<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

Iltoja.

Nyt se työnteko sit loppu! En tiedä itkenkö vai nauranko eli saattel kestää mua joka päivä kun ei mulla ole muutakaan. :LOL:

Manzu
voimia :hug:

Pesänrakennusvimma ei ole vielä alkanut mut nyt ku alkaa saikkari sihen äippäloman alkuun asti ni varmasti keksin jotain :)

2.2 on lääkäri neuvola:)

Keskioireista.

ISO maha. Tuntuu et se on jo nyt tiellä.
Kutisee iho koska nahka venyy.
Pahaolo aamuisin edelleen... yök.
Vessassa saa ravata pienenkin tipan takia.
Istuminen ja seisominen yhtä tuskaa jompikumpi jalka puutuu heti.
Takareidet kireät tarttis venytellä mut sit tulee se
VÄSYMYS! ei vaan jaksa.
Hb 114 oli ma aamul. Luin postista tulleita sairaala lappuja
Liikkeitä tunnen päivä päivältä enemmän.
Seksiä tekee mieli jatkuvasti mutta jälkeenpäin sattuu.
Univaikeudet.
ja jatkuvat mieliteot.

Ei kai mulla muuta... :D

Vointeja kaikille :)

 
Heipsan kaikki :wave:

Tosiaan, jouduin sairaalaan viime viikon sunnuntaina uudelleen niiden vatsakipujen takia. Olivat jo niin rajut, että jouduin tiistaina tähystysleikkaukseen. Juma, kun mua pelotti, sillä kaikki mahdolliset kokeet ja tutkimukset tekivät.. (paitsi röntgeniä) ja sanoivat, että muuta mahdollisuutta ei ole, kuin katsoa leikkaussalissa, että missä se syy on.. eli kirurgi umpimähkää lähti vain leikkaamaan ja katosmaan joko sen kautta löytyisi syy.

Löytyihän se syy.. suolisolmu ja alkavia tyriä poistettiin. Leikkaus sujui hyvin ja vaadin oman mielenrauhani vuoksi myös gynen tarkistamaan, että vauvallakin on kaikki hyvin sen leikkauksen jälkeen ja niin oli <3 siellä se teki kuperskeikkoja ja sydän löi <3 Nyt on 3 viikon sairasloma. Sukulaiset ovat saaneet auttaa todella paljon. Mulla, kun on nostoraja 5kg vielä tämän viikon.. (2. sairaslomaviikko) ensi viikolla yritän olla jo päinsä lasten kanssa kotona.

Tänään meen poistattamaan tikit vatsasta ja samalla normaali neuvola. Pahimmasta ollaan selvitty nyt, mutta toivon silti hartaasti, että nyt saisin rauhassa odottaa loppuun saakka. Kyllä tässä oli jo ihan tarpeeksi meidän perheelle. Yhteensä 4 viikon paussi normaaliin elämään. Mieluiten olisin viettänyt tämän ajan perheeni kanssa jossain etelässä. :)

Nyt tuli vain omaa napaa, sori naiset. Täytyy ihan ajan kanssa lukasta teidän kuulumiset.

Tsemppiä odotuksiin!
Manzu ja viikoista olen tipahtanut totaallisesti.. ööh, 16-17 kait. Viimeksi neuvolassa 8+3 viikoilla. NOh, pianhan tuo selviää. :)
 

Yhteistyössä