Hakutulokset

  1. H-a-n-n-e

    Onko vauvahierontaa kuopiossa

    Nyt alkaa väsyttää lapsen joka öiset huutokohtaukset ja kaikki kotikonstit alkaa olemaan testattuna niin ajattelin kokeilla seuraavaksi jotain hieronnan tapaista. Tietääkö siis kukaan onko täällä Kuopion seudulla ketään kuka osaisi homman?
  2. H-a-n-n-e

    Pahoista välilevyn pullistumista tietävät!

    Minulla välilevyn pullistuma hoidettiin pistos hoidolla Kuopion Yliopistollisessa sairaalassa, olin testiryhmässä jossa kokeiltiin uutta hoitomuotoa välilevyn pullistumaan. Voin etsiä tarkenpia tietoja jos asia kiinnostaa.
  3. H-a-n-n-e

    Onko normaalia? Soittaisitko synnärille? Supistuksista

    Mulla kans sama tilanne vähän aikaa sitten. Supisteli kivuttomasti ja pitkään, sitten alkoi muuttua kivuliaiksi. Onneksi tajusin lähteä viivyttelemättä (esikkokin syntyi suht. nopeaan). Esikon jätimme matkan varrella mummolaan ja sairaalassa pääsin melkein heti ponnistamaan, kaikki tapahtui...
  4. H-a-n-n-e

    Jonsered,pystytkö siis tietämään vaikka

    Hei, kokeile nyt saada minuunkiin jokin yhteys, oikeasti mun mieltä painaa erä asia ja uskon kyllä intuitioon =)
  5. H-a-n-n-e

    Mites ristiäisiin on hyvä pukeutua?

    Kumpi vaan mutta alattele asiaa myös imetyksen kannalta!
  6. H-a-n-n-e

    Mielipiteitä nimestä RONJA KRISTIINA?

    Minä ottaisin, kaunis on. Pojalle tulis Roni Anton...
  7. H-a-n-n-e

    Jonsered,pystytkö siis tietämään vaikka

    Näkisitkö minunkin tilanteen? eräs asia kaivaa niin kovasti mieltäni... pitäisikö asialle tehdä jotain?
  8. H-a-n-n-e

    lyhyt muistolause

    Surun kyynelten läpi loistavat onnellisten päivien kultaiset muistot, _____________ muistan
  9. H-a-n-n-e

    clearblue ja roskishaamu

    Meillä se haamu on tällä hetkellä nukkumassa :) Tein testin aika aikaisessa vaiheessa ja haalea haamu ilmestyi näyttöön kun se testiaika oli mennyt jo umpeen. Seuraavassa testissä tulikin vahva viiva heti ekaoilla minuuteilla.
  10. H-a-n-n-e

    Noudatatteko pakkasrajaa vauvan kanssa?

    Poika nukkuu päikkäreitä lasitetulla parvekkeella, vaunuissa jossa lampaantalja pohjalla. Lämpöpussissa, toppapuku ja villavaatteet sekä normaalit päivävaatteet päällä. Ulkona pakkasta 15, parvekkeella ehkä 12. Sujautin nukkumaan mennessä lämpömittarin lämpöpussin sisään ja nyt tarkistus...
  11. H-a-n-n-e

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Anteeksi että tuppaudun ketjuunne mutta pakko oli tulla lueskelemaan teidän kuulumisia, itse olin vuosi sitten samassa tilanteessa teidän kanssa, jännitin pysyykö pikkuinen matkassa loppuun saakka. Nyt sylissäni nukkuu 3kk ikäinen poika. Toivon kovasti että tekin vuoden päästä olette tässä...
  12. H-a-n-n-e

    vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät, APUA

    Vauva nukkuu päikkärit yleensä päikkärit vaunuissa puiston laidassa joten ääniä kyllä kuuluu puistossa päikkäreiden aikaan, suojaa vaunuissa en käytä kuin kovilla pakkasilla. Vaunuja en hyssytä, puistoonkin matkaa on alle 50metriä (ei siis ole tottunut liikkeeseenkään). syötän vauvan ennen...
  13. H-a-n-n-e

    vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät, APUA

    Kiitos vinkeistä, vauvaa kokeiltu nukuttaa omassa pinnasängyssä, meidän sängyssä ja vaunuissa... valvoo silti :o Myös mahallaan olemme yrittäneet nukkua mutta tuloksetta.
  14. H-a-n-n-e

    vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät, APUA

    Kapalointikin testattu, ei vaikutusta, kokeilin myös laittaa raskaampaaa peittoa vauvalle... ei edelleenkään vaikutusta :/ Vatsavaivat myös käyneet mielessä joten olen kokeillut herontaa öljyllä iltaisin... arvaatte varmaan, ei vaikutusta.
  15. H-a-n-n-e

    vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät, APUA

    Testattu jo tuo neuvolassa valittaminen, ei toiminut täällä :D
  16. H-a-n-n-e

    vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät, APUA

    Tää äiti meinaa kohta nukahtaa pystyyn Tilanne on siis seuraava: meillä kaksi lasta joista vanhempi on 3v ja nuorempi 2kuukautta. Päivä rytmi on meillä säännöllinen. Aamulla seiskalta ylös ja yhdeksän aikaan lähdemme ulos, vauva nukkuu vaunuissa 11-12 saakka. Kolmen aikaan taas ulos ja vauva...
  17. H-a-n-n-e

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä vauvautuneet Marras-Joulukuussa `09* (Nimenhuuto!!!)

    Anopista täällä myös hieman liikaa asioihin puuttuva anoppi, esikoisen aikaan en kehdannut hänelle vastaan sanoa vaan annoin neuvojen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos nyt kun olen jo hieman varmempi tämän kakkosen kanssa niin olen kyllä kommentoinut takaisin hänen neuvoihinsa...
  18. H-a-n-n-e

    Miksi sukulaiset sanovat niin suoraan...

    Meillä kommentoidaan koko ajan tutista, poika ei itse halua syödä sitä, niin minun pitäisi tutia väkisin suussa pitää ja kaikki ongelmat johtuu aina tästä tutittomuudesta, huonosti nukutut yöt, mahavaivat, pulauttelut... :laugh: noh, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kuten jo edellä...

Yhteistyössä