*Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

nanakuu Kuulostaa kurjalta! :( Jospa vauva lähtisi syntymään pian. :hug:

Sinimarja Hienoa, että vauvalla näytti olevan kaikki niin kuin pitääkin. Ja eikös tuommoinen parin päivän heitto kasvussa voi johtua jo yksilöllisistä eroista? Toivotaan että pikkuinen kasvaa normaalisti. :)

Poksista!

rv38+0
 
Onnea kellopeliappelsiinille vauvelista !

tervetuloa Tesmis ja jolia-03 :)

Empuu, heittoa oli virallisesti 5 päivää. mun laskujen mukaan taas 7pv koska kiertoni oli lyhyt, hedelmöittyminen tapahtui aikaisemmin kuin neuvolan oletetut laskukaavat 28 kiertopäivän mukaan.... ekassa ultrassa vaavi oli pari pv isompi kuin laskennallisesti, mikä sopikin mun lyhyisiin kiertoihin mainiosti. äitipoli tuumi et heillä laitetaan kasvukontrolliin jos heittoa on 7pv tai enemmän, mut vesirokon takia varmuuden vuoksi extraultra... mutta ultraajakin sanoi et toi voi johtua ihan vanhempien geeneistä (mies ja minä ollaan molemmat alle 170 senttisiä pätkylöitä)

uskon et seur ultrassa vaavi on kirinyt kasvussa kiinni :)

onnittelut poksuista empuu, sulla kohta onkin vaavi sylissä :heart:

 
sinimarja meillä oli np-ultrassa ja myöskin rakenne ultrassa 5päivää pienempi mitä ois pitäny.. mutta eivät siitä sen kummempia sanonu..

tänää soittivat sitten siitä mun 12h virtsa keräilystä et proteiinit on aika korkealla ja et nyt huomen pitää tehä taas uus keräys.. siis mitä vi***a?! jos ne kerran on niin korkeel nii miksi ei sitten käynnistetä.. mä en tajua. viikkoja kuitenki 41+3 nyt niin kauankohan ne meinas et mun on viel kärsittävä..

on se niin hassua eka on vaikee tulla raskaaks ja sit kun siinä onnistuu niin on vaikeeta saada ulos toi kaveri :D luulis että niiden olis perjantaina sitte pakko antaa käynnistys aika kun sit on viikkoja jo 41+5 mut voihan siin käydä niinki et ei käynnisty ja joutuu sit sektioon :(

tää ei oo enää kivaa kun ei pysty kävelee ja sängyssä kyljenvaihto tekee hemmetin kipeää puhumattakaan turvotuksesta ja kaikesta muusta kivusta.. *valivali* :ashamed:

 
nanakuu :hug: tiedän tunteen ,esikoisesta mä vaatimalla vaadin mulle käynnistystä kolme viikkoa kun mulle laukesi äärettömän paha ahdistus viimesellä raskauskuulla, ja lopulta yksi lääkäri ymmärsi asian vakavuuden ja käynnistys tapahtui viikoilla 40+4 , tsemppiä sinne, mulla vielä aikaa noihin hetkiin ...

huisi ja pikkuinen 22+1
 
Kiitokset onnittelijoille! :heart:

Täällä vauva-arki pitää kiireisenä.. Mies lähti tän viikon alusta jo takas töihin, yrittäjä ku on.. :p
Äiti tuli tähän kaveriksi muutamaksi päivää ja onki touhunnu kiitettävästi sekä kotitöiden että esikon kanssa, että mä oon saanu huilia välillä ja keskittyä pääasiassa vauvaan.. :) Esikoinen ei oo osoittanu vielä mustasukkasuuden merkkejä, kovasti haluaa paijailla, silitellä ja hoitaa vauvaa, välillä saa ihan toppuutella.. :D Mut parempi näin päin.. Kyllä se mustasukkaisuuskin varmasti sieltä päätänsä nostaa, kun hoksaa että tämähän onkin ihan pysyvä ratkaisu.. Voi olla että jossain vaiheessa sanoo että viekää takas sinne sairaalaan koko vauva.. :LOL: En ihmettelis.. sen verran temperamenttinen tuo meiän isosisko on.. :) :heart:

Vauva on kyl tosi tyytyväinen, hyvin nukkuu ja syö. Yöllä herää 2-4krt tankkaileen, päivisin saattaa hereillä ollessa haluta useimminki rinnalle. Jaksaa jo olla hereilläki parisen tuntiaki yhtäsoittoa, seurailee kovasti ympäristöä. :)

Eilen käytiin vauvan kanssa tkssa painokontrollissa ja hienosti on paino lähteny jälleen nousuun. Kotiutuessa ku oli vielä laskusuhdanteinen. Samalla kävin ite puntarilla ja enää 3kg lähtöpainoon!!! Huhhei! Tässä raskaudessa mulle tuli +10kg. Esikoisesta lähes kaikki +20kg oli kyllä melkoisen tiukassa.. :p Tästä tuntuu kilot karisevan ihan itsestään.. Jeij!

Kellis ja tyttö 9vrk.
 
nanakuu :hug: Ihme kiusaajia ne siellä lääkärissä :kieh:
Luulis et käynnistäisivät jo! :hug:

Sinimarja Hyvä että pikkuinen on kunnossa :heart:

kellopeliappelsiini -Onnittelut vauvasta :flower: Sulla on äkkiä kilot karissu. =)

Mulla oli eilen sokerirasitus testi.Onneksi tulos oli normaali.Huh.Eikä siellä tullut edes huono-olo kun pääsin lepäilemään koko ajaksi.

Ja np-ultraan tuli aika.19.4 päästään kurkkaamaan mun masuun :D Mua vieläkin jännittää et onko kaikki hyvin.Vaikka toisaalta mulla on sellainen olo et kaikki menee hyvin.Jos nuo ikävät ajatukset unohtuisivat sitten tuon ultran jälkeen...
 
Onnea koko Kellopeliappelsiinin perheelle tytöstä :flower:

nanakuu jaksamista vauvan odotteluun, kyllähän pikkuisella olisi jo aika tulla maailmaan. Patista ne siellä lääkärissä käynnistelemään :p

sintsu sullahan ei enää pitkä aika ole ultraan, mutta tiedän, päivät sinne tuntuu kuluvan toooodellla hitaasti :D

Täällä eilen käyty nlassa, kaikki oli hyvin, itsellä painoa tullut vain 95g/vko, mitä suuresti ihmettelin, kun makea,varsinkinn suklaa ja salmiakki on maistunut liiankin hyvin. Joka päivä tulee syötyä jotain herkkuja, ja mikäli niitä ei sillä hetkellä kaapissa ole kun mieli tekee, olen kuin persuksille ammuttu karhu :eek:
Rakenne ultraan vielä viikko |O

Marsa ja Nyytti 19+1
 
Voih nanakuu, pistäisivät nyt jotain tolkkua tuohon. Eihän tossa kertakaikkiaan ole MITÄÄN järkeä!!! :hug: Miks ihmeessä ne ei käynnistä ja pitää vaan rampata, rohmahda siellä itkuun tai jotain, että tekisivät asialle jotain. Sano, kuinka huolissasi olet jne., jos tajuis, että stressaat ihan liikaa ja se ei ole vauvalle hyväksi. Toivottavasti olet jo synnyttämässä, voimia :heart:

Onnea jääräpäälle hyvistä ultrakuulumisista, toivottavasti kaveri on nyt mahassasi sen melkein 10kk =)

Tänään käytiin rakenneultrassa ja hitto, mikä jännitys oli päällä. Jännitys purkautui sitten ihan hölmönä hekotuksena siinä alussa, olipahan urpo olo, kerrassaan :whistle:

No, kaikki hyvin, sen verran mitä siinä näkyi. Ja näkyihän sitä, odotin kyllä malttamattomana sitä jalkojen väliä... ja POIKAhan se siellä porskuttaa! Itkuhan siinä meinas tulla, kyyneleestä puhumattakaan. :heart: Aika ihanaa, meille tulee poika, tyttö kun on jo.

Jännää oli se, että mun viikot on nyt 19+4 ja kaveri vastas viikkoja 20+3!!! Eivät kuitenkaan muuttaneet LA:ta, joka mielestäni on jokseenkin erikoista. Koska tuossa tulee se maaginen 7 päivää eroa. Aion kyllä ottaa tuon puheeksi, koska jo np-ultrassa oli jo kaveri isompi, kuin mitä arvioitu saapumisaika olisi antanut ymmärtää. Kenelläkään samaa?

Nyt viikonlopun viettoon. Sunnuntaina menen myymään kirppikselle kampetta ja siinä samalla voi kätevästi katsastella poikien vaatteita =)

kreta ja peikkopoika 19+4 :p
 
Onpa ehtinyt mennä aikaa siitä kun viimeksi kirjoittelin, joten ihan ekaksi onnittelut vauvan saaneille ja uusille plussissta :flower:

Lääkärineuvola oli viime viikolla. Kaikki muuten hyvin mutta mulla hb laskee vaan. Sen takia seuraava neuvola on jo 3 viikon päästä. Toivottavasti asia korjaantuu koska aslkaa olla aika heikko olo. Nöppis möngertää mahassa mukavasti. Tuossa oli muutama päivä hiljaisempaa eloa ja aloin olla jo aika huolestunut mutta nyt on taas meno vilkastunut.

Meillä on alettu jo odottaa vauvan syntymää. Esikoinen kertoo kaikille, että hälle tulee vauva. Ihana :heart: Toivottavasti on yhtä innoissaan sitten, kun vauva on kotona.

kreta mulla vauva oli rakenneultrassa viikon isompi kuin laskettuaika anto olettaa, mikä on hyvinkin mahdollista, koska keskenmeno sekotti mun kierron ja alkujaan aika laskettiin keskenmenon jälkeisen pitkän kierron mukaan. Munkaan laskettua aikaa ei muutettu mutta en mä sitä vaatinutkaan. Haluan olla töissä mahdollisimman pitkään, koska mulla on sellainen työ, et se onnistuu. Kotona vaan lähtee järki odottamiseen et vauva syntyis. Voi kyl olla et muutaman viikon päästä oon asiasta erimieltä. No voihan sitä aina hakea saikkua...

JFJ ja Nöppis rv 28+1
 
9.4 klo 3.18 syntyi meidän pikkuinen rv40+4 kiireellisellä sektiolla vesi oli vihreää niinkuin arvelinki. 3505kg ja49,5cm tytöllä onneks kaikki hyvin ja pääs leikkauksen jälkeen suoraan isin luo <3 mulla 18tikkiä ja särkylääkkeiden voimill menään. palaan asiaan myöhemmin =)
 
Nanakuu Paljon onnea :flower: :heart: koko perheelle.

buam Tsemppiä b :) d

Enää viiko ultraan :D Hirmu läski olo :ashamed: ja ruoka maistuu :p
Mun mahakin on kasvanut ihan hirveesti.Ei se vauvamahalta näytä mut kaikki makkarat pursuilee niin et ei mahu vaatteet päälle :headwall: Ja sitte mä yritän kylässä laihistella et ei kukaan vielä huomais :LOL:
Viikkokin tuntuu taas niin pitkältä ajalta.Menis nyt äkkii...

Sintsu ja unelma 10+5
 
MLL
Onnea nanakuu ja kellis!!! :flower: :heart:

Meidän kone sitten kätevästi hajosi ja en ole juurikaan vauvan syntymän jälkeen päässy nettiin. Selviää vauvan kanssa näemmä ilman plussalaisten ohjeitakin :LOL: Välillä on meinannu usko loppua tähän hommaan kun mulla on tässä välissä ehtiny olla tosi raju rintatulehdus molemmissa rinnoissa, nännihaavaa jne..Nyt kai taas parempaan päin menossa. Vauva on ihana ja kasvaa hurjaa vauhtia, imetykselle alkaa taas kuulua kutsua kun pieni ähisee tuola :heart:

MLL :heart: poju 3 vk ja 4 vrk
 

Yhteistyössä