Kyllä toi pentu on yksi...

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
mie
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
Loistavaa! Kiitos sinulle.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
olisko aika soittaa poliisille. Kertokaas joku missä päin tuo Lunatic asuu...tms niin soitan. Tai riittäähän se pelkkä soitto
:LOL: Kuule rauhotupas jo. Lapseni on hengissä ja voi hyvin.
Rakastan häntä edelleen eniten maan päällä.
 
Nyt pomppas
No olkoon vaikka Äidin Kielletyt Tunteet tai ihan mikä hyvänsä, tuollaisin sanakääntein ei ole sopivaa puhua toisista ihmisistä, etenkään selän takana. Ja uskokaa tai älkää, ihmisiä ne on lapsennekin. Varmasti on rankkaa, en minä sitä epäile enkä ole siitä epäempaattinenkaan, mutta millä logiikalla se lapsi on p***apää jos päiväkoti pakottaa päiväunille ja sen takia on illat sekaisin? Eikö se vika ole silloin jossakin muualla?

Ja huomenna se sun lapsi tulee hoidosta, laittaa kädet sun kaulan ympärille ja pusun poskelle ja sanoo että "äiti mä rakastan sua". Niin muista silloin mitä näppikseltä pääsi - jos ei yhtään hävetä niin hallelujaa vain sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
oletko tosissasi?

mä en todellakaan epäile että lunatic olis mitään tekemässä, mutta olen sitä mieltä että noin rankalla kielellä ei kannata purkaa tuntojaan nettiin.. ennemmin kirjoittaa nuo lauseet vaikka paperille jonka tuhoaa samantien..
 
jotain järkeä..
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
Täällä taitaa mennä turhan lujaa sullakin...
Ota kaakao ja mene nukkumaan.

Tämä on netti. Ihmiset kirjoittavat nettiin.
Kaikkea mitä lukee netissä ei pidä ottaa tosissaan.
Jos nyt oltaisiin kaikki aikuisia, vaikka se olisi kuinka vaikeaa tahansa.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Aika pahoja sanoja "suustasi" päästelet (leka, kirves)... Kyllä tämäkin vaihe ohi vielä menee..Ja ootko sanonu pvkotiin, että saa nukkua esim. puol tuntia.. Me herätämme muksuja ylös jos vanhemmat niin toivoo. Voimia :)
Täytyy puhua uudestaan noista päiväunista. Ei tuu muuten mitään.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ettehän työ nyt jumankauta ole tosissanne? Mitä sitä pitää sanoa jos kaikki ketuttaa ja väsyttää? Miä raivoan ja huudan ja kiukuttelen ja haukun kaikki maan rakoon. Ei miulla ole koskaan mieli tehnyt kersaani lahdata. Vaikka se on maailman raivostuttavin paskianen välillä. Mutta aina rakkain :heart: Ihmiset purkaa tunteensa eri tavalla, käykö?
peesi tälle. kyllähän miehenkin kanssa tapellessa tulee välillä avattua sanallista arkkua vähän liiaksi, vaikka hän oikeesti on tosi rakas. Ja kumpikin tietää myös sen ettei kaikkee suutuksissa sanottua oteta niin vakavasti, ettei niihin palata jälkeenpäin, sitte kun asia on sovittu
Siis uhkaatteko te riidan aikana tappaa miehennekin?


Kuka voi tosissaan kysyä, että mitä pahaa on siinä että toivoo oman lapsensa kuolemaa???
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja jotain järkeä..:
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
Täällä taitaa mennä turhan lujaa sullakin...
Ota kaakao ja mene nukkumaan.

Tämä on netti. Ihmiset kirjoittavat nettiin.
Kaikkea mitä lukee netissä ei pidä ottaa tosissaan.
Jos nyt oltaisiin kaikki aikuisia, vaikka se olisi kuinka vaikeaa tahansa.
Juuri tällaisistakin jutuista poliisi on pyytänyt kansalaisia ilmoittamaan. Todella hieno teko kirjoittajalta.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
Turhaan soitit ja turhaan olet huolissasi. Lunatikki on sellainen susiemo, että ennemmin nylkisisi paljain käsin naapurinsa lapset kuin tekisi pahaa omalle lapselleen. Usko pois vaan =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt pomppas:
Ja huomenna se sun lapsi tulee hoidosta, laittaa kädet sun kaulan ympärille ja pusun poskelle ja sanoo että "äiti mä rakastan sua". Niin muista silloin mitä näppikseltä pääsi - jos ei yhtään hävetä niin hallelujaa vain sitten.
Jos nyt puhutaan yleisesti - ei vaan tästä ketjusta- niin sitä kutsutaan perhe-elämäksi että välillä väännetään itkut ja anteeksipyynnöt molempiin suuntiin. Ja pahimmallakin hetkellä tietää että se ikävä tunne on ohi menevää, ja pian tuntuu paremmalle.
 
huono äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Teen lastensuojeluun ilmoituksen ja printtaan ton tekstin nyt just.Tiedän missä asut!
Teepä se. Eihän äidillä ole oikeutta tunteisiin, negatiivisiin varsinkaan. Äiti kestää ja taipuu, mutta ei katkea. Pitää olla aina itse Äiti Aurinkoinen, ei saa suuttua eikä hermostua. Ei väsyä eikä v***ntua. Ne, joilla on helppoja lapsia, kertovat kuinka puhumalla kaikki selviää blaa blaa...

Minä olen huono äiti, hermostun tuohon erityislapseen lähes joka päivä. Joskus toivon, että hakisipa sen joku viikoksi pois. Vaan arvaatkaapa jos hakisi... hakisin heti takaisin :heart:

Höllätkää nyt hyvät ihmiset niitä pipojanne ja antakaa edes täällä päästää enimmät höyryt pihalle!! Ne, jotka oikeasti perheitään surmaavat, tuskin plussalle kirjoittavat kun ahistaa ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ettehän työ nyt jumankauta ole tosissanne? Mitä sitä pitää sanoa jos kaikki ketuttaa ja väsyttää? Miä raivoan ja huudan ja kiukuttelen ja haukun kaikki maan rakoon. Ei miulla ole koskaan mieli tehnyt kersaani lahdata. Vaikka se on maailman raivostuttavin paskianen välillä. Mutta aina rakkain :heart: Ihmiset purkaa tunteensa eri tavalla, käykö?
peesi tälle. kyllähän miehenkin kanssa tapellessa tulee välillä avattua sanallista arkkua vähän liiaksi, vaikka hän oikeesti on tosi rakas. Ja kumpikin tietää myös sen ettei kaikkee suutuksissa sanottua oteta niin vakavasti, ettei niihin palata jälkeenpäin, sitte kun asia on sovittu
Siis uhkaatteko te riidan aikana tappaa miehennekin?


Kuka voi tosissaan kysyä, että mitä pahaa on siinä että toivoo oman lapsensa kuolemaa???
en mä kyllä mitään kuoleman toivetta tossa nähny
 
Voi jestas. Siis tätä ketjua. Eikös se ole aikalailla sama että mitä ajattelee, kunhan ei vaan toteuta niitä. Mullakin on ollut jos minkälaisia ajatuksia tällä viikolla, koskien lähinnä noita teinejä. :xmas:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Teen lastensuojeluun ilmoituksen ja printtaan ton tekstin nyt just.Tiedän missä asut!
Teepä se. Eihän äidillä ole oikeutta tunteisiin, negatiivisiin varsinkaan. Äiti kestää ja taipuu, mutta ei katkea. Pitää olla aina itse Äiti Aurinkoinen, ei saa suuttua eikä hermostua. Ei väsyä eikä v***ntua. Ne, joilla on helppoja lapsia, kertovat kuinka puhumalla kaikki selviää blaa blaa...

Minä olen huono äiti, hermostun tuohon erityislapseen lähes joka päivä. Joskus toivon, että hakisipa sen joku viikoksi pois. Vaan arvaatkaapa jos hakisi... hakisin heti takaisin :heart:

Höllätkää nyt hyvät ihmiset niitä pipojanne ja antakaa edes täällä päästää enimmät höyryt pihalle!! Ne, jotka oikeasti perheitään surmaavat, tuskin plussalle kirjoittavat kun ahistaa ?
Eihän siitä vielä monta viikkoa ole, kun joku täällä yritti itsemurhaa ja hälytyskeskuksesta oltiin häneen yhteydessä.
 
No jopas oli tekstiä alottajalta.. ... Pakkohan tän on olla provo. Ei kukaa tervejärkinen puhu tolla tapaa omasta lapsestaan.

Meillä poika kukkuu hereillä joka ikinen ilta 22.30 asti. Ja jos vielä mummu antaa päikkäreiden joskus venyä normaalia pitempään, ni ei ennen puoltayötä oo mitään toivoo saada herraa unten maille. Ei jää omaa aikaa / kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa meidänkään perheessä. Mutta aikansa kutakin.

Joka tapauksessa aikasta pahaa luettavaa! Ihan sydäntä särkee, että joku äiti voi kirjottaa omasta lapsestaan tohon tyyliin... Kyllä nyt tarttis ensin äiti lekasta päähän, jos ajatukset menis oikeisiin uomiin!
 
HEI HALOO
Anteeksi kaikille, mutta kun itse istun lastensuojelulaitoksessa yövuorossa niin kyllä aika vakavasti otan tuollaiset kirjoitukset vaikka netti vain onkin. Kun tuollaisia asioita netin välityksellä useamman kerran pohtii, niin niitä ei tarvitse kuin kerran toteuttaa oikeassa elämässä. Jälki on selvää silloin.
 
Ninni
Alkuperäinen kirjoittaja ninnille:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mulla yks tuttu oli väsynyt kaksosten 10kk kanssa ihan puhki ja tokaisi"ottais joku vaikka toisen noista pois".Ja 2kk päästä toinen kuoli kätkytkuoleman.Että kannattaa joskus ajatella että lapset on lajoja hetken vaan vaikka kuinka v.ituttas.
Ja tosissas ajattelet noin ja noin kostonhimoisesti??
Huh, onneksi et ole mun ystävä.

Muuten, kätkytkuolemaan ei voi kuolla vuoden vanhana.
Ja kyllä muuten lvoi.Mitä mä sille voin jos itse tokaisi näin ja itse tämä äiti kertoi ett' lapsi kuoli kätkytkuoleman.Olivat keskosia kos joten heidän kehityksensä laahasi jäljessä n.3kk.Et tajunnut pointtiani laisinkaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt pomppas:
Ja huomenna se sun lapsi tulee hoidosta, laittaa kädet sun kaulan ympärille ja pusun poskelle ja sanoo että "äiti mä rakastan sua". Niin muista silloin mitä näppikseltä pääsi - jos ei yhtään hävetä niin hallelujaa vain sitten.
Jos nyt puhutaan yleisesti - ei vaan tästä ketjusta- niin sitä kutsutaan perhe-elämäksi että välillä väännetään itkut ja anteeksipyynnöt molempiin suuntiin. Ja pahimmallakin hetkellä tietää että se ikävä tunne on ohi menevää, ja pian tuntuu paremmalle.
Jep, totta turiset.

 
nähty on
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
En ole koskaan tajunnut tuota Suomen päiväkotien pakkonukutusta. Täällä, Tanskassa, ei päiväkodeissa edes ole mitään erillistä lepohuonetta, jossa kaikilla olisi omat pedit. Jos joku päikkärit tarvii, niin sitten järjestetään hiljainen paikka patjalla, mutta esim. meidän lasten 2-4-vuotiaiden ryhmässä taitaa olla kolme, jotka nukkuu päikkärit.
Päiväunet takaa hyvät yöunet pienille lapsille. Mutta jos aikaisin heittää ne kuten omani on kuitenkin hyvä 'huilailla'.
Ikävää on jos lapsi jätetään yksin eteiseen istumaan kun muut nukkuvat ja äiti kieltänyt päiväunet.
 
vieras
kylläpä heti tuli mieleen ne pienet rassukat jotka ovat joutuneet väkivallan uhriksi.uskon kyl et ei ap tee mitään.mutta tuntuu vaan niin pahalta noi sanat omasta lapsesta :( varsinkin kun on saanut viime aikoina lukea niin paljon pienokaisista :(
 
jotain järkeä..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain järkeä..:
Alkuperäinen kirjoittaja HEI HALOO:
soitettu on hälytyskeskukseen ja tottakai pahoittelin, kun soitan tällaisesta asiasta, mutta annoin tuon nimimerkin ja nettisivuston ja lupasivat tutkia asiaa. toivottavasti saisivat nopeasti selville ja menisivät tarkistamaan asian tänään.
En tee tätä ilkeilläkseni vaan ole oikeasti lapsesta huolissani.
Täällä taitaa mennä turhan lujaa sullakin...
Ota kaakao ja mene nukkumaan.

Tämä on netti. Ihmiset kirjoittavat nettiin.
Kaikkea mitä lukee netissä ei pidä ottaa tosissaan.
Jos nyt oltaisiin kaikki aikuisia, vaikka se olisi kuinka vaikeaa tahansa.
Juuri tällaisistakin jutuista poliisi on pyytänyt kansalaisia ilmoittamaan. Todella hieno teko kirjoittajalta.
No ei todellakaan ole hieno teko.
Vaan oikea selkäänpuukotus toiselta äidiltä, jonka pitäs ymmärtää väsyneen äidin tunteita.
Se, mitä sinä tekisit oikein, olisi että toteaisit että ne on sun tunteet tällä hetkellä, on ok tuntea niin, ja sen jälkeen miettiä ratkaisuja.

Ihmiset ajattelevat yhtä, tekevät toista.
Siinä on ero mt-ongelmaisilla ja tappajilla, ja taas järkevillä ihmisillä.
Ajatuksista ei voi tehdä rikosta,teoista voi.

Ja tällä hetkellä kyseessä on laiton ilmianto.
Joka on muuten rangaistava teko.

Siinä aplodeeraa kuin paljon lystäät, mun silmissä sun pisteet tipahti miinuksille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnille:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mulla yks tuttu oli väsynyt kaksosten 10kk kanssa ihan puhki ja tokaisi"ottais joku vaikka toisen noista pois".Ja 2kk päästä toinen kuoli kätkytkuoleman.Että kannattaa joskus ajatella että lapset on lajoja hetken vaan vaikka kuinka v.ituttas.
Ja tosissas ajattelet noin ja noin kostonhimoisesti??
Huh, onneksi et ole mun ystävä.

Muuten, kätkytkuolemaan ei voi kuolla vuoden vanhana.
Ja kyllä muuten lvoi.Mitä mä sille voin jos itse tokaisi näin ja itse tämä äiti kertoi ett' lapsi kuoli kätkytkuoleman.Olivat keskosia kos joten heidän kehityksensä laahasi jäljessä n.3kk.Et tajunnut pointtiani laisinkaan!!
Oli miten oli. Mutta kätkytkuolemaa ei voi aiheuttaa ajatuksillaan.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä