Hakutulokset

  1. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Putunen, ihanaa, onnea Tytöntylleröstä :flower: Samaan aikaan joskus kuumeiltiin =) Onnea kaikille pinon vauvoille, äideille ja odottajille! En ole kirjautunut tänne puoleen vuoteen, sen jälkeen, kun saimme Ihanan Tyttömme kotiin. Pieni täyttää parin viikon päästä puoli vuotta. Voi, miten...
  2. S

    40+ so what wol.12

    Hei piiiiitkästä aikaa :wave: Palstalle on tullut paljon uusia kuumelijoita ja muutamia tuttuja bongasin listalta - kaikille teille kovasti onnea matkaan, monen monta kevätplussaa :heart: Kahden vuoden (voimia vievä, välillä niin kovin uuvuttava) kuumeilu on takana. Kuumeiluahan oli jo monen...
  3. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei piiiitkästä aikaa :wave: Piipahdan vaan kertomaan, että olen vihdoinkin ÄITI, ihanan, pienen, pippurisen Peikkotytön äiti (tumma ja tuuhea tukka:) - pökerryttävää, päivä päivältä tuntuu todemmalta. Pieni pitää kiireisenä, varsinkin, kun höpsö äiti vartioi untakin, käy vähän väliä...
  4. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Putusen kuulumisia tulin nopsaa kurkistamaan (yhtä aikaa kuumeiltiin 40 plussissa). Oi, olet jo noin pitkällä! Mahtavaa, onnea hyvistä nt-ultranäkymistä :heart: Oikein paljon onnea odotukseen :kiss: Onnea kaikille muillekin tärpeistä, ultrakuulumisista - onnea loppuraskauteen :wave: Soili...
  5. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei kaikille! Olen pudonnut palstan tapahtumista, kun niin harvoin tulee tänne puolelle kurkattua. Ihanaa, Putunen :heart: Mukavat ultranäkymät, onnea odotukseen =) Toivottavasti masussasi kasvaa sinnikäs ja vahva ihmisentaimi! Aivan mahtavaa! Oliivitar, onnea karvaisesta ystävästä, jännää...
  6. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Hei kaikille! Täällä taisi olla juttua vaunuista. Ollaan harkittu Teutonia-merkkiä, onko kukaan tilannut niitä suoraan Saksasta (linkkejä) ja mihin hintaan? Millaisia kokemuksia?
  7. S

    Anti-Muller-Hormoni

    Oikein paljon voimia sinulle Polkka :heart: Kovasti toivon teille tärppiä! Olen 42-vuotias ja itse huomasin (juuri vanhoista valokuvista), miten mielestäni olin yhtäkkiä vanhenutunut, kun täytin 38 vuotta. Saattoi olla vain pelkkää kuvitelmaankin. Hoitojen aikana (kun oli Clomit) oli...
  8. S

    Anti-Muller-Hormoni

    Kirjoitin keväällä tähän ketjuun, olin raskautunut toisesta ICSI-hoidosta, mutta tuo raskaus meni kesken. Yllätys oli melkoinen, kun raskauden luomusti ekasta kierrosta kkm:n jälkeen. Nyt olen 26. viikolla. Mun AMH oli 0.2 alkuvuodesta 2010, raskauduin lähes 1 ½ vuoden päästä mittauksesta...
  9. S

    40+ so what wol.12

    Putunen, voi miten IHANAA, sylintäydeltä onnea matkaan! :heart: Olen tosi iloinen puolestanne =) Ekalta sivulta kurkkasin, että syksyllä on useampikin plussaaja, onnea odotukseen! Plussakasta loppuvuotta teille kaikille, joulunalusterkkuja Ottis, mu-mur ja muut...
  10. S

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Hei, piipahdan vaan kertomassa omat huomioni Facebookista: kun liityt suljettuun ryhmään, siitä menee tieto FB-kavereillesi (olen huomannut useammankin kerran, kun joku FB-kaverini on liitetty johonkin suljettuun ryhmään), mutta kun liityt salaiseen ryhmään, niin siitä ei mene tietoa kenenkään...
  11. S

    Täällä luovuttaja

    Kiitos :) Ei todellakaan naiivia, vaan kypsää ja avointa toimintaa! Humaania! Meille tällainen avoimuus oli tärkeää, mutta ymmärrän hyvin myös, että osa ei halua tietää enempää. Ihanaa vauva-arkea teille :heart:
  12. S

    Täällä luovuttaja

    Hei, ihana ajatus, antaa lapsettomalle parille vielä tällainenkin mahdollisuus, eli saavat tavata luovuttajan etukäteen. Mahtavaa! Meille tämä oli todella tärkeä kysymys, erityisesti miehelleni. Prosessoimme pitkään lahjasoluhoitoja, koska miehelle olisi ollut luontevaa, jos hän tietäisi...
  13. S

    40+ so what wol.12

    Nyt käyn ihan nopsaa kirjoittamassa, Mindy, tsemiä huilailuun! Kuulosti aika rankalta tuo "auton takapenkillä maaten". Toivon kovasti, että kaikki menee hyvin :heart: :wave:
  14. S

    40+ so what wol.12

    Kiitos onnitteluista ja tsemiä hoitoihin ja syyskiertoihin teille kaikille! Mindy, koita sinnittellä ja huilia, olet päässyt jo pitkälle, toivon kovasti, että kaikki menee hyvin Sulon kanssa :heart: Jaan niin ajatuksesi tuosta henkisestä hauraudesta, en minäkään ole vielä voinut nauttia...
  15. S

    40+ odottajat Vol 3.

    Oliivitar, me kyllä saimme Kela-korvauksen käynnistä. Emme ottaneet videota, ja hinnaksi jäi 160 euroa ja risat. Juu, ja saimme varmistuksen sukupuolesta, Tyttö, 100%:sti kuulemma =) Mäkin pyydän noi testit! Eilinen lääkäri onneksi mittasi ultratessaan kohdunkaulan, reilut 3 cm ja kiinni...
  16. S

    40+ so what wol.12

    Hei kuumeilijat :heart: Tulin nopsaa toivottamaan onnea matkaan, täällä oli useampikin hoidossa oleva. Oikein paljon toivon teille onnea matkaan, kuin myös kaikille luomuilijoille :heart: Mä oon edelleen kuin unessa, vieläkin hiukan epätodellinen olo, tapahtuuko tämä ihan oikeasti...
  17. S

    40+ odottajat Vol 3.

    Hei! Onpa pino hiljentynyt... Oi, ja tänne on putkahtanut tyttö- ja poikavauvat - paljon onnea molemmille perheille! Oliivitar, sinulla on ollut jo neuvolalääkäri. Oho, hienoa! Mulla on kai vasta viikolla 28, näin ymmärsin terveydenhoitajan puheista. Haluaisin kyllä käydä aikaisemmin, eikö...
  18. S

    Rakenneultra, hyviä ultraajia

    Hei! Meillä oli aika varattuna rakenneultraan julkiselle puolelle, mutta mieheni ei töiltään päässyt sinne. Kävimme sitten yksityisellä ultrassa, ja jouduin hetken arpomaan, kenelle mennään. Nyt voin lämmöllä suositella mahtavan asiantuntevaa, sikiön kehitykseen erikoistunutta lääkäriä...
  19. S

    40+ so what wol.12

    Hei kaikille :wave: Käyn kurkistamassa, mitä pinoon kuuluu, WAU, täällä on ainakin pari plussannut, paljon onnea matkaan =) Ja putunen, voi kun viiva vahvistuisi! Niin monta yritystä on ollut, kyllä sen pysyvän tärpin täytyy vielä tulla :kiss: Itse olen jo ihan pihalla pinoista, kun en...
  20. S

    40+ odottajat Vol 3.

    Oliivitar, onnea ihanista ultranäkymistä :heart: Mukava päivä, kun saatte vihdoinkin kertoa lapsille =)

Yhteistyössä