***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Onnittelut Delfiinille :flower:

Mä sit heräsin reilu tunti sitten supistuksiin ja nyt oon kellottanu 5 min välein kipeitä supistuksia. Saa nähdä miten tällä kertaa käy. Ainakin säännöllisemmin tulee ku aiemmin viikolla, mutta se nyt ei mun tapauksessa taas takaa yhään mitään :LOL: Joka tapauksessa yöunet jää jälleen kerran lyhyiksi. Onneksi on sunnuntai ja pääsee päikkäreille - tai sit niitä lottopotkareita hakemaan :D

mussu ja muikkunen 40+0 (kovinpa olis säntillinen muksu, jos tänään syntyis)
 
Onnea Delfiinille pojasta! Poika linja jatkuu edelleen :D

mussu81 Toivottavasti supparit jatkuisi ja pääsisit tosi toimiin :heart:

Täällä hyvin nukuttu yö takana. Ihanaa. Lapset haettiin taas mummille ja vaarille hoitoon. Eipä kummempaa miehen kanssa tehty. Saunottiin ja köllöteltiin sängyllä. Yhdeksän aikaan rupes molempia niin ramaseen joten piti sitä laittaa sitten nukkumaan. Kerran heräsin yöllä vesaankin. Nyt sitten taas jaksaa. :D

Komea päivä taitaa taas tulla. Pitääpä läteä katsomaan naamaan jotain aamupalaa
Mukavaa Sunnuntaita kaikille!

-Taika ja masukki 36+6-
 
Tsemppiä mussu matkaan ja tottakai pidetään peukkuja että oman nyyttisi jo syliin saisit :heart: :heart:

Täälläkin huonosti nukuttu yö takana supistusten takia,ne alkoikin sit heti tuon parhaan ässän päälle :p oli jo selkee yritys sentää kunnon supisteluista,nyt sentää tuntu ja yön aikanakin heräsin moneen kertaan niihin,mut aina se uni veti kuitenkin pidemmän korren :/ ja nyt sit edelleen kyl supistaa mut on kyllä laantunu öisistä paljon :/

Piitsi ja VilmaIisakki 40+1
 
Paljon onnea delffiinille ja perheelle prinssistä!

Mussulle tsemppiä!! :wave:

Mä täällä kärvistelen olojeni kanssa, hiljalleen alkaa flunssa hellittämään, mutta on tässä aika raihnainen olo. :snotty:
Onneksi on sunnuntai, niin on tuo mieskin seurana, kun välillä tuntuu nuo arkipäivät todeeellla pitkiltä kun hän töissä (ainavain) ja mä sitten kotona koitan itseäni viihdyttää.
Senkin puolesta haluisin jo nyytin kotia hakea, kun saisi myös tuon miehen pidemmäksi aikaa "lomalle" eli yhteistä laatuaikaa kolmisin. Odotan kyllä niin malttamattomana.

Nyt hetkeksi vielä pötköttämään...
Mä olin unohtanut kokonaan tuon kellojen siirtämisen..


ootus + kaveri 40+4
 
[/b]mussulle tsemppiä matkaan :wave: :wave: :wave: takaisin ei ole tulemista ilman kääröä ;)

heilille vielä onnea hurjasti aarteesta. ja hyvin menneestä synnytyksestä. :flower: :heart: mä haluan kanssa haistaa jo vauvantuoksua :whistle: :heart: :D

myös
delfiinille iso :flower: pojan pyöräyttämisestä. :heart:
ihania pukkunakkeja syntyy :heart: ;)

lottopuvusta- mä olen aivan pihalla mikä tää juttu on?!
voisiko joku kertoa tälle blondille.. :xmas:


meillä eilen vihdoin juhlittiin esikoisen 5v juhlia, 2 viikkoa sitten juduttiin perumaan vatsataudin takia.
nyt poika jo pe saakka odotti ja odotti- milloin vieraita tulee ja LAHJOJA :LOL:
Mä parhaani mukaan yritin sanoa että ei ne lahjat tärkein asia ole- että juhlat hyvien ystävien kanssa on tärkein ja tietty se tarjottava.. :p :D
no, poika kuitenkin kädet ojolla odotti aina lahjaa ja kiitti kovasti. :whistle:

oli kyllä mukavat juhlat. alle kouluikäisiä lapsia omien lisäksi oli n.10 ja siihen päälle 7 aikuista ja oli yllättävän "hiljaista" :xmas:
omatekoinen kakkuni oli niin hyvää että sain hurjasti kehuja. ja ohje pitää kuulemma antaa.
työkaveri laittoi että viimeisenä ajatuksena oli ennen nukkumaan menoa ollut mun tekemä kakku :LOL: :LOL:
voi ei, lupasin tehdä hälle uudestaan samaa kun tulee kylään. sanoi olevansa aamulla heti oven takana :LOL:

oma olo ihan ok olo. supistelee välillä jos ahkeroi liikaa, kuten eilen kun heräsin klo 6 valmistelemaan juhlia ennen hautajaisia ->
viimeiset vieraat lähti kotiin 19 aikaan ja sitten vasta pääsin kunnolla istumaan..
jalat oli NIIN TURVOKSISSA että oikein koski. :/
aamulla on vaikea päästä ylös. sattuu alakertaan ihan hirvesäti ja yöllä vaikea kääntyä.
muuten elämisen oloinen olo B)

tänään veljet tulee sitten kakkukahville. esikoinen tuossa jo haaveilee että saa vetää loput kakusta naamariinsa- on täytekakku fanaatikko täysin.
juhlat ei ole juhlia ilman kakkua jos pojalta kysytään. :D

ajattelin että voitais syödä perheen kanssa loppu"jämä" ja käyn ostamassa veljille kaupasta jonkun valmiin kakun- reilua eikös? :LOL: :kieh:

mutta nyt aamupalalle- eiköhän tää sadepäivä siitä lähde käyntiin..
pulttis ja rv 36+1 :heart:
 
Pulttis Veikkauksella menossa kampanja,jossa tuhat sunnuntaina syntynyttä lasta saa lottopotkupuvun,eli käytännössä kuulemma kaikki sunnuntaina syntyvät,oiskohan tää kampanja ollu ajalla 9.3-jotain toukokuuta,ei nyt muista,mut jos kiinnostaa enemmän ni käy kurkkaas veikkauksen sivuilt,siel on ihan etusivul:On lottovoitto syntyä Suomeen :D
 
Huomenta.

Delfiinille paljon onnea pienestä prinssistä :flower: :flower:

Mussu tsemppiä matkaan, mä voisin lähteä päivemmällä perään :D (toiveajattelua)

Pulttis Tästä lottopotkarista me puhutaan https://www.veikkaus.fi/info/kampanjat/ttk/potkupuku/index.html

mä nukuin viimeyön niin huonosti ettei tosi. Tunnin välein kävin vessassa ja aina sen jälkeen alkoi kova menkkajuiliminen johon olin sit kuintenkin aina nukahtanut. Huolettaa kovasti vauvan liikkeet. Ollut nyt 3päivää tooosiiii rauhallinen, pari kertaa päivässä olen tuntenut muutaman liikkeen, siinä kaikki. Täytyy tänään tarkkailla tilannetta oikein kunnolla ja tehdä liikelaskentaa. Jos ei siitä vilkastu, niin täytää lähteä näytille, jo ihan oman mielenrauhan takia.

Joanna ja tiltiäinen 39+2
 
Vauvauutisia... vauvauutisia ...!!!
*hyvä että sormet ehtii kirjottaa,kun olen innosta pinkeenä täällä*
Hävis unihiekat samantien :LOL:

Onnea Delfiini :heart: :hug:

Mussukin varsin pikaisesti kävi kertomassa.. tais lähtö tulla :) Sniif!
Siellä on jo tositoimet sitten käynnissä. Täältä lähtee virtuaali tsempit!

 
Onnittelut kaikille jo käärön saaneille. Tsemppiä myös kaikille jotka lähtöä kovasti nyt odottelevat.
Joanna ne liikkeet yleensä vähenee huomattavasti sit kun lähtö lähenee. Mut käy toki näytillä jos huolissasi olet.
 
Onnea Delfiinille!!! :flower:

Mussulle Hyvää matkaa vaan ja tsempityksiä synnytykseen.

Voi Pulttis Mehän hehkutetaan tuollaisesta Veikkauksen lahjoittamasta potkupuvusta. Niillä on sellainen kampanja, että on lottovoitto syntyä Suomeen ja kevään sunnuntailapset saavat lottopallokuvioidun potkarin :) Kato tuolta:

http://www.veikkaus.fi/potkupuku

Piitsi Hyvältä kuulostaa jos supparit on kovenemaan päin! Lähettelen sulle täältä säännöllisiä supistuksia :whistle:

Itsellä vointi on ihan jees. Eilen kävin kaverin kanssa kauppakeskuksessa pyörimässä ja syömässä tietysti. Illalla olikin jalat sitten tosi tosi turvonneet ja kipeät. Yritettiin myös sitä mukavinta ässää mutta eipä mitään hyötyä vauvan karkoitukseen ollut, mutta hyvä mieli jäi silti B)

Jaksaiskohan sitä tänään mennä asuntonäyttöihin?! Se on jäänyt meidän "harrastukseksi" vaikka vuosi sitten ostettiin tää asunto. Mutta eipä siinä mitään kun kohta voitaisiin vaihtaa. Asutaan nimittäin kaksiossa ja on nuo kaksi koirulia vielä tän Pojun lisäksi. Ensi keväänä tulee se 2 vuotta ostamisesta ja vauvakin lähtee jo liikkeelle niin silloin ajateltiin viimeistään vaihtaa isompaan. Se on kato hyvä olla tässä kokoajan silmät auki. Ei nimittäin oo selvää, että toiveet ja hinta kohtaavat jos on liian kiireellisesllä aikataululla etsimässä...

Tilsu ja Poju 38+2

Mäkin olen muuten sunnuntailapsi -onkohan Poju?!
 
Onnea Delfiinille!

Mussulle tsemppiä matkaan!

Itsellä on huomenna neuvola, katsotaan mitä siellä sanotaan. Kävin eilen puolentoista tunnin kävelyllä. Oli kyllä piristävä reissu ja sai supistuksia aikaan. Mut ne toki loppuivat levossa. Mä toivoisin että saisin vielä pari viikkoa ainaki pitää vauvan masussa, että sais siellä rauhassa kasvaa. Kiire ei oo minnekään tällä äipällä. Nyt oon saanu nukuttua ilman unilääkettä jo kolme yötä, että kai voin jo ajatella että unettomuuskierre toistaiseksi on helpottanu..

sh07 rv 36+3
 
Pikkunöpönen kiitos noista sanoista :hug: ja muillekkin jotka toivottelivat jaksuja.

Heilille vielä onnea pojasta :flower: :heart: laitoin etusivun listaan molemmat rv-viikot :D kun en osannut päättää että kumman jätän.

delfiinille myös onnea, ihanaa kun vauvoja tulee :heart: :heart: Viikot laskin itse tuonne etusivulle, joten voi olla myös väärin. Jos vauvoja tulee tällei "hissukseen" niin voin yrittää laskea viikot, ellei tuore äiti niitä muista laittaa, mut jos on jotain hässäkkää, enkä kerkeä niin älkää ampuko ;)

Mussulle lähetän täältä tsemppiä ja voimia. Taitaa tulla yksi lasketunajan vauvakin meidän pinoon-WAU...

Ootus hyvä että vähän jo helpottaa, tiedä vaikka lähtö tulisi, niin onhan se kivempi että olokin jo vähän parempi :hug:

Sain yllättävän pitkään nukuttua, mikähän näissä aamuissa on kun vaan väsyttää, vaikka yrittää nukkua. Ja lisäksi olo on kuin olisi hakattu, vähän joka paikkaan koskee vaikken mitään ole tehnytkään. Kai se on tuo turvotus joka sitten alkaa jo koskemaan. Persekkin tuntuu ihan kuin olisi muutamass päivässä levinnyt viisi numero :LOL: oikeasti...tuntuu pahalta... :ashamed:

Itsellä eilen YKSI kivulian suppari, niin että hikeä jo puski pintaa ja siinäpä se eilisen saldo sitten olikin, plus sukkapuikot löytyi muutamaan otteeseen, mutta ei sen ihmeempiä.

Hysteerinen rv 38+6

*muoks* Ainiin, haluaako joku jatkaa päivittäjänä olemista, minäkin voin, mutta sitten kun kaveri päättää syntyä niin tule hetken tauko....tosin se tauko voi tulla kelle tahansa....Eli jos menee kaksi viikkoa yli niin hyvin ehdin tässä päivitellä teidän muiden nyyttejä :D
 
Huomenta!

Äh kun tuo poika kävi söhlimässä ja puolivalmis teksti katosi... eli vikkelään uusiksi.

Onnea valtaisasti Delfiinille sekä vauvanhakuun lähteneelle Mussulle! :flower: :heart: Kiitos Heili kun oot niin hyvin pitänyt meidät ajan tasalla. Yritän mäkin sitten kirjoitella sairaalasta, jos siellä on langaton verkko, tai sitten pyydän hommaan ystävääni, jolloin saattavat olla käytössä nämä omat tunnukseni, ettette ylläty.

Taitaa olla Haikarakin laitoksella ja Dacapolla jo vauva sylissä =)

Serkkuni sai viime yönä tytön :heart: Hänellä oli la kaksi päivää ennen mua eli ensi keskiviikkona. Oli kuulemma unelmasynnytys, toivotaan että on tarttuvaa. Vielä ehtisi meidänkin pallero syntyä samana päivänä pikkuserkun kanssa... ja kisata lottopuvusta! :p Vaan ei täällä muuta kuin satunnaisia paineentunteita yms. ja näitä nyt on nähty jo viikkotolkulla. Mennään kyllä kohta pitkälle kävelylle ostamaan maitoa Siwasta :p

Joanna, Paapau myös on liikkunut vähemmän viime aikoina. Välillä ottaa pyrähdyksiä kyllä mutta muuten ollut hiljaisempaa. Mäkin yhdistän optimistisesti lähenevään synnytykseen. :hug:

Sisko sitten kävi eilen ja testasi palikka- ym. testeillä meidän Anttoa. Tosi hienosti poika jaksoi keskittyä, olin tosi yllättynyt ja ylpeä :heart: Näytti nopeasti katsottuna siltä, että sanavarasto on ikäisekseen hyvin laaja ja kolmiulotteista osaa rakentaa, mutta kaksiulotteisessa hahmottamisessa on vähän petraamista. Ei niin että mulla ois mitään erityisiä ajatuksia "valmentaa" lasta, mutta tietääpä yrittää tarjota vähän enemmän palapeli- ja piirustusvirikettä (mutta kun piirtäminen ei kovin usein jaksa poikaa kiinnostaa, mikä mua kuvataiteilijana vähän harmittaa).

No semmoista, sunnuntailapsia toivotellen
Kalenteri ja Paapau 39 + 2, äidin puolesta lottopalloehdokas hänkin :D
 
Onnea Delfiinille :flower:
Mussulle tsemppiä synnytykseen!

Täällä lorahti housuihin ja vessanpönttöön jotain kirkasta/vaaleanpunaista nestettä ihan reilusti, soitin synnärille ja kolmelta pitää mennä näytille jos ei sitä ennen ala kovasti supistamaan, toivottavasti tämä tästä nyt lähtis käyntiin =)

Tiitsu ja vauveli 39+2
 
Delfiini Onnea! :flower:

Mussukin varmaan pääsi tositoimiin. Tsemppiä!

Tiitsulle tsemppiä myös. Taitaa sielläkin olla lähtö lähellä!

Täällä paistaa aurinko, taitaa tulla ulkoilupäivä.

Puella ja Kompiainen 36+5
 
Yritetään tähdätä sunnuntai vauvaan :) Saa vaan nähdä kuin hitaasti se synnytys sit loppujenlopuks etenee.. Kiitos onnitteluista ja tsemppauksista! Yritän tartuttaa tätä sulle kalenteri ja muillekin jotka jo tuskailevat olonsa kanssa. Alkaa itseäni vähän jännittämään, ekaa kertaa pääsee kokemaan (toivottavasti) normaalin alatiesynnytyksen :)
 
Delfiinille perheineen extrasuperhyperonnitteluhalit :flower: :hug: Ja heilillekin perheineen vielä näin uudelleen, nyt kun olette taas itsekin koneen ääressä ;-)

Mussulle ja tiitsulle onnea matkaan, pidetään peukkuja :hug:

Tänne ei ihmeempiä kuulu. Tänään olen ylittänyt itseni, leivoin litran pullataikinan, tiikerikakun ja mustikkapiirakan; tänään tulee vieraita ja loput laitan pakkaseen vaavinkatsojia odottamaan =) Selkä ja jalat ovat tosin ihan räts tuosta seisomisesta, mutta ei haittaa, josko vaikka vahingossa edes vähän vauhdittaisi tätä operaatiota... Muita merkkejä ei ole vieläkään, paitsi epämääräinen jomotus selässä, ja eilen illalla supisteli hetken aikaa oikein tuntuvasti, sitten kohtaus tosin taas helpotti :/

Mutta ihanaa päivää kaikille toivotellen

Dooris ja Väinö 39+4
 
Onnea Delfiini :flower: ja mussulle sekä Tiitsulle lykkyä pyttyyn :hug:

karmea väsy täällä vaikka nukuinkin pitkään. kävin eilen siskon luona saunomassa pitkästä aikaa. tyttökin tuli justiinsa kotiin yöhoidosta, oli saanut kolmipyörän :eek: sillä olisi tarkoitus lähteä kruisailemaan pihalle päiväunien jälkeen.

ihanaa, miehellä ois maanantai ja tiistai vapaata. jos sitä tiistaina menis syömään ja Muumilaaksoon :D
 

Yhteistyössä