Me päätimme yhden jutun miehen kanssa=)!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Zap"
[QUOTE="tuiii";26370922]Tämä kommentti keroikin kaiken tietämyksenne. Green cardia ei todellakaan ole nykyään helpompi saada,itseasiassa toisinpäin.[/QUOTE]

Onnistuu helposti, pari perseen pyöräytystä ja pimpsan hinkkausta! Naps vain, green card hanskassa.
 
Venakko Milanna
Green cardia ei kyllä todellakaan ole ihan helppo saada, tiedoksi vain itsellesi. Ja tämä sitten sellaiselta henkilöltä, joka asuu Yhdysvalloissa ja käy silloin tällöin suurlähetystössä. Itse asiassa viimeksi kun kävin Yhdysvaltain suurlähetystössä Helsingissä, joku sai juuri kieltävän päätökset. Ei ollut riittävän hyviä syitä myöntää viisumia. Se, että "haluan Amerikkaan tekemään bisneksiä" ei ihan oikeasti todellakaan riitä. Pitää osoittaa, että pystyy elättämään siellä itsensä, pitää läpäistä lääkärintarkastus, pitää toimittaa rikosrekisteri ja paljon muuta.
Tämä on jo meidän ongelmia, eikö? Mä en kysyy täältä apua muutamisen, kun me tiedetään, miks me pystytään sinne muuta:) ja usko pois että pystyymme ja muutamme:)
 
justjust
Yhdysvalloissa on paljon alueita, jotka todellakin ovat lapsille loistopaikkoja elää. Ei joka paikassa ole väkivaltaa, huumeita ja rikollisuutta... Las Vegas ei tosin itselläni olisi ensimmäinen vaihtoehto asua lasten kanssa, varsinkaan keskustan alueella. En tosin pidä Las Vegasista muutenkaan.
Voi olla, mutta Venakon tuntien he muuttavat alueelle, joka sopii yöelämään ja ties mihin bisneksiin, välittämättä tuon taivaallista lapsista. Ja hienoahan se on lapset kiikuttaa täysin vieraaseen ympäristöön yhtäkkiä, lasten koulu ja kaikki jää tänne. kun tuo elämä heillä ei muutenkaan liene niin tasapainoista, niin veikkaan ettei tämän sortin suunnitelmat kyllä lapsille mitenkään hyvää tee.

Odotan vain, koska Venakko ilmoittaakin jättävänsä mukulansa vallan Suomeen vedoten suomen asuntoonsa, jossa sitten käyvät lapsia hoitamassa kaksi kertaa vuodessa leikkien loistovanhempia ja tuoden lapsille tuhansien eurojen Ameriikantuliaisia... :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26370949:
Hyvä, että tiedätte sen, mutta ette tiedä miten saatte ostamanne tavarat Meksikosta Suomeen...
Venakko voi aina kysyä asioita palstalta, jos palstalaiset ei anna mieleisiä vastauksia niin kyl oma ukko tietää...Ja ei ollut kyl fiksu veto laittaa venakon sen miehen kuvaa tänne, ei sitä miestäkään voi enää vakavissa ottaa "kasvot meni".
 
vierailen
[QUOTE="vieras";26370961]Venakko voi aina kysyä asioita palstalta, jos palstalaiset ei anna mieleisiä vastauksia niin kyl oma ukko tietää...Ja ei ollut kyl fiksu veto laittaa venakon sen miehen kuvaa tänne, ei sitä miestäkään voi enää vakavissa ottaa "kasvot meni".[/QUOTE]

Näinpä, varsinkin firman nimet ja kaikki on tiedossa!
 
Venakko Milanna
Yhdysvalloissa on paljon alueita, jotka todellakin ovat lapsille loistopaikkoja elää. Ei joka paikassa ole väkivaltaa, huumeita ja rikollisuutta... Las Vegas ei tosin itselläni olisi ensimmäinen vaihtoehto asua lasten kanssa, varsinkaan keskustan alueella. En tosin pidä Las Vegasista muutenkaan.
Me emme halua ihan keskustassa asua jos sinne muutetaan:). Mutta me nähdään talvella kun sinne mennään, nko Miami vai Vegas, ehkä tykkäämme muista paikoista. Mutta mun kaverit näyttää meille hyväät paikat, yritetään käydä monta paikka läpi, kun mennään kuukaudeks ja lapset tulee ja mun äitikin:)
 
"Vieras"
Tervemenoa American ihmemaaahan, siellä on kaikki suurta ja paremmin :D paitsi ttä lue tämän viikon Newsweek jossa artikkeli Suomesta ja muuitaman viikon takainen brittilehti totesi omassa artikkelissaan että amerikkalainen unelma löytyy Suomesta :)

Saahan sitä haaveilla, joku loma-asunto Floridasta olisi hieman helpommin toteutettavissa.
 
Venakko Milanna
Mä uskon ja onnittelen sua Milanna heti kun puheen sijaan saat oikeasti jotain tehtyä. Saat ostettua ja pidettyä Suomessa sitä apinaa, saat koirasi sisäsiisteiksi, saat sieltä Meksikosta ostamasi koirat Suomeen, saat ne ostamasi tavarat Suomeen, todella muutat sine jenkkeihin ja saat sieltä töitä... Tai että jenkeistä lentää joku sun maksama tohtori pelastamaan sun kaverin lasta....

Kyse on siitä että sun jutut huitelee tuolla jossain tosi pitkällä, ja sitten kun sua alkaa vähän toppuuttelemaan niin alat haukkumaan.

Ja sitten jossain vaiheessa kun ne hommat eivät menekään niinkuin suunnittelit (ja uhosit)niin ne vaan unohtuu, ja tulee lisää kotkotuksia..

Joskus voisit yllättää positiivisesti ja suunnitella ja tehdä asiat hiljaisuudessa ensin ja sitten kun ne onnistuu niin tulla sanomaan että vitsit kun homma meni putkeen. :) Silloin porukka olisi oikeasti onnellinen sun puolesta, etkä saisi näitä niin varmaan-kommentteja.
Tiedoksi vaan, mulla onnistu aina kaikki mitä mä sunnitelen, ainakin jos isoista jutuista kysee. Myös että mä teen bisnekset Suomessa, niin teen, mulle kotiin tulee 29pv ens kuuta, se kuka tekee mun sivuja se firma, myös he antaa paljon hyviä vinkkejä. Myös mulla jo taas tilattu jo Suomeen ensimmäinen erää merkkivaateita. Kun me muutamme Usaan niin jos mulla se bisnes menee hyvin mä annan jatkamaan tai sitten on toinen suunitelma, mutta 5 vuotta ilman mitään työtä mä en jaksa tehdä, enkä palkkatyötä kiitos ja ei kiitos tee ikinä....

Myös se että mä lupasin pelasta kaverin vauvan niin mulla onnistui ja kävi parempi tuuri, ei tarvinnut kutsua lääkäriä ulkomaailla, tuli halvempi ja tulos hieno;)


Mutta meillä mä luulen enemmän tietoa miten sinne muuta, täällä vaan osaataan paska huuta, niin kuin jo oli huomattu aikaisemminkin. Jos olette noin viisaita miks ette käyttää sitten omia hienoja aivoja johonkin hyvään asiaan? Kun tuntu täällä jokainen tietä aivan kaikesta. Myös meijän tilannesta miten me pääsemme Amerikaan:O
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26370949:
Hyvä, että tiedätte sen, mutta ette tiedä miten saatte ostamanne tavarat Meksikosta Suomeen...
Siks mä kysinkin, jos olisin tiennyt, tuskin olisin kysymässä. Mutta tästä mulla kun ei ole kokemuksia. Muutamisesta mun ei täällä tarvi kysyä, koska sen me tiedämme
 
Blue
Tiedoksi vaan, mulla onnistu aina kaikki mitä mä sunnitelen, ainakin jos isoista jutuista kysee. Myös että mä teen bisnekset Suomessa, niin teen, mulle kotiin tulee 29pv ens kuuta, se kuka tekee mun sivuja se firma, myös he antaa paljon hyviä vinkkejä. Myös mulla jo taas tilattu jo Suomeen ensimmäinen erää merkkivaateita. Kun me muutamme Usaan niin jos mulla se bisnes menee hyvin mä annan jatkamaan tai sitten on toinen suunitelma, mutta 5 vuotta ilman mitään työtä mä en jaksa tehdä, enkä palkkatyötä kiitos ja ei kiitos tee ikinä....

Myös se että mä lupasin pelasta kaverin vauvan niin mulla onnistui ja kävi parempi tuuri, ei tarvinnut kutsua lääkäriä ulkomaailla, tuli halvempi ja tulos hieno;)



Ok, jään odottelemaan sitä päivää kun jutut onnistuvat. :) Sitten olen iloinen ja onnittelen sinua suoraan sydämestäni.
 
Herranjestas, otatko mukaan myös äitis ym lapsenvahdit, vai kuka niitä mukuloitas sit hoitelee? Vai ihanko sama sitten mihin ne lykkäät?

Amerikanmaa se onkin varmasti lapsille oikein loistopaikka elää... :O Mutta eipä sitä voi muuta noin itsekeskeiseltä ihmiseltä odottaakaan, kuin että roudaa mukulansa keskelle väkivaltaa, huumeita ja rikollisuutta. Onnee vaan. Baila baila! :D
Mun vanhempien ystävät muutti Miamiin 90-luvun puolessa välissä. Hyvin siellä pärjäsivät lasten kanssa. Au pair heillä oli Suomesta mukana. Kaikki on suhteellista, ja juuri niin vaikeaa kuin siitä tahtoo tehdä.

(Meinaatko ettei täällä ole huumeita, väkivaltaa ja rikollisuutta?)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";26370985]Tervemenoa American ihmemaaahan, siellä on kaikki suurta ja paremmin :D paitsi ttä lue tämän viikon Newsweek jossa artikkeli Suomesta ja muuitaman viikon takainen brittilehti totesi omassa artikkelissaan että amerikkalainen unelma löytyy Suomesta :)

Saahan sitä haaveilla, joku loma-asunto Floridasta olisi hieman helpommin toteutettavissa.[/QUOTE]

Miehellä on ainakin hyvää idea, mitä siellä voi tehdä, mullakin, kun me keskustelemme koko päiviä muutamisesta, tänään yöllä kun istuimme terassilla kahvilassa, niin mietettiin että miks pakko jäädä Suomeen, teimme ydessä päätöksen että muutamme, mutta 5v sisällä, koska monet jutut voi kestää:). Mutta silti talon jäämme tänne, ei siis mee myyntiin, kun haluamme joskus tännekin yulla ja elää vaikka joku aika ja sitten elää sielläkin ja tehdä bisnekset+ yks hyvää sijoitus mielessä:)
 

Yhteistyössä