat viimeiset 6 kiertoa...)
  15. sarppav

    40+ so what wol.12

    Täällä täti oli ja kävi pikavisiitillä sunnuntaina... Eli nyt kp5, huomenna gynelle jutskaan vähän, olisko mitään tehtävissä. Mä olen eilisen illan ja tän aamun seurannut Tansanian tilannetta. Siellä pamahti eilen (oliko isku vai vahinko) iso ammusvarasto 20 km siskoni kodista. Onneksi...
  16. sarppav

    40+ so what wol.12

    Täällä meneillä kp2. Ehkä... Ihan ihmeelliset menkat, ei tule siteeseen juuri mitään, mutta pisulla joo ja pyyhkiessä tietty kanssa. Eli ehkä nää nyt sit on menkat... Joten ensi perjantaina menen gynelle keskustelemaan asioista ja katsomaan tilannetta. Hyvää ystävänpäivää kaikille...
  17. sarppav

    40+ so what wol.12

    Täällä ei vielä tätsy ole tullut. Pientä tuhrua tullut jo parina päivänä, mutta ei muuta. Enkä ole testannut, pelkuri kun olen...: / Oireet on joko täti-oireita tai sit niitä. Enemmän povaan tätiä kylään kun sen poissaoloa... Meillä on meinaan vähän väsynyttä tämä seksuaalinen kanssakäyminen...
  18. sarppav

    40+ so what wol.12

    Hei vaan, minäkin toivoisin pääseväni laivan kyytiin. Testannut en ole, enkä testaa ennenkuin viikon päästä, jos tätsy ei kurvaa pihaan. Oireita on ja ei ole... Ihan niinkuin ennenkin. Rominas, onnea plussasta! Paljon tarrasukkia sinulle! Meidänkin pienimies on saanut alkunsa jotakin...
  19. sarppav

    40+ so what wol.12

    Helou ihanaiset pitkästä aikaa. Enpä nyt kerkiä kirjaamaan pidemmin, ensi viikolla enemmän. Mutta minulle voi laittaa dpo -1, tuli (ekaa kertaa) tasavahvat viivat! Ennen olen ollut laiska testaaja, ja nytkin tein 1 testin ja heti tuli tasavahva... Mutta palataan pian... sairauden kohta...
  20. sarppav

    40+ so what wol.12

    Täti tuli sittenkin meille tänään... Ihan omituisena tosin, mutta kyllä se sitä on. Kivutkin ihan erilaiset kuin ennen. Taitaa tosin johtua osin tästä Influenssastakin noi omituiset alavatsakivut, jotka tulevat vain ollessani pöntöllä. Ihan omituista... No, palataan taas ihanaiset. Minä...

Yhteistyössä