*** Helmikuussa hoikentuvat ***

"hippo"
Sikäli kun vaakaa on uskominen, saan karppipizzaa jo kahden kilon kuluttua :p Olen seurannut suu kosteana miehen mässäämistä jäätelöllä, lakuilla, suklaalla ja ranskiksilla ja kuunnellut hänen puheitaan pizzasta ja pysynyt lujana. Lupasin itselleni, että teen pizzaa, kun 10 kiloa on lähtenyt. En tiedä olisinko julma ja tekisin sitä salaa kun mies on töissä vai valehtelisinko, että siinä on mm. kesäkurpitsaa, parsakaalia ja lehtiselleriä, etttei mies vain innostu napsimaan siitä paloja. Vai olisinko reilu ja antaisin hänelle semmoisen 5 kertaa 5 sentin palasen :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"hippo"
Toimi, näköjään. Vähän tuo vekotin valehtelee, sillä tuo 15 kilon juttu on varmaankin vain välitavoite, eli sinne 70 kiloon... Jos sinne asti pääsen, voi olla, että teen sitten itselleni uuden tavoitteen vielä, mutta se nähdään sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="MaMa";25608067]

Kiinnostaisi enemmänkin tietää mikä sun tyyli on nyt laihduttaa Chef? Käsittääkseni oot sen itse soveltanut, mikä itselles sopii parhaiten?[/QUOTE]

Mä syön 2-3 kertaa päivässä sitä mitä kaapista löytyy. Siinä mun sovellukseni :D :D :D

Syön siis yleensä 2 lämmintä ateriaa tai yhden lämpimän ja yhden salaatin. Jos syön vielä kolmannen kerran, on se yleensä rahka.

Ei siinä sen kummempaa jujua :)
 
IhanaValo
Miun on pakko syödä useammin, muuten alkaa maha murisemaan :( On tosi ärsyttävää kun vaikka itse sietäisin pientä nälkääkin välillä, niin maha pitää semmoista meteliä että kuulee varmasti muutkin.
 
Mä mitään suihkussa jaksanu eilen köydä, saatika käydä puntarilla...
Mutta nyt on molemmat tehty salireissun päätteeksi. Aamulla paino oli edelleen sama kun eilen ja nyt illasta 58,1 eli pikkusen noussu :), ku oon tuota jopa vähän syönykkin.

Mutta olipas mahtava käydä salilla...
 
Miun on pakko syödä useammin, muuten alkaa maha murisemaan :( On tosi ärsyttävää kun vaikka itse sietäisin pientä nälkääkin välillä, niin maha pitää semmoista meteliä että kuulee varmasti muutkin.
Välillä munkin mahani elää jotain ihan omaa "musikaalista" elämäänsä :D Mutta sitä näläntunnetta en tosiaan siltikään koe, vaikka maha pitäisi miten suurta konserttia :D
 
Mä mitään suihkussa jaksanu eilen köydä, saatika käydä puntarilla...
Mutta nyt on molemmat tehty salireissun päätteeksi. Aamulla paino oli edelleen sama kun eilen ja nyt illasta 58,1 eli pikkusen noussu :), ku oon tuota jopa vähän syönykkin.

Mutta olipas mahtava käydä salilla...
Sä käyt siis kahdesti päivässä vaa-alla?

Mietin vaan tuota iltapunnitusta...mulla itselläni se iltapaino voi heittää yli kilon aamupainosta, se kun on niin riippuvainen siitä että mitä olen syönyt ja juonut ja milloin. Enkä mä misään nimessä halua nähdä kiloa suurempaa painoa vaa-assa, vaikka se johtuukin normaalista vuorokaudenaikavaihtelusta :D :D :D
 




-400g eilisestä, viikkotavoitteeseen matkaa 300g, eli ei paha :) Tosin tälle viikolle on "käyrien mukaan" tulossa jonnekin väliin pieni nousu, mutta hyvässä lykyssä saan sen nousun ennen sunnuntaita myös laskuun siinä määrin, että saavutan tavoitteeni :)

Ihanan lähellä jo tuo normaalipaino!!! Saavutan sen takuuvarmana jo tässä kuussa, huisia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
158/92
voi voi, kun saiskin itseään niskasta kiinni. mutta ei. leviän ja paisun vaan. oon monen monta diettiä koittanut, alkuun tippuu hyvin 1-1.5kg viikossa ja kuukauden puolentoista jälkeen lopahtaa, sit paisun taas tuplaten takas :(
 
"MaMa"
Mä syön 2-3 kertaa päivässä sitä mitä kaapista löytyy. Siinä mun sovellukseni :D :D :D

Syön siis yleensä 2 lämmintä ateriaa tai yhden lämpimän ja yhden salaatin. Jos syön vielä kolmannen kerran, on se yleensä rahka.

Ei siinä sen kummempaa jujua :)
No sullahan on varsin yksinkertaista :) Itse syön 5krt/pvä, se sopii mulle ja annoskoot pysyy kohtuudessa ja ruoka terveellisenä. Vähemmällä syömisellä menis herkutteluksi kun nälkä kasvaisi kohtuuttomaksi.

Unohdin eilen puntaroida, mut tänäaamuna paino oli 95,8kg eli pikkuisen menty vissiin aloituksesta alaspäin. :) JEE!
Vaikka viime viikko menikin pelkäks herkutteluksi, niin tästä on hyvä jatkaa kun jotain pudotusta kuitenkin tapahtunut. :)
 
voi voi, kun saiskin itseään niskasta kiinni. mutta ei. leviän ja paisun vaan. oon monen monta diettiä koittanut, alkuun tippuu hyvin 1-1.5kg viikossa ja kuukauden puolentoista jälkeen lopahtaa, sit paisun taas tuplaten takas :(
Kovin on tuttua. Noin se mullakin meni yli 4 vuotta. Mutta nyt jokin on toisin. Jos tietäisin että mikä, niin kertoisin. Mutten tiedä.

Tässä kohtaa tienekin sitten jo se tsemppaa, että tavoitepaino on jo ihan lähellä. Eikai nyt tässä kohtaa enää kannata luovuttaa :)
 
[QUOTE="MaMa";25614809]No sullahan on varsin yksinkertaista :) Itse syön 5krt/pvä, se sopii mulle ja annoskoot pysyy kohtuudessa ja ruoka terveellisenä. Vähemmällä syömisellä menis herkutteluksi kun nälkä kasvaisi kohtuuttomaksi.

Unohdin eilen puntaroida, mut tänäaamuna paino oli 95,8kg eli pikkuisen menty vissiin aloituksesta alaspäin. :) JEE!
Vaikka viime viikko menikin pelkäks herkutteluksi, niin tästä on hyvä jatkaa kun jotain pudotusta kuitenkin tapahtunut. :)[/QUOTE]

Joo, yksinkertainen on. Sopii mulle, ettei tarvitse laskeskella kaloreita, hiilareita, pisteitä tai muutakaan. Tosin kyllä mä niistäkin dieteistä olen aikanaan nauttinut...siis kun sai laskea. Mutta nyt en jaksa :)

Misään nimessä ei nälissään pidä olla ja jos tulee nälkä, niin sitten pitää syödä. Niin mäkin teen. Mutta syystä tai toisesta sitä nälkää ei tule. Tänään en ole vielä syönyt mitään ja juonutkin vasta vajaa lasillisen. Eikä ole nälkä. Jos mä söisin vain nälän mukaan, en söisi kovinkaan usein. Joten mä syön kellon mukaan. Klo 11-14 on lounas ja klo 16-19 on päivällinen.

Toki välillä olen iltamyöhään treeneissä ja syön vasta sen jälkeen kun palaan, mutta suunnilleen noin tuo ateriarytmi menee :)

Onnea pudotuksesta!! :D
 
mimmi.
Mimmi.
170cm ja 69kg. Ikä 23v ja 2 lasta.
Lähtöpaino 16.1.2012 70kg
Tavoite 1. 65kg ja 2. 60kg. ;)
Ekaan tavoitteeseen pudotettavaa 4kg ja tokaan 9kg.
Keinot on perinteiset, eli tavisruokaa, kunnolla kasviksia ja hedelmiä. Kaloreita lasken ja yritän pitää ne alle 1500kcal/pv. Liikuntana joka pv 30-60min hikijumppa.
 
Rähinä-Reetta
Minä aion hoikentua helmikuussa! Päivä 2. menossa, motivaatio toivottavasti kestävää laatua... Vhh:ta ja liikuntaa. Pitäisi saada toinen koipi kuntoon, sen reisi on jostain syystä heikompi kuin toinen ja ärsyyntyy helposti.
 
poignant harmaana
Jee olen jo saanut hieman liikuttua. Lumitöitä ja pari kilsan lenkkiä tehtynä :) Ehkä se kadonnut liikuntamotivaatio palaa pikkuhiljaa takas.
Unohin mun zumbat anoppilaan :( no pitää koittaa kehittää niien tilalle muuta siks aikaa että saan ne sieltä takas.

Paino edelleen pysyny samana, mutta en jaksa ressata, jospa se jossain vaiheessa lähtee taas laskuun.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Emmä yleensä käy ku kerran päivässä. Mutta kun kipeenä olin, nii halusin vaan kattoo että onko sillä syömisellä kovakin vaikutus painon nousuun. Mutta siis pääasiassa käyn aamulla. Kumpi se olis niinku järkevämpi, aamu vai ilta punnitseminen? Ku se paino tosiaan heittelee aika paljonkin aamun ja illan välillä. Että kumpaa mie uskon? :D. Mieluummin tietenkin sitä kumpi näyttää vähemmän ;)
 
Emmä yleensä käy ku kerran päivässä. Mutta kun kipeenä olin, nii halusin vaan kattoo että onko sillä syömisellä kovakin vaikutus painon nousuun. Mutta siis pääasiassa käyn aamulla. Kumpi se olis niinku järkevämpi, aamu vai ilta punnitseminen? Ku se paino tosiaan heittelee aika paljonkin aamun ja illan välillä. Että kumpaa mie uskon? :D. Mieluummin tietenkin sitä kumpi näyttää vähemmän ;)
Järkevintä on käydä aina aamulla, vessakäynnin jälkeen ja ilman vaatteita. Tällöin tulos on vertailukelpoisin. Päivän aikana syömiset ja juomiset vaikuttaa siihen painoon, jolloin se ei ole niin vertailukelpoinen.

Illalla viimitteeksi painat enemmän, kuin aamulla ensimmäisenä...joten se on sikälikin paras ;)
 
Huh huh taas tätä päivää. Mä VIHAAAAAAAN muuttamista. :kieh: *itkupotkuraivarihymiö*

Sain jopa yhden hyllyn isosta peilikaapista pakattua tuon pikku apurin pyöriessä jaloissa. Onneksi on vielä aikaa muuttopäivään mutta silti...

Nyt mietin, kuinka ihanaa olisi avata tuo suklaarasia tuolta kaapista. :whistle:
 
Huh huh taas tätä päivää. Mä VIHAAAAAAAN muuttamista. :kieh: *itkupotkuraivarihymiö*

Sain jopa yhden hyllyn isosta peilikaapista pakattua tuon pikku apurin pyöriessä jaloissa. Onneksi on vielä aikaa muuttopäivään mutta silti...

Nyt mietin, kuinka ihanaa olisi avata tuo suklaarasia tuolta kaapista. :whistle:
Kyllä sä sen rasian avata voit, jos se ois sun mielestäsi ihanaa. Mutta et sä kyllä niitä suklaita syö! Joten mitä turhaan sitä sitten avaamaan...ois vaan kakkamaista sekin sitten pakata uuteen kotiin jo valmiiksi avattuna ;)
 

Yhteistyössä