~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Sunnuntai 1.9.2013



Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 27/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 27/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 18/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 26/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 38/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 23/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 13/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 11/25



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 20/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 27/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 12/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 6/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 48/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?



Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 28/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 16/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 17/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 __________________________KP 5/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 3/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 20/28-35



kukkurukuu dpo 8
MiNalo dpo 4




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Kiitos uudesta ketjusta! Uusi ketju ja uudet plussaukset, eikö?
Täällä odotellaan josko se ovis tulis parin päivän päästä.. Mulla alkaa työtkin huomenna ja esikoinen aloittaa päiväkodissa..mutta eiköhän sitä tänne ehdi silti samalla tavalla ;)
 
Jatkoa eiliseen tarinaan! Tänään ovistesti näytti plussaa!! Voiko olla mahdollista, että kroppa luulee , että on ovisaika!! Sehän tietää sitä, että saattaisin voida ootella menkkoja parin viikon päähän, jes! Tää vähän yllätti, koska mulla vasta kolme viikkoa keskenmenosta ja normaalistikin mun kierto on 34pv!

Sanna-M Hyvää töihinpaluuta, mä palailen työmaalle torstaina! Toivottavasti tärppää!

MiNalo kiitos uudesta ketjusta
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Kiitokset syksyketjusta!

Täällä ollaan mieli maassa.. kaikki ärsyttänyt ja surettanut tänään, päivän pilasi negatiivinen raskaustesti. Eihän se välttämättä mitään tarkota. Mutta tuntuu siltä taas tänään että minä en lasta ikinä saa ja sillä selvä. Mun piti niin pysyä positiivisin mielin.. toivottavasti huomenna on parempi päivä. Mieskin ihmetteli mun mökötystä, sille en tietenkään viitsinyt testailusta puhua mitään. Sitten ilmoitan kun kaksi viivaa saan ilmestymään. Tilasin gynelle ajan ensi viikolle, maksaa mitä maksaa. Nyt tarvitaan selvyys mysteerivuotoihin ja muutenkin kysellä pitäskö näitä kirtoja säännöllistää ihan lääkkeillä jos niitä toivottuja tuloksia saataisi. Eniten pelkään että löytyy jotain poikkeavaa joka selittää kipuilut ja tiputteluvuodot.

Olipa avautuminen. Anteeksi siitä, nyt leuka rinnassa kohti uutta viikkoa! Toivotaan että tää syyskuu toisi monille meistä hyviä uutisia =)
 
Niinpä se tuli syyskuu. Rennolla otteella tässä koetan mennä vähitellen eteenpäin. Välillä tulee niin ikävä vauvamasua, jota sain kesällä jo silitellä... mutta ajatukset on kuitenkin hyvin positiiviset ja toiveikkaat. Onneksi on kaikenlaista tekemistä ja ajatukset saa välillä muuallekin. Oikein positiivista syyskuuta kaikille :kiss:
 
Neuvoa kaivataan!

Keskenmenon jälkeen kp11 menossa, jos siis lasketaan tyhjennyspäivästä (?). Tänään tein (liuska)raskaustestin joka oli aika lailla negatiivinen. Jos tarkkaan katson, näen ehkä ihan himmeen viivan. Samalla tein ovistestin johon tuli selkeästi nähtävissä oleva viiva, about saman vahvuinen kuin kontrolliviiva. Kumpikaan ei olleet tosi vahvoja, mutta selvästi näkyviä.

Tiedän että LH ja HCG -hormonit on lähes identtisiä ja siksi ovistesti voi näyttää plussaa keskenmenon jälkeen. Mutta jos kyse olisi siitä, niin eikö myös raskaustestiin olisi sillon tullu viiva???

Kääk, voiko olla niin että mulla on ovis tänään/huomenna??? Uskallanko ajatella niin? Kertokaa viisaammat! :confused:
 
Mullakin tuli ovistestiin viiva vaikka oli r-testin viiva enää hädintuskin nähtävä. Oon lukenu jostain, että munasolut voi alkaa kypsyä vasta kun kaikki hcg on poistunut eli sen perusteella en uskois vielä ovikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sydäntähti;28934839:
Mullakin tuli ovistestiin viiva vaikka oli r-testin viiva enää hädintuskin nähtävä. Oon lukenu jostain, että munasolut voi alkaa kypsyä vasta kun kaikki hcg on poistunut eli sen perusteella en uskois vielä ovikseen.
Viikolla kun kävin gynellä kyselin että onko edes mahdollista että tulee raskaaksi kun veressä on vielä hcg:tä. Lekuri sanoi että se on mahdollista, vaikka ei kovin yleistä. Ota noista selvää?
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 2.9.2013



Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 28/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 28/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 19/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 27/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 39/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 24/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 14/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 12/25



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 21/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 28/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 13/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 7/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 49/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?



Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 29/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 17/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 18/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 6/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 4/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 21/28-35



kukkurukuu dpo 9
MiNalo dpo 5




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu:



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
aada78 Tervetuloa, toivottavasti saisitte kohta uuden vauvan.
Olitko maalismammoissa vai huhtikuisissa?
Itse sain elokuun alussa tietää keskeytyneestä keskenmenosta.

Eilen taisi vihdoin ja viimen alkaa kuukautiset. Oli jo pitkä aika ilman vuotoa.
Selkä ja maha ovat olleet tosi kipeät, mutta vuoto on yhtä niukkaa kuin yleensäkkin kk aikaan. Tälläisiä kipuja ei ole ennen ollut.
Pitää varmaan ostaa se ovistesti niin voisi välillä testailla.
Meillä kun on vähän erillaiset päivärytmit ukon kanssa, niin olisi hyvä vihjata hänelle milloin kannattaa tulla nopeasti kotiin töistä.

Onko kukaan käyttänyt tälläistä testiä?
Tuotteet - Yliopiston Apteekki
 
Onnenpotkuja syksyyn!

Täällä testattiin ovisplussa perjantaina iltapäivällä. Raskaustesti näyttää tyylipuhdasta negatiivista. Vatsajuilinnat ja kostea fiilis pikkareissa saivat testaamaan vaikka ajattelin että tässä ekassa kierrossa keskenmenon jälkeen en vielä edes yrittäisi ovista etsiä. Nyt siis talletettu siimahäntiä urakalla ;)

Yllättävän nopeasti sitä jättää pettymykset taakse ja odottaa tulevaisuutta. Nytkin olen jo tästä kierrosta ihan täpinöissäni. Tietysti minulle keskenmeno tapahtui aivan varhaisimmilla viikoilla ja sain läheisiltä paljon tukea suruun ja tyhjään oloon. Ymmärrän että jokainen kokee ja tuntee eri tavalla.

Toivon kaikille meille tärppionnea syksyyn niin että ensi keväänä olisi oma vauvantuoksuinen nyytti sylissä <3
 
Helou! :wave:

MiNalo:lle kiitokset uudesta ketjusta... =)

Ajattelin kans "seuraavaan kiertoon" ostaa nuita digi o-testejä.. että ei tarvis viivoja sitte miettiä ja käännellä ja väännellä :kieh: (seuraavaan kiertoon heittomerkeillä siksi ku mullahan sitä kiertoa ei oikein ole.. mutta ens kiertoon lähtee clomit+terot)

Mulla on kans sama fiilis nyt ku evaparadisella tällä hetkellä.. erilaiset vauva ja raskaus unet kiusaa ja vaikka nyt sain clomit kokeiluun niin saa nähä tapahtuuko niistäkään mitään :stick: Tänään otin vikan teron kierron katkasuun että saa nähä kuin kauan saa menkkoja ootella.. nyt on menossa kp76 :headwall: km:sta laskien... että alkaa olemaan jo aika hyvät luvut |O

Entä sitte jos menkat ei alakaan teroluteista huolimatta? Mitä sitte? On nimittäin käyny mielessä ku on muutenki tämä kroppa tämmönen.. viimeksi se raskaus alko sillon terojen jälkeen ja nyt mielellään ottasin sen kunnon vuodon että pääsisin uuteen kiertoon :O
 
En ole pitkilleen täällä kirjoitellut, mut käyn nyt päivittämässä kuulumiset eli pe sain haalean plussan, joka eilen oli jo vahvempi. Uutta testiä tänään ja ehkä vielä huomenna..tissit pinkeinä, hajuaisti terävöitynyt, öklötystä ja repäisykipuja eli olen varovaisen toiveikas. En vielä uskalla oikeasti iloita, mutta toivotaan, että senkin aika velä tulee.

Positiivisia uutisia teille kaikille!
 
Onnea Ollakovai...? mahdollisesta plussasta :hug:
Toivottavasti kaikki menisi hyvin ja saisitte keväällä pienen tuhisijan.

Varmaan enemmän palstelle kirjoitettua sitten kun on raskaana.
Ekasta itsekkin aktivoiduin vasta sitten lähempänä ä.lomaa.
 
Mitäs hittoa tää nyt on?! Kp 13 ja äske tuli vessassa ihan kirkasta verta pari tippaa pyyhkiessä? Kuitenki viime menkat tuli normaalisti km:n jälkeen, kp 32 sillon. Mä oon lähinnä ovista odotellut parin päivän sisällä, kun limatkin lisääntyny..
 
eltsu81: Oisko kohdunkaulan limakalvo vain hieman herkillä?

Jospa sitä itsekin aktivoituisi pian kirjoittelemaan enemmän. Korkataan nyt ainakin tämä pino.
Seitsemättä viikkoa tulee vuotoa. Nyt jo inhimillisesti enkä oo enää kipujen takia ihan kuutamolla. Niinkuin niin monen olen lukenut sanovan; kohdunulkoista ei toivoisi vihamiehellekään. Kyllä tässä sen verta onnetonta aikaa on eletty.
Tänään hcg oli enää 54, joten valoa tunnelin päässä näyttäisi olevan. En ole myöskään joutunut syömään särkylääkettä hevosannosta. Jee!

Suunnittelin, että menisin noin kuukauden päästä näyttäytymässä gynellä, josko ultraisi ja katsoisi tilanteen. Viimeksi yksityisellä käydessä sanoi jopa kummalta puolelta olin juuri ovuloinut. Musta ois kiva tietää, miltä näyttää sisuskalut ennenkuin yritys lähteen käyntiin. Tietenkin mielenkiinnolla odotan, milloin tämän massiivisen vuotelun jälkeen tulee menkat. Ainakin yhdet sellaiset täytyy tässä tapauksessa odottaa, vaikka varoaika menee umpeen 12.9. (1kk piikistä).
 
Helou:)

Kiitos uuesta pinosta! oikeesti se on syksy jo,huh huh!mihin se kesä katos :D

plussista onnea, sekä o- että r-plussista:)

mä täällä oottelen menkkoja alkavaksi, siis ekaa kertaa KM:n jälkeen. Olin jo ihan varma torstaina, että alkavat mutta pyh. Ajattelin kyl että kylläpä vain kroppa hyvin toimii, ku mulla yleensä menkat on kuun lopulla/kuun alussa..kierto on n.30päivää.no, en tiä sitte oliko ovistelua.suoraan sanottua voi V**TU(hyi mua!!), jos nimittäin oli niiin ohi meni että heilahti. olin ollu yövuoroissa ja ku oli yks vapaa lepopäivän jälkeen niin pakkasin pienemmät murut autoon. Jätettiin isoin muru (mies) kotio ja mentiin mummolaan yökylään. no, jos oisin tiennyt että ehkä ovistelin niin ois jääny mummuloinnit välistä. ku ei jaksais oottaa et sais sen vauvan!! :)

mähän oon vannonu etten ala tikuttelee noita oviksia, ku oireet on kuiten niin selkiät.no, kai sitä sais pikkusen takkia kääntää, ees vähän sitä nurjaa puolta vilauttaa...tekis mieli ihan vaan nyt km:n jälkeen testailla että tapahtuuko kropassa mitään.vai pistäkö vaan antaa mennä omalla painollaan.en tiä, mikä ei sinänsä oo uutta :) sillonku sain miehen houkuteltua tähän kolmosprojektiin niin sanoin miehelle, et se on ok jos ei vauvaa saaha,mut jos ei ees yritetä niin sitä en hyväksy, ku kuiten niin paljon sitä haluan. taitaa kuules kamut olla niin, että joudun syömään tässäki asiassa sanani. ei todellakaan oo ok, jos me ei enää vauvaa saaha. päin vastoin! mut helppohan se on aina sanoa.mä jouduin muutenki tuota miestä aika kauan(puoltoista vuotta) suostuttelee, että se kolmonen tehhään. sen verran raskas vauva-aika ollu noilla meän muksuilla, että mies epäröi.
mites muitten vauvaprojektit?ootteko olleet yhteistuumin tekemässä vai onko jompi kumpi, mies tai ite, joutunut toista suostuttelemaan mukaan tähän projektiin?

nyt on vissiin pakko mennä jo tekemään töitäki:)
Syksyn kunniaks aletaan heilutteleen peittoja oikein urakalla,jotta saahaan net plussapaukkumaa!ja tehhään plussaennätys tälle syksylle tai jo tälle kuukaudella :)
 
Silvia logo Hyvä, että viimein alkoi. Nyt vaan tsemppiä tähän kiertoon.

VanillaLady Siinä vaiheessa ne vastoinkäymiset on helppo jättää taakse, kun voi keskittyä tulevaan. Kummasti piristää, kun pääsee yrittämään taas. Ihan samat tunnelmat täällä ja km oli 11+3.

Ollakovai...? Onnittelut!

Koikoi Aika turhauttavalta kuulostaa! Varsinkin tuo 7 viikkoa vuotoa! HUH! Koitahan jaksaa, kyllä aurinko paistaa vielä risukasaankin.

Sanna-M Myöhäiset syntymäpäiväonnittelut!

Täällä ois sitten dpo1, mutta en kyllä koe tässä kierrossa vielä olevani mikään piinailija. Odottelen vaan innolla menkkojen alkamista. Aika kivulias ovulaatio oli. Tunnen sen kyllä normaalistikin, mutta eilinen oli jotain aivan erityistä. Kipu oli tosi kova ja tuli jopa veristä vuotoa. Enää pari viikkoa ja menkat, niin sitten alkaa MUN kierto!
 
Huomenta, kiitokset onnitteluista :heart:

ON: 10 päivää ja pitäisi menkkojen alkaa jos mennään samaa rataa kuin viime kuussa. Yritystä ei kyllä tältä kuulta puuttunut, ihmettelen oikein että innostuttiin 4 päivänä peräkkäin touhuamaan. :) Mutta harmistushan olisi kova jos ei tärppi olisikaan käynyt. Sitten vaan uuteen kiertoon.

Sanna-M kp 19/29
 
Noniin, täällä vihdoin kurvas eilen illalla täti kylään. Joten mulle vois tälle päivällä päivälle kp1/30-32

Kylläpäs se kierto veny ton keskenmenon jälkeen hurjan pitkäksi, mut josko se nyt taas siitä sitten tasoittuis.. mä tässä mietin et jatkaisinko vielä terolutteja kun niitä tuossa olen syönyt, vai kokeilisinko mennä ilman.. noh, tässä on reilu pari viikkoa aikaa asiaa pohtia ja tehdä sitten päätöksiä sen asian suhteen!
 

Yhteistyössä