~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Ensinnäkin Rouva Rajatapaukselle suuren suuret halit :hug: :hug:

Itse olen voinut oikeastaan ihan loistavasti. Aamuisin pahaa oloa, päivällä väsymystä ja iltaisin järkkyä turvotusta. No, nämähän oireet kuuluvat asiaan ja ei niistä sen enempää.

Kävin tänään yksityisellä ultrassa ja salamatkustaja näkyi tosi hyvin sekä sydän pompotti ihan mahdottomasti. Lääkäri vaan tokaisi, että kaikki on kuin oppikirjassa ja ei muuta kuin hyviä vointeja ja nautihan raskaudesta. Laskettuaika varmistui lankalauantaille eli 22.3.2008 ja viikkoja nyt 7+3 ja salamatkustajan koko 12 mm. Huomenna ois sitten eka neuvola aika.

mukavia hellepäiviä kaikille ja naatiskelkaa elämästä

pikkulintu77 ja salamatkustaja 7+3
 
Tänään oli sitten eka neuvola ja siinä vierähtikin yli 2 kaksi tuntia. Sydänäänet kuuluivat ja muutenkin oli kaikinpuolin mukava käynti. Nyt olis sitten 9+5 eli laskettu aika olis neuvolatädin mukaan 7.8. Olen onnesta sekaisin. Vielä pitäis pari viikkoa jaksaa ja sitten päästään uutisesta kertomaan. Työkaveri tosin arvasi jo tänään, että olen raskaana enkä sitten voinut valehdellakaan. Ihmetteli kun syön koko ajan näkkileipää :LOL:
 
Pikkulintu77 mua ihmetyttää noi sun viikot, kun oot mua 2 pvää jäljessä ja kuitenkin ultrassa sikiö ollut jo noin iso :eek: nimittäin kun mulla oli ultrassa tänään koko 7.8mm, ja liberon raskauskalenterissa sanotaan näin:
Seitsemännen raskausviikon alussa sikiön pituus on n. 2 mm ja lopussa n. 7 mm.
Kahdeksannen raskausviikon alussa sikiön pituus on n. 8 mm ja lopussa n. 14 mm.
Mulla nimittäin gyne sanoi että tuo meiän vaavelin mitta 7.8mm vastaa just noita mun viikkoja, sun on pakko olla jo 8 viikolla :eek:

jonna 7+5
 
Hei kaikki pitkästä aikaa! Ja tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille!

Rouva Rajatapaus: Voi miten ikävää! Voimia teille! :hug:

Imetyksestä on ollut puhetta, minä olen imettänyt useammassakin raskaudessa, viimeksi aika pitkäänkin. Sen verran meillä kuitenkin on lasten välissä ikäeroa, että helposti ovat vieroittuneet aika lailla itsekseen hyvissä ajoin ennen uuden vauvan syntymää. Oikeastaan olen enää vain öisin imettänyt raskaana ollessani, päiväimetykset on jääneet jo aiemmin. Tällä kertaa tytön kanssa vielä illan nukahtamistissi oli käytössä raskaaksi tullessani, mutta nyt se on jo jäänyt kokonaan pois. Viimeksi olinkin kyllä väsyneempi alkuraskaudessa, tiedä sitten, jos johtui vaikka imetyksestä.

Autosta, meillä on sellainen 9-paikkainen VW Caravelle minibussi, jossa on sopivasti vielä yksi paikka vapaana, joten auto-ongelmia ei tällä kertaa ole, kunhan vain vanha palvelija kulkee :) Katsastus on jo tälle kesälle selvitetty kunnialla läpi. Kuljetaan kuitenkin aika paljon koko perheellä, niin iso auto on tarpeen.

Vaunuista, meillä on esikoiselle aikoinaan käytettynä ostetut Simo-merkkiset vaunut, jotka ovat vielä hyvässä kunnossa pikkuisellekin. Ihan siistit vielä, vaikka mallista kyllä huomaa etteivät aivan tältä vuosikymmeneltä ole :) Niissä on hyvä iso koppa, jossa vielä 1v8kk ikäinen nuorimmaisemmekin mahtuu nukkumaan päiväunia. Meillä on niihin myös sisaristuin, jossa toiseksi nuorin pääsee matkustamaan, muiden täytyy jaksaa kävellä tai pyöräillä. Paljon käytössä meillä on myös Brio Pony-kaksostenrattaat, jotka ovat esim. kaupunkireissulla kätevät sitten, kun nuorimmainenkin osaa jo istua. Kangas niistä jo on jo aika kulunut, mutta jospa niillä vielä ajelisi.

Mukavaa, että moni on jo nähnyt pikkuisen ultrassa! Itselläni on vasta eka neuvola ensi maanantaina. Meillä ei koskaan ole kuunneltu sydänääniä kovin aikaisin, ei ainakaan ennen viikkoa 10, mutta saa nähdä nyt sitten, kun neuvola vaihtuu.

Mama-L: Tosi ikävää, että neuvolatätisi oli niin tyly myöhästymisestä :( Toivotaan, että tulevaisuus ei ole niin huono kuin ensivaikutelma! Itse muistelen vieläkin pahalla sitä, kun kolmannen lapsemme synnyttyä vein häntä 1 kk neuvolaan, oli satanut hirveästi lunta ja puskin vaunuilla kolmen pienen kanssa läpi kinosten kovalla työllä (täällä peräkylällä ei kovin usein aurata) ja oltiin sitten perillä kymmenen minuuttia myöhässä, ja neuvolatäti oli niin tympeissään myöhästymisestä :( Siis jotenkin se, että itse näki niin paljon vaivaa sen käynnin järjestämisessä ja yritti ehtiä ja sitten toinen ei yhtään ymmärrä tilannetta, tuli kyllä tosi paha mieli.

Minulla ei oikeastaan ole mitään supermielitekoruokaa nyt raskaana ollessani, mutta sen huomaan, että vaihtelu tekee hyvää, siis on mukava syödä erilaisia ruokia, ajatus samoista leivistä koko ajan inhottaa. Minulla etovaa oloa on ollut eniten iltaisin, kun on jo väsynyt. Aamut niinkin menevät, kunhan vain syö heti kun herää. Mielialanvaihtelut ovat ehkä jotenkin laimentuneet useamman raskauden myötä, ensimmäisellä kertaa varmasti haastoin riitaa miehen kanssa eniten, nyt en normaalia enempää ole sellaista huomannut. Mutta saatan kyllä itkeä monenlaisten asioiden takia, yhtenä päivänä radiosta tuli Anssi Kelan Puistossa-biisi ja itkin sitä niin, että lapsetkin ihmettelivät :)

Täällä on ollut kaksi päivää tosi lämmintä ja aurinkoista, ihanaa sateitten jälkeen, vaikka tänään kyllä jo tulikin sellainen äkkiä varjoon läähättämään-olo :) Ystäväperheen tytön kuusivuotissynttäreillä käytiin illalla, ihan mukavaa, vaikka alussa pienimmäiset roikkuivat ujostellen äidin jaloissa aika pitkään. Rohkaistuivat sitten kuitenkin onneksi leikkimäänkin.

Ai niin, minä olen varmaan porukan vanhin, ikää 38 vuotta. Synnytyssairaala minulla on OYS. Mukavia odotuspäiviä kaikille!

Kuusikon äiti ja pikkuinen 8+6

 
Tää alkaa olla jo vähän naurettavaa tää heräily, paitsi että ei varmaan ens viikolla töissä paljon naurata :LOL:
Tällä viikolla on ollu tosi paljon energisempi olo. Luulen kyllä, että johtuu osittain myös siitä, että villikkomme aloitti taas päivähoidon ja itselle jäi enemmän omaa aikaa.
Mahtavia masuja teillä jo on! No ei sen puoleen kyllä täälläkin iltaisin, miten se sillai pullahtaakin esiin heti iltapalan jälkeen.
Mites muuten uudelleensynnyttäjillä, onko teillä sellasta menkkamaista kipua alavatsalla?
Itellä on ollu parina iltana, ja oikein todella pelästyin, että nyt se menee kesken. Mutta voi siis johtua ilmeisesti myös kohdun kasvusta? Enkä tiedä, mutta epäilen myös sektiolla olevan tekemistä asian kanssa.
No, mulla on onneksi ultra huomiselle, niin saan selvyyden raskauden tilasta ja samalla vastauksia noihin pohdintoihin.
Hauskaa päivää ja nautitaan lämpimistä!
terkuin pikkuvaemo ja -kakkonen 7+4
 
Huomenia vaan täältäkin!

Tänään paukkui eka kymppi! :D Enää kolme jäljellä! Perjantaina olisi eka neuvola ja sit maanantaina ultra. Maanantai on muutenkin jännä päivä kun meidän esikoinen aloittaa eskarin, vaikka vastahan mä "puskin" sen tähän maailmaan!

Mulle ei sitten sovi nää helteet! |O Töiden jälkeen makaan vaan sohvalla ja koetan saada turvonneet jalat toimimaan. Turvotus kyllä laskee kun saa pitää jalkoja ylhäällä reilut puoli tuntia, mutta kun tuo Veikka on aika ehtivää sorttia, se ei aina onnistu.

Autoista oli tuolla aiemmin kyselyä, mulla on sitikan farkku ja sillä mennään, kolme lasta sopii taakse tarvittaessa, yleensä kyllä liikenteessä ollaan vaan mä ja lapset, iskä duunissa...
Vaunutkin on vielä toimivat, joten en niitäkään hommaa uusia, mutta rattaat vetelevät viimeisiään, joten ne pitää tässä käydä katselemassa.

Nyt aamupalalle, lapset hoitoon ja duuniin hikoilee! :wave:

Korven tyttö ja pikku3 10+0!
 
Jonna- 76: Niinpä, ihmettelin asiaa minäkin, muttä mittasi kahteen kertaan ja todentotta se oli 12 mm. Viikkojen pitäisi olla oikein, koska tiedän milloin oli ovis ja hed. tapahtui. Mutta nämähän ovat asioita jotka muuttuvat ja näin alussa kaikki on mahdollista.

Galluppia oi autoista: Skoda Octavia -04 farmarilla ajelen ja isännällä on sitten oma "kauppa-auto".

pikkulintu77 ja "mini" 7+4
 
RouvaRajatapaukselle voimia ja :hug:

Must vaan tuntuu et tää väsymys pahenee,eilen illal nukahin kahteen kertaan telkkaria katelles ja sit kyl yöunetkin maistui hyvin :) Etova olokin pahenee,nyt saa jo koko ajan miettiä et oksentaako kohta vai ei,nälkäkin ois,mut kun kaikki oksettaa :x ehkä tää täst joskus ohi menee :/

Meillä autoina kaks Kiaa,molemmat vuoden sisään ostettu,joten saa kyllä passata vielä pitkään.

Vaunuist ei oo mitää hajuu minkä merkkiset,mut saa kyl mennä täl kakkosellaki,tääl korves ku ei muulla oo väliä ku sil et pääsee eteenpäin,ni siihen tarkotukseen ihan hyvät.

Pikkulinnulle ja Jonnalle,en tiiä miten asia siel liberon sivuil ilmastu,mut jos teil molemmil viikot 7+ nii silloinhan teillä on meneillään kahdeksas raskausviikko ;)

Piitsi ja Iisakki 6+2

Ninni:Ikää mulla 25,saa lisätä listaan
 
Heips!

Mitä luulette, onko vuoden takaiset marjat (mansikat lähinnä) vielä syötäviä.??? Tai siis, mä oon täs viikon ajan elänyt periaatteessa noilla mun marjoilla, oon tehnyt siis kiisseliä. Se uppoo nyt parhaiten. En kyllä haista ainakaan mitään outoa niiissä. Enkä oo satavarma onko ne viime kesäisiä vai toissa.. no on ne varmaan vuoden takaisia kuitenkin :snotty:
Nyt pitää mennä!
 
Heips!

Mitä luulette, onko vuoden takaiset marjat (mansikat lähinnä) vielä syötäviä.??? Tai siis, mä oon täs viikon ajan elänyt periaatteessa noilla mun marjoilla, oon tehnyt siis kiisseliä. Se uppoo nyt parhaiten. En kyllä haista ainakaan mitään outoa niiissä. Enkä oo satavarma onko ne viime kesäisiä vai toissa.. no on ne varmaan vuoden takaisia kuitenkin :snotty:
Nyt pitää mennä!
 
Huomenta.

Maanantaina oli ensimmäinen neuvola ja tunnin verran siellä meni aikaa. Juteltiin ja otettiin perusjutut. Verenpaine oli vähän alhainen mun normaaliin verrattuna ja siitä johtuu se että mua on välillä vähän huimaillu. Paino on noussu vähän.. Laskettu aika muuttui 16.3 niiden laskurin mukaan mutta se ei ota huomioon kierron pituutta joka mulla oli vain 26päivää. Joten ei tarvitse sitä vielä muuttaa, katsotaan kunhan se sitten jokusen viikon päästä ultrassa varmistuu. Sydänääniä ei edes kuunneltu, koska näillä viikoilla ei kuulemma kuulu niiden vehkeillä. Mutta onneksi mulla on seuraava käynti jo kolmen viikon päästä niin silloin pitäis jo kuulua. Lääkärille meen kans samalla. Neuvolatäti oli todella mukava ja muutenkin oli ihan kiva käynti. Oltiin koko perhe paikalla ja tuo neitikin osasi olla tosi nätisti.
Mun rytmihäiriöistä se sanoi sen verran että voi olla että ne haluaa Naistenklinikalla seurata tiheämmin, mutta ei välttämättä. Mullehan se sopis kyllä jos useammin pääsisi kurkkamaan mörköä.
:D
Olo on muuttunut sen verran, että pahoinvointi on pikkusen helpottanut. Ehkä se vaati sen maanantaisen pöntön halailun ja sit meni ohi. Tisut on edelleen hellänä ja nälkä vaivaa. Se on jännä miten pieni näläntunne muuttuu hetkessä valtavaksi näläksi. Mutta sit ei kuitenkaan pysty syömään paljoa.
Loma loppuu tämän viikon jälkeen ja sit alkais uudet duunit. Vähän meinaa jännittää, mutta toisaalta ihana mennä töihin. Johan tässä on juhannuksesta asti kotona oltu. Niin me puhuttiin mun työstäkin siellä neuvolassa, että jos mun selkä alkaa vihoittelemaan niin sit vaan soittoa ja ne kirjoittaa sairaslomaa. Toivon että saan tehdä syksyn töitä ja sit alkuvuodesta vasta jäädä äippälomalle.
Niin ja kolmen viikon päästä lähdetään Lontooseen :D :p *JEE* sitä on odotettu.

Veera ja mörkö 8+3 (tai 8+5)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Pikkulintu77 mua ihmetyttää noi sun viikot, kun oot mua 2 pvää jäljessä ja kuitenkin ultrassa sikiö ollut jo noin iso :eek: nimittäin kun mulla oli ultrassa tänään koko 7.8mm, ja liberon raskauskalenterissa sanotaan näin:
Seitsemännen raskausviikon alussa sikiön pituus on n. 2 mm ja lopussa n. 7 mm.
Kahdeksannen raskausviikon alussa sikiön pituus on n. 8 mm ja lopussa n. 14 mm.
Mulla nimittäin gyne sanoi että tuo meiän vaavelin mitta 7.8mm vastaa just noita mun viikkoja, sun on pakko olla jo 8 viikolla :eek:

jonna 7+5

Jonnalle ja Pikkulinnulle


Mutta tehän olette molemmat kahdeksannella raskausviikolla kun viikot ovat 7+5, eli menette jo kahdeksatta viikkoa kumpikin kun on 7+ jotain. Eli tuo mitä Jonna kirjoitit kahdeksannen raskausviikon alussa sikiön pituus on n. 8mm ja lopussa 14mm, niin sattuuhan se suunnilleen siihen se 7+3 viikkokin väliin ja 12mm..
 
Pikakirjoitan, kun olen menossa kauneushoitolaan tänään 12 aikaan.. Niin, että minulla tuli illalla julmetun hirvittävä repäisevä kipu alavatsalle. Miltei säikähdin.. Mutta muistinkin aika pian, että kohtu taitaapi kasvella just tuolla tapaa.. En vaan ois uskonu, että kolmannenkin vauvan kohdalla kasvaa kivuliaasti. :kieh:

Nyt äkkiä sinne kauneushoitolaan..!

Heili
 
No johan kun eilen voivottelin et kaikki muut pääsee ultraan ja mie en, niin eikös tänään työkaveri kyselly mua mukaan seuraamaan ultria ja lupas pikkusen kurkistaa samalla minunkin masuun :) jipii! Saadaan viikoista vihdoin selvyyttä ja toivotaan niin kovin että kaikki on hyvin. :heart: wish us luck!

Hohhoijaa tänäänki oon syöny jo ison aamiaisen ja pizzaa, ja juonu pari kuppia kahvia, ja nytpä sitten pitääki olla rakko täynnä ultrassa että näkyy paremmin. Että kuningasidea oli juoda sitä kahvia :D

jännittää jännittää jännittää,
mama-L & pieni 7+6
 
Mä olen tuolla taustaillut aika pitkään kun olen käynyt vaan pikaseen lukemassa viestejä silloin tällöin.
Pahoinvointi vaan yltyy... :x :x Melkein koko ajan olo että oksennan just mutta vielä en ole onneksi yökännyt. :D
Mä syön niitä multi-tabsin inkivääri tabuja, ja en oikeen osaa sanoa onko niistä apua. tuntuu että välillä vois vaikka ollakin. :eek:
Kävin myös eilen ostamassa homeopaattisa pieniä palluroita luontaistuotekaupasta ja niistä ainakin oli eilen selkeä apu. :)
Pitää toivoa että tämä alkais helpottaa jossain vaiheessa...
Huomenna olis mulla eka ultra. Jännittää ihan hirmusti!
Autosta: meillä on juuri kesäkuussa ostettu uusi Wolksvagen passat farkku -07, eli sillä mennään useampi vuosi.
Vaunuista: Esikoisen vaunut jo myin aikoja sitten, mutta Teutoniat tai Emmaljungat taas ostetaan. Luultavimmin. Vaikka markkinoille onkin tullut paljon uusiakin merkkejä, joihin en ole tutustunut ollenkaan. Pitää sitten miettiä....
Esikoisen Emmaljungat haimme Virosta jolloin tulivat maksamaan noin puolet siitä mitä suomessa olis ollut. Ja ihan samoilla kuoseilla ja takuilla ja lisävermeillä. Toimi erittäin moitteettomasti!
Nyt pitää taas mennä.
viivi ja vagner 7+6 (jo... :heart: )
 
paljon on tekstiä tullut..

itellä eilinen ja tämä pv vähän parempaa vointia.

Pojan eka hoitopäivä meni hyvin =) hyvillä mielin vien tänäänkin.

Täälläpä ei tämän kummempia.. ekaa neuvolaa odotellessa..

vaubuista on ollut puhetta.. meillä vanhat emaljungat ja on ajateltu että jos ostettas vähän uudemmat. uusia tuskin ostetaan. että jos joku on uusia ostamassa ja entisiä myymässä kohtuu hintaan niin laitta vaikka yytä =)
mitään hirmu kalliita ei aioita ostaa.. on sitä rahan menoa varmasti muutenkin.

Pikkuvaemo: on täälläkin menkkamaista jomotusta aika ajoin. Ja repäisevää kipua oli alamahalla jo ennen kun edes testin tein =)

maria: ei varmasti ole marjat miksikään pakkasessa menneet. Meilläkin on vielä viime vuotisia joista soppaa aina keittelen.

nyt tuntuu poistsu nukkuvan. palailen taas

danjuska ja nuutti 8+4
 
Pahoittelut teille, joille kävi ikävästi! Voimia paljon ja halauksia! mm. rouvarajatapaus! Mun yhdellä hyvällä ystävällä olisi ollut sama la kuin mulla, mutta eilen ultrassa selvisi, että sikiö oli kuollut rv6+?.. Mutta se "vaavi" oli tullut ulos jo siitä ruskuaispussista, ja se tapahtuu n. rv8.. Eli onkohan se "vauva" kutistunut? Raskasta tuollaiset uutiset:( Itselläni on ollut myös keskeytynyt keskenmeno! Kauheaa, kun ensin onnellisena odottaa vauvaa ja sitten selviääkin, että sikiö on ollut kuolleena monta viikkoa:(

En ole kirjoitellut tänne, koska tunnen itseni vähän ulkopuoliseksi! Johtuu ihan näistä "hulluista" hormooneista :D Siis, ei mitään järkeä, koska koko ajan väännän itkua jostain asiasta! Onko kenelläkään samanlaista? En muista, että pojilta ois tällaista ollut :LOL: :heart:

Jee, mullakin on helpottunut jo pahoinvointi. Niin ja tuon mun la:n voi muuttaa, neuvolan mukaan se on 28.2.2008, mutta ultran mukaan 4.3.2008. Rakenneultrassa sitten selviää, silloin on helpompi mitata sikiön mitat, koska kyse ei ole milleistä :)

Onnea kaikille ihanista ultra uutisista :heart: Eikö lähdekin iso kivi sydämeltä pois, kun kuulee, että kaikki hyvin :)

[/b]mama-L Tulethan ilmoittamaan, miten kävi? :hug:

Nyt lähden laittaan nuo muksut päiväunille :heart: Hyviä vointeja kaikille!! Tää väsymys on aivan kauheaa! Vois itsekin ottaa pienet tirsat :D

LOE ja "Minttu" 10+0 TAI 10+6
 
Mulla oli kans jo ennen testin tekoa alamahassa sellaista kipua että ihan kuin olisi ollut jonkin sortin kouristuksia tai jotain. Kesti sellasen puolisen minuuttia aina yks kourasu, joita sit tuli aina sillo tällö. Nykyään kourii enää vain illalla, hyvin harvoin päivällä. Rinnat mulla tuli kipeäksi jo aika pian ovulaation jälkeen ja olleet tosi kipeet tähän päivään asti ja kuinka kauan vielä kipeet ovatkaan.
Mutta oireita ei okein enää niin mahottomasti oo, on helpottanu. Vessassa saa ravata eikä sen takia enää saa nukuttua öitä kokonaan, väsyttää aina tasasesti päivällä näin töissä, ja joskus sillon tällöin ei oikein ruoka raho maistua, mutta harvemmin sitäkään enää tapahtuu.
Välillä tulee mietittyä kun nämä oireet vähänee että onko sitä elämää sittenkään tuolla masussa, mutta toivotaan parasta.
Olisi kyllä kauheeta kun sitten joskus pääsen sinne neuvolaan ja sieltä sit sanovat ettei siellä masussa oo mitään... se olisi kyllä maailmanloppu. Sitä vauvaa on kyllä niin kauan odotettu ja toivottu.
no nii, lopetetaas taas nuo tommoset puheet, ei siellä mitään vikaa oo ja sillä selvä. Parempi viilis itelläki ku osais vain unohtaa nuo tommoset ajatukset ja keskittyis olennaiseen... eli odottamaan neuvolaan pääsyä.

Mutta kyllä mulla kestää tämä kirjoittaminen kauan kun töitten ohessa aina jotain yrittää sepustaa, tätäkin on kirjoitettu jo ainaki tunnin verran.
Onnea kaikille ultra ja sydän kuulumisista =)
 
Mä taas varovasti täällä vähän kirjoitan kuulumisia..
Silti en vielä varmaan kovin aktiivisesti uskalla tääööä riemuita..
Eli se eka ultra oli silloin 3 viikkoa sitten, ultraaja oli yksi pahvi ja ei tiennyt mitään eikä tajunnut mitään ja oli kuulemma niin huono näkökin ettei osannut sanoa näkuukö syke, viikkoja sanoi et ei missään nimessä ole enempää kuin 4 tai 5! Mun laskujeni mukaan niitä kuitenkin ois tänään tasan 10 ja mä kyllä olebinaan näin sen sykkeenkin silloin mut huono mielihän siitä jäi, koko iltraajastakin ulipäänsä.
Ensin ei meinannut edes löytää kohtua ja kun löysi, kailotti ylpeenä et mähän olen raskaana!
Jessus!!!!!!!!
No kuiteskin tossa pari päivää sitten leikin kotidobblerilla ja löysin kuin löysinkin sydänäänet joita tässä ollaan miehen kanssa jo muutama päivä kuunneltu ihan onnesta hassuna, joten pakko niitä viikkoja on olla enemmän!
Toisekseen se katsoi sen sikiön koon jostain kirjasta ja vakuuttui siitä että 5mm pitkä öpökki on pakostakin korkeintaan viikon 5 vanha!
Pyh!
sipuli ja aino rv10

 
Suuren suuri :hug: sulle ja pahoittelut!
Eli tuulimuna sulla sitten oli vai? Mulla oli tuulimuna just toukokuussa ja tiedän miltä susta tuntuu, laita yv:tä jos siltä tuntuu!

Olen vielä mökillä ja päivittelen kaikkien tietoja illemmalla kun oon kotona, käy siellä helpommin kun täällä kirjastossa!

Onnea kaikille iloisista ultrakuulumisista, on ollut varmaan ihanaa ja helpottavaa nähdä pienen :heart: :n sykkivän :)

Palaan asiaan illemmalla!

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

-Ninni78 ja nimetön 8+2 :heart: :heart: -
 
Onnea hyvistä ultra kuulumisista! :hug:
Ei millään jaksa odottaa että ite pääsis, tää on ihan kauheeta :headwall: ihan meinaa pää hajota ku koko ajan tulee aateltua millo se neuvotäti vois tulla lomalta ja millo sit soittais sille ja millonkahan se sit ottaa vastaan...
No onneks toi aika ny kuluu suhkot nopeeta kuitenkin että kohta (reilun viikon päästä) vois soittaa ja kokeilla onko ketään paikalla.
 

Yhteistyössä