40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

vauvatoive10
Ei tämä ihan puun takaa tullut, meillä on ollut sellaista soutamista ja huopaamista ja samoin varmaankin kuin sinulla ajoittain ihan helvetin kamalaa ja sitten taas niin ihanaa.
Olen oppinut jonkun verran jo miltä tuntuu elää narsistin ihmisen kanssa, nyt alan päästä siihen vaiheeseen ettei kaikki herran jestas minusta johtunut, vaikka hän näin väittääkin.
Todellakin tuskani on hiivatin suuri, mutta päätökseni heittää hanskat ns tiskiin helpotti ja annan vain asioiden mennä, koska en kyennyt hänen ja juristinsa aikatauluihin, tottakai minua harmittaa että paljon tulen rahaa menettämään mutta ihan yksinkertaisesti mä en jaksa, olen itkenyt silmät ja varmaan aivotkin jo pihalle ja silti pääni on aivan tyhjä, -sekaisin.
Kaiken tämän paskan keskellä pitää vielä yrittää erotella järki ja tunteet ja se sattuu syvälle sisimpääni...
En minäkään olisi uskonut että istun turvakodissa asioistani keskutelemassa tai juokse alvariinsa käräjäoikeudessa hakemusten kanssa, - poliisilla.
Ymmärrän täysin tunteesi
Kyllä minuakin pelottaa aivan hiivatisti, mutta mulla ei ainakaan ole vaihtoehtoja tai mä yksinkertaisesti sekoan.
Jos haluat niin laita mulle viestiä ja koita jaksaa, kyllä me jonain päivänä ollaan vahvoja, uskotaan ainakin nyt niin
 
Hei kaikille!

Tulisin mielelläni mukaan tänne, vaikka kovin olen pelokkaan tämän raskauteni jatkumisen suhteen. Minä sain 1.IVF 1.PAS hoidosta kauan toivomain plussa testiin ja sitten vielä maanantaina kävin veritestissä asian varmistamassa. Nyt sydän syrjällä ole, koska eilen oli hiukan kipuja päivänmittaan ja vähän vaaleanruskeaa valkovuodon seassa ja yöllä kaden aikaa heräsin kunnon kipukohtaukseen, vuotoa ei ole sen jälkeen ollut, mutta väistämättä ajattelen irtosikohan se pikkuinen silloin :(

Oivikki + Suoma 4+6
 
Tervetuloa Oivikki! Ihana nähdä sinutkin tällä puolella :flower: :flower:

Star...minä olen heikko makeisten houkutuksille ja täytyy myöntää, että esim lakun ja salmiakin suhteen en aina pysty noudattamaan annettuja rajoituksia (40 g/pvä??). Täällä joku kirjoitti, että ne voi olla oikeasti vaarallisia eli aiheuttaa ongelmia...olen vaan ajatellut et kun ainakaan vielä verenpaineiden kanssa ei ole ollu ongelmia niin antaa mennä :ashamed: Täytynee ryhdistäytyä...

Täällä vaihtui illansuussa hellepäivä sadesääksi eli ehkä ne kesäkelit oli nyt toistaiseksi tässä.

Pinkkis 24+5
 
Höh! Meidän kuopus törmäsi mahaani niin rajusti että mua sattui ihan kauheesti...toivon kuitenkin et se oli tuo häpyluu johon hänen tuttinsa väkärät upposi. Halille hän siis oli tulossa enkä osannut varoa Heti iski kauhee paniikki et mitäköhän siitä seuraa!!!! Tänään rv 12+1.
 
Huikkailen täältä sivustalta pinoonne....johanna 68 Tsemppiä ja :hug: !!
Uskon, että kun pääset lopulta kunnolla eroon miehestäsi ja pääset jatkamaan elämääsi niin energiat taasaantuvat ja helpottuvat. Olen 42-vuotias yh. Olen vuonna -96 eronnut todella raskaasta liitosta..olisin kanssa hajonnut ilman eroa. Lapset olivat silloin 4,5 v ja 1,5 vuotiaat. Luvuin kanssa erossa kaikesta maallisesta mammonasta mukaan lukien talon puolikkaasta. Olin todella onnellinen ja helpottunut kun pääsin aloittamaan "alusta" lasten kanssa keskenään. Keskityin aikalaila seuraavina vuosina tukemaan 4,5-vuotiasta, joka ehti kärsiä meidän riidoista sen verran, että oireili ihan selvästi. Selvittiin lasten kanssa hyvin :). Nyt olen 6kk ihanan tyttövauvan äiti...yh...mutta silti ihan älyttömän onnellinen tästä pienestä elämän ihmeestä! Ekat lapset ovat nyt sitten jo 20v ja 17v. Tämä 20 upea neitonen alkaa katsella nyt omaa asuntoa. Haikeana olen päästämässä ensimääistä lentoon... :)
vauvatoive10 Tsemppiä ja voimia myös sinulle!

Muistakaa rakastaa itseänne!!!!
:heart: :heart:
 
Hyvää huomenta kaikille.

Jääris, Pinkki ja Jadette kiitos!

ON ikäviä uutisia minulla. Nyt aamulla, kun kävin pissalla, niin alkoi helenänkirkas verinen vuoto :( :eek: . Tässä sitten olen vielä enemmän sydän syrjälläni kuin eilen, mutta väistämättä pelottaa, että tässä oli tämä raskaus.

Johanna68 ja Vauvatoive teille paljon voimia elämäntilanteeseenne.

Oivikki + Suoma 5+0
 
prima vera
Oivikki :hug: . On mahdollista, että kohdunsuulla on rikkoutunut verisuoni ja se siellä nyt vuotelee. Näistä vuodoista kun ei koskaan tiedä, mikä on se vaaraton vuoto ja mikä ei. Mutta toivotaan nyt, että tämä olisi sitä vaaratonta vuotoa.

Voimia sinulle, pelottavaa takuulla on.

Primavera (7+2)
 
Prima vera kiitos. Olen nyt levännyt aamupäivän ja lisää ei ole vuotanut, mutta alavatsalla on pinetä kipua ja painon tunntetta niin kuin joskus on ennekuin hanat aukeavat. Toivon toki edelleen, että on vaaratonta.

Oivikki + Suoma 5+0
 
Hei Oivikki, tuo on kurjaa, mutta jos yhtään lohduttaa niin minä vuotelin viikot 5-8 ja joskus 9 viikon alussa se vaan loppui, ja nyttemmin rakenneultran jälkeen tiedän mm. että minulla on osittain eteisistukka, ja nekin voi aiheuttaa vuotoa, ja juuri nämä hematoomat mistä täällä on mainittu. Toivotaan kaikki yhdessä parasta, ja koita lepäillä, muuta ei paljon itse voi tehdä.
 
Jääräpää tuskin on tuttisuun törmäily kovin vaarallista, kipeää tekee mutta vauva on aika pumpulissa siellä lapsiveden keskellä, sen näkee niin hyvin ultrassa kun vauvaa tökitään hereille että saataisiin parempia kuvakulmia, miten siellä kelluu suojassa, eikö niin.
 
Kiitos Zera ja kaikki muutkin.
Saan oikeusapua, mutta mulla on nyt vain mielessä että kaikki saa mennä talo, ihan kaikki mua ei jaksa enää edes kiinnostaa, haluan vain säilyttää järkeni ja löytää takaisin oman minuuteni, minkä olen kadottanut ja tottakai minun on myönnettävä että olen aivan väsynyt pienokaiseni syö noin 1-3h välein, niin pullosta, mulla kun on ollut koko odotusajan vahvat lääkkeet käytössä ja sitten synnytyksen jälkeen lääkkeet vaihtuivat, kun olin siinä leikkauksessa, mutta eivät käy imettämiseen ja nyt kun tuli tämä soppa vielä läpi käytäväksi, niin syön "rauhoittavia, että mun pää kestää.
Itken ja rukoilen ja yritän selviytyä, selviytymistä tämä nimittäin on.
 
Tervehdys kaikille, minun on ihan pakko Teille kirjoittaa...
olen siis ollut meilitse yhteydessä ex:ni hänellä on siis kielto yhteisomistuksessa olevaan kiinteistöömme...
En tiedä mitä oikein hänessä olin ikävöinyt tai miksi surin niin hirveästi hänen peräänsä vai olikohan todellisuudessa jonkinlaista häpeää, - epäoonistumista osaltani, kun en saanut suhdettamme toimimaan, mutta tänään lukuisten viestin jälkeen silmäni aukesivat ja tajusin kuinka vastuuton, empatiakyvytön, häikälemätön jne hän on.
Oikeasti en menetä yhtikäs mitään vaikka nyt yksin jäänkin ja taloudellisesti luovutan, mutta hänelle ja hänen viesteilleen KIITOS että sai silmäni oikeasti auki, en tiedä kauanko tämä tunne minulla säilyy, mutta nautin joka minuutista minkä tätä hyvä oloa koen.
Aamulla minulla onkin aika jo turvakotiin keskustelemaan jälleen ja voin vain todeta, että nyt innolla sitä keskustelua odotan.
Ihmettelen suuresti miten olen voinut olla niin sokea ja niin hiivatin vietävissä, juuri nyt minua ei pelota tuleva yhtään, enkä jaksa surra mitä huominen tuo tullessaan, sen tiedän että osittajan ainakin...
Kaikesta huolimatta, minusta on aivan ihana lukea Teidän odotusaikojanne :) ja ihania masu kuulumisa niin iloineen kuin murheineen
KIITOS että olette olemassa, nyt painun nukkumaan pitkästä aikaa hyvillä mielin, miettien että ehkäpä rukouksiini on nyt vastattu
 
Vauvatoive 10 toki rukoilen puolestasi. Toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää. :hug:

Johanna 68, jos haluat voin kantaa sinuakin rukouksissani. :hug:

Naiset te selviätte, se voi viedä aikaa, mutta teillä on ihanat pienet ja Vauvatoiveellekin tulossa vaavi. Teitä siunaten Uudi

 
Moi kaikille!!Minäkin muistan teidät rukouksani vauvatoive ja johanna68!!Kuin moni teistä kärsii selkä - ja alavatsakivuista??Mulla meinaan on ollut eilen aamusta sekä selkä että alavatsa kipeä,ei mitään vuotoa!!Tosin mulla on tällä hetkellä ummetusta ja ilmaa vatsassa...Paljonkohan se vaikuttaa näihin oireisiin??Onko mun edes syytä olla huolissani??Olen kiitollinen kaikista vastauksistanne!!Kysyisin myös että onko täällä muita odottajia joka kärsii toistuvista virtsatietulehduksista tai sairastaa kroonista virtsatietulehdusta??Miten olette pärjännyt tämän vaivan kanssa??Itselläni on krooninen virtsatietulehdus ja oon tällä hetkellä oireeton,koska mulla on estolääkitys!!

Miita1969 & Walter 22+4
 

Yhteistyössä