Hakutulokset

  1. K

    pinna palaa aina vaan 3v:n kanssa

    suosittelen lämpimästi jäähyä! Meil toimii hyvin! Eli jos lapsi ei tottele kun muutaman kerran sanon jostain asiasta niin lähetään pariks minuutiks jäähylle miettimään asiaa. Siinä väliss kerkee itekki rauhottuu ettei homma mee karjumiseks,(millä ei just yleensä oo mitään tehoa.) kun meen...
  2. K

    kokemuksia kasvuhormoonin käytöstä?

    Hepsistä! onko kellään kokemusta lapsen kasvuhäiriöstä? Onko määrätty kasvuhormoonii ja onko tullut sen jälkeen hyvin pituutta? Miulla viis vee poika, pituutta 96cm.( pituuskasvu ollu viimiset kolme vuotta 2-3cm per vuos.) Kolmella kokeella osoitettu et aivot eivät tuota tarpeeksi...
  3. K

    korvalävistykset 2,5-viikkoiselle tyttövauvalle - Pahoinpitelykö?

    oon saanut sen kuvan lehtien palstoilt et se Aitolehti on huonon itsetunnon omaava typerä akka, mut näin älyttömyyksiin en ois voinu kuvitella senkä akan menevän! Ihan sairasta rääkätä pientä vauvaa moisilla turhuuksilla!
  4. K

    Haluan synnyttään jo!

    miul molemmat ipanat syntyny 41+5. kyllähän siin rupes jo tukalalta olo tuntuu..
  5. K

    Mulla alkaa olla konstit loppu ton 4v pojan kans!

    tosi turhauttavaa varmaan ku heti rupee tääl porukka väkisee lapsies päikkäreistä ja arvostelee.. Huokaus! Mie lähtisin kattoo joulupukkii, vaikka sanoitki ettei lähetä jos ei nukuta! Mut ei kai äitienkään tarvi aina olla niin helkkarin johdonmukasii! joulupukin näkemiin on kumminki pienille...
  6. K

    Kantsisko viel lähtee baariin?

    SIIS IHAN OIKEESTI! Jos äiti haluaa lähtä baariin tanssimaan ja vieläpä selvinpäin niin en nyt rupeis eroa ennustelee ihan tällä perustella! Jos joskus käy yöelämässä niin se ei tee mitään huonoa äitiä. eikä tarkota ettei lapsi/lapset ois ihan ykkös-asioita elämässä!! Vai kökitkö ite kotona...
  7. K

    Epiduraali/spinaali ja synnytysasento

    mun ei annettu liikkuu sängylt mihkään asentoihin epiduraalin jälkeen. Muutenki paikat niin puuduksis ettei tuntenu supistuksii eikä minkäänlaista ponnistuksen tarvetta! en suosittele epiduraalii! toinen ipana tul pelkän ilokaasun voimilla, ja huomattavasti mukavampi kokemus:)
  8. K

    Paljonko äippärahaa 2700e bruttotuloilla? kiinnostaa kun kela..

    70%? Eikse oo 90% tuloista? Ainaki reilu vuos sitte oli kun jäin äippä-lomalle:)
  9. K

    Atoopikot aikuiset! Mitä rasvaa käytätte?

    locopasee! Todella rasvanen voide ja sopii hyvin rutikuivalle iholle! Ceridal lipogel on myös hyvä!
  10. K

    Milloin lääkäriin?

    mittasitko korvasta pyllystä vai kainalosta ton 40 astetta? ku takapuolesta mitattuna se voi heittää asteen tai puolikin ylöspäin. mulla oli poika pari vuotiaan neljä päivää yli 40 asten kuumeessa ja tk:sta sain ohjeet ei oo mitään hätää jos vaan lapsi juo tarpeeks nestettä. meillä ihan sama et...
  11. K

    Kuinka pian tulitte raskaaksi?

    ekaan raskauteen meni reilu kaks vuotta, toinen onnas heti.
  12. K

    naiset oilla on edellisestä liitosta lapsi/lapsia.

    joo, kyllä olisi! Näin toimi myös exän kanssa. Ei tuu sanomista mihin rahojaan laittaa. En voi sietää jos toinen nipottaa isosta puh.laskusta tai jostain "turhista" ostoksista. enkä myöskään halua maksaa toisen kupitteluja tai kalliita harrastuksia. En tiedä kuulostaako itserakkaalta, mut näin...
  13. K

    naiset oilla on edellisestä liitosta lapsi/lapsia.

    mulla on poika neljä vee edellisestä suhteesta. Ja en todellakaan pistä nykyistä miestä kustantamaan lapsen menoja! Hoitomaksut, vaatteet , lelut jne maksan kaikki itse. Vaikka ketuttaakin et esim päiväkodin maksuissa otetaan tottakai huomioon avopuolisonikin tulot, ja maksan niitä sen takia...
  14. K

    11kk vauvalla kova yskä

    ei saa antaa hunajaa alle vuoden ikäselle!!!
  15. K

    LAIHDUTUSPINO!!!

    suosittelen lämpimästi painonvartijoita! Aivan taatusti lähtee kilot!
  16. K

    onko alkuraskaudessa normaalia juilia munasarjan/-torven kohdalla???

    mulla oli ihan kamalaa toispuoleista kipua ja kuumotusta! mut ihan hyvin oli vauva siellä missä pitääkin =)

Yhteistyössä