35+ Lapsettomat

Ihan ensiksi, nyt on nukuttu yön yli murheistakin murheisempaan aamuun.
Anteeksi jos taasen mainitsen asiasta, mutta tänään on tasan vuosi kun poika kuoli ja syntyi. Eli mein pikku enkeli olisi nyt 1v ja synttäreitä pitäisi järjestää eikä haudalla käydä.
Sit vielä tytön pitkäaikainen hoitohevonen jouduttiin lopettaan viime yönä. No joo tää ei tänne kuulu, mutta kerroin kuitenkin.

Menenpä pyörimään lisää omaan napaani.......Eli sii, minä tuosta eilisetä takaiskusta sisuuntuneena päätin, että tää homma ei todellaakaan jää tähän. Katsotaan ja kokeillaan. Sitten kun kaikki on tehty ja todettu että ei mikään auta niin sitten luovutan, nyt en suostu siihen vielä. En halua lapsiluvullemme tällaista loppua.

Jätimme hoidon kesken viimeeksi kun ei tullut kuin vain se yksi muanrakkula ja päätettiin katsoa seuraava kk uudella lääkkeellä, et sitten varmaan on useampi. Lääkärikin oli varma, että tulee pari, kolme neljä ainakin. Oli tosi ihmeissään koska se hormoni arvokaan ei ollut ihan pohjalukemissa.
Per...per...per.... vieläkin potuttaa miks oltiin niin tyhmiä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Ei se ikä vaikuta oikeiden päätästen tekemiseen näköjään.

Otin tänään ihan alustavasti yhteyttä jo AVA-klinikkaan ja Viroon.Kyselin heidän jonojen pituudesta luovutettuun munasoluun. Eli homma on lähtenyt pyörimään jo jollain tasolla eteen päin.
Adoptio keskusteluakin miehen kanssa käytiin, mutta siitä emme tiedä mitään eli siis emme ole ottaneet mitään selvää onko tällaisen vanhan muijan mahdollista edes saada adoptiolasta mistään enään ja se prosessi taitaa olla liian pitkä.

Tässä taas ajatukset laukkaa vinhaa vauhtia etten päin eikä millään pysähdy , siksi kaikki mahdollinen tulee nyt tähän kirjoitettua.

Ei auta kuin odottaa sitä ihmettä tapahtuvaki omalle kohdalle :)

Pitäkää huoli itsestänne :heart:
 
Ilossa ja surussa toinen toistamme tukien.

Iines, hyvä että sait saikkua ja olet päässyt edes vähän jo nukkumisen makuun. Toivottavasti piikkimatto ja lääkekuuri tekevät tehtävänsä.

Soulmama, sinulla on hyvä myötätuuli päällä. Jatkoa sille!

Sela, kylläpä teitä koetellaan! Tunnistan hyvin joitakin tuntemuksiasi keskeytyneesta hoidosta. Kun meillä jäi taas viimeeksi kesken otin yhteyttä Tarttoon ja kyselin lahjamunasoluista. Puhuin asiasta myös lääkärilleni. Yritetään kuitenkin vielä IVF/ICSI:llä (3.). Adoptiojonot ovat venyneet niin, että siihen tuskin enää ryhdymme.

Chloe, hienoa, että sinullakin on vaihteeksi myönteisempi vaihe hoidoissa. Kohta päästään peukuttamaan PAS:lle.

Minä odotan kp1:stä kuin kuuta nousevaa! Ei näy, ei kuulu. Joka päivä on sellaisia tuntemuksia, että no nyt alkaa olla ovella, mutta ei. Nyt on jo viikon myöhässä. Hermot menee! Taidan tehdä viikonloppuna uudelleen raskaustestin (turhaa, aivan turhaa) ja jos maanantaihin mennessä ei ole mitään tapahtunut soittelen klinikalle.
 
Hei taasen!
Kiitos Iines hienosta listan päivityksestä, tuo lyhyt lista on tosi selkee! Hyvä että sait saikkua, toivottavasti lääkkeet tepsii. Komppaan muita, kyllä ne on varmasti hoitoon mennessä poistuneet elimistöstäsi. Tärkeintä on saada kroppaa kuntoon tulevaa hoitoa varten!

sela tervetulotoivotukset minunkin puolestani! Raskas päivä ollut sinulla tänään :hug: Ihailen jaksamistasi katsoa eteenpäin ja jo suunnitella vaihtoehtoisia hoitoja. Ehkä lääkecocktaili ei ole vielä osunut kohdalleen, tai ehkä lahjamunasoluhoito on se mikä tuo sen kaivatun nyytin?

Wäinö tiedän miltä tuntuu kun itse on tsempannut hoitoon, ja sitten ei olekaan aikoja! Pari kertaa mulle on käynyt niin. Sekin syö naista, kaiken muun odotuksen ohella. Joko olette miettineet jatkoa?

Rosmariini pahoittelut täältäkin ettei inssi tuonut toivottua tulosta :hug:

meriharakka tsemppiä ja onnea tulevaan hoitoon! Minäkin oon yrittäny ottaa hoidot "askel kerrallaan", jännäämistä kun riittää joka vaiheessa.

wellamo olen miettinyt akupunktiota, meidän klinikalta kun voisi saada "lähetteen" - ehkä sitä voisi kokeilla jos ei nyt tärppää. Rentouttavaa hoitotaukoa!

sinivatukka :wave: Mitäpä ultrassa tutkivat jos saapi udella?

Marjaana voi mikä koettelumusten syksy sinulla onkaan ollut :hug: !! Mulle sanottiin jälkitarkastus omalääkärillä jokin aika kaavinnan jälkeen. Ja senkin jälkeen pyysin hcg:n oton kun muita verikokeita otettiin, sain sen läpi vaikka hoitohenkilökunta ihmettelikin. Vaan eipä ollut epäilyksen sijaa sitten. Toivottavasti Clomit tepsii teillä pian!

Vaahtokarkki :heart: :flower: onnittelut tyttövauvasta! Ihana lukea onnistumisista!
sarina onnea loppuraskauteenkin, tulethan sitten kertomaan kuulumiset kun pikkuinen on maailmassa :heart:

Soulmama onnea tuleviin hoitoihin - ja tiedä vaikka pupuilut sitä ennen jo tuottaisi tuloksen :D

Chloe upeaa että "luomulimis" osoittautui hyväksi! Mullakin on PAS ensi viikolla, jos vaan kaikki menee niin kuin toivotaan. Sit ei kun piinaillaan!!

toivorikas samoin sinne rutkasti onnea tulevaan hoitoon!

pottu missä se täti luuraa?! Nyt kun sitä toivot niin peukuttelen että kurvaa pian paikalle.

).( Maanantain ultra paljasti ohuen limiksen, vaan 6 mm, kun kuulema 9:ään tähdätään. Mulla on aina ollu limis ohuenlainen :( Nyt lääkeannosta nostettiin 8 mg:sta 10:een, toivottavasti se on auttanut. Huomenna taas ultra. Siirtopäiväksi povailtiin tiistaita, saas nähdä ovatko sitä mieltä vielä huomisen ultran jälkeen.

Öitä ja suloisen rauhallisia unia kaikille! :heart:
 
Chloe , kiva kun joskus jotain positiivistakin sattuu. =)

Toivorikas, miun käsittääkseni se ikäraja on 40 IVF:ään yleisellä puolella, mut en tiedä onko sitten sairaaloissa jotain käytäntöeroja.

Tänään tuli käytyä viimeisessä verikokeessa. Nyt on kaikki kokeet otettu ja parin viikon päästä sitten kuullaan "tuomio". :) Mulla on ollu koko viikon lämpöä 37.2-37.6, edelleenkin. Alkuviikon kärsä vuoti kuin seula, mut nyt alkaa nenä jo kuivumaan. Taas piti vaan olla 3 päivää saikulla, tosi hyvän kuvan saavat työpaikalla, kun eka kuukautena on ollu jo 6 päivää saikulla.... :LOL: Minkäs näille flunssille tekee!

Hyvää viikonloppua kaikille! Yrittäkää rentoutua.
 
Mä olen ymmärtänyt että Helsingin naistenklinikalla ikäraja on 39v., oisko se sitten hoitojen tekemiseen. Mutta mä en tiedä mikä on jonoon pääsyn ikäraja, kun se jonohan on kai nykyisin todella pitkä (ainakin 8kk), hoitotakuu ei ollenkaan toteudu. Kerro jos sulle selviää!

Soulmama, joo tosi harmillisia nämä flunssat. Mä olen ollut jo 2kk epämääräisesti kipeenä, koko ajan jotain nuhaa ja yskää ja vähän väliä tulee semmoinen olo että nyt tuun tosi kipeäksi. mutta kunnon kuumetta ei ole tullut. Yritin koko joululomankin vain lepäillä mutta ei auttanut. Ja muutama viikko sitten päätin että mitään kunnon liikuntaa en harrasta ennen kuin olen tosiaan täysin terve (kun aina nuha paheni kun olin pari päivää liikkunut), mutta eipä sekään näytä auttavan! Edelleen meinaan hukkua limaan pitkin päivää. Lääkärissäkin kävin mutta kun ei mitään kunnon tulehdusta missään näy niin ei auta kuin odotella. Ja just tämmöistä sitkeää epämääräistä tautia on kuulemma paljon liikenteessä tänä talvena... :( Harmittaa sekin että kunto menee niin huonoksi. Ja kun on niin paljon tyhjää vapaa-aikaa niin tulee herkuteltua ihan liikaa. Kun normaalisti kuitenkin yritän harrastaa liikuntaa monta kertaa viikossa.
 
Miisamari kiitos!! Hyvältä näytti tänään ultrassa, 8 mm jee!

Lääkeannos jatkuu samana, niin että kai se limis siitä vielä edelleen paksuuntuu? Siirtopäiväksi varmistui siis tiistai 2.2. ja kaksi siirretään jos vaan selviävät sulatuksesta.

Siinä olikin soutamista ja huopaamista että siirretäänkö 1 vai 2. Lääkäri kysyi siitä maanantaina, luulin että siirtävät vain yhden PASsissa kun toinen lääkäri niin sanoi viime syksyn hoidossa. Sen lääkärin mukaan ei kahden alkion siirto kuulema paranna onnistumisprosenttia kovinkaan paljon. Mutta nyt maanantaina sain tarkempaa tietoa prosenteista, 6-10% lisäys onnistumismahdollisuuteen yhden siirtoon nähden. Vaan kun en ollut varautunut kysymykseen niin sanoin silloin että yksi.
Pohdin sitten siitä lähtien että tulikohan sittenkään sanottua oikein, kun mielellään tarraa kaikkeen mikä lisää onnistumismahdollisuutta. Kaksoisraskaus ei sinänsä olis mulle hyvä kun en ole kovin pitkä pätkä, mutta klinikalla eivät ole siitä mitään sanoneet (enkä ole kysynyt). Ja miten selvitä jos tuplat tulisi - mutta kaipa sitä jotain erikoisjärjestelyjä saisi tehtyä.
Joten - nyt tämä sama lääkäri joka ultrasi maanantaina sanoi että "niin, kaksi sitten siirretään, eikös vaan?" (Ei ilmeisesti muistanu maanantain jutusteluamme!) ja vastasin siihen myöntävästi - kaikki prosentit pitää käyttää hyödyksi :D
Loppuhuipennukseksi kun ultrauksen jälkeen istuin hoitajan kanssa ja hän täytti papereita, niin hän kysyi "ja yksi sitten siirretään?" Ja tää hoitaja oli siis ollu ultrassa mukana!!
Saas nähdä montako sitten tiistaina itse asiassa siirretään :LOL:

Crinone alkaa huomenna, sitä sitten aamuin illoin alapäähän ja pillereitä yläpäähän.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
 
lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

alkuperäinen lista löytyy sivulta 83

Tiistai 2.2.2010

Mullu 41/41................3.icsi:n 2.pas......2.2. (16.2.)
Chloe70 39/42..........1.ivf:n 2.pas........5.2.
pottu70 39/41............3.ivf...................helmikuu
Vesiheinä 39/43........2.ivf:n 1.pas.......helmikuu
Sinivatukka 40/37v....3.ivf....................helmikuu
toivorikas-72 37/46...3.icsi:n 1.pas......helmikuu
Wäinö 35....................1.iui...................helmikuu
meriharakka 36/37....2.ivf....................helmikuu
Liisa34 35/35.............................ensikäynti helmikuussa
karmilla 35/40...................käyntiaika maaliskuun alussa
Iines-74 35/40...........2.ivf....................vko 10
wellamo 38/41.......... 1.ivf:n 3.pas.......huhtikuu
Susanna74 36...........3.ivf....................kevät
Miisamari 36/36.........4.icsi...................kevät
Rosmariini -7435/36.. ivf/icsi................elokuu?
Cris 36v.....................4.icsi...................?
Sitronella 35/41........ 4.ivf....................?
Toivoja.......................2.ivf....................?
Nipsu72 37................ 2.ivf...................?
marigold 35/35..........2.ivf....................?
Marjaana71 37/34.....clomit
Soulmama 36/39........tutkimukset
sela 40/38.................1.ivf keskeytetty


Plussanneet :heart:

Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, LA 19.2.10...................... (1.ivf:n 1.pas)
talvikauris....................................... (1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka............................... (3.icsi)
tyhmäblondi73............................... (?1.ivf:n 1.pas)
idaliina........................................... (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena......................................... (luomu)[/quote]

 
Hienoa että Mullulla näytti ultrassa kaikki hyvältä ja pääset tiistaina siirtoon. Jännää tosiaan montako lopulta siirretään :LOL: Saattekin Chloen kanssa piinailla kimpassa. Kiva saada taas piinailijoita porukkaan, kiva jännäillä edes muitten puolesta kun itellä ei tapahdu mitään.

Entäs Liisa, oliko teillä se käynti jo? Jos oli niin mitkä on suunnitelmat?

Mihin ihmeeseen se Potun täti on eksynyt? Kyllä mä se lähetin jo aikaa sitten. Jospas se testi kuitenkin yllättäis? Peukkuja pitelen että oliskin ylläri.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Ei voi muuta kyllä toivottaa, kuin jaksamista kaikille, kun teidän juttuja lukee. Miksi ihmisten pitää tälläistä kestää?

Iines Me ei mentykään tässä vaiheessa Väestöliittoon, koska saatiin aika Naistenklinikalle helmikuulle. Se on vajaan kahden vkon päästä ja sitä tässä nyt kauhulla odotellaan. Tämän viikon on ollut mieli aika maassa, kun painokaan ei putoa ja on ollut vähän lämpöä. Olin alkuviikosta saikullakin. Pelkään, että se eka lääkärikäynti ei mun painon takia johda vielä mihinkään.

Hyvää viikonloppua kaikille! Pakkanenkin kai aavistuksen hellittää.
 
Sunnuntaista iltaa!

Irrotuspiikki otettu eilen klo 21 ja nyt ei kun odottelemaan perjantaita, että alkiot kestää sulatuksen ja jatkaa blastokystivaiheeseen. Jänskättää! :whistle:

Miisamari, hyvä että olet menossa piikille. Joko flunssa helpottaa?


Toivorikas, joo ainakin TAYSissa ikäraja on 40, luulisi Hesassa olevan samoin. Lisäksi, jos hoidot on alettu alle nelikymppisenä, tehdään ne loppuun, vaikka täyttäisi 40. Mähän täytän nyt keväällä.

Sela :hug: Olet kokenut todella raskaita, vetää ihan sanattomaksi.

Pottu, kummallista ettei sun menkkoja näy. Vai onko ne tänään alkaneet? Entäs jos on ollut kemiallinen, joka ei enää näy testissä?

Mullu, kiva et saan susta piinailukaverin. Kivasti kasvanut nyt limiskin jo. Oliko teillä vielä paljon pakaksessa? Saas nähdä siirretäänkö teillä 1 vai 2. Eiköhän viimeisin asiasta puhunut lääkäri laittanut tietoihin 2. Voisithan huomenna soittaa kliikalle ja varmistaa asian? Meillä pitäis siirtää kaksi, viimeiset pakkasesta. Mä tuun sitten toivottavasti perässä perjantaina.

Soulmamamalle toipumista flunssasta, älä koe huonoa omaatuntoa töiden vuoksi. Eihän noille flunssille itse mitään voi ja on fiksumpaa olla pois kuin tartuttamassa muita töissä.

Liisa34 hyvä, että saitte ajan noin pian. Onko sulla paljon pudotettavana?

Iines, toivottavasti olet saanut unta viikonloppuna ja tulehduskin on parantunut. Menetkö jo huomenna töihin?
 
Iltaa vaan täältäkin!

pottu no onpas kumma juttu, mihin ne menkat jäi. Toivottavasti ei kuitenkaan olisi kysta.

Chloe siis oliko sulla pregnyl nyt tässä pas:issa?? Oliko puhetta miksi? Mulla ei ole ollut mitään. Onko muillakin ollut luonnollisessa pregnyl? Kuinka pitkään teidän alkioita viljeltiin ennen pakastusta, ja koska ne otetaan sulaan? Jännät paikat sulla nyt! Peukkuja pitelen tietty että kaikki menee mallikkaasti.

Mullekin nyt viime käynnillä lääkäri ehdotteli, että ei pakastettaisikaan alkioita (jos siis jotain saadaan) vielä kaksipäiväisinä niinkun viimeks, vaan viljeltäis pitempään. Näin saataisiin karsittua sieltä pois joukosta ne, jotka kuukahtais kuitenkin sulatuksessa. Mitä muut on mieltä tästä, kannattaako pakastaa mahd pian vai katsoa pitempään ketkä on ylipäänsä elinkelposia?

Edelleen nukun yöni pätkissä. Eikä taida tulehduskaan olla helpottanut, kun edelleen särkee. Töihin menoa pohdin vielä, tiedä sitten mikä tässä kannattaa. Eipä toi kipu siellä varmaan parane, mut toisaalta ei kehtais olla enää...
 
Mullu, ihme säätöä teillä lekurilla. :LOL: No kunhan edes saisivat sit sen yhdenkään siirrettyä...

Chloe, sulla alkaa siellä taas kohta piinailut. Varmaan jänskättää!!!

Iines, sinuna en menis töihin vaan hoitaisin itseni kuntoon. Ei ole kenenkään kannalta hyvä juttu, jos olet puolikuntoinen. Ei muuta kuin lekurilla vaan takas.

Mulla lämpöilee edelleen. Perjantaina illasta oli normaali lämpö, mut lauantaina kun mittasin, niin taas vähän yli 37 ja siinä on pysyny. Muutoin ei ole flunssainen olo, oon kyllä käyny ulkoilemassa lämmöstä huolimatta!
 
Iines, mulla oli Ovitrelle, jonka sain klinikalta mukaan. En tiedä miksi. Kai haluttiin varmistaa ovulaation ajankohta ja laskea siirtopäivä siitä. Ultra oli kp 12 ja yleensä mulla on aina ollut (kun sitä vielä testasin) ovulaatio kp 14 tai 15. Lääkäri arvioi johtofillin koon perusteella, että ovis olisi lauantaina ja piikillä se vielä varmistettiin. Toisaalta jos se oli eilen, on siitä 6 päivää siirtoon, eikö se ole aika paljon... Alkioita viljeltiin 4 päivää eli ne on kompaktoituneita moruloita, joiden pitäisi 5. päivänä olla blastokystivaiheessa. Mikäli ne ei sinne asti selviä, ei siirtoa tule. Torstaina otetaan sulamaan. Kiva kun pidät peukkuja! Mä kannatan ehdottomasti alkioiden pitkää viljelyä, jos alkioiden määrä vaan sen sallii. Ymmärtääkseni nykyään kasvatusolosuhteet on jo hyvin lähellä kohdunkaltaisia olosuhteita. Kun tehdään pitkä viljely, sieltä automaattisesti karsiutuu heikoimmat ja elinkelvottomimmat alkiot pois ja vahvimmat jatkaa jakautumistaan. Muistaakseni luin jostain netistä, että Ovumian tulosten mukaan pitkällä viljelyillä PASin onnistumisprosentti on jopa 42 %. Eli parempi kuin kaksipäiväisten pakastealkioiden siirroissa. Pitään viljellyt selviää myös helpommin sulatuksesta. Jos lääkäri on sitä teille ehdottoanut, niin kannattaa kyllä kokeilla.

Olen samaa mieltä kuin Soulmama, hoida itsesi kuntoon, sitten vasta töihin. Unettomuus on kyllä hankala asia. Luulen, että sun mieli kovasti prosessoi lapsettomuutta, etkä osaa siksi rentoutua ja nukkua. Toisaalta unettomuutta pahentaa sekin, jos stressaa siitä. Yrittämällä yrittää nukkua. Kaikki apukeinot kannattaa tietenkin hyödyntää, mutta olla myös armelias itselleen, jos unettomuus kuuluu nyt tuohon elämänvaiheeseen, sitä ei ehkä kannata yrittää väkisin voittaa. Vaan ajatella, että se on nyt sun riesana, mutta tilanne palautuu vielä ennalleen.

Soulmama, kurja juttu toi sairastelu. Toivotaan että alkava viikko helpottaisi jo tilannetta!
 
Heissuli hei, meillä oli ivf marras-joulukuulla ja odotukset oli todellakin taivaissa. Kaiken tein kirjan mukaan,puhelin oli töissä hälyttämässä kun oli lääkkeiden aika, söin monipuolisesti + vitamiinit,en reuhtonu istutuksen jälkeen ja odotin todella niitä plussa tuloksia..Toisinpa kävi taas. Nyt on vedetty henkeä joulusta asti, enkä tiedä menenkö enään viimeiseen ivfään. Pakkasessa olisi 4 kierrosta, mutta ajatuskin seuraavasta epäonnistumisesta ei todellakaan houkuta.
Nyt osui silmääni kirjoitus tuosta kohdunkaavinnasta (en lukenut aikaisempia sivuja), olisiko sitä mahdollista ehdottaa/pyytää lääkäriltä vai...

Onnittelut kaikille plussaneille ja voimia samassa jamassa oleville.

 
ettei ketään myöhään herännyttä munarakkulaa olisi näkyvissä, mut ei ni ei. Kävin prolaktaani verikokeessa ja tulos pitäisi tulla perjantaina kait :)

Jotenkin vielä toivo elää ja jotenkin jaksaa eteenpäin ajatella vielä että kyllä se onnistuu ja muniksiakin tulee, mut sit on tää toinen puoli.
Aikaisemmin niin tomerati sanoin, että tää homma ei ole vielä katsottu loppuun, mut miehelle just sanoin, et annetaanko olla koko homman. Hän ei ihan ole sitä mieltä että näin tehtäisiin.

Luovutetulla munasolulla mahdollinen raskautuminen on tuonut monen moisia kysymyksiä ja siinä tietty hintakin ratkaisee aika paljon. Hinnoistakin pitäisi keksustella vielä kaiken muun lisäksi :(

Per....mitä mä teen, oon ihan hukassa :headwall:

Toivetta: Onkohan mitään mahdollisuutta tai onkohan mitenkään mahdollista, että jos joku kk ei munarakkuloita ole näkyvissä niin seuraavassa tai sitä seuraavassa kierrossa sit olisikin?
 
Nyt odotellaan tätiä kylään runebergin tortut valmiina, mut ei oo näkyny! Aina myöhässä silloin kun ei pitäisi!!! Olisko kellään hyvää kikka kolmosta jolla ne sais tulemaan?? Synnytyksen käynnistykseenkin on kolmen ässän ohjelma, et olisko tähänkin vaivaan jotain?? :D
 
Chloe kiitos eilisestä tietopaketista. Ihmettelen silti et se lääkäri edes puhui siitä pidemmästä viljelystä, kun viimekskään ei saatu lähellekään vaadittua määrää soluja. Tuskin seuraavassakaan, hyvä jos samaan kuuteen edes päästäisiin. Onhan se tosiaan ihan hölmöä pakastaa ihan rupuja, varsinkin kun viimeks just puhuin sen lääkärin kanssa tästä, niin se vielä mainitsi että usein laatu vielä heikkenee pakastuksessa. No, näillä määrillä ei tarvi sitä pohtia kauanko viljellään. Ihan passelisti se sun siirto menee, jos oikein ymmärsin. Ne sun kyytiläiset on just sillon sen 6 pv. Molemmat vissiin siirretään? Jännää! Mulla on taas vahva luotto suhun.

soulmama paranemisia!

Onko pottu saanut jo tilanteeseen jotain selvyyttä? Ja mihin ihmeeseen meriharakankin täti on eksynyt?
 
Pelkkää omaa napaa tuijottaen kerron, että täti on täällä vieläkin haaveissa vain. Kävin tänään ultrassa ja lopputulos on se, että odotellaan, ei käynnistetä vuotoa väkisin. Minun keho on ilmeisesti ottanut nokkiinsa viimeisimmistä lääkityksistä.

Viikonloppuna luen teidän päivityksiä paremmalla ajalla. Näin arkena illat hurahtavat käsistä kun on täyden päivän töissä ja siihen pitkä työmatka päälle. Mukavaa viikkoa kaikille.
 
Nyt vaan omaa napaa... Tänään siis oli siirto, ja kaksi siirrettiin. Pakkasessa oli ollut neljä, mutta niistä ei kaksi selvinnyt sulatuksesta. Yksi oli jakautunut hienosti 8 soluiseksi, ja toinen oli menettänyt yhden solun, mutta lähtenyt sitten kuitenkin jakautumaan, niin että oli 3 tai 4 soluinen (en muista enää kumpi).
Itse siirto meni todella sutjakkaasti, mulla oli rakko niiiiin täynnä että se varmaan auttoi toimenpidettä. Viimeksi kun se oli aikamoista ähräämistä.
Tunteet on nyt vähän sekavat, kun pakkasessa ei ole enää mitään. Sitä kuittia tästä tuli viimeinen hoito julkisella.
Toivo on nyt sitten tässä "valioyksilössä" ja pikku rupusessa, jospa ne tukisivat toinen toistaan. Veritesti on tiistaina 16.2.

Tämä on todellista piinaa! :/
Mullu pp0
 

Yhteistyössä