Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran, mimmi ja muulinen nyt laitelkaa kuvia tuijotettavaksi... Oma oli aamulla niin nega kuin olla vain voi, vaikka oli kaikista herkin :( mutta ei kun uutta kiertoa kohti, startannee loppuviikosta.

Miehen mielestä on kuulema ihan hullua innostua toisten haamuista ja viivanaluista, taitaa hänellä alkaa hermo pettää kun plussaus kestää näin kauan. Taitaa yk 9 olla jo seuraava, eli melkein olis valmis vauva jos olis heti tärpännyt
 
Voihan helevetti. En nakannu tikkua roskiin ja ko aamupuuhien jäläkeen sitä katoin niin siinä näkkyy ihan selevä tummempi kohta siinä missä SEN viivan pitäis olla. Oon tiirannu sitä nyt taskulampun ja suurennuslasin kans ja se näyttää niinkö liian leveältä, paljon leveämpi on ko kontrolliviiva. On nyt niin hämärä ilima etten saa kunnon luonnonvaloa eikä näissä keinovaloissa saa ikuistettua kunnolla, mutta voila, tässä kuvasaastetta, josko joku muuki näkkee niissä jotaki. Vai antaako tuo pc nykyään tuommosta tuhunuviivaa aina?







Paitsi että eipä nuihin kuiviin pc-tikkuihin käy luottaminen. Ja pitäishän sen olla jo oikea viiva jos keskiviikkona ollu jotaki silimin havaittavvaa. Perse!
 


http://aijaa.com/ax7wP6

Näkkyiskö muillekin? :D
Täällä tilattu ebaysta testejä ja ne vihdoin tuli. Ei pitäs ihan heti loppua kesken. :D Himotestaajan unelma (PAINAJAINEN) :D

Ihanaa plussaa näkyy joillakiin!! <3

Täällä luultavimmin ovis nyt ohi, joten testaileen vaan.. Edellisen kierron mukaan jos mentäs, niin menkat alakais tuossa 8pv, eli jäis taas liian lyhyeksi kierto. Mut, JOS ei ala, niin sit viikon päästä. Eli testailut, jos alottas vaikka keskiviikkona. Ihan vaan siksi, ko noita liuskoja on :D
 
Moikka moi kaikille. Eilen jouduin päivystykseen menee päänsäryn vuoksi ja laitto mammapolille lähetteen. Ultrattiin ja papu rv.6+0 kölli masussa ja sydän läpätti kovasti. :love:
Plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille :love:
 
Theran, Mulla pc tais reagoida viime kierrossa ovulaatioon. Anto ihan selkeän viivan, joka haalistunu seuraavana päivänä ja kolmantena anto vaan viivanpaikkaa. :) hauska sinänsä et viikon päästä siitä nousi vasta lämmöt ja tuli uudestaan ovisoireita, mut ei se muuhunkaan oo voinu reagoida.

Muulisella selkeä haamu. <3 :)

ON: Kp 15, edelleen ovista odottelen... :/
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
MiNalo Iso hali...,mutta ei nyt vieläkään heitetä kirvestä kaivoon <3
Muulinen Vähän niin kuin olis, mut toisaalta...
Pupelaattori Valitettavasti pc antaa tummaa viivan paikkaa :/
Vahvistuu kuivuessaan, ainakin mulla ne viivanpaikat.
Unna1 Voi ihanuutta ja onnea vielä <3
Maicy Samoilla kuvilla (y)

Mies järkyttyi kun näki testit :ROFLMAO:
Huolestui kovasti, että taas alan stressaamaan ja menee sen takia kesken.
Aika on pitkä odottavalla....vielä piiiiitkä aika ovikseen, saati että pääsee testaan raskaustesteillä.
Tuntuu nyt super pitkältä ajalta, kun kierto sit siirtyi sen tyhjennys vuoto lääkkeen vuoksi.
Pitää tänään tehdä vertailu testit näistä jemmaan et tietää sit miltä negana näyttää :whistle:

 
  • Tykkää
Reactions: empuska ja Maicy
Hahah, ette oo kyllä yhtään väärässä keskustelussa noitten uusien testimäärienne kanssa :ROFLMAO:(y)
Mut niin minustakin vaan on kuoriutunut jo himotestaaja vaikka vasta yk1 onkin (viime kierrossa arvelinkin olevamme jo myöhässä oviksen suhteen kun tämä vauva-asia otettiin uudelleenkäsittelyyn, silloin kuitenkin huvikseen käytin ekaa kertaa ovistestiä, raskaustestejä mennyt myös jo nuoren elämän aikana paljon, mikähän siinä niin koukuttaa :D)

Nyt kp12 ja ovistestailuun hurahtaneena testailua kp9 lähtien. Joka päivä tullut tosi selkeä värillinen viiva kontrolliviivan kaveriksi, mutta ei ole yltänyt kuitenkaan ihan sen vahvuiseksi vielä. Tänään olin toiveikas, että joko, mutta ylläriksi tulikin oikeastaan niin nega kun voi tulla! Joku täällä sanoi, että ennen positiivista ovistesti voi näyttää mitä tahansa, mutta eikös sen LH-hormonin kuulu joka tapauksessa kasvaa koko ajan ovista kohti ja siten sen näkyä vähintäänkin yhtä vahvana myös tänään jos ovis kohta tuloillaan?? Kierto oli ennen pillereitä 28-30, eka luomukierto 25, nyt toinen kierto siis meneillään.

Ovuloimattomaan kiertoon en jaksa, enkä halua uskoa, sillä lisääntynyttä limaa kyllä juuri viime päivinä alkanut tulla ja mielestäni eilen se muuttui juuri sellaiseksi kirkkaammaksi (ihania nämä yksityiskohtaset selvitykset), haluja myös löytyy, rinnat vaihtelevan arat ja välillä pientä nipistelyä tietyssä kohtaa oikealla alavatsalla. Juuri tuo liman määrä ja laatu saa vielä toiveikkaaksi lähenevän oviksen suhteen, sillä se on ollut aina tunnistettavissa, vaikka varsinaisesti ovista en ole aiemmin kyttäilytkään.
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulipallero
:geek:En tehnyt testiä tänään. Mullla oliskin tuolla yksi digi mutta en taida viitsiä tuhlaa sitä ovisviivojen takia.

Pupelaattori voi pahus.. Olis nyt plussaa tarjoillut..

Muulinen jotain näkyy. Toivottavasti ei nyt enteile menkkoja.

Sweeny meillä mies taitaa olla tottunut.. Kyl se välillä sanoo että ethän nyt vaan stressaa liikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Hahah, ette oo kyllä yhtään väärässä keskustelussa noitten uusien testimäärienne kanssa :ROFLMAO:(y)
Mut niin minustakin vaan on kuoriutunut jo himotestaaja vaikka vasta yk1 onkin (viime kierrossa arvelinkin olevamme jo myöhässä oviksen suhteen kun tämä vauva-asia otettiin uudelleenkäsittelyyn, silloin kuitenkin huvikseen käytin ekaa kertaa ovistestiä, raskaustestejä mennyt myös jo nuoren elämän aikana paljon, mikähän siinä niin koukuttaa :D)

Nyt kp12 ja ovistestailuun hurahtaneena testailua kp9 lähtien. Joka päivä tullut tosi selkeä värillinen viiva kontrolliviivan kaveriksi, mutta ei ole yltänyt kuitenkaan ihan sen vahvuiseksi vielä. Tänään olin toiveikas, että joko, mutta ylläriksi tulikin oikeastaan niin nega kun voi tulla! Joku täällä sanoi, että ennen positiivista ovistesti voi näyttää mitä tahansa, mutta eikös sen LH-hormonin kuulu joka tapauksessa kasvaa koko ajan ovista kohti ja siten sen näkyä vähintäänkin yhtä vahvana myös tänään jos ovis kohta tuloillaan?? Kierto oli ennen pillereitä 28-30, eka luomukierto 25, nyt toinen kierto siis meneillään.

Ovuloimattomaan kiertoon en jaksa, enkä halua uskoa, sillä lisääntynyttä limaa kyllä juuri viime päivinä alkanut tulla ja mielestäni eilen se muuttui juuri sellaiseksi kirkkaammaksi (ihania nämä yksityiskohtaset selvitykset), haluja myös löytyy, rinnat vaihtelevan arat ja välillä pientä nipistelyä tietyssä kohtaa oikealla alavatsalla. Juuri tuo liman määrä ja laatu saa vielä toiveikkaaksi lähenevän oviksen suhteen, sillä se on ollut aina tunnistettavissa, vaikka varsinaisesti ovista en ole aiemmin kyttäilytkään.
Mulla ainakin tummuu päivä päivältä. Eikä yks kaks. Tosin mulla ovistikku ei välttämättä näytä positiivista ekasta pissasta mutta tunti siitä niin jo näyttää. Tosin niinhän ne suosittelee että ovista ei ihan aamupissasta testata. En sitten tiiä. Mut mulla kyllä pitää paikkansa.
 
Mä aloitin kanssa testaan kp 9 ovista. Antoi haalea haamua, on tummentunut ja parin päivän ajan saanut lähes yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva, mut kuivuessa on haaleampi sitten. Eilen mullakin muuttui kunnon ovislimailuksi ja rinnat on myös vaihtelevan arat. Alavatsaa särkee ja välillä pistää oikealle puolelle. Mut alavatsa oireilu jo kp 9 asti, siksipä testailun aloitin. Mut välillä oon saanu saman päivän aikana tumman viivan ja haalean viivan iltapäivällä tai päinvastoin. Ajattelin johtuvan siittä jos ei ole ollut juomatta sitä 2h ennen testausta tai virtsa ei ole ollut kauaa rakossa. On siis ns laimeaa pissas. :D turhauttavaa tuo ovistestien tulkinta, kun eka kertaa käyttää. Mut lämmöt ei ole vielä noussut ja limoja on edelleen, joten ei noi lähes yhtä tummat viivat ole tarkoittanee mitään.
 
Mulla ainakin tummuu päivä päivältä. Eikä yks kaks. Tosin mulla ovistikku ei välttämättä näytä positiivista ekasta pissasta mutta tunti siitä niin jo näyttää. Tosin niinhän ne suosittelee että ovista ei ihan aamupissasta testata. En sitten tiiä. Mut mulla kyllä pitää paikkansa.
Sehän tässä eniten ihmetyttää, kun en tänään(kään) aamupissasta testannut, vaan reilu 3h rakossa olleesta.. Join tosin sinä aikana 2 isoa lasillista, mutta ei kai se niin radikaalisti vaikuttaisi o_O harmi kun testitkin loppui juuri tuohon liuskaan, tekisi mieli uudestaan testata kun ei näköjään asiaa miettimättäkään voi olla.
 
Mä aloitin kanssa testaan kp 9 ovista. Antoi haalea haamua, on tummentunut ja parin päivän ajan saanut lähes yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva, mut kuivuessa on haaleampi sitten. Eilen mullakin muuttui kunnon ovislimailuksi ja rinnat on myös vaihtelevan arat. Alavatsaa särkee ja välillä pistää oikealle puolelle. Mut alavatsa oireilu jo kp 9 asti, siksipä testailun aloitin. Mut välillä oon saanu saman päivän aikana tumman viivan ja haalean viivan iltapäivällä tai päinvastoin. Ajattelin johtuvan siittä jos ei ole ollut juomatta sitä 2h ennen testausta tai virtsa ei ole ollut kauaa rakossa. On siis ns laimeaa pissas. :D turhauttavaa tuo ovistestien tulkinta, kun eka kertaa käyttää. Mut lämmöt ei ole vielä noussut ja limoja on edelleen, joten ei noi lähes yhtä tummat viivat ole tarkoittanee mitään.
Aah, no kaipa tuo voi mulla johtua myös just siitä juomisesta, mitä tuohon äsken jo ihmettelinkin :D .. ainakin toivotaan niin! On tää niin tarkkaa ja tosiaan koukuttavaa tälleen "kontrolloida" omaa kehoa, varmaan mullakin kuten monella muullakin loppujen lopuks mahikset olis suurimmillaan sillon ku ei edes tietäis mistään oviksista mitään :D ..
 
Sehän tässä eniten ihmetyttää, kun en tänään(kään) aamupissasta testannut, vaan reilu 3h rakossa olleesta.. Join tosin sinä aikana 2 isoa lasillista, mutta ei kai se niin radikaalisti vaikuttaisi o_O harmi kun testitkin loppui juuri tuohon liuskaan, tekisi mieli uudestaan testata kun ei näköjään asiaa miettimättäkään voi olla.
Huomasin saman kun kuukausia on testannut että miten joku pieni määräkin nestettä vaikuttaa.. Niin kyl vaan ainakin mulla.

Muoks. tänään se plussa tuli ja ei tosiaan tullut aamusta mun aamunkin testi oli sen verran punainen että arvasin että tunnin pidätys riittää niin on jo plussa. En tosiaan juo mitään aamulla kun herään enkä ennen kuin olen sen toisen testin ottanut. aina ei tietenkään voi säätää noin jos esim töissä tmv. Mut kotona ollessa voi. :) http://aijaa.com/cI0r2T
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mandarina
Jotenkin vaan vaikea uskoa että siinä jotain on. Tuntuu että kaikilla taitaa noissa rfsun liuskoissa jotain näkyä?
Pc aamupissasta ihan puhdas nega.. yk 17 kuitenkin taas jo menossa. Nyt täytyy varmaan vaan yrittää malttaa seuraavaa testiä huomiseen ja jos siinä jotain näkyy niin ostaa digi..
 
Mimmi laitahan kuva siitä pcstäki :) Pittää saaha vertailla nyt :) Tuossa rfsussa ei näy tässä minun läppärin näytöllä mittään.. E: puhelimella näky oikein haaleaa viivaa!

Sweeny, mie oon monet syämentykytykset saanu kyllä noilla pc:n tikuilla, mutta nyt on jotenki vielä selevempi tuo viivanpaikka ko ennen. Aivanko nuo tikut olis menny huonolaatusemmiksi muutenki. Väriä ei oo tikun keskellä nimmeksikkään, se vaeltaa lähinnä reunoja myöten ja tosi kauan kestää että kaikki väri on lopettanu liikkumisen. Täytyy vissin vaihtaa testimerkkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Pupelaattori Juurikin niin. Ei minustakaan niissä ennen ollut mitään niin tummaa mitä nykyään. Ja Toisinaan se väri pakkaantuu jompaan kumpaan reunaan ja jopa jämähtää siihen oikein härnäävän kirkuvaksi.
Ihan siis olen testannut sellaisestakin kierron vaiheesta pissasta ettei mitään mahkuja olla raskaana ja sama homma.
Sillä mä noi uudetkin testit nyt uittelin täs vaihees kiertoa et voin sitten vertailla miltä ne näyttää.
Viivathan niissäkin näkyy..ei tosin läheskään niin selkeet ku pc:ssä.
Ja jopa pc:n puikko antaa viivanpaikkaa tosi tummana.
Aiemmin en silläkään saanut mitään viivan paikkoja.
 

Yhteistyössä