***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Hei, ihan muuta kuin synnytys tai vauva-asiaa...mutta mulla palaa pinna noiden pussilakanoiden ja täkkien kanssa, onko kellään mitään konstia käytössä ettei täkki tursuis aina pois tuolta pussilakanasta yön jälkeen. Joka hemmetin aamu saan survoa täkkejä takaisin pussilakanoihin. Itse mietin, vetskareita, mut tulee vähän kalliiksi alkaa ompelee jokaiseen pussilakaan vetskaria, pieniä hakaneuloja kuulin jonkun käyttävän, mutta en halua mitään "pistävää" jos ne vaikka irtoavat, oliskohan sit joku kuminauha-nappisysteemi hyvä...kertokaa ihmeessä jos jollain on joku hyvä idea,mä en oo mikään käsityö ihminen joten mulla ei luonnollisestikkaan ole ideoita :D

Ja sit toinen juttu, te kestovaippailleet, mistä olisi hyvä tehdä lisäimuja ja minkä kokoisia ja moni kerroksisia niiden tulisi olla, ja milloin niitä edes tarvitsee? Ei ihan pienen kanssa kai? Mulla olis vanhoja pyyhkeitä yllin kyllin, voiko niitä käyttää? vai onko liian kovia vauvan pepulle, ja mikä yleensäkkin on sitten hyvä kangas peppua vasten, ettei pikkuisen nahka meni ihan ruvelle??? Mun on pakko keksiä itelleni jotain tekemistä, pää alkaa lahota jo täällä kotona kykkimiseen. Tänään aion hakea filmtownista 7 leffaa/7? että edes jotenkin ens viikolla aika kuluu, ja lopetan se itseni tarkkailun (niin vissiin :D ) Alkaa jo kyllästyttää nuo jokojoko-soitot. Vaikka ymmärrettäväähän se on, itsekkin olen tuota tehnyt ystävilleni kun en ole ymmärtänyt raskaudesta mitään...nyt sitten tiedän pitää turpani kiinni, kun joku ystäväni on raskaana B)

Ja kaikille kenelle eräpäivä lähestyy niin lähetän supistuksia, saatte vaikka minunkin ne muutamat jospa teille niistä olisi enempi hyötyä, mulla ei yhdestä/kahdesta supparista ole mitään iloa, jospa teille ne auttaisivat :D

Hysteerine 38+6 edelleen....
 
Hysteerinen ainakin tytöllä on useissakin pussilakanoissa pari nepparia siellä suussa pitämässä peittoa sisällä.

ja kestoilukerhosta varmaan osaavat tarkemmin sanoa lisäimujen koosta, mä en nyt jaksa alkaa mittailemaan kun mitta on jossain huitsin nevadassa... kyllä sen imujen tarpeellisuuden näkee sitten aikanaan kun ei sisävaippa enää piisaa.
 
Delfiinille paljon onnea! =)
Ja onnea matkaan Tiitsulle ja mussulle :flower:

Hysteerinen meillä on muutama Ikeasta ostettu pussilakana joissa on valmiiksi kolme nappia joilla se "täyttöaukko" suljetaan, toimivat hyvin. Tosin ei meillä kyllä muutenkaan tule peitot ulos lakanoista, taidetaan olla rauhallisia nukkujia ;) Niin ja jos vaan vielä haluat jatkaa päivittäjänä niin minä ainakin kiitän ja kumarran... Ei näytä paljon vapaaehtoisia ilmoittautuvan :D

Täällä on ollut muutaman päivän menkkajomotuksia - ei kai se nyt vielä välttämättä enteile synnytystä heti kohta? Vielä sais muutama viikko mennä!

Viljaliina ja Alvi 36+3
 
voi..onnea matkaan Joanna Tiitsu ja Mussu :hug: ,jättäkää mullekkin semmonen lottopuku :wave:

sinä kellä pääkipua ,oksentamista ja pissas prot + soita heti äippäpolille tai synnärille!!

itse olen rask. myrkytyksen kokenut esikoiselta ja se vointi voi huonota todella nopeasti!!

piitsi82 jokos siekin olet lähtenyt...? mie olen muuten kotosin elimäeltä... en keskustasta,mutta kuiteskin...siellä yläasteen käynyt. ehkäpä ollaan oltu koulussa samaan aikaan,kun olen vm 82. siis mikäli tuo sun 82 tarkottaa vuosilukua...

terkuin m ja hilppahemuli 35+4
 
Kaikille jotka lähti vauvaa hakemaan kovasti tsemppiä!

JuuriMinäkin sain niitä tikkuja kun oli yksi plussa viime kerralla proteenia pisussa. Minulle se täti sanoin näin että jos on 2 + pisussa proteenia, huono olo ja pääkipeä, ja verenpaine koholla kunolla. Vissiin jotain 140 pitäs olla niin silloin ottaa yhteys neuvolaan tai viikonloppuna synnyttäjien vastaan ottoon. Nuo sun oireet kuulostaa kyllä aika pahalta että kanattas varuilta soittaa!

 
Joannalle onnea matkaan, sulla menee samassa järjestyksessä ku mulla meni 2-v. sitten mutta tahti on vaan tosi paljon ripeämpi - eiköhän sieltä sunnuntaivauva saada!

voi mä oon ihan täpinöissä kaikkien lähtiöiden puolesta! ja samalla vähä kateellinenki :whistle: mulla kuitenki vielä viikkoja niin vähän ettei kiire olis. menee mun säkällä yli.

anu ja rv:t on edelleen se 38+1
 
joannalle kanssa onnea nyytin haku reissulle :flower: B)

täällä tosiaan on vielä aikaa odottaa. ei oireita, närästää vaan järkyttävästi-- :whistle:
se tuskin mitään merkitsee :D muuta kuin että jotain sopimatonta olen suuhuni työntänyt taas
:whistle: :p

täällä on kyllä ihan hurjasti nyt lähtijöitä. tulisipa oma vuoro pian!!!! :saint:

36+1 :heart:
 
mulla "pahimmillaan" vielä 6 viikkoa edessä,jos päästävät meneen yliajalle.mitä kyllä epäilen,kun vauva on kuulemma iso ja rask. myrkytyksen puhkeamisen vaara hengittää koko ajan niskaan.
jos nyt vielä pari viikkoa rauhassa köllisi vaavi masussa...sit vois jo pikkuhiljaa yrittää jotain vippaskonsteja...

oli tänää kiva herätä taas aamuyrjötykseen :x
 
Delfiini Paljon Onnea!!
Nyt alkoi porukkaa lähteä vauvoja hakemaan :heart: Onnea matkaan kaikille :wave:
Alkaa olla tää olo niin täyttä,etten panis pahitteeks lähteä myös :x Tää vatta on nykyään ihan kokoajan kivikova,mutta oikein napakat supistukset hohoiii!!Ja tää väsymys on kyllä kun elokuvista |O
Voi teitä joilla raskausmyrkytysuhka päällä.Ei kyllä kiva!
Palataan taas!
T:A-I & Tiuhti tasan 39
 
Täällä minä edelleen :wave: Supistukset on vähän napakoituneet mut ei vielä mitenkään pahoja. Väli on sellainen 10min. molemmin puolin. Joten täällä odotellaan vielä, kotona kuitenkin mukavempi olla kuin sairaalassa. Illalla pitää kyllä varmaan viimeistään lähteä jos ei kunnolla käynnisty. Mun muistaakseeni ne sanoi sairaalassa silloin tutustumiskäynnillä että tuolla aloitettaisiin antibiootti 12 tuntia vesien menosta.

*muoks* sais kyllä alkaa tapahtumaan jotain tai jää lottopöksyt saamatta :LOL:
 
Joanna onnea matkaan. ja tosiaan, kun lapsivedet on menneet/alkaneet tihkua, on infektioriski joten siksikään ei kannata kauhean kauaa kotona välttämättä odotella supistuksia. mutta eri sairaaloissa taitaa olla vähän eri käytännöt, kaveri oli toisesta sairaalasta passitettu kotiin vielä vaikka vedet oli menneet ja ite jäin suoraan TAYSiin tunti vesien menosta vaikka ei supistanutkaan, ne kivut alkoi sitten siinä vastaanotossa kylläkin.
 
Joannalle hurjan paljon tsemppiä matkaan!!! Mahtavaa! :hug:

Delfiinille ONNEA, ONNEA!
:flower:

Hysteerinen, meilläkin sama ongelma täkkien kanssa, se on ärsyttävää! |O Täkit ilmeisesti sen verran liukasta kangasta, ettei missään pussissa pysy sisällä. Pitänee miettiä niitä nappeja tai neppareita. Voiskos joku ne mulle ommella, en nääs siedä käsitöitä! :whistle:

Ja munkin puolestani, jos vain viitsit, olisi kiva jos jatkaisit päivittäjänä. Jos satut just silloin olemaan synnärillä, joku muu voisi sitten laittaa uuden pinon, joka ei just silloin satu olemaan synnytystuskissa?

Aamun sauna/shamppanja/seksi-yhdistelmä tuottaa ainakin jonkinlaista tulosta. Menkkajuilinnat alkoi taas, niidenkin suhteen on ollut tosi hiljaista jo päiviä! Ei tämä heppu nyt vielä kuitenkaan ulos ole tulossa, mutta ei näemmä ihan "turhaan" tämmöistä hurjan tylsää aamua ole vietetty... :snotty: :p Rehellisesti sanottuna, olipa IHANA aamu/päivä! Shamppanjaa oli lasissa desin verran, jotenkin oli hankalaa aloittaa sen juomista, oli tunne, että teen jotain tosi väärää, mutta kun makuun pääsi...... :LOL: Ja se paras ässä, ei se nyt tässä tilassa kaikkein hohdokkainta tai helpointa ole, mutta kun ei hetkeen ole hommailtu, niin, wow! :xmas: :xmas:

Väsy on ollut kaiken tämän jälkeen aika massiivinen, jospa menisin takaisin sohvalle... :LOL:
 
Ihan ensiksi tsemppiä sinne Tiitsulle ja Joannalle

Kiitoksia tsempittelijöille täällä ollaan edelleen,supisteli vielä tossa 11-13 mut laantuivat sen jälkeen taas olemattomiksi :kieh: Olin jo innoissani ku jatkuivat vielä yön jälkeenki,mut pyh ja pah,loppuihan ne kuiteski taas,no eipä tullu tän viikon sunnuntai lasta meille :/

Safariina vm on tuo 82,mut mä en ole täältä kotoisin,enkä täällä koulun koulua käynyt,Kouvolassa asunut nuo kouluvuoteni =) ei myökään kirkolla asuta vaan täällä tosi maalla :D mutta kyllä varmaan löytyis yhteisiä tuttuja,ku tää nyt kuiteski on tooosi pien paikka =)

Taidanpa lähtee pienelle kävelylle,josko ne supparit sielt löytäis vaikka takasin tänne ;)

Piitsi 40+1 etelleen
 
Oikein paljon onnea tänään kaikille. Iloinen olen kaikkien puolesta, vaikkakin hieman katkerana täällä, kun ikuinen väsymys painaa, kuitenkin odotusta olis vielä ainakin se 3 viikkoa. Kyllä mä voisin jo tästä pallosta edestä luopua. :D
36+1
 
käytiin rivakalla kävelyllä.. niin - selkä siis parani yhtä nopeeta ku kipeytyikin. mutta kävely ei tehnyt ei niin mitään. harmi.

sain tänään silitettyä kaikki vauvan petivaatteet ja ku perjantaina tuli se vauvan sänky niin tänään petasin sen sit valmiiksi. toivottavasti ei kauaa ehdi pölyyntymään ettei joudu vielä vaihtamaan lakanoita ennen ku vauva on ees päässyt sänkyään käyttämään.

täytyy kyllä myöntää että olen kateellinen lapsettomille ku saavat touhuta aamulla pitkään ja rauhassa petiosastolla. mä haaveilen vaan aamuseksistä- poika aina ehtii herätä ennen ku päästään asiaan. nyt varsinki raskausaikana ku illalla on niin poikki ettei jaksaisi ja aamulla taas jaksais ja haluttais mut sit tuo rakas lapsi huutaa jo äitii.

minäkin voisin kyllä sen saunan ja siiderin toteuttaa tänään. ei varmaan tekis pahaa rentoutua oikein kunnolla. vaikka se ei sitä synnyttämään pääsyä edistäisi niin vois taata tälle mammalle kunnon yöunet. mä oon nimittäin nii-in väsynyt. (ja tiä vaikka sitä kolmatta ässääkin jaksaisi vielä saunan päälle)
 

Yhteistyössä