♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Paputoive, luin sun viestejä niin innoissani. Harmi että testi näyttää eka haaleeta ja sit toinen ei ees sitä :( Mutta älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, testi näyttää kuitenkin varmimman tuloksen muutama päivä siitä kun menkat pitäis alkaa.

en ollu koskaan kuullukkaan et jos testi näyttää haamuu ni on liipannu läheltä? Tarkotetaankohan sillä että olis hedelmöittyny mut ei kiinnittyny tai jotai?
 
Paputoive voi harmi, että testi oli negatiivinen. Mutta jos ei menkkoja ala kuulumaan tee vielä toinen, joillainhan raskaus näkyy testeissä vasta todella pitkän ajan jälkeen. :cautious:

Mulla ollut pientä nippailua mahassa ja mun tisseihin on ilmestynyt todella näkyviä verisuonia! Ajatukset menee vuoristorataa: "ihan hyvin voisin olla" "en mä kuitenkaan ole" :rolleyes:
 
No oon lukenut joskus jostain näiltä foorumeilta tuosta et saa haaleen viivan nii on joku kiinnitysyritys, mut joka ei oo kunnolla sit päässykkään kiinnittäytymään. Mut jotenki tuohon RFSU:n testin haaleeseen viivaan en usko ollenkaan ku siitä muutki kirjotelleet et ovat saaneet jotain näkyvää, mut mitään ei oo ollu. En hirveesti toiveita laskenut illalla sen varaan, toki vähän oli jännä tunne luonnollisestikin et oisko sittenkin mahdollista.

Noo, oottelen tässä vuotoa ja jos ei kuulu niin jossain vaiheessa teen uutta testiä, ilmoittelen sit. Tai ilmoittelen jos vuoto alkaa, sekin ihan mahdollista toki. Minä en ihan varmaks osaa oman kierron säännöllisyyttä vielä sanoo ku vasta toukokuun lopulla otettiin kapseli pois, parit menkat vasta ollu, ne oli kp28 ja 29 pituuksiltaan, nyt menossa siis se 31. Voihan olla vaan pidempi (ovuloimaton?) kierto.
 
ladygreen tiiän niin ton juupas-eipäs tunteen. Tässä yrityskierrossa ite ihan samalla lailla koko ajan mietin että olisinko, en taida olla, jos kuitenkin jne. Nyt kyllä jo pidemmän aikaa sitä mieltä että en oo, tosin ei oo menkkatuntemuksiakaan joten seki vähä hämää. Ei oikein mitään oiretta suuntaan tai toiseen.
 
Tuu Huupelson sitten kertoon mitä gynellä sanottiin, kun oot käyny siellä! ;)

Mäkin varmaan sinuna varailisin ihan yksityiselle gynelle aikaa M|RA. Jotenkin tosi tympeeltä kuulosti se lääkäri missä kävit, kun eihän mitään kai voi oikein onnistuakaan, kun ei ole kierrot alkaneet, ettekä ole päässeet yrittämään. Kyllä sä mun mielestä oot jo aika kauan jaksanut odotella niiden menkkojen alkua ja jos jollain lääkkeellä ne saisi alkamaan niin pääsisitte sit puuhiin. :)

Mulla on kp24 tänään. Mulla on tässä kierrossa ollut vähän kummallisia mahakipuja, semmoista vähän niinkuin menkkajuilintaa, lisäksi kurkku on ollut kipeä viikon verran. Muuten ei ole mitään oireita. Odottelen menkkoja. :cautious:

Joku aiemmin kyseli tuosta juomisesta näin yritysaikana. Mä olen kyl aivan surutta ottanut alkoholia jos on jotain pippaloita silloin tällöin ollut. Toki sit jos kierto on ollut siinä vaiheessa, et voisi testissä näkyä, niin olen sinä aamuna tehnyt testin, et uskallanko juoda illalla. Juuri noin, että ihan normaalia elämää oon elänyt, niinkuin joku muukin sanoi. Harvoin tulee nykyään viihteellä käytyä, näin lomalla ollessa enemmän.
 
Paputoive onko menkat alkanu vai ootko vielä uutta testiä tehnyt?

Mustikk4 toivotaan että noi kummaliset maha ja kurkku kivut voisi johtua raskautumisesta.(y) Ootko vielä testiä tehnyt?

Mulla olis tänään dpo 9 ja huomenna ajattelin aamupissasta sitten tehdä testin. Vähän on kyllä toivo jo mennyt, sillä eilen ja tänään tuntunut menkka juilintaa... :(

Mites muiden kierrot ja onko ollut minkälaisia/minkäänlaisia oireita? :)
 
ladygreen ehka se juiliminen ei oo menkoista? toivotaan parasta :) jannat paikat sinulla! Miten ihmeessa jaksat odotella testaamisen kanssa?? vaikka eihan siella tietty mitaan nay jos on liian aikasin testaamassa..

paputoive alkoiko sinulla menkat viela? toivottavasti se plussa tulisi testiin menkkojen sijaan :)

m|ira onpa kurjaa, etta olet odotellut kuukausia niin pitkaan! Ehdottomasti kannattaa kayda laakarilla ja varmistaa mika mattaa. Voihan se joku hormoonitoiminnan hairio olla tai muuta. Ehka se limaveritiputtelu oli ne kuukautiset nyt sitten, jos se kroppa herailee toimimaan?

venla90 ihan hyva jos saa mielen pidettya muualla eika stressaa testailujen kanssa..mulla tekis tiukkaa :D onko sulla missa vaiheessa, millonka meinasit testailla ja mitka olot?

mulla on menossa kp20 ja luultavammin on nyt dpo5 menossa mutten osaa ihan varmaksi sanoa.. ei kylla tunnu yhtaan millekkaan ja tietty raskaustesti ei viela sano mitaan kun aivan liian aikaista testailla mutta kun ei malta olla testaamatta :p
Ei kylla tunnu yhtaan etta olis mitenkaan erilainen ovis muutenkaan, saa nahda tarppasiko :S jotenki semmonen fiilis ettei olis tarpanny.. jos ei tarpanny niin pitaa ens kierrossa yrittaa olla testailematta niin usein :p ehka se aiheuttaa stressia kanssa.
 
pumpulipallero toivotaan silti että sulla olis tärpännyt vaikkei semmonen fiilis olekkaan. Pidän peukkuja (y)

Tänään nyt sitten testasin ja näköjään olin päästänyt toiveet aika korkeelle vaikka yritinkin ajatella että eipä se kuitenkaan ole tärpännyt. Täysin puhdas nega vaikka kuinka tihrustelin ja kääntelin. :( Alkaispa ne menkat nyt sitten nopeasti ettei niitä sentään taas tarvis odotella...
 
Pupulipallero KP 23, ei mitään erikoisia oloja. Vatsa ollut kipeä vähän väliä :\ kävin nyt sitten juhlimassakin pitkän selvittelyn ja uskottelun jälkeen (jos olisin raskaana, olisi viikko 4 aluillaan, eikä istukka olisi vielä kehittynyt?) oli ihana rentoutua hyvässä seurassa, vaikka vähän huolehti että jos nyt onkin tärpännyt :p
En siis kuitenkaan ole pitänyt mitään nolla toleranssi, vaan juon välillä saunajuoman ja ruuan kanssa (Ha ha kehittelen tästä itselleni nyt varmaan ihan turhaa stressiä)

Paputoive odottelen innolla jos tulisi hyviä uutisia :)

Ladygreen harmi juttu toi nega :unsure:
 
Mulla tuli eilen vaaleanpunervaa vuotoa aavistuksen pyyhkiessä, yöllä ei pikkuhousun suojaan mitään mut aamulla sitten pönttöön tuli vuotoa ja tänään alamahassa normaalit menkkajomotuksen ja normaali kuukautisvuotokin. Oon helpottunut että menkat alkoi eikä kierto venynyt enempää. Kierron pituudeksi tuli 33, eli nyt siis kp 28-33 ja yk4 pärähti käyntiin.
 
Paputoive: voi harmi! :( jännityksellä seurasin että joko sieltä tulis plussa teillekin. Mutta hyvä puoli että ei kierto venynyt enempää :)
Omaa napaa: täällä kp 23, ei oviksesta tietoakaan. Argh! :( tikuttanut olen, mutta varmaa plussaa en oo saanu. Pieni toivonkipinä on, että ovis olisi ollut jo viime vkl. Maanantaina sain nimittäin melko vahvan plussan testiin, mutta siitä sitten joka päivä testi vaalentunut. Tosin tämä voi olla myös vaan mun omaa kuvitelmaa. Ensviikon vielä ovista tikuttelen, mutta sitten luovutan tämän kierron puolesta. Näyttää siltä että ois taas joku 50pv tämä kierto, jos siis ovis ensviikolle asti venyy -.-
 
Voi apua, kävin lukemassa noita odottavien keskusteluja ja itkuhan siinä tuli. Ihani keskusteluja vauvaa varten tehdyistä hankinnoista ja ketä särkee minnekkin ja kenellä jännittää. :love: Mulla on vapaa viikonloppu ja mies töissä pe-su joka päivä 8-22. Eilen vielä joutui jäämään ylitöihin ja tuli kotiin vasta kun nukuin. Ei pääse kenellekään nyt purkaa tätä turhautumista :\ mä niin toivon ja toivon ja toivon että nyt tärppäis :love:

Paputoive ja MerMer halauksia, kyllä meidänkin toiveet vielä toteutuu ja kun saadaan pikkuiset syliin kaikki tää turhautuminen ja muu unohtuu :love: pysytään positiivisina!

Ja unohdin siitä testaamisesta vastata, pumpulipallero yritän malttaa siihen että menkat on myöhässä, eli toivottavasti testaan KP 31 (6.syyskuuta) (y)
 
Ladygreen, kyllä mä hätäpäissäni tein eilen testin ja negatiivinen oli. Tänä aamuna sit alkoi menkatkin taas. :poop:
Nyt varaan gynelle sen ajan. Täytyyköhän kirjoittaa oikeen muistilappu mukaan, että muistan kysyä kaikki asiat. Kyllä ihan odotan sitä, että pääsen kysymään, että onko sen mielestä meillä vielä toivoa saada vauva ilman hoitoja. Toisaalta, ei kai siinä muuten olisi sitä, että vuosi pitää yrittää jos vielä 8kuukauden yrityksen jälkeen ei naiset raskautuisi.

Eli mulle voi päivittää yk9.
 
Heipä hei. Täällä ilmottautuu keskusteluun mukaan yksi omasta vaavista haaveileva. Muutamaa keskustelua olen jo seurannut pidemmän aikaa ja nyt haluan mukaan haaveilemaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Eli kelokettu, ikä 26 ya 9/2014.
 
Parisuhdetaustasta: ollaan oltu yhdessä melkein 10 vuotta ja nyt vuoden naimisissa. Ensimmäinen puolivuotta pillereiden lopetuksesta oltiin että vauva saa tulla jos on tullakseen mutta keväällä vauvakuume iski minuun ja lujaa. Siitä asti on ollut kunnon yritys päällä ovulaatioita laskien(stressaan kovasti joten en halua tikuttaa). Kierto on säännöllinen ja yritystä on oikeina päivinä, mitään vaan ei tapahdu. Aloitin nyt syksyllä opiskelen pitkästä aikaa mutta vauva on silti ykköstavoite.
Mieheni on taas kuumeilu tai ainakin toivonut jälkikasvua jo pitkään. Ihana rakas mies :love:
 
Tervetuloa kelokettu! Päivitän seuraavana listan, aikas paljon päivitettävää. Kahlasin jo kaikkien punaiset tiedot läpi ja kirjasin paperille. Helppo sitten tuohon edelliseen listaan muutella.

Täällä meneillä kp3/28-33, vuotoa vielä tulee. Keskusteltiin miehen kanssa tästä minun vauvakuumeesta ja "yrittämisestä" ja hänen "tulee jos on tullakseen"-asenteesta ja niiden yhteensovittamisesta. :D Minä haluaisin yrittää ihan täysillä, toisaalta en haluaisi asiasta stressiä. Oli niin tai niin niin kuumeilen, toivon kovasti tärppiä ja kuuntelen kroppaani ja sen jokaista oiretta ja risausta. Puhuin miehelle myös siitä pitäisikö alkaa ovista tikuttelemaan. Hänelle on ihan sama tikutanko, hän kuulemma "antaa" aina kun vaan saa :D Päätin kuitenkin että ehkä on vielä parempi vain antaa asian mennä omalla painollaan. Luulen että stressaisin oviksen tikuttamista ja yhdyntöjen yhteensovittamista ihan liikaa, meillä kun vielä miehellä tuo reissuhomma niin ei päästä peittoja heiluttelemaan kuin viikonloppuisin.

Mitä muille kuuluu?
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 30.8.2015)

Yritys päällä:
Jes94 20v (mies 23v)...................ya 3/2014​
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 16
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
kelokettu 26v.............................ya 9/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 9-10
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 11
Kinder_Kitty 22v (mies 25v)........ya 1/2015, yk 5
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 8
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 9
henttis 22v (mies 25v).................ya 3/2015
tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 4
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v).............ya 6/2015, yk 4
nennsu 27v.................................ya 6/2015, yk 4
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 2
Ellanolla 32v(mies 37v)................ya 6/2015, yk 2
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Unelmoida 26v............................ya 7/2015, yk 2
pumpulipallero 29v (mies 39v)......ya 7/2015, yk2
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 2
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 1
Swipulit 26v (mies 27v).................ya 9/2015, yk 1

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
P-P 28v (mies 28v), ya syksyllä 2015

Plussanneet:
Jembbba 22v (mies 25v).....ya 11/2014, yk8, plussa 7/2015
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v).....ya 10/2014, yk 9, plussa 7/2015
pirplua 24v (mies 24v).................ya 6/2013, plussa 7/2015
amadecasa 28v (mies 28v)..........ya 7/2014, plussa 8/2015


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Viimeksi muokattu:
Ladygreen: niin tuttua hommaa noi pitkät kierrot :D pisin tähän mennessä se about 50pv, lyhin 34pv. Ja kyllä on tympeää, kun ei yhtään tiedä mitä kropassa tapahtuu o_O
Täällä kp 24, ovista odotellessa. Sinänsä jänniä oireita ollu tällä viikolla: lihasheikkous, ylitsepääsemätön väsymys ja ärtyneisyys. Mies tuossa eilen saunassa tokaisi, että onko sulla menkat tulossa vai miks h*lvetissä oot noin äkäinen :D vaikka siis hyvin hän tietää, että edes ovulaatiota ei oo vielä tullu, joten ei vielä menkkaäksylyistä voi olla kyse :p mutta katsotaan nyt, toivottavasti ensviikolla heilutellaan ahkerasti peittoja, jos vaikka sattuis tärppäämään.
Ainiin ja lisäyksenä: nuo oireet voi tietysti johtua uusista työkuvioistakin, uudella osastolla oon tällä viikolla ollu ekaa kertaa. Eli voi olla ihan jotain alitajuntaista työpaikkastressiä.
 
Gynellä käyty ja mieltä rauhoittavia uutisia. Kaikki näytti olevan alakerrassa hyvin. Kohtu näytti hyvältä kohdun seinämä 3 kaikuinen ja hyvin kasvaa. Molemmissa munasarjoissa monirakkulaisuutta ja helminauhamaisuutta mikä vähän itseä huolestutti mutta johtava folli oli kuitenkin kasvamassa niin ei lääkäri tämän vuoksi huolestunut. Nyt alan lomalle näistä keskusteluista mutta tuun kyllä kertomaan jos tulosta tulee. Gyne kyllä oli mitä parhain ja käynnistä jäi hyvä kokemus.
 
Huupelson hyvä että gynen jälkeen jäi mukava mieli. Itsellä aina jotenkin nolo olo gynen jälkeen. :oops:
Itsellä kp 20 eli piina viikko alkaa. Yleensä piinaviikoilla yritän olla pois netistä koska kokoajan lueskelen keskustelupalstojen odottajien oireista ja yritän verrata itseeni. :ROFLMAO:
Jotenka piinaviikoilla on tullut paljon siivottua kaappeja ja tehty käsitöitä jotta aika kuluisin nopeammin. Mitä muut harrastelee odotellessaan plussaa tai menkkoja?
 
Itse kans melkein jänistin koko homman mutta sain pään pyörrettyä ja kun alettiin keskustella enemmänkin niin minähän pillahin itkuun. Itselläkin oli lähellä että alan nauraan omalle itkulle.. oon sellainen että kun kova jännitys laukeaa alan itkemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Sama juttu täällä. Jos joku on vähän liian kiltti ja huomaavainen itkuherkällä hetkellä, niin sitä itkua ei pysäytä enää mikään :D

Piinaviikoilla kuulostelen kehon jokaista pikkunippasua ja uskon joka kerta, että nyt tärppää. Aina oon löytänyt jotain "normikierrosta poikkeavaa" oiretta :LOL:

Kelokettu, sun harrastukset kuulostaa järkeviltä. Mutta miten ihmeessä pysyt poissa palstoilta? Itse kierron alussa otan etäisyyttä keskusteluihin, vaan kas kummaa, täällä sitä taas ollaan. Tosin nyt ei oo raskautumisoloa. Lemmenlaiva on ollut liikkeellä vääriin aikoihin.
 

Yhteistyössä