Hakutulokset

  1. Kotilohikäärme

    Miks jotkut äidit tekee toisesta pojasta tyttömäisen??

    Mä en ole vielä tavannut yhtäkään semmoista vaan ne pojat on itse halunneet välillä esim. leikkiä tyttöä. Tai ei anna leikata hiuksiaan...
  2. Kotilohikäärme

    Miks jotkut äidit tekee toisesta pojasta tyttömäisen??

    Meillä se on kyllä esikoispoika jota luullaan jatkuvasti tytöksi. Kasvattaa pitkää tulkaa ja on semmoinen söpö ja siro muutenkin.
  3. Kotilohikäärme

    mistä tiedetään mitä maapallon sisällä on?

    Koskaan kuullut tulivuorista?
  4. Kotilohikäärme

    Kuinka töissä käyvät jaksatte "vaativia asiakkaita"?

    Siihen aikaan kun olin niissä hommissa ei ollut mahdollista lähetellä työntekijöille henkkoht posteja, eikä työntekijöiden nimiä saanut selville. Ne poistettiin kuiteista juurikin kaikenmaailman sekopäiden varalta. Turvalasi ja vartijat 10sek päässä, sekä se turvalasi meikäläisen ja sekopään...
  5. Kotilohikäärme

    Kuinka töissä käyvät jaksatte "vaativia asiakkaita"?

    Musta kaikki kreiseimmät tyypit oli viihdyttävimpiä asiakkaita kun olin myyntitöissä. Mun ja asiakkaan välissä oli toki luodinkestävä turvalasi. Muuten ei varmaan olis ollut niin hauskaa. Nyt taas kun en ole muilla töissä vaan yksityisyrittäjänä, en todellakaan nauti jos kohdalle osuu sekopäitä...
  6. Kotilohikäärme

    Valokuvaamossa otetut kuvat

    No ei pitäisi saada. Jos epäilyttää, soita ja varota niitä etukäteen että osaavat varautua. Mun mielestä tilaajalla on valta tässä asiassa päättää mitä vedoksia teetetään ja kenelle. Lakikin lienee teidän puolellanne, mutta tilanne on kyllä aika poikkeuksellinen
  7. Kotilohikäärme

    Miksi myyt reikäisiä "vedenpitäviä" vaatteita?

    Ei muuta ku jesseteippiä kehiin!
  8. Kotilohikäärme

    "Äiti, miksi sä aina huudat meille?"

    Sama täällä. Kävin sitten putsauttamassa pojan korvat. Vaarana oli joutua humauttamaan koko poika ja operoimaan kivettyneet vaikut korvasta pois, mutta onneksi saatiin ilmankin. Lääkäristä tullessa ensimmäinen kysymys oli "Äiti, miksi sä puhut niin kovaa?" Myös muu hälinä estää häntä...
  9. Kotilohikäärme

    Tietokonetaitajat APUA! Voiko ja miten voi Wordilla tehdyn asiakirjan muuttaa "kuvatiedostoksi"?

    U Tiedäthän itsekin vastauksen... Mutta älkää immeiset nyt pliis verratko Photaria ja GIMPiä. Ne voi vaikuttaa samankaltaisilta jos ei osaa käyttää PSää :D
  10. Kotilohikäärme

    Voiko kuvassa näyttää ihan erilaiselta, mitä todellisuudessa? Voiko kuvan perusteella ns. valehdella?

    Kyllähän kamerakin vääristää mutta hyvät vehkeet paljon vähemmän kuin se huono pokkari. Usein siis ihmiset arvioivat ulkonäköään laajentavien pokkarikuvien perusteella. Avainasemassa on myös oikeaan aikaan laukaiseminen. Siksi ammattilaisetkin ottaa usein hirveän määrän kuvia, joista valitaan...
  11. Kotilohikäärme

    Millä ohjelmalla RAW-kuvat auki?

    Lataa Canonilta mallin mukaan raw-konvertteri.
  12. Kotilohikäärme

    Montako flora vispikermaa menee yhden kakun pursotukseen (kaupan valmispohjasta tehty)

    Vispi pysyy paremmin kuin kuohukerma. Auttaa jos laitat vaniljakreemijauhetta mukaan
  13. Kotilohikäärme

    Saako apteekista TABLETTIruiskua eläimille?

    Oli niitä hiljattain hyllyssä, mutta riipuu varmaan apteekista
  14. Kotilohikäärme

    keksi päiväkotiryhmälle nimet!

    Apinat ja marakatit! =)
  15. Kotilohikäärme

    milloin mä opin olemaan hymyilemättä valokuvissa

    Vedä ens kerral kunnon duckface naamalle!
  16. Kotilohikäärme

    Toisen kuvien/tekstin lainaaminen..?

    Kuvaa ei voi laittaa ilman oikeudenomistajan lupaa. Voit laittaa linkin sivulle, mistä se kuva löytyy. Ja näissä kuvien lanailuissa ei välttämättä korvauksia laskeskella sadoissa, vaan pikemminkin tuhansissa. Useimmiten ei tule ongelmia, mutta sitten kun tulee... Ja turha odottaa "voisitko...
  17. Kotilohikäärme

    Toisen kuvien/tekstin lainaaminen..?

    Copyrightin omistajan luvalla saat käyttää, muuten et. Niitähän lainaillaan kyllä, mutta huonolla tuurilla voi pätkähtää mehevät korvausvaatimukset.
  18. Kotilohikäärme

    Harmaa talous sekä työttömyys kasvaa kampaamoalalla ja se johtuu hallituksen tekemästä alvin korotuksesta.

    Niin, miksi tuo ala on ylipäätään ollut mitenkään erityisasemassa alvien suhteen? Tasapuolisuuden nimissä, parempi ollakin sama vero kuin muillakin. Ei se varmaan makkaranmyyjälläkään ole helppoa, joten miksei hänkin olisi ansainnut alvihuojennusta?
  19. Kotilohikäärme

    Sanokaa, että Suomessa on mustan lesken näköinen hämähäkkilaji, siis hyiiii yäks

    Kannattaa googlata rantahämähäkki! On muuten komea ilmestys =)
  20. Kotilohikäärme

    Villervallan ulkovaatteiden laatu?

    Yksi vauvahaalari meillä oli. Ei luvattu vedenkestävyyttä mutta se oli kuin muovipullo. Mistään muusta vaatteesta en ole keskellä talvea niin hikistä vauvaa kuorinut ulos.

Yhteistyössä