ketä mustia nikkejä täältä on kadonnut? tuli mieleen Hyytiksen paluusta

  • Viestiketjun aloittaja Taustahaamu
  • Ensimmäinen viesti
Sehän poistui melkein heti ja ei tarvitse; se oli vain kuva. :)
Sen saa auki vielä tuosta puuhipan lainaamasta viestistä. Kannattaa jatkossa kirjautua tuonne aijaahan niin sieltä saa ne kuvat poistettua kokonaan, eikä ne jää elämään lainattuihin teksteihin.

Tietääkö tuo sun kaveris, että kuvansa on täällä näytillä?
 
  • Tykkää
Reactions: Saksamamma
lutikkaneiti
Siis laittoiko Happygirl-91 tänne kuvansa jotta voi todistaa Puuhipalle olevansa todella kaunis?
On toi mustakin todella noloa käytöstä mukamas aikuiselta ihmiseltä. Miksi pitää tyrkyttää itseään, jos ei ole kaikkien mieleen niin sitten ei vaan ole. Tämä on asia jonka jokainen aikuinen ymmärtää, eikä siitä loukaannu tai koita todistella olevansa kaunis kaikkien mielestä. On noloa todellakin.
 
Spencer Hastings
Palstalla ei ole exittiä. Sen huomaa näistä ketjuista, kun kaipaillaan, muistellaan vanhoja tai aloitetaan riehuminen, niin yllättävän moni kauemmin "pois" ollut ilmestyykin mestoille :D Mikäs siinä, mukavaa!

Jos Kaunishäntäinen Kurre lukee tätä, niin ikävä on sun hyvänmielen läsnäoloasi!
t: PG
 
Siis laittoiko Happygirl-91 tänne kuvansa jotta voi todistaa Puuhipalle olevansa todella kaunis?
On toi mustakin todella noloa käytöstä mukamas aikuiselta ihmiseltä. Miksi pitää tyrkyttää itseään, jos ei ole kaikkien mieleen niin sitten ei vaan ole. Tämä on asia jonka jokainen aikuinen ymmärtää, eikä siitä loukaannu tai koita todistella olevansa kaunis kaikkien mielestä. On noloa todellakin.
Näinhän tuo teki :D
 
juhuu....
Siis eihän kukaan täällä haukkunut hgn ulkonäköä? Money vain sanoi että mies1 lopetti hgn ahdistelun sen jälkeen kun kuvat näki. Se ei ole loukkaus palstamammoilta hgta kohtaan, se on tapa kertoa siitä miten törkeä mies1 meidän mielestä oli, EIKS VAAN?
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Siis eihän kukaan täällä haukkunut hgn ulkonäköä? Money vain sanoi että mies1 lopetti hgn ahdistelun sen jälkeen kun kuvat näki. Se ei ole loukkaus palstamammoilta hgta kohtaan, se on tapa kertoa siitä miten törkeä mies1 meidän mielestä oli, EIKS VAAN?
Ehkä teidän mielestänne Happy Girl toimi nolosti laittaessaan kuvansa tuosta syystä mutta mun mielestä ette tekään tahdikkaasti toimi toistellessanne tummentamaani kohtaa.

Ja sit vielä tohon mieheen. Miksi se ois törkeää? Eikös se ukko koko ajan toitottanut miten nirso on sekä luonteen että ulkonäön suhteen?
 
Ehkä teidän mielestänne Happy Girl toimi nolosti laittaessaan kuvansa tuosta syystä mutta mun mielestä ette tekään tahdikkaasti toimi toistellessanne tummentamaani kohtaa.

Ja sit vielä tohon mieheen. Miksi se ois törkeää? Eikös se ukko koko ajan toitottanut miten nirso on sekä luonteen että ulkonäön suhteen?
Jaiks, toi sun vika lause antaa ymmärtää ettei hg vastaa sen tasoa :O Nyt tuli loukkaus sultakin.
 
Jaiks, toi sun vika lause antaa ymmärtää ettei hg vastaa sen tasoa :O Nyt tuli loukkaus sultakin.
Mä tajusin juuri että todella sanoin itsekin niin. Ja joo, häpeän.

Mutta esimerkiksi suomessa on valittu kymmeniä missejä. Ja ovat siis todistetusti kauniita. Enkä voi väittää vastaan siitä, mutta... Mä tykkään vain kahdesta. Muissa ei minusta ole mitään "sytyttävää".

Tasosta en tiä mutta vaikka ois kuinka kaunis niin jos "se jokin puuttuu" niin se puuttuu eikä se kyllä kenestäkään törkeää tee.
 
juhuu....
Mä tajusin juuri että todella sanoin itsekin niin. Ja joo, häpeän.

Mutta esimerkiksi suomessa on valittu kymmeniä missejä. Ja ovat siis todistetusti kauniita. Enkä voi väittää vastaan siitä, mutta... Mä tykkään vain kahdesta. Muissa ei minusta ole mitään "sytyttävää".

Tasosta en tiä mutta vaikka ois kuinka kaunis niin jos "se jokin puuttuu" niin se puuttuu eikä se kyllä kenestäkään törkeää tee.
Todistetusti kauniita? No jaa. Ja olihan se nyt oikeesti mies1ltä törkeetä, kun sen käytöksestä kävi niin selvästi ilmi sen mielipide. :D
 
Ehkä teidän mielestänne Happy Girl toimi nolosti laittaessaan kuvansa tuosta syystä mutta mun mielestä ette tekään tahdikkaasti toimi toistellessanne tummentamaani kohtaa.

Ja sit vielä tohon mieheen. Miksi se ois törkeää? Eikös se ukko koko ajan toitottanut miten nirso on sekä luonteen että ulkonäön suhteen?
No tämäpä juuri.

Mä en oikein ymmärrä ihmisiä. Ensin sanotaan, että pitää olla rehti ja rehellinen, sekä toki myös reilu. Mutta jos toimit em. tavoin, niin sitten oletkin törkeä. Siis mitä helvettiä?

En ole mistään miesykkösen ja hoogeen sutinoista tai sutinatta olemisista nähnyt tai kuullut ennen tätä ketjua, joten en tiedä mistä puhutaan, kuka teki mitä ja kuka jätti mitäkin tekemättä.

Mutta jos mies1 on sanonut olevansa kranttu ja hg:n kuvan nähtyään todennut, ettei hg:n ulkonäkö ole hänelle siinä määrin mieluisa, että hän haluaisi tutustua tähän romanttisella tasolla, niin mikä tässä on törkeää?

Olisiko ollut parempi, jos mies1 olisi sanonut, että "juu, oikein kivalta näytät", vaikka hän olisikin oikeasti ollut aivan toista mieltä?

Vai siis miten tuossa pitää toimia, jotta ei ole a )törkeä, eikä b) valehtele?

Ja siis juu, näin ei vissiin ole käynyt, kun se sutina? loppuikin jo aiemmin tjtn. Joten tämä nyt siis ihan vain jossitteluna.

Mä olen toooooodella kranttu miesten ulkonäön suhteen. Ja saan ollakin, eikä siinä siis ole mun mielestäni mitään törkeää. Ja aivan yhtälailla miehet saavat olla kranttuja mun ulkonäköni suhteen. En mä nyt sentään niin seko ole, että kuvittelen käyväni ulkonäköni osalta kaikille, tai edes suurimmalle osalle miehistä. Hei haloo! Ja vaikka olisinkin se kedon kaunein kukka, niin eipä siitäkään kukasta kaikki kuitenkaan tykkää, koska makuja on monia.

Mun mielestäni on ihan ok, jos homma kaatuu siihen, ettei toinen täytä kriteerejä ulkonäön osalta. En siis ymmärrä sitä, että miksi minkä tahansa ukon tai akan pitäisi kelvata, kunhan se vaan on "kiva". Kivat my ass...mä ainakin halusin kaikin puolin hyvän pakkauksen ja sen sain. Miksi ihmeessä tyytyisin vähempään?

Ja jos sen "kriteerien täyttymättömyyden" vain sanoo nätisti, tyyliin "et ehkä ole sitä tyyppiä, josta itse ulkonäöllisesti pidän", eikä tyyliin "vittu sä olet ruma, tää juttu kaatuu nyt tähän" niin ei siinä silloin ole mitään törkeää.

Ja Aamuäreetä olis kiva nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii

Yhteistyössä