Hakutulokset

  1. J

    Super mario kakkukoristeet

    Jeiks, auttakaahan pulassa olevaa.. Mistä nettikaupasta tms voisin hankkia Super mario-kakkukoristeita ? Tai jos olette tehneet itse niin kertoisitteko oliko vaikeaa ja mitä tulisi huomioida koristeita tehdessä ?
  2. J

    New York

    Mitkä olisivat teille niitä "pakko nähdä/käydä"-paikkoja ?
  3. J

    iPad 2...kokemuksia puolesta ja vastaan ?

    Te kenellä moinen kapistus on niin kertokaa mitä hyvää tai huonoa siinä on muiden valmistajien tablet-laitteisiin verrattuna ... Kannattaako hankkia ? Meillä siis on harkinnassa tuon laitteen hankinta ihan vain lasten (ja välillä ehkä aikuistenkin) nettikäyttöön ja matkoille mukaan otettavaksi.
  4. J

    Opiskelu oman toimen ohessa

    eli merkonomiksi ajattelin tässä työn ohessa opiskella. Onko täällä muita ketkä olisivat työn ohessa ko tutkinnon suorittaneet ? Kauanko teillä kesti jotta valmistuitte ? Suorititteko näytöt omassa työpaikassanne vaiko jossain muualla ? Mitä kaikkea saitte hyväksiluetettua aiemmista opinnooista...
  5. J

    Milloin on hyvä aika laittaa myyntiin...

    ...huutikseen tms noita lasten toppapukuja ja välikausiasuja ? Vai joko ensi talven puvut on jo olleet myynnissä...ja mä olen pahasti myöhässä...
  6. J

    G: mikä on pettämistä ?

    missä kohden teillä menee raja sille mikä on pettämistä ? ajatuksissa, puheissa, teoissa...
  7. J

    Tankotanssi...

    onko kuin raskasta ja vaatiiko millaisen pohjakunnon ?
  8. J

    G: ottaisitko silikoni-implantit rintoihisi entä rasvaimu

    eli ottasitko vai et, ja miksi ? ja miten rasvaimun kanssa ? Jos tekisit moiset toimenpiteet niin missä, Suomessa vai ulkomailla ?
  9. J

    zumba ja kengät

    eli millaiset kengät tuolla zumbassa pitäisi olla ?
  10. J

    Tarjouksen tekeminen asunnosta ja vastauksen saaminen

    Jos myyjä ei hyväksy tarjousta niin soittaako välittäjä aina kertoakseen asiasta vai voiko vain käydä niin ettei tarjouksentekijä saa mitään vastausta tekemäänsä tarjoukseen ja siihen asetettuun määräaikaan mennessä ?
  11. J

    Kuinka kauan asuntojen hinnannousua on odotettavissa

    vai alkaako olemaan ns hintakatto jo saavutettu ?
  12. J

    Pitäkää mulle peukkuja...

    meillä on tänään asuntoesittely joten toivotaan potentiaalisia ostajia ja hyviä kauppoja =) Nyt siis palstalaiset peukut pystyyn jotta kaikki menee hyvin.
  13. J

    asuntokaupoista: mitä tarkoittaa...

    kun välittäjä sanoo, että haluaisi tehdä meille nimellisen toimeksiannon/nimitoimeksiannon ? Oon ihan ulkona tuosta termistöstä ?
  14. J

    kommentteja näistä asunnoista

    tässä ensimmäinen: http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12800007966460&itemcmd=move2&listSize=3&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1398652&.sid=1000.8EDDE00C875D3B6F4F0A82942AB18E62 ja...
  15. J

    G: kebab

    mistä saapi täällä Suomenmaassa kebabin sellaisella vaaleammalla lihalla...onko siinä possua ja lammasta miksattuna vai mitä ? Olin nyt Saksassa ja söin siellä ekaa kertaa elämässäni ko herkkua ja siinä se liha oli nimenomaan tuota vaaleaa. Täällä Suomessa olen jättänyt tuon aina väliin kun se...
  16. J

    Mistä saa selvitettyä auton aiemmat omistajat ?

    siis lähinnä lukumäärä kiinnostaa ..
  17. J

    Kenellä lapsi/lapsia ollut vaihtarina nyt lähivuosina ?

    Missä maassa ? Oliko lukukauden vaiko lukukauden ? Minkä järjestäjän kautta ? Suosittelisitko, jos et niin miksi et ? Meille tuli tänään pojalle vaihtari-esite ja nyt tässä sitä on selailtu ihastellen mm eri kohdemaiden osalta. Se mikä yllätti täysin niin oli se tieto jotta jo 14v...
  18. J

    Asuntovelalliset

    Tuleeko ikinä tunnetta jotta olisi mukava vain pistää asunto myyntiin ja kuitata velat pois...siis olla velattomassa tilassa ? Mulla on tullut tuo tunne pari kertaa, mutta olo menee ohitse kun miettii asioita taas toiselta kantilta jotta mitä hyötyä on maksaa omaa pois jne.
  19. J

    Sossuntädiksi...

    eli kertokaas joku kuka tietää mitä tarkoittaa työpaikkailmoituksessa kohta: Kelpoisuusehto: Edellytyksenä lain 272/2005 ja asetuksen n:o 608/2005 mukainen sosiaalityöntekijän kelpoisuus. Kelpoisuusehdot täyttävien hakijoiden puuttuessa voidaan tehtävään määräaikaisesti palkata soveltuvin...
  20. J

    Turkulaiset...apuja..

    Millaisia alueita ovat alla olevassa listassa olevat paikat ja kuinka pitkä matka on Turun keskustaan: - Muhkuri - Jäkärlä - Takakirves - Paattinen

Yhteistyössä