Hakutulokset

  1. P

    Marabou ja muut juoksijat!

    Haluaisin aloittaa juoksun, ja olisin kysellyt että miten te sen aloititte? Siis juu jalkaa toiseen eteen, mutta millaisilla matkoilla ja kuinka usein. Oliko millainen peruskunto alla jne? Lähtökohtahan on se, että mä inhoan juoksemista :D Silti haluaisin sen aloittaa, koska olisi helppoa...
  2. P

    Te jotka annatte lasten ulkoiluttaa koiria

    Mä oon usein ihmetellyt miksi lasten annetaan koiria lenkittää ja tänään sattui omalle kohdalle tilanne, jonka jälkeen aloin miettimään että kuinka joku lapsi olisi tilanteesta selvinnyt. Olin aamulenkillä oman koirani kanssa. Yhtäkkiä puskasta selkämme takaa ilmestyi irtokoira, joka yritti...
  3. P

    Kiva, yläkerran naapurit aiheutti vesivahingon...

    Ei paljon naurata... Ihmettelin kun alkoi kuulumaan veden tippumisen ääniä, ja huomasin että kylppärin katosta tippuu vettä. Kävin naapureille sanomassa mut ei tainnut ihan täysin tajuta tilannetta (ovat virolaisia). Meillä on puukatto kylppärissä joten pelottaa millaista vaurioo sai aikaan...
  4. P

    Uskaltaako syödä (jääkaapin ovi jäänyt auki)?

    Eli mieheni oli yöllä (ilmeisesti viiden aikaan) käynyt jääkaapilla ja jättänyt sitten oven raolleen. Heräsin äsken ja lämpömittari näytti +16. Jääkaapissa on mm maitotuotteita, paistamatonta kanaa+lihaa ja mietin et uskallanko niitä syödä. Muuten en mikään ylitarkka ole, mutta oon raskaana enkä...
  5. P

    "Miksi hankit lapsen tuossa elämäntilanteessa?"

    Osallistuin eräällä keskustelupalstalla keskusteluun aiheesta äitien vapaa-aika. Siellä kerroin, että kaverini ovat pääosin sinkkuja eikä heillä lapsia ole (itse siis olen nyt raskaana). Tokaisin myös, että vaikka he raskaudestani ja tulevasta vauvasta ovat innoissaan varmasti haluavat välillä...
  6. P

    Oletko kaatunut raskaana?

    Oon viikolla 36 raskaana ja onnistuin sit eilen tekeen komean ilmalennon suoraan mahalleni :/ Kädet kyllä laitoin suojaksi, mutta tuo maha on niin iso et kyllä se maahan osui ihan kunnolla. SVOlle soitin, ja neuvoivat seuraamaan vauvan liikkeitä ja omaa vointia. Onneksi tuntuu kaikki olevan ok...
  7. P

    Painonvaihtelu loppuraskaudessa

    Eli oon raskaana (viikkoja 35+2) ja oon viime viikkoina punninnut itseni joka aamu, ihan vaan nähdäkseni ettei esim. paino nouse yhtäkkiä kovasti (jotta osaan seurata mahdollisia turvotuksia). Nyt oon huomannut, että paino saattaa vuorokauden aikana vaihdella+/- 1kg, ja mietin onko tämä ihan...
  8. P

    Lasten ruokailu koulupäivien jälkeen, eikö kotona tehdä välipalaa/ruokaa?

    Tämä nyt on vaan tämmöinen asia mitä aloin tylsyyttäni pohtimaan. Miehelläni on pizzeriagrilli, ja usein siellä olen kun en töissäkään nyt käy. Olen kiinnittänyt huomiota, että iltapäivisin sinne tulee paljon n. 10-vuotiaita lapsia syömään, ilman vanhempiaan. Käyvät useasti viikon aikana ja...
  9. P

    Lasten ruokailu koulupäivien jälkeen, eikö kotona tehdä välipalaa/ruokaa?

    Tämä nyt on vaan tämmöinen asia mitä aloin tylsyyttäni pohtimaan. Miehelläni on pizzeriagrilli, ja usein siellä olen kun en töissäkään nyt käy. Olen kiinnittänyt huomiota, että iltapäivisin sinne tulee paljon n. 10-vuotiaita lapsia syömään, ilman vanhempiaan. Käyvät useasti viikon aikana ja...
  10. P

    Vaunukoppa ensisänkynä?

    Otsikossa jo kysymys tulikin, eli onko kukaan käyttänyt vaunuja/vaunukoppaa vauvan ensisänkynä?
  11. P

    Miten aktivoitte koirianne?

    Täällä kun tuntuu koirallisia kirjoittelevan, niin olis kiva kuulla millaisia koiria teillä on ja mitä niiden kanssa touhuatte :) Meillä on n. 2,5v seropinarttu (karhukoira-suomenajokoira/rotikka/sakemanni/ dobberi). Päivässä lenkkeillään 2-3h, vapaana tai flexissä. Koirapuistossa käydään...
  12. P

    Suositelkaa vaunuja :)

    Eli hakusessa olisi vaunut kesävauvalle. Pitäisi olla ulkoiluun sopivat (ja koiran kanssa kulkemiseen). Kaupoissakin tulee varmasti jonkin verran pyörittyä. Meillä ei ole farmariautoa, joten kasaan taitettuna sais olla kohtalaisen pienet...

Yhteistyössä