Hakutulokset

  1. Simppeli

    Millä tavalla menkat vaikuttavat elämääsi? älä avaa jos ällöttää!

    Musta tulee ihan tohelo!!! Kompuroin, telon sormia ja jalkoja, tiputtelen tavaroita käsistä ym kivaa..
  2. Simppeli

    Yliluonnolliset kokemukset

    Lisään vielä tän, on jääny tädin kertoma juttu niin elävästi mieleen =) Joskus 20v sitte, ku serkkupoika (Pekka) oli n. 4 vuotias, oli Pekka ulkona leikkimässä ja äiti terassilla lukemassa lehteä. Hetkessä Pekka olikin jo aidan toisella puolella autotiellä. Äiti ei ehtinyt hätiin, kun tuli...
  3. Simppeli

    Yliluonnolliset kokemukset

    Asuin vielä Helsingissä kun tämä tapahtui ja vanhempani pohjoisessa. Vanhempani olivat lähdössä hakemaan uutta autoa toiselta paikkakunnalta. Juttelin aamulla isäni kanssa puhelimessa ja lopuksi sanoin vielä et ajakaa varovasti. Illalla joskus 20 aikaan tuli ihan selkeä kuva silmiin, etää...
  4. Simppeli

    Mikä on sellainen aika uusi(?) tanssikappale..?? Naislaulaja... semmonen tarttuva biisi... ehdotelkaa!

    womanizer? vai miten se nyt sit kirjotetaankaan. Spearsii kuitenki :)
  5. Simppeli

    Määräaikainen työsopimus

    Onko työnantaja siis palkkaamassa uutta sinun tilallesi? Siis että olet ihan varma asiasta..
  6. Simppeli

    Olenko korvausvelvollinen? ( huutonetistä asiaa )

    Mun mielestä et oo! Jokainen on ite velvollinen päivittämään ne omat tiedot huuto.nettiin.
  7. Simppeli

    Kuinka sekaisin jälkiehkäisypillerit voi saada kierron?

    Mulla alko menkat ihan normaalisti pillerin oton jälkeen, mut muuten oli parin viikon päästä just samanlainen olo ku silloin kun odotin poikaa. Närästys ja iho-ongelmat iski päälle ihan täsmälleen samallalailla ku aikaisemmin. Mut en mä silti raskaana ollu. Otin 12 tunnin sisällä pillerin. Kait...
  8. Simppeli

    Pakkasgalluppia..

    -22,4 Rovaniemellä.. Ei hirveesti tee mieli mennä ulos :whistle:
  9. Simppeli

    lapsilisän yh-korotus??

    Mun piti hakea sitä erikseen ja ne myöntää sen vasta sen jälkeen ku virallisesti eri osoitteessa isän kans. Korotus on 46,60e.
  10. Simppeli

    Hrrrr tarkenisko tonne pakkaseen

    Rovaniemi -18 ja pitäs uskaltautua mennä laittaan auto lämpiään jos meinaa johonki tänään liikkua. |O
  11. Simppeli

    Mistä mie repäsen baarikamun

    Mäki voisin kemis tai tornios pyörähtää, mut mulla ei oo rahhaa :'( Eikä mummokaan varmaan hyvää tykkäis jos tästä hulinasta nyt baariin syöksysin B) Mee yksin, kyllä sitä pienes sieväs aina uusia kavereita saa =)
  12. Simppeli

    Saiko oksentavalle lapselle antaa maitoa?

    Mulle neuvottu ettei saa antaa, mieluummin mehua.
  13. Simppeli

    V***ttaa kun oot siivonnut niin anoppi tulee..

    Mul on parvekkeen oven eessä useammat tossut, ihan sitä varten et suurin osa roskista jäis tohon eikä kulkeutuis sukkien mukana pitkin kämppää... Olipas tosi kivaa syksyllä imuroida joka kerta ku sukulaiset kävi kylässä!! Ja oon niille kyllä maininnu et noi tossut on sit parvekekäyttöö varten...
  14. Simppeli

    Yhden lapsen yh-äitejä?

  15. Simppeli

    Ihanaa, mulle tuli lahjakortti

    Mä soitin sossuun maanantaina ja kyselin oisko mahd saada toimeentulotukea ni täti sit kysy saako hän antaa mun nimen MLL sitä lahjakorttia varten. Ja eilen sen kortin kävin hakemassa. Luulisin et niillä on joku "hätävarasto" niille korteille, et kaikkia saajia ei oo ihan heti päätetty. Tai...
  16. Simppeli

    Ihanaa, mulle tuli lahjakortti

    Kyllä mulla ainaki eilen kelpas plussakortti. Kassaneiti viel kysy viereiseltä kassalta ja varmisti asian. Et sain sit kaikenlisäks plussapisteetki =)
  17. Simppeli

    Joo.. taas mä voin kerran todeta että mä vihaan päivystyksiä..

    Niin no, sinähän se vissiin sen mun pojan kans olitki viimeviikolla liikenteessä...
  18. Simppeli

    Joo.. taas mä voin kerran todeta että mä vihaan päivystyksiä..

    Meillä vähän samanlainen tapaus viimeviikolla.. Jouduin lähteen pojan kans keskellä yötä päivystykseen ku oli niin kauheen kuulonen sen yskä ja hengitys. Nooh, lääkäri katto korvat ja nielun, kuunteli keuhkot ja mittas kuumeen (37,1) ja totes et ei oo mitään hätää, menkää kotiin vaan ja ottakaa...
  19. Simppeli

    Velkojen vanheneminen?

    velat vanhenee jossain vaiheessa, joissain tapauksissa tais olla 15v, jos niitä ei oo saatu yhtään perittyä. Mut jos ees jossain vaihees velkoja saa jotain rahaa sulta, alkaa alusta toi vanhenemiskausi.. Näin mulle tää on joskus selitetty. Googleta ulosotto, sieltä mun mielestä löyty aika hyvin...

Yhteistyössä