Hakutulokset

  1. ralliperuna

    Hei ylinolo ongelma..

    ..johtuuko raskausajasta vai onko mulla oikeesti jotain ongelmaa kun isosta hädästä pääsi tänään housuun..:ashamed: Ei koko satsi todellakaan mut kuitenki.Virtsanpidätysongelmia on kyl ollu teini-iästä saakka mutta ei tämmöstä.
  2. ralliperuna

    raskausaika ja painon putoaminen

    Saako painota pudota koko raskausajan jos on ylipainoo äidillä?Mulla on semmonen 20kg ylipainoa ja oon nyt rv 17.lla.Paino pudonnut koko ajan tasaisesti,laihduttaa en ole koittanut mutta kun ruoka ei ole maistunut.Nyt terkkari sano että pissassa olis ketoaineita ja verensokeri alhainen.Mulla oli...
  3. ralliperuna

    Keskiviikon rv pino!

    16+2 :heart:
  4. ralliperuna

    Kuinka kauan täytyy..(työ ja vauvan tulo)

    ..olla ollut työpaikalla vakinaisena että voi jäädä äitiyslomalle? Onko siinä mitään rajaa ninku virallisena,koeaika toki pitää kai olla ohi mut entä ninku muuten?
  5. ralliperuna

    Mä haluuuuuuuuuuuun

    tulla raskaaksi! Meillä on pieni tyttö 1v8kk ja ollaan yritetty toista jo 6kk metujen avulla.Ekaa yriteltiin 2 vuotta ja tällä kertaa aateltiin että kun otetaan rennosti ja meen töihin niin saan muutakin aateltavaa niin ehkä se tulee sieltä paremmin.Mut kun ei.
  6. ralliperuna

    Pitäskö mun soittaa..

    ..naistentautien polille? Kun on nyt ollut 6kk käytössä metformiini lapsen saamisen apuna.Ja menkat ovat nyt myöhässä jonkun melkein 2kk.Lääkäri sano että jos ei 6-8kk aikana metujen aloittamisesta tärppää niin katotaan eteenpän.Mietin tässä vain että pitäiskö noista menkoistakin jo sinnepäin...
  7. ralliperuna

    Toka raskaus ja maha

    Millä viikoilla teillä on näkyny tokasta maha?Tai siis alkanu pömpöttään?Sillai että ootte ite huomannu,ei muiden oo viä täytyny huomata.Ja ootko pieni-vai isokokoinen noin ninku muuten? Ja sit..isokokoisemmat..Onko tein makkarat vaan siirtyny eteenpäin vai onko tullu selkeesti pyöree maha...
  8. ralliperuna

    Voihan paskakakka

    Mulla ei oo alkanu menkat ja näytti negaa.Iso määrä oireita on ja menkat myöhässä.Lapsi ois todella toivottu,ekaa yritettiin se 2v. :ashamed: En ikinä yrittäessä oo tosi paljon pettynyt,tällä kertaa kyllä koska olin 110% varma että oon raskaana.Mm.Tissit todella kipeet,menkat...
  9. ralliperuna

    Muistatteko kun oli puhetta mein rahatilanteesta..

    ..että on äärihuono kun oon kotihoidontuella ja 4.kuukautta lomautettuna...? Oli puhetta että pidetään kevätpukuna ihan vaan kirpparilta ostettua paikkailtua takkia ja housuja.NOH,mein tuttu anto meille jonathanin kokoa 92 välikausihaalarin,yhtenä keväänä pidetyn.Vaaleansininen on vaikka meillä...
  10. ralliperuna

    Raskauskysymyksiä pari!

    Siis mitä mun kroppa sekoilee..Huomenna pitäis alkaa menkat ja ylihuomenna pitäis mennä vähän naukkailemaan.No aattelin että la aamuna testaan jos ei menkat ehtineet alkaa. Mulla on ollu nyt niin paljon oireita,mutta onko ne tulehduksesta vai raskaudesta. :| Ensinnäkin nukun älyttömästi...
  11. ralliperuna

    Tiätteks, (turhis)

    mulla on hiiva. :D Ei muuten mitään mut nyt elättelen toivoo että oon raskaana koska kun sain tietää että mein tyttöö odotan niin mulla oli sillon kans tosi sitkee hiiva. :whistle:
  12. ralliperuna

    Moikka!Kystakivuista

    ..mihin se kipu tulee jos on tullakseen? Mulla siis oli kystia joulukuussa ultrassa ja ollut nyt aina sillon tällön tuolla oikeella alhaalla viiltävää kipua ja kans emättimessä sisällä yhtäkkiä vihlasee..:/ Tosi ikäviä kipuiluja toisinaan. :( Joulukuulla ainakin kystat oli vielä kuulemma pieniä
  13. ralliperuna

    Varmaan sataan kertaan käsitelty asia,MUTTA..

    ..milloin sen mahdollisen kiinnittymisvuodon pitäis ninku tulla jos on tullakseen? Siis lasketaanko se jotenkin päiviä puuhailun jälkeen vai hä? Itellä tuli aikoinaan rv 6-7 jotain vuotoo mutta se ei kyl noilla viikoilla enää voinu kiinnittymisestä olla. Kiitos. :flower:
  14. ralliperuna

    Poistettiinko mun aloitus vai miksi en löydä?

    Menikö keskustelu yön aikana asiattomaksi vai mitä? Kun kysyin siitä että mistä viikoista lähtien vauva haudataan? Eilen yöllä kysyin enkä löydä sitä. :o
  15. ralliperuna

    Nykyuskovia hihhuleiksi väittävät!(linkki)

    Hei onko teillä oikeesti tällainen käsitys nykyuskovista? Jos on niin päivittäkää tietoanne ainakin helluntaiseurakunnan kohdalla. http://www.youtube.com/watch#!v=6m6G4OJaLmQ&feature=related Tuossa siis linkki kotimaankatsaukseen vuodelta 1986.Toi on jossakin määrin älyttömän hauska mutta...
  16. ralliperuna

    En halua pahaa mieltä kellekään,mutta kysymys..

    ..mua vaivaa tää kysymys enkä oo keltään tän kokeneelta kehdannut kysyä. :ashamed: Mistä raskausviikoista lähtien lapsi siunataan hautausmaan haudan lepoon? Entä jos keskenmeno sattuu kotona sillai että vauva on jo vähän vauvan näköinen tyyliin rv 15 niin minne se pistetään..? Kamala oon...
  17. ralliperuna

    Tässä teille parasta musiikkia ikinä.

    Olkaatten hyvä http://www.youtube.com/watch?v=DoOIN6MPjBw Ja ei,en ole rasisti.
  18. ralliperuna

    Hups!Palovamma-apuja

    Olin tässä koneella ja mies tytön kanssa iltapalalla.Jotenkin tyttö oli kuitenkin koskenut etusormellaan kuumaan takkaan ja huusi.Laitettiin kylmän juoksevan veden alle sit kun tajuttiin että mistä oli kyse. Pitäskö siihen laittaa jotain rasvaa vai mielummin antaa olla? tyttö siis...
  19. ralliperuna

    kaks kysymystä teille

    1.Lasketteko tarkkaan kuinka kauan mies on päivän aikana hoitanut lapsia ja kuinka kauan sinä? Että siis tyyliin jos mies hoitanut 1h ja sinä 3h niin vaaditko saada sen 2h ns omaa aikaa? 2.Sanotteko imurin-imurin vai imuri-imurimen? Kiitos. :D :flower:
  20. ralliperuna

    No kai mäkin sitten..kysykää sekalaista,sekalaiselta

    Faktoja: Minä 22,mies 25.Lapsi 1v5kk.Naimisissa 4 vuotta.Yhdessäoloa melkein 7 vuotta.Ollaan uskossa.Minä kotiäiti,mies töissä.Asutaan ok-talossa.

Yhteistyössä