Miksi täällä on niin ilkeitä tyyppejä?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Siis jos kerta toisensa jälkeen laittaa kuviaan tänne ja kommentteja tulee negatiivisia jotka loukkaa,miksi niitä sitten laittaa uudestaan?
Eikö kuvien linkittämisen silloin kannata lopettaa?
Minusta kertoo kuvan laittajasta enemmän,jokin merkillinen tarve on se kuva tänne linkittää vaikka mikä olisi.
?? no johan on taas mielipide. eli profiilissaan ei voi pitää naamakuvaa, koska se kertoo jostain "merkillisestä tarpeesta". kuvaa voi ihan vapaasti mennen tullen joka ketjussa haukkua, koski muu keskustelu mitä aihetta tahansa. ja haukkujen syy on vain kuvan laittajassa, ei siinä haukkujassa..? eh.

tosin mustakin tuntuu, että sä vastasit noin vain, kun luulit rukoilijasirkan viittaavan oman kuvansa arvosteluun. oikeasti taidat olla toista mieltä.
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
Niin, sähän et yhtään ajatellut itseäsi kun aloit asiasta keskustelemaan.
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
Voi rakas lapsi, tehdäänpä sitten niin.
Ihan tiedoksi muutes, että en ole tätä ennen sun juttuihis paljoa vaivautunut vastailemaan. Nyt vaan alko ärsyttämään tollanen tekopyhä lässytys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
Niin, sähän et yhtään ajatellut itseäsi kun aloit asiasta keskustelemaan.
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
Jos tunnet että nikkisi aiheuttaa sen ettet saa haluamaasi laajempaa keskustelua aikaiseksi niin kyllä se kannattaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jos joku tekee gallupin ja siihen vastaat, olet huomionhakuinen.

Jos joku kysyy palstalla kysymyksen, "Miten teillä tämä tehdään?" Ja vastaat siihen, tyrkytät omia tapojasi.

Jos joku pyytää kuvaketjuun kuvia ja sinne kuvasi laitat, olet ulkonäkökeskeinen, huomionhakuinen, sinulla on tarve koko ajan tuoda itseäsi esille "joka yhteydessä"

Palstan loistavaa logiikkaa :whistle:
Ja palstalla ylivoimaisesti suurin osa naisia...? Mites se menikään se naisen logiikka... :whistle:
Naiset on kyllä ahistavia.
*sanoo kuiskaten* nii onkii :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
Niin, sähän et yhtään ajatellut itseäsi kun aloit asiasta keskustelemaan.
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
Voi rakas lapsi, tehdäänpä sitten niin.
Ihan tiedoksi muutes, että en ole tätä ennen sun juttuihis paljoa vaivautunut vastailemaan. Nyt vaan alko ärsyttämään tollanen tekopyhä lässytys.
Se onkin tekopyhää, kun tuntuu pahalta jonkun toisen puolesta. Mutta se se on sitä aitoa pyhyyttä, kun viittaa kintaalle sille, kun jonkun itsetuntoa yritetään oikein urakalla lytätä. :xmas: Hurraa.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tarkoitan nyt esimerkiksi tälläistä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1417398,25

Ihana valo ei ole laittanut kuvaansa tuohon keskusteluun. Silti aletaan rääpiä. Minun mielestä tosi törkeää ja inhottavaa.
Elä Sirkkis huoli, eihän se harmaa kovin väärässäkään ollut. Tiedän kyllä miltä näytän, minkäs sille voi.Sillo tuollainen on vielä inhottavampaa ja lapsellisempaa jos jotain oikeesti kaunista morkataan millon mitenkin :/
 
Samaa oon ihmetellyt!

Mun kohdalla esiin nousee paitsi oma ja lapseni ulkonäkö, myös kotini ja ennen kaikkea ammattini. Yhdellekään siivoojalle tai kaupan kassalle ei kukaan sano, että äläpäs tee sitä tai tuota vapaa-aikanasi, tai jos teet, niin olet huono siivooja tai kassatäti. Vaan annas olla, kun kyse on opesta, niin pitäisi olla jumankekka jatkuvaan vain ja ainoastaan ammattikuntansa edustaja.

Tiedän, että ammattiaan sen enempää kuin kuviakaan ei tarvitse kertoa / esiin tuoda, mutta olen näin tehnyt siinä hyvässä uskossa, että asiat pysyy niille kuuluvissa ketjuissa. Vaan ei. Oikeasti, ihmisten ilkeyttä on vaikeaa ymmärtää.

 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
En löytänyt peppuketjua äkkiseltään joten kommentoin tähän, kysyin sulta siis niistä villiksistä :)

Aivan ihanat!! Mun on pakko saada kanssa, täytyy kysyä osaisko joku tehdä.

Niiiiin mukavan näköiset :)
Äiti teki, mä en osaa kutoa.
En mäkään osaa :D Äiti tulossa kylään, täytyy kysyä osaako hän vielä kutoa...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Merili:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
Niin, sähän et yhtään ajatellut itseäsi kun aloit asiasta keskustelemaan.
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
Jos tunnet että nikkisi aiheuttaa sen ettet saa haluamaasi laajempaa keskustelua aikaiseksi niin kyllä se kannattaa. =)
No oikeesti, alotin yhtenä päivänä keskustelun yhdestä ihmissuhteesta, mikä mulla on. Aiemmin, kun olen asiasta maininnut mustana, olen saanut hirveitä haukkuja, mutta tällä kertaa pelkkää ymmärrystä. Näin se menee.

Tässäkin nimenomaisessa ketjussa happamasti kommentoineet olivat siinä niin maireaa että. =)
 
Ja kysymykseen vastaten, olen aivan varma että ne aikuiset ihmiset jotka netissä haukkuvat muita ihmisiä (olivatpa itse miehiä tai naisia) purkavat omaa pahaa oloaan toisiin. Naurettavinta on halveksua toisia ulkonäön vuoksi.

Ja onhan joillakin selkeästi syynä se, että pidetään toista nättinä niin aletaan haukkua että "Sä olet niin itserakas ja sulla on suuret luulot itsestäsi". Kun moni tuntuu näkevän sen itserakkauden jo pärstäkertoimesta ja sitten haukkuvat pinnalliseksi, vaikka se se taitaa vasta pinnallista ollakin, että analysoidaan toisen luonne ulkonäön perusteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En tiiä.

Ja mitä Sirkkaan tulee, niin ei hän mun mielestä ole ketään koskaan rumaksi haukkunut tms. Hänelle vaan ollaan jatkuvasti ilkeitä.
Peeshi
Mikä helkutin peeshi. Onks sulla taas sadannet uudet peeshit vaunut?
:LOL: :LOL:
kylläpä nauratti pilkunnussija :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Siis jos kerta toisensa jälkeen laittaa kuviaan tänne ja kommentteja tulee negatiivisia jotka loukkaa,miksi niitä sitten laittaa uudestaan?
Eikö kuvien linkittämisen silloin kannata lopettaa?
Minusta kertoo kuvan laittajasta enemmän,jokin merkillinen tarve on se kuva tänne linkittää vaikka mikä olisi.
?? no johan on taas mielipide. eli profiilissaan ei voi pitää naamakuvaa, koska se kertoo jostain "merkillisestä tarpeesta". kuvaa voi ihan vapaasti mennen tullen joka ketjussa haukkua, koski muu keskustelu mitä aihetta tahansa. ja haukkujen syy on vain kuvan laittajassa, ei siinä haukkujassa..? eh.

tosin mustakin tuntuu, että sä vastasit noin vain, kun luulit rukoilijasirkan viittaavan oman kuvansa arvosteluun. oikeasti taidat olla toista mieltä.

Jokainen mun puolestani linkittäköön kuviaan tai pitäköön profiilissaan.
Ja viittasin kuvan tänne muuten linkittämiseen kerta toisensa jälkeen vaikka saa haukut jotka loukkaa.
En pidä fiksuna haukkumista ja en ole sitä tehnyt.
Mutta en tarkoittanut rukoilijasirkkaa,monet muutkin tänne kuviaan linkittää.

 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se onkin tekopyhää, kun tuntuu pahalta jonkun toisen puolesta. Mutta se se on sitä aitoa pyhyyttä, kun viittaa kintaalle sille, kun jonkun itsetuntoa yritetään oikein urakalla lytätä. :xmas: Hurraa.
Tuskin susta aidosti tuntuu toisten puolesta pahalta.
Jotkut katsos näkee sun läpi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tarkoitan nyt esimerkiksi tälläistä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1417398,25

Ihana valo ei ole laittanut kuvaansa tuohon keskusteluun. Silti aletaan rääpiä. Minun mielestä tosi törkeää ja inhottavaa.
Elä Sirkkis huoli, eihän se harmaa kovin väärässäkään ollut. Tiedän kyllä miltä näytän, minkäs sille voi.Sillo tuollainen on vielä inhottavampaa ja lapsellisempaa jos jotain oikeesti kaunista morkataan millon mitenkin :/
Oli täysin väärässä. Olet sievä ja herttainen nainen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se onkin tekopyhää, kun tuntuu pahalta jonkun toisen puolesta. Mutta se se on sitä aitoa pyhyyttä, kun viittaa kintaalle sille, kun jonkun itsetuntoa yritetään oikein urakalla lytätä. :xmas: Hurraa.
Tuskin susta aidosti tuntuu toisten puolesta pahalta.
Jotkut katsos näkee sun läpi.
Tosi surullista, että peilaat kaikkea noin kyynisesti.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
totuus on se että kukaan muu ei tee yhtä paljon ulkonäköön liittyviä aloituksia kuin sinä niin onko nyt ihme että ihmiset saa tietyn kuvan susta. :whistle:
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se onkin tekopyhää, kun tuntuu pahalta jonkun toisen puolesta. Mutta se se on sitä aitoa pyhyyttä, kun viittaa kintaalle sille, kun jonkun itsetuntoa yritetään oikein urakalla lytätä. :xmas: Hurraa.
Tuskin susta aidosti tuntuu toisten puolesta pahalta.
Jotkut katsos näkee sun läpi.
Tosi surullista, että peilaat kaikkea noin kyynisesti.
En kaikkea, pelkästään sun löpinöitä. Eikä siinä ole mitään surullista.
 

Yhteistyössä