35+ Lapsettomat

Ainiin vielä Iines tyroksiinistä että jos alkaa tulla mitään liikatoiminnan oireita tästä lääkkeestä (hikoilu, vapina, sydäntykytys, nopea pulssi, ripuli, laihtuminen), niin sitten heti yhteys lääkäriin / lääkkeen lopettaminen / annoksen pienentäminen. Mutta kuulemma tämän lääkärin potilaista kellekään perusterveelle nuorelle henkilölle ei ole käynyt näin.
 
Seinäkukkanen , pahoitteluni ja lohtuhalaus. :hug:

Soulmama, sullahan jännät päivät edessä uuden hoidon ja mahdollisen talokauppojen kanssa.

Ekavekara, voi sä pääset testaileen monta päivää aiemmin kuin minä. Oliko sulla pitkä viljely?

Wabisabi, todella hyvältä kuulostaa teidän käyntinne uuden lääkärin luona! Mielestäni on erittäin tärkeää että luottaa hoitavaan lääkäriin ja että hoitojen kuuluisi olla yksilöllisiä - eri vaihtoehtoja kun kuitenkin on monia. Nyt pääsette nauttimaan kesästä ja sitten elokuussa jo tositoimiin jälleen.
Mietin jo tässä omalta kohdaltani, että jos jostain syystä meillä ei nyt tärppää tää tuoresiirto eikä pakkasukotkaan, niin Varila voisi olla erittäin varteenotettava vaihtoehto. Niin meillä on nyt viimeinen julkisen puolen hoito menossa.

ON: pahoinvointi on tänään hellittänyt, ihanaa! =) Jotenkin se oli niin kokonaisvaltaista, että tuntu että on ihan muissa maailmoissa koko ajan. Nyt ei ole enää kuin turvotus (pallomaha) ja ne menkkajuilinnat, mutta ne on nyt tässä kohtaa pientä. Piinailu jatkuu. ;)
 
Seinäkukkanen
Negahan se oli minun testi :'( Kiitos kaikille lohdutuksista. Täytyy miettiä sitä jatkoa sitten kun pääsen kotiin omann rauhaan,
.
Wabisabi hienoa että löysit pätevän lääkärin! Pyysitkö Fertinovasta oman potilaskeromuksesi vai selititkö uudelle lääkärille edelliset hoidot ihan suullisesti?

Minulla on hiukan hankaluuksia tämän netin käytössä täällä, joten en oikein pääse osallistumaan keskusteluihin, mutta luen kyllä uutisianne ja elän hengessä mukana.
 
Seinäkukkanen ja Wabisabi, voi ei. Voisinpa sanoa jotain rohkaisevaa! :hug:

Olen itsekin matkalla, mikä tuntuu nyt vapautukselta siitä "minästä", joka olen kotimaassa viime kuukaudet ollut. Toisaalta tajuan että kepeämpi olo voi olla taas myös sitä positiivisen testin haaveilua. Vähän pelottaa miten kestän testipäivän sitten kun saan negan täällä yksinäni (mies ei ole mukana). Lisäksi ystäväni, johon itseäni jotenkin koko ajan tässä asiassa vertaan, synnyttää näinä päivinä. Itsekkäästi en osaa ajatella muuta kuin että entä jos se tapahtuu samana päivänä kun kuukautiset alkaa? Tuntuu etten vaan kestä sitä, vaikka pakkohan mun on kestää, aikuisen ihmisen. Pelkään tätä katkeruutta itsessäni.
 
Seinäkukkanen, lämmin halaus täältä :hug: Toivu nyt kaikessa rauhassa, lepää ja pidä huolta itsestäsi!

Sitten jos mietit jatkoa: hoitokertomusta ei tarvi Fertinovasta. Minulla oli se mukana (kun pyydän siitä kopion klinikalta aina muutenkin - antavat sen ilman mitään kyselyä...) mutta Varila ei sitä kuitenkaan kaivannut, vaan suullinen kertomus riitti. Ainoa minkä tarvitsevat mahdolliseen hoitoon on infektioverikokeiden tulokset. Niistä meinaan pyytää vielä kopiot Fertinovasta.

Anja, tsemppiä sulle siellä maailmalla... Ei ole tosiaan kiva olla yksikseen näiden jännäilyjen keskellä. Toivottavasti saat ainakin mieheen yhteyden puhelimella. Uskon kyllä (sunkin puolestasi, josset jaksa itse uskoa) siihen plussaan!! :heart:

ON: Kiitos kaikille tuesta! Tuntuu todella hyvältä, että teidän muidenkin mielestä tämä lääkäriä ja hoitoja koskeva täyskäännös on oikea ratkaisu. =)

Yksi pikkujuttu, mikä huolettaa jo valmiiksi elokuun osalta, on tuon Pergoveriksen yllättävän huima hinta... Me ei kuuluta KELA:n piiriin edes lääkkeiden osalta (hoidoista nyt puhumattakaan). Yksi 300 iu:n pistos tuota Pergoveristä maksaa hirmut 200 euroa! Joudun piikittämään sitä ainakin 7 päivää (1400 euroa) - mahdollisesti enemmänkin. Mitäköhän timanttipyreetä siihen on oikein sotkettu, että on kehitetty sille tuollainen hinta... Voi vähän kädet vapista niitä ampulleja rikkoessa, ihan jos siitä mahdollisuudesta, että päsäyttää lääkkeen vahingossa taivaan tuuliin! ;) Tuo hoito alkaa vasta elokuussa, joten onhan tässä aikaa ottaa selville, onko vastaavaa halvempaa lääkettä kehitetty tai saako Pergoverista halvalla jostakin päin Eurooppaa...

Toisaalta raha-huolet ovat minulle kuitenkin toisarvoisessa kategoriassa - pääasia on saada parasta hoitoa!

Peukutuksia edelleen kaikille piinailijoille. Olette ajatuksissa!!
 
Carinna, tavallinen kolmipäiväinen viljely. Ihmeen nopeasti tuohon testiin pääsee. Ei ehdi edes varuiksi tikutella etukäteen itsekseen pettymyksen varalle.

Wabisabi, kyllähän kelan noissa pitäisi tulla vastaan. Tai sitten en vain ymmärrä miten ette kuulu kelan piiriin.

Tänään ei juuri mitään tuntemuksia (pp6). Aivan liian selkeitä menkkafiiliksiä eilen ajoittain, eikä juuri muuta enää, joten odotukset eivät ole mitenkään korkealla. Tai no jaa, ainoa lisäoire se preogesteroniraivo :headwall: .

Luget on syvältä. En tosin taida saada niitä riittävän syvälle. En käsitä millaisilla sormilla te muut työntelette niitä kohdunnapukkaan asti :eek: ! Olen miettinyt että pitäisikö kehittää jostain tampponin asettimesta tykki, jolla sen saisi perille.
Luget valuu, riittääkö jäljelle jääneen mömmän lääketeho? Valunut luge on superliuotinta kun se irrottaa pikkarisuojien liimapinnan pikkuhousuihin. Liimapinta ei näy irtoavan pikkareista ainakaan yhden pesun jäljiltä joten hoidon jälkeen jäljelle jääneeseen liimaan tarttuu karvat?
En muutenkaan ymmärrä mikä hyöty lugeista on jos ne a)aiheuttavat limakalvojen kuivumista ja jollei omassa keltarauhashormonin toiminnassa ole vikaa b) saavat aikaan varhaisia menkkaoireita ja kohdunsupisteluja, jotka eivät käsittääkseni tee alkiolle hyvää, ja joita ei muuten ilmenisi normaalin kuukautiskierron tässä vaiheessa. Jos vielä jäi epäselväksi; inhoan lugeja.
 
Wabisabi, ne pergoveriksen ampullit eivät onneksi ole sitä rikottavaa mallia, vaan hyvin tukevia (piikki painetaan kumikorkin läpi), eli sitä pelkoa ei ole että lääke menisi hukkaan (paitsi jos sen ruiskusta suihkaisee ennen aikojaan). Mutta se hinta on kyllä aika kammottava! Kerro jos löydät jostain halvemmalta (esim virosta ehkä kannattaisi kysellä, tosin se varmaan vaatisi sikäläisen lääkärikäynnin että saisi reseptin...ja antaako ne reseptiä jos ei tee koko hoitoa siellä...)

Ekavekara, mulle lääkäri sanoi että lugejen kanssa ei pidä käyttää pikkuhousunsuojia, vaan esim kahdet pikkarit päällekkäin. Ja niiden kuuluukin valua pois, kuten hiivalääkkeidenkin. Idea on että itse hormoni imeytyy sieltä ennen valumista (eli sen takia olisi hyvä olla makuuasennossa puoli tuntia niiden laittamisen jälkeen, etenkin jos ne meinaa nopeasti valua pois). Minäkin ihmettelin mitä hyötyä koko lugeista voi olla ja kysyin lääkäriltäkin. Hän kertoi että Belgiassa oli tehty tutkimusta että ivf-tuoresiirroissa oli jätetty luget pois ja tutkimus oli keskeytetty sillä yhtään raskautta ei ollut siinä ryhmässä alkanut. Kuulemma oma normaali keltarauhastuotanto ei toimi kunnolla stimulaation ja punktion jälkeen (keltarauhasia muodostuu niin paljon että ne jotenkin blokkaavat toiminnan toisiltaan tms).

Täällä ollaan taas vaihteeksi aika surullisissa mielialoissa. Syynä varmaan lähipiirin kaksi uutta raskausuutista sekä yksi synnytys viikon sisään... Ottaa ne edelleen tosi koville vaikka kuinka yrittäisi olla itseään vertaamatta muihin. :( Voihan masennus sentään.
 
Tervehdys!

Seinäkukkanen voi harmi! Lämmin halaus :hug: ja jaksuja sulle.

Miisamari mä edelleen soudan ja huopaan ton kilpparihomman kanssa. Jotenkin ei pysty käsittään, et miten niissä vois olla vikaa noilla arvoilla? Kateeks kyllä käy, kun kerrot olevasi taas "normaali ihminen". Mä en muista koska viimeks olisin ollut täynnä energiaa. Lähinnä vaan jatkuvasti väsynyt ja saamaton. Välillä sit saa itteensä niskasta kiinni ja saa jotain aikasekskin, mut hankalaa on.

Anja mä oon muuten huomannut kanssa, et maiseman vaihto tekee hyvää. Kunpa pääsis nyt eri maisemiin taas vähäksi aikaa. Odotan täysillä jo kesälomaa, et pääsee hetkeks eri kuvioihin. Tulee tosi tarpeeseen.

wabisabi huh, onpas huiman hintasia piikkejä! Mäkään en kyllä ymmärrä miksi ette saa kelasta mitään?

Täällä myös aika apeat tunnelmat tänään. En tiedä sen kummempaa syytä tähän, on vaan jotenkin ihan takki tyhjänä.
 
lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

pidempi lista löytyy sivulta 121

Torstai 27.5.2010

pottu70 39/41...........4.ivf.....................siirto 14.5., testi 28.5.
ekavekara- 40+........1.ivf......................siirto 21.5., testi 1.6.
Carinna 38/34...........3.icsi....................siirto 21.5., testi 4.6.
Sharlin 35/42.............3.ivf....................punktio vk 22
Frangipani 35/39.......1.iui......................vk 22
Soulmama 36/39.......1.iui.......................kesäkuu
Chloe70 40/43..........2.iui.......................kesäkuu
Liisa34 35/35............1. icsi:n 1.pas.........kesäkuu
Miisamari 36/36.........4.icsi:n 1.pas..........kesäkuu
Rosmariini -74 35/36..1.ivf/icsi.................elokuu
janetski74 35/35.......3.icsi.....................elokuu
wabisabi 40.............2.ivf.......................elokuu
toivorikas-72 37/46...4.icsi.....................syksy
Vesiheinä 39/43........3.ivf......................syksy?
Ninnatar 36/32..........ensikäynti?
Anja73 35................tutkimukset
vilkas75 35...............tutkimukset
Marjaana71 37/34.....clomit
Sointu2010 40/40......femarit+clomit
Niiskunen 36/28.........clomit+pregnyl+luget
Sinivatukka 40/37.....3.ivf:n 1.pas ?
Relish 35/38...............1.ivf ?
StellaR 38/45............5.ivf?
Iines-74 36/41...........3.ivf?
Seinäkukkanen 45.....3.ivf?


Plussanneet :heart:

Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, tyttö syntyi 17.2.10..........(1.ivf:n 1.pas)
talvikauris, poika syntyi 24.3............(1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka, LA 31.5.10............ (3.icsi)
tyhmäblondi73............................... (1.ivf:n 1.pas)
idaliina, LA 13.7. ............................ (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena......................................... (luomu)
Wäinö............................................(luomu, inssiä odotellessa)
Mullu, LA 21.10.10.........................(3.icsi:n 2.pas)
meriharakka...................................(2.ivf)
jipsis...............................................(luomu)
Villiheinä, LA 20.11.10....................(3.ivf/icsi)
Siiri Sisilisko....................................(luomu)
wellamo 38/41...............................(1.ivf:n 3.pas)
karmilla........................................(1.ivf)
PetKat.........................................(1.ivf)


 
Miisamarille kiitos tsempityksestä!Ihan kohta on kesäkuu ja teilläkin alkaa pas lähestyä..Toivotaan, että nyt onnistuu! Kyllä voisi olla kuitenkin hyvä käydä vielä sillä Varilalla, mutta luovutettujen jonoonhan voi heti ilmottautua myös, koska hoitoon ei kuitenkaan heti pääse.

Iines ehkä kannattaisi selvitellä niitä kilppariasioita, kun kuitenkin sitä paljon mietit. Itse oon huomannut tuohon vetämättömyyteen, että jonkinverran apua on ollut sellaisesta aineesta kun Valmarin, mikä on luontaistuote, mutta myydään apteekissakin. Mulla on ollut välillä niin huonot ruokailutavat (kaikkea roskaruokaa), että olen varmasti saanut kroppani happamoitua ja kehon happo-emästasapainokin on aika tärkeä..

ekavekaralle tsemppiä Lugejen kanssa =) Mun piti kans kerran niitä käyttää, vaikka en päässyt edes siirtoon, siis aivan turhaan.

Niin potusta olisi kiva kuulla..
 
Tervehdys kaikille! Ajattelin antaa itsestäni elonmerkkiä - luen kuulumisianne harvase päivä. Pahoitteluni kaikille, joilla hoito ei tuonut toivottua tulosta. Jaksamista ja voimia teille kaikille!

Meillä on maanantaina IVF:n suunnittelupalaveri - jännittää, miten siellä menee. Elokuussa pitäis sitten päästä tositoimiin - jos ei tule mitään ihmeellistä. Painoa pitäis pudottaa vielä n. 3,5 kg elokuuhun mennessä, mutta eiköhän tuo onnistu. Ja se kessuttelu pitäis saada pois - edessä ihana kesä nikotiinilaastareiden kanssa :eek: Aloitan laastareilla läträämisen loman jälkeen - täytyy saada vähän levätä ja nauttia elämästä B)

Viikonloppuja kaikille - mä lähden huomenna mökille kevätsiivousta tekemään :)
 
Iso harmistus, että Seinäkukkasen hoito ei onnistunut!

Wabisabi, toivottavasti lääkärin vaihto vie oikeaan suuntaan. Minulla on vastaavanlainen kaava kuin EV:n suunnittelema. Mekään ei enää välttämättä saada Kelan korvauksia, koska tämä oli jo 4. kerta (vaikka 2 ekaa hoitoa keskeytettiin). Kallista on, kun tämän hoidon klinikkakäynnit maksoi ilman kelakorvauksia yhteensä noin 3500 EUR. Siihen lääkkeet päälle. Kelalle pitää lähettää korvaushakemukset erikseen.

Itselläni on huomenna aamulla labraan meno ja testipäivä. Olen melko varma, että ohi meni. Etenkin tämä viikko on ollut todellista piinaa kun olen koko ajan pelännyt vuodon alkamista ja on pitänyt käydä vessassa tarkastamassa vähän väliä. Ei ole alkanut. Viime viikolla oli vihlailuja ja jomotusta, joten varmaan siellä on jotain yritystä taas ollut, mutta nyt ainakaan ei tunnu ollenkaan siltä, että mitään olisi kasvamassa. Olen keskittynyt laittamaan siemeniä kasvimaahan, on varmempi tulos.
 
Toivorikas, hauskaa että jollain muullakin hätä keinot keksii :D . Huomasin kun etsiskelin netistä tietoa, että on joku toinen proge valmiste jossa tulee valmiiksi asetin. Ehkä yritän pyytää sen seuraavalle kierrokselle.

Miisamari , hyvä tietää, että hormoni ehtii puolessa tunnissa imeytyä, on ollut vähän epätietoinen olo eikä joka pikkuasiasta muista kysyä ja viitsi jälkikäteen aina klinikalle soitaa. Onneksi täältä löytyy kokemusta.

Pystyisikö ne vauvauutiset ja muut mitenkään kääntämään päässään niinpäin, että mitä enemmän niitä kuulee ja näkee, ne vaikuttaisivatkin kehoon raskautta kutsuvasti ja edistävästi. Että vaikka tekee kipeää, niin altistuksesta on vain etua?

No, mun on helppo sanoa kun en vastaavasta kärsi. Toivoisin niin, etteivät muutkaan joutuisi kärsimään. Mutta kyllähän nää hoidot aikalailla laittaa pään pyörälle ja painopisteen lapsiasioihin. Ei sille mitään mahda.

Sharlin, kiitos tsempityksestä.

Tajusin juuri miksi en ole viikkoon nukkunut. Proge voi harvoissa tapauksissa aiheuttaa oireena unettomuutta. Taas yksi syy vihata lugeja :kieh: .

Mitään potentiaalisia oireita raskauden suhteen ei ole. Ne muutamat vähätkin ovat kadonneet.
Saas nähä pitääkö kokeilla tikuttaa ennen verikoetta se nega valmiiks. Paljon aiempaa ei kyl ehdi kun labra on pp11.
 
ekavekara, saat tästä hyvän jäsenen tuohon sun I hate luges -klubiin! Käytin lugeja puoli vuotta ennen kuin varsinainen hoitorumba alkoi (kun mun kierto on vähän keskimääräistä lyhyempi). Olen vahvasti sitä mieltä, että sen pahempia valkoisia pirulaispillereitä saa etsiä :kieh: ! Otin niitä ensin suun kautta, ja sain niistä niin pahan huimauksen, etten voinut sopia aamupäiviksi tapaamisia, kun en voinut liikkua minnekään. Siirryin sitten tunkemaan niitä alaosastoon (kuten näissä hoidoissa on tapana), ja siitä vasta riemu repesi: jouduin ottamaan liukastusvoiteen avuksi, jotta sain tungettua ne sisälle. Olin aina tarpomassa jonnekin luget+liukastusvoide käsilaukussa, housut märkinä ja pää ihan vimmaisessa ketutustilassa. Tuntui, että valkoisen tahnan tulo alakerrasta oli loppumatonta ja että tahna oli levinnyt kaikkialle - noussut aivoihinkin asti! Tässä kuussa ainoa iloni on se, että kun ei päästy siirtoon, niin säästyin lugeiltakin :D
 
Täällä yksi uusi jäsen lugen vihaajien kerhoon! Miulla on vasta yhdessä kierrossa ollut luget käytössä alakerta-asennuksella, ja ihan todella pelottaa, miten jatko menee. Kaksi viikkoa meni semmoisessa sumussa ja raivossa, keskimäärin kerran päivässä olisin voinut kuristaa jonkun viattoman ohikulkijan :(
Ja tosiaan huomasin saman kuin ekavekara, kaikki pikkarit kohta liimalla pilattuja.
Toivorikkaan asetinvinkkiä täytynee kokeilla, wabisabin liukkarivinkillä höystettynä. :LOL:
Nyt kun tähän kiertoon tulee mukaan vielä clomitkin, niin taidanpa kaivautua johonkin ydinpommin kestävään bunkkeriin läheisten säästämiseksi. Voisiko joku käydä lukitsemassa oven ulkopuolelta?
Meillä on kaikki mahdolliset hoidot yms vielä edessäpäin, mutta olen kyllä saanut paljon toivoa lukemalla näitä pinoja. Kun teillä on ollut kärsivällisyyttä käydä läpi kaikenlaista, niin kaipa sitten minullakin...ja ihana huomata, että välillä onnistaakin!
Maanantaina olis ekat verikokeet, kilpparit, hormonit ja mitä lie. Miulle kaikki on vielä niin uutta ja ihmeellistä, tiistaina piti ihan soitella klinikalle ja kysellä kertauksen vuoksi suunnilleen kaikki asiat uusiksi, kun eka käynnin jälkeen oli pää niin pyörällä, et ei jääny lähellekään kaikki oleellinen mieleen.

Tsemppiä kaikille ja rentouttavaa ja stressitöntä viikonloppua! :heart:
 
Pikainen piipahdus täällä. Tänään alkaa Menopur piikitykset ja ens viikon keskiviikkona eka ultra. Katsotaan miten munikset alkaa kasvamaan. Meidän talon ostotarjous hyväksyttiin, joten ollaan kohta onnellisia omakotitalon omistaija! =) (Tai ennemminkin pankille vuokralaisia... ;) )

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Nega tuli. :( Ei yllättänyt, vaikka toki toivo nosti aina välillä päätään. Tänään taitaa olla itkuilta, kunhan mies tulee töistä. Tunnen olevani niin epäonnistunut naisena ja vaimona, vaikka emmehän edes tiedä miksemme pääse maaliin saakka. Alkio oli siirrossa ihan optimaalisesti jakautunut ja siinä vaiheessa kaikki näytti hyvältä.

Ennen juhannusta lääkärin luo juttusille. Nyt tuntuu siltä, että haluaisin yrittää vielä kerran (3. siirtokerran), mutta jos kela ei korvaa niin se on taas noin 5t EUR arpalippu. Pistää vähän miettimään.

Huomenna ystävien kesken kemut, joissa on mukana myös heidän jälkikasvua. Mitenhän jaksan kuunnella sitä kilpalaulantaa lapsista. :headwall:
 
Täällä myös yksi I hate luges -klubin jäsen. Mulla ne teki kaikkea mahdollista, jopa huimausta, vaikka alakertaan niitä tunginkin. Mulla kyllä ei ole ollut tota liimaongelmaa. On ne pirullisia ne valkoiset pallerot |O

Sharlin kai mä sit koitan niitä selvitellä, kunhan jaksan. Käyn ensin siellä suunnittelukäynnillä, katotaan sitten. Ja joo, kyllähän se vaivaa. On kuitenkin tukku kummallisia oireita.

Rosmariini se 3,5 kg on sulle ihan helppo nakki, oot kuitenkin niin mahdottomasti saanut jo tiputettua. Tsemiä suunnittelukäynnille!

ekavekara mulla ne luget teki just päinvastoin. Oisin voinut nukkua kellon ympäri ihan helposti. On ne kummia palleroita, yhdelle tekee unettomuutta ja toiselle väsymystä.

Niiskunen huh, sulla on tosiaan aikasmoiset aineet kehissä. Ne clomit sai mut ihan sekasin ja kiipeileen seinille. Vois tosiaan olla ihan hyvä pyytää jotakuta lukitseen ovi ulkopuolelta ja vielä naulaan kiinni :LOL: Tai sit se bunkkeri olis myös hyvä vaihtoehto :LOL:

Soulmama onnittelut talokaupoista! Ja tietty tsemppiä pistelyyn.

pottu voi ei!! Huonoon aikaan sattuu ne kemut, kun muutenkin on pettymys niin tuoreena mielessä. Koitahan jaksaa :hug:

Miks täällä aina vaan ropisee noita huonoja uutisia. Kukaan ei ole päässyt Karmillan kyytiin, yksinään vaan puksuttelee junallaan. No, onhan täällä vielä piinailijoita, kyytiin vaan ;)

Hyvää viikonloppua teille vahvoille naisille!
 
Pottu, ei ole totta... :'( Peukutin niin kovasti teidän priima-alkion puolesta... Ihan hirmua, ettei tuossa vaiheessa saa enää tietää, mikä meni pieleen. Ennen siirtoa on selvemmät sävelet, kun alkion on vielä biologin silmän alla. Muuten hirveää joutua juhliin tällaisen jälkeen. Jos ahdistaa liikaa, niin varmasti ystävät ymmärtävät, jos määräät itsesi saikulle huomiseksi... Toivottavasti palaveri lääkärin kanssa antaa uutta toivoa jatkoon!

Tosiaan Iines on oikeassa, Karmillan juna on jo mennyt Riihimäen ohi, eikä kukaan ole ehtinyt mukaan... Nyt tarvitaan pikaisesti plussa, muuten menee toivo!!
 
wabisabi, high five! Meillä on luge hate club koossa! Sinun kokemuksillasi pääset suoraan kunniajäseneksi :D . Niiskunen ja Iines kans vahvasti mukana. Toivorikkaan suhde lugeihin jäi vähän epäselväksi että saiko hän suhteensa niihin siedettävälle tasolle gynodaktarinin avulla.

Soulmama, nautihan hoidon mukavimmista ajoista ennen piinailua! Onnea myös kaupoista, ehkä se enteilee muitakin muutostuulia.

Potulle voimia jaloille pääsyyn.

Plussajunalle jäin vilkuttamaan. Testasin tänään pp8 sillä first signalin epäherkemmällä testillä (25iu) ja nega mikä nega. Okei, onhan se vähän varhaista, mutta kun ei ole mitään oireitakaan ja se kuuluisa "ennakkofiilis" tämä, niin varsin lopullisena tulosta pidän. Ei sitten muuta kuin veriteseihin viikon alussa ja kohti seuraavia seikkailuja. :/
 
Pottu :hug: voihan p...

ekavekara: onhan toi vähän aikaista tosiaan ja kun hormonit saattaa tehdä sen, ettei ole mitään tuntemuksia, kun kroppa käy muutenkin kierroksilla, mutta toivotaan nyt vielä oikein kovasti..

Itselläni varmistui punktioksi tiistai. Jännittää ihan simona, ei niinkään punktio vaan se, että onko niistä munasoluista mihinkään vai onko ne taas ruskeita, haperoita, huonolaatuisia.

Mukavaa vkl kaikille!
 
Voi pottu :hug:

Ekavekaralle vielä toivoa, periksi ei anneta!

ON. Eilen oli firman kesäjuhlat. Vähälle on jäänyt viime aikoina tuollaiset riennot ja kun olen suhteellisen uusi vielä, en kauheasti vielä tunne porukoita. Voittekste kuvitella, että KOLMESTI eri henkilöt illan aikana kysyi, että montako lasta meillä on. Kahdelle ekalle vastasin, että vielä ei yhtään, mutta kolmannella kerralla meinasi kyllä tulla paljon rumemmin. Muutamat väänsi vielä veistä haavassa sillä, että ah, kuinka on kivaa kun saa vapaaillan lapsista jne. Sitten kun pääsin kotiin, oli sellainen epätodellinen fiilis taas kerran. Toisaalta oli ihan mukava ilta, mutta sit kuitenkin siinä oli jotain sellaista, mikä sattuu syvemmälle. Vihaan sitä tunnetta itsessäni enemmän kuin mitään muuta. Aamun horoskooppi lupasi ensi viikolle: "Saat uusia vastuualueita työssäsi ja myös kotonasi tapahtuu muutos". Oliskohan tästä toivoa ensi viikon inssiin?

Harmaasta lauantaiaamusta huolimatta rentouttavaa viikonloppua kaikille. Painun taas terapoimaan pihahommiin.
 

Yhteistyössä