Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Möhköfantin rtestin tulosta ootellessa ;)

Harmittelut menkoista lilja, mutta tärppionnea tähän kiertoon :)

Tänne ei mitää uutta ja ihmeellistä. Kp 2 menossa, pillereiden lopetuksesta kierrot ollu 27-31 välillä eli samaa mitä ennen raskautta.
 
Tuuhan kertomaan sitten miten kävi möhköfanttii :)

Mulla oli todistettavasti ovis viikonloppuna (luulen että la-su yönä) ja lasken että tänää olis dpo1 :p Eli en viikolla alkaa mulla taas olla jännät paikat
 
Uuden kierron piti alkaa eilen mutta ei vieläkään. Tein tänään one stepin liuska rtestin, puhdas nega. Tai en minä ainakaan siinä nähnyt: kaukaa katsoessa jotenkin kuvittelin että jotain hailakkaa näkyisi mutta kun läheltä tiiraili niin ei mitään, kääntelin sitä varmaan kymmenen minuuttia hyvässä valossa ja kyttäsin joka kulmasta.

Oon aika pettynyt jos ei keho näilläkään lääkkeillä nyt ala toimia.. En oo tutkinut vielä edes onko pitkä luteaalivaihe yleinen? Mitä haittaa? Mistä johtuu? Mitä ihmettä??? Voikohan tää tasottua jos nostan letrojen annosta..
 
Mulla tänään Dpo13-14. Ovisplussa tuli tasan 2viikkoa sitten. Tänään en testannut eilen tein nega testin. Ihan sellanen olo kun oisin raskaana turvottaa ihan pirusti. Ei mulla ole ikinä ollut tällästä turvotusta kuin alkuraskaudesta. Ehkä kierukan poisto on vaan sekoittanut kroppaa. Huomenna viimestään luulis menkkojen alkavan....
 

Yhteistyössä