40+ ODOTTAJAT, vol 2

Perjantaita :wave:

Tuolta kuumeilu puolen pinosta ilmoitan itsestäni. Eieln ultrassa nähty pikkinen riisinjyvänen, ruaskuaispussi mutta ei vielä alkiota näin aikasten. Plussasin siis hennon viivasen jo dpo10 ja seuraavana päivänä testiin tuli jo pikkusen vahvempi viivanen :heart:
Kävin gynellä eilen koska olin varannut ajan jotta saisin puhuttua lääkärin ympäri antamaan mulle jottain lääkkeitä avuksi, mutta kävi näin valtavan hieno tuuri että olinkin jo plussannut! Ja ultralla katseltiin, sen verran mitä nähtiin.
Uuden ajan sain kolmen viikon päähän, jospa silloin ois havaittavissa jo pientä elämää ja sykettä :)
Laskurilla laskeskelin LA:ta ja se olisi 13.5.2011 :heart: Alkukesän vauva, olispa aivan ihanaa, ihanaa ihanaa.
Meillä siis ennestään yksi 7v. tyttö(yhteinen) ja miehellä 13v. poika. Itse olen 40 ja mies 39.
Viime vuonna elokuussa 2009 meidän pieni enkelityttö lensi taivaaseen turvaiseen. Menehtyi rv17, istukan kromosomipoikkeaman vuoksi josta sikiöllä vakava hapenpuute.

toivonkin niin suuresti että kaikki menisi nyt hyvin ja pikkuisen saan rintaani vasten nostaa :heart:

Daria ja pikkinen ihan alussa rv4
 
Daria :wave:Tervetuloa tänne meidän puolelle! Nyt pidetään peukut ja toivotaan, että syke näkyy ja vauvanalku pysyy matkassa mukana.

Tete, joka puhisee ja puhkuu, valittaa ja väsyy. Ei tietoakaan mistään kotityöenergiasta tänään.|O: /
 
Viimeksi muokattu:
Voi Daria, onnea ja tervetuloa tälle puolelle :heart:

Täällä flunssa ei tunnu väistyvän mihinkään. Tätä on ihan hirveesti liikkeellä, meilläkin vähän joka toinen pärskii töissä. Ja mut tää saa ainakin ihan äly väsyneeksi, taas vedin töiden jälkeen kahden tunnin tirsat. Lisäksi sain eilen kuulla, että hyvä ystäväni sairastaa imusolmukesyöpää. Meillä on ollut tässä muutama välivuosi yhteydenpidossa, mutta nyt tuo fb on tuonut meidät taas yhteen ja eilen selvisi sitten tällaista... Ei meinannut illalla itkusta tulla loppua ja tuntuu ihan hassulta valittaa jostain flunssasta :(

Koska se pesänrakennus alkaa? :D Sitä nimittäin odotellessa.

Muuten kaikki siis hyvin.
-Siiri S, 24+4
 
Onnea Daria :flower: toivotaan että pieni on tarrannut hyvin kiinni :heart:

Siiri S :hug: sinulle sinne

Itsellä on kurkku kipeä ja nuhaa, tuntuu ettei tule kunnolla päälle ollenkaan vaan tällästä kummallista...johtuukohan siitä, että tulee nautittua kaikenmaailman vitamiinit ja muut höppeet :rolleyes:
Tänään oli muutama niin kipeä supistus, että salpasi hengitystä vähäksi aikaa..Vielä pitäisi muutama viikko Toivon pysytellä tuolla kolossaan, täytyy huilia enemmän!

On tosi syksyistä, ihana mennä tuonne viltin alle telkkarin ääreen :wave:

T. Unna ja Toivo 33 POKS =)
 
Onnea Daria ja tervetuloa joukkoomme!! =):flower:

Omanapaista tilitystä taas...on ihan zombie olo. Jo ties kuinka mones huonosti nukuttu yö takana. Tai siis suurimmaksi osaksi valvottu sellainen |O Viime yönä suppaili jonkun tunnin...ei kauhean kipeesti, mutta sen verran kuitenkin et piti hereillä ja ehdin jo tulla toiveikkaaksi et josko kohta tositoimiin päästäs. Mutta kun nousin ylös lehteä lukemaan niin siinäpä ne suppailut sitten loppuikin ja sen jälkeen ei ole ollut mitään. Ehkä ensi yönä sitten innostuu taas...on tullut hiukan ruskeaa tuhrua eli ehkä limatulppaa tms. Mutta sekään ei kai anna juurikaan lisäinfoa... enteilee synnytystä joo, mutta aikahaarukka taitaa olla 1-10 pv...sen minä olisin osannut ennustaa muutenkin :LOL:

Mutta taidan siirtyä päivätorkuille tai ainakin television ääreen tai lukemaan laiskana.

Pinkkis 39+5
 
Apua! Mulle tuli yhtäkkiä ylämahaan tyhjä tila! Vauva laskeutui tuonne ihan alas ja painaa pyllyyn tosi pahasti, ihan sellanen olo ettei uskalla paljoa ponnistaa. Käveleminen on vaikeaa, tuntuu niin ilkeästi tuonne alas.
Eilen illalla supisteli tosi kipeästi muutaman kerran, ja (nyt puhun teille aikuisille naisille suoraan) seksin aikana sattui mahaan pitkän aikaa.
Tuntuu, että jos nyt alkais supistelemaan niin pitäis lähteä johonkin kyllä näytille!

Ja nyt on vasta viikot 33+1!

Pakko mennä huilaamaan, pitäkää peukkuja että rauhottuu...voiko muuten vauva nousta vielä ylöspäin? Tuntuu niinkuin ei olis ikinä synnyttänyt, kun on niin pitkä aika edellisestä...

Sori kun selostus niin sekava :ashamed:
 
Tavarat alkaa olla pakattuna, keskiviikkona alkaa muutto, minun ja Stellan osalta. :)
Muutamme siis Brooklyniin mutta mahdollisesta pojasta ei tule nimeltään Brooklyn ;)
Asiaan tuo helpotusta se että kaksoset ja Roméo tulevat asumaan meillä vuoden loppuun ainakin ja viettävät joka toisen viikonlopun isänsä luona. Tina jää taasen tänne suomeen asumaan, että perheeni on aina maailmalla hajalla, onneksi kuitenkin asuu lähellä äitiäni, joka vähän katsoo tytön perään.
Vietämme näillä näkymin joulun Hämeenlinnassa Äidin luona, tulemme 20.12 ja palaamme tammikuussa kotiin.
 
MrsBree Voimia muuttoruljanssiin!

Unna68 Käsittääkseni vauvat voivat laskeutua ajoissakin. Toiset eivät laskeudu vielä synnytyksessäkään, toiset on hätäisempiä. Ajattele positiivisesti: Kun kävely ym. sattuu, niin närästys ei vaivaa, kun vauva ei paina ylävatsaa (laiha lohtu).

Pinkki69 Sama vaiva täällä. Yöt alkaneet mennä miten sattuu. Valvottaa, vaikka väsyttää. Hyvää asentoa vaikea löytää, vatsa painaa, närästys polttaa. Päivätorkut, lukeminen ja telkkari ovat suosittuja täälläkin. :)

Tete 37+5
 
Neuvolassa eilen, poika 2 viikon ikäinen, ja mitat oli nyt 48,5 cm ja 2770 gr,
pituutta ottanut parissa viikossa 4,5 cm ja painoa vaan vähemmän ( lähtö 2660),
mutta pääasia että kasvaa, tähän asti oli vaan laskenut paino, lähtö sairaalasta oli 2500 gr.
Aloitimme d-tipat ja ulkoilemassakin olemme käyneet jo vaunulenkillä kaksi kertaa, tunnen muuten itseni reippaaksi ja nuorekkaaksi vaunuja lykkiessä, vauvan tekee hyvää aikuisille naisille =)
 
muutamilla on h-hetki jo lähellä, odottelen innolla myös teidän vauvakuulumisianne,
hyvä jos laitatte kotipesän kuntoon ei ollut meinaan kauhean kiva tulla sairaalasta kun oli monta asiaa tekemättä, luulin että mulla vielä 7 viikkoa aikaa hoitaa asiat kuntoon....onneksi olin sentään jo monta asiaa hankkinut ja vaatteet oli valmiina ja pestynä. Onnellista odotusta kaikille !!!!!!!
 
Daria onnea ja tervetuola mukaan.

Unna huh kuulostaapa hankalalta tuo sinun oleminen.

Vauvatoive millä rvkolla poikasi syntyikään? Kiva, kun painoakin on tullut jo lisää.

Minulla on huomenna rakenneultra, kyllä vähän jo jännitää näytääkö kaikki olevan Suomalla kunnossa.
 
Oivikki ja mrs Bree, hyvää meille kuuluu.
Poika siis syntyi rv 34+3, lapsivesi meni 33+2 ja kahdeksan päivää olin sairaalassa ennen hänen syntymäänsä.
Poika on nyt vähän yli kaksi viikkoa vanha, joten olen siis tavallaan raskausviikolla 36 + jotakin tällä hetkellä, laskettu aikahan oli 28.9.
Hän on maailman kaunein vauva, niinkun jokaisen äidin mielestä varmaan oma lapsi on aina se maailman kaunein ja ihanin.
Olen onnellisempi ja tyynempi kuin pitkään aikaan, lapsen isästä ei ole kuulunut mitään toukokuun jälkeen.
 
Hei!

Sunnuntaipäivää kaikille.

Oivikilla huomenna sitten rakenneultra. Suomalle oikein paljon terveisiä sinne tv-esiintymiseen :wave: J aäidille tsemppiä jänityksen kestämiseen...

Minä täällä kotona tuskailen. Suppareita on ollu viime yöstä lähtien oikeestaan koko ajan...ajoittain ovat tosi kipeitä ja välillä vaimenevat. Soitin just sairaalaan ja kyselin neuvoa. Vielä antoivat ohjeen pysyä kotona. Supparit saattaa olla vielä valmistelevia eikä oikeita...jaa...kukahan kertos tälle reppanalle kuinka tunnistan sit ne oikeat :xmas:

Vauvatoiveen poika kasvaa. Hyvä juttu. Voi kun odotan sitä, että saan meidän vauvan syliin. Jonkun verran pelottaa että tulee jotain hämminkiä ja en saakaan vauvaa hoidettavakseni heti. Alkaakohan mua jo oikeesti jännittää?:ashamed:

Pinkkis 39+6
 
Voih Pinkkis. Ei mee enää kauaa, kun saatte tytön luoksenne!! Muakin alkaa jännittään sun puolesta.

Oma olo on ihan ok. Vauva liikkuu ihan hirvittävästi ja välillä osuu aika mukavasti potkut johonkin hermoon... lisäks mulla on kivuttomia harjoitussuppareitakin, mutta onko se jotenkin outoa, kun ne tulee lähinnä levossa? Flunssa ei ota laantuakseen, nyt alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa jo psyykkeeseenkin tää jatkuva yskiminen ja nenän tukkoisuus (pari kirosanaa tähän väliin).

Ihanaa, että vauvatoiveen maailman kaunein poika kasvaa. Kaikki vauvat on äitinsä mielestä sitä. Meillä mies nauroi, kun mä sanoin, että keittiön pöydällä on kuvia maailman kauneimasta vauvasta ja hän löysi sieltä muutaman ultrakuvan "Näähän on meidän ultrakuvia?!?". Niin, mutta joka äidin mielestä oma lapsi on maailman kaunein :D

Oivikillakin jo rakenneultra, kyllä tää aika lentää. Tsemppiä huomiseen.

- Siiri S ja pomppiva vatsa 24+6
 
Ihana kuulla vauvatoive että olet tyyni ja onnellinen :hug: :heart:
Pian on Pinkkikselläkin vaavi sylissä ja Tetellä myös. :)

Minulla pian edes np-ultra, olen ollut jopa jo tuntevinani pieniä hipaisuja masussa aika ajoin. ?! : / :heart: en yhtään muista miten aloin Stellan liikennihdän tuntea. Niin sekin tyttönen täyttää pian vuoden. :heart: Kovin neito jo harjoittelee kävelyä ja sanoo muutamia sanoja ja suomea sekä englantia sekaisin. Minä puhun vallan suomea ja Liam englantia.
 
vauvatoive voi kuinkia ihanaa, että vaikka poikasi syntyi noinkin aikaisin, niin hän on jo niin valmis maailmaan :)

Pinkki Kiitos. Kyllä tälläiselle synnytämättömälle kuulostaa, että se on sinulla sairaalaan lähtö lähellä. Jännittää jo sinun puolesta, koska saat vauvan syliisi.

Siiri Kiitos. Minullakin tulee suppareita myös levossa, ehkä herkemmin selinmakuulla, niin olen sitten oleillut sohvalla kootetussa asennossa, jos olen selällään ja nukkunut kyljelläni.

Mrs Bree Muuttoon voimia. Juhlitteko uudessa kodissa Stellan synntäreitä vain täällä?

Oivikki ja Suoma 20+1
 
Oivikki, lastenlääkäri sanoikin mulle sairaalassa että kun äidillä on ollut paljon stressiä raskauden aikana, se kypsyttää vauvan keuhkot ja vauva on kehittyneempi kuin olisi jos olisi ollut tosi helppoa raskausaikana.
Tuntuu surulliselta, mutta luonto on viisas, se valmistaa lapsen syntymään, kun äidin elimistössä on paljon stresshormoneja.
Onneksi lapsi on tyytyväinen ja onnellisen ja terveen oloinen, hänessä ei stressi näy, eikä ole vielä oikeastaan itkenytkään, vikisee kuin pikkuinen leijonanpentu, sehän hän onkin, horoskoopissa :D
 

Yhteistyössä