LaSposa ja muut *tutut*

Siisamille paljon onnea huomista koitosta varten!

Tapaaminen on kyllä loistoidea. Nyt vaan miettimään sopivaa viikonloppua. Ja ne ketkä ei pääse livenä paikalle, mutta haluis osallisua jotenkin, vois vaikka laittaa viestiä itsestään kaikille - siis vaikka yv:tä Marzalle tms.

Triinelle jaksamista loppumetreillä!
 
Moikka!

Tässä tätiä odottelen ja mahassa vihloo siihen malliin, että kohta se tulee. Sitten aloitan ne Clomit ja kp 15 jälkeen Terot. Vähän jänskättää!

En osaa vielä sanoa, pystyisinkö osallistumaan treffeille. On meinaan aikamoista kiirettä ilmassa.

Mulla jo krookukset kukkivat pihalla. Ihme juttu, olen meinaan todella surkea puutarhuri :LOL:

Tsemppiä kaikille odottajille, synnyttäneille ja meille epätoivoisille kuumeilijoille! :wave:
 
Punktio siis takana ja kaikki kuusi munasolua saatiin yllättäen talteen. Nyt sitten vaan odotellaan kuinka ne lähtee hedelmöittymään. Ilmeisesti jotain on ainakin tapahtunut kun ei vielä kukaan ole soittanut ja ilmoittanut ettei tartte huomenna mennä "asennukseen".

Puntio meni kivuttomasti ja vasta illalla iski kivut. Niidenkin kanssa on kuitenkin pystynyt särkylääkkeiden voimalla elelemään.

Huomenna siis saan salamatkustajan kyytiin :D
 
Ihanaa Siisami!

Josko tulisit mun kaveriksi joulun odottajiin!

Itellä on kyllä jotenkin synkät mietteet.
Kokoajan pelottaa että menkat alkaa tai en ookkaan raskaana.
Kun tuntuu että ne mun ainoot oireet, tissit, ei oo ees niin kipeet kun joskus viikko sitten.
Täällä pienessä pollassani sitten kehittelen kaiken maailman teorioita.
Mun tissit ei oo enään kovin kipeet, koska mun hormoonitasot laskee ja kohta tää menee kesken.
Se on se mun a-teoria.

Mulla on kyllä niin friikki olo. Mietin jo että jos siirtäisi sitä ultraa jo aikasemmaksi, että saisin mielen rauhan.

Aamulla yökötti, mut päättelin että se on jotain psykosomaattista kun niin hirveesti haluaisin oireita...
Tai sit se on oikeesti oire.
Ja kun ei enää ihan hirveenä väsytäkkään.Pari päivää oon ollu jo ihan pirteä.

Mä oon ihan friikki, käskekää mun olla hiljaaaaaaaa!

Tuitsu rv 6+2
 
Kevättä ilmassa, ainakin toivottavasti! Tänään on ollut aivan huipputuulinen ilma.

Siisami, sulla on jännät paikat edessä. Täällä pidetään peukkuja!

Tuitsu: Mulla ei ollut mitään muita oireita kuin rintoja turvotti ja sitäkin melko hillitysti. Vasta joskus hiukan myöhemmin alkoi tulla niitä "tyypillisiä" raskausoireita eli hajut ällötti, kahvia ei pystynyt juomaan ja pahoinvointia. Mä olin ihan varma, että pääsen tosi helpolla kun ei ole mitään oireita. Ihan samaan tapaan pelkäsin koko ajan, ettei siellä oikeasti ole mitään. Ja sulla kun kokemusta jo siitä kurjastakin puolesta, niin nuo sun tuntemukset on ihan oikeutettuja. Tsemppiä nyt sinne!
 
:LOL: :LOL: Tuitsu sä olet ihana.

Hyvin kaikki on ja vaavi tulee kovaa vauhtia mukana.

Mä en oikein tiedä miten nyt lasketaan laskettu aika. Se onkin varmaan mun murheista suurin tällä hetkellä :D JOstain mä jo laskin että se olis 1.1.2008 mutta mikä nyt on se hedelmöityspäivä?? Oliko se eilinen vai tämä vai vasta huomis päivä??

Ehkä mä murehdin tota vähän myöhemmin :whistle:
 
Siirto tehty ja yksi laatuluokan matkaaja laitettiin mukaan :D

Kaksi meni vielä pakkaseen ja nekin kuulemma oli erittäin hyvälaatuisia. Vähänkö mä olen ylpeä :whistle:

Kahden viikon kuluttua on siis testipäivä. Tarkkaan ottaen 26.4.

Hassua kun näki ultrassa kuinka ne ruuttas sen vauvasiemenen kohtuun. Jos lapsi joskus kysyy milloin hänet on laitettu alkuun niin voi vastata minuutilleen :LOL:

Jännittää =)
 
Täällä kans jännätään kovasti siisamin puolesta, jotta matkaaja alkais siellä kasvamaan :heart:

viikonlopuks ollaan reissuun lähdössä...kauhee pakkaaminen käynissä :kieh: miten tota tavaraa vaan kolmeksikin päiväks tarvii...tai no ei varmaan kaikkea tarvii, mutta pitäähä sitä varoiks olla :whistle:

mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Jentulle on vielä sanottava, että sä saat sentäs vetää ne napit naamaan... Arvaa vaan mihin mä ne joudun tunkeen :LOL:

Keltarauhashormonin täsmälääkitystä...

YÖK!!! Mut oli ihan pakko sanoo :kieh:

Ja on teitin kanssa taidettu muutenkin kaikkee outoa puhua
 
:hug: hyvä siisami!! varpaat ja peukut pystyssä!! mulla tulee itku ku oon niin onnellinen teidän puolesta.. kassi tolkulla jarrusukkia raskautuneille!

tuitsulle tsemppiä koita jaksaa :hug: itekki vaan mietti ja kehitteli päässä kaikkea keskenmenoon liittyvää! mut onneksi pysy tällä kertaa kyydissä. se on ihan hirveetä! pää ihan sekasi..

ja sit oma napa:
viime yönä tuntu et menkat alkaa ja sit aamulla valukin semmosta ruskeeta mänkkiä.. josko tää pikkuhiljaa alkais oleen valmis tulemaan ulos? jännää.. nyt vaan ei tunnu yhtään missään ei supistuksen supistusta!! ei auta ku odotella :p

triine 38+3
 
Tukistakaa mua!

Täällä on taas testailtu...
Kokoviikon oirepaniikissani päätin taas testata ja yllätys yllätys, räikeen punainen plussa!

Onkohan mun pää ihan umpiluuta.

Eli ei laatata, onnea minulle!


Tui rv 6+5
 
LaSposa


ONNEA VIIVILIINALLE!!!! :flower: Niin se aika vaan rientää! Vastahan sitä jännättiin porukalla:)

Mulla nyt maaginen 3kk:n rajapyykki ohitettu, eli tänään tasan 12vkoa täynnä!:) Viime viikolla sykekin kuului -hoitajan toimesta 2 pvää sen jälkeen kun tumpelo lääkäri ei sitä saanu kuuluville! Oli vähä inhottava olo, mut onneks sit terkkari sen sai kuulumaan! Lekuri sitä paitsi ihan väärästä kohast yrittikin! Kaikenlaisia....

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa!

LaSposa & Nyytti rv 12+0 :heart:
 
Onnittelut Viiviliinalle pojasta :heart:

Ihan oikeessa sä Hantta kyllä olet toi sun vatsa kasvaa ihan silmissä :D ja LaSposalle onnittelut pahimpien viikkojen yli pääsystä :heart:

Täällä tänään vähän mahaa nippaillut ja mä haaveilen kiinnittymiskivuista :LOL:
 

Yhteistyössä