ottaisitko silikonit jos sinulla olisi a-kuppi?

  • Viestiketjun aloittaja silikoniton
  • Ensimmäinen viesti
En ottaisi, jos mulla olisi a-kuppi. Jos ei olisi tissejä oikeasti lainkaan, niin voisin harkita. Ehkä. Tuolloin ne saa julkisellakin puolella (tuttava sai), joten vaikka en omaakkaan moisesta kokemusta, niin uskon sen olevan asia, joka todella saattaisi vaikuttaa itsetuntoon.

Ne a-kupit ei siis olisi mikään ongelma, mutta en mä mielelläni täysin rinnaton olisi. Mutta en kyllä suinpäin niitä silareitakaan lähtisi hankkimaan.

Olen joskus miettinyt sitä, että jos menetän rintani rintasyövän vuoksi, niin aivan sama. Kunhan jään henkiin. Tai ei se nyt varmaan aivan sama ole, mutta pieni hinta henkiinäännistä. En tiedä ottaisinko silareita tuolloinkaan. Ehkä, ehkä en. Jos menettäisin yhden rinnan, niin silloin suuremmalla todennäköisyydellä ottaisin, jotta etuosa ei olisi niin "tasapainoton".

En ole 100% siis vastaan...mutta en nyt riemusta kattoonkaan hypi asian tiimoilta.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"hmm"
en ottaisi silikoneja rintojen pienuuden takia. yleensä pienet ovatkin nätit ja hyvin muodostuneet kun ei ole roikkuvaa ja painavaa kudosta. omat ryntähät ovat isohkot ja syystä tai toisesta aina olleet melko epämiellyttävän muotoiset, ja näihin olen miettinyt auttaisiko silikonit(tai silikoniton muotoiluleikkaus).

olen myös kateellinen kuinka rinnattomat ystäväni näyttävät hyviltä isoissa, löysissä paidoissa - itselleni tulee telttaefekti isojen tissien takia.
 
Minulla on nyt jotain A:n ja B:n välistä ja olen kyllä jopa ihan tosisssani harkinnut silikoneja. Outoa kyllä mies pistää hanttiin, siksi on kai jäänyt pelkän ajatuksen tasolle. Mutta ehkä saan luvan sitten kun ne on ihan patalaput :D

Jos olisin ihan rinnaton niin kyllä varmaan ottaisin silikonit. En haluaisi mitään megatissejä, mutta sellaiset "normaalit" ja naiselliset.
 
"hmm"
silarin ottoa muuten itselläni hillitsee ehdottomasti eniten ne, että ne näyttävät aika kamalalta vanhemmalla iällä. tatuoinnit eivä haittaa, ne eivät sillätavalla ole yhtä härskin näköisiä kun kaksi kiinteää palloa roikkuvassa/kuivassa kropassa.
 
fieras
En välttämättä, ehkä. Jos ei ois tissejä lainkaan niin ottaisin. Mulla tällä hetkellä "c" kuppi ja siksi heittomerkeissä kun ne on tollaset tyhjää täynnä olevat lörtöt. Eli mieluummin ottaisin sellaset a-kupin terhakat tissit, kuin nää roikut. Ja olen tosissani harkinnut ja rahatilanteen parantuessa menossakin laittamaan sisikoonit tai ainakin rinnan kohotukseen.
 
Äiti vain
Kyllä otin kolmen lapsen jälkeen. Nahkaa vaan oli, ihan sama mihin kuppiin niitä tunki niin täytettä ei ollut ollenkaan. En koe itseäni isorintaiseksi vaikka silikonit nyt onkin.
 
"vierailija"
En. Mulla ei ole ollut a-kuppia isompia rintoja koskaan, paitsi raskaus- ja imetysaikana. Silloin saattaisin harkita, jos ei olisi rintoja ollenkaan tai toinen rinta oltaisiin jouduttu poistamaan.
 
En ottaisi. Ja kokemusta on sen verran, että ne A-kupit löytyy. :wave:

Enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä merkitys varsinaisesti on kehon tiettyyn kohtaan kertyneellä rasvamuodostelmalla - tai sitä korvaamaan laitettavalla silikonipussukalla? :confused:
 
En usko. Mulla on tosi pienet kärpäslätkät, mutta en mä kyllä lähtis siihen, en halua niitä leikkauksen jälkeisiä kipuja ja kovettumia, mitä rintoihin sitten tulee ja uusintaleikkauksia jotka aina on edessä jne. En mä, vaikka vihasin ja häpesin mun rintoja pitkään niin nyt oon alkanut hyväksyä ne ja jopa pitämään niistä.
 
Tottakai voisin ottaa.

Sitten kun koen että on tarvetta (jos roikkuu tms.) niin käyn operoitavana.=)
 
[t]
Mun kapeasta miehisestä näkökulmasta en lähtisi silikonien perään haikailemaan. Tietysti jos asia vaivaa on se nykyään helppo käydä korjaamassa, mutta ainakaan mulle ei asialla olisi vaikutusta.

Tietysti äärimmäisen itsekästä ajatella, että joku nainen ottaisi silikonit miehiä tai juuri pelkästään minua varten. Mutta kun tälle linjalle kerran lähdin, niin mennään sitten loppuun saakka. Isot tai esillä olevat tissit saavat silmät lähes aina kääntymään, mutta siihen se yleensä sitten jääkin. Jos olen naisesta kiinnostunut en yleensä edes muista minkälainen rintavarustus hänellä ylipäätänsä on. Ehkä olen poikkeus, mutta se huuma ja kokonaisvaltainen kiinnostus saa tuossa tilanteessa unohtamaan tällaiset sekundääriset asiat.
 
rgdf
Tästä ollaan puhuttu kavereidenkin kanssa että kyllä sen vain heistä huomaa. Rinnat on naiseuden ja sitä myöten ulkoisen olemuksen kannalta tosi tärkeät. Ja miksipä muuten esimerkiksi rintasyövän takia rintansa menettäneet otattavat usein uudet, vaikkei se ole helppo operaatio.
rintansa syövän vuoksi menettäneet ottavat varmaan siksi, ettei heillä ole enää edes nännejä tai menettävät vain toisen rinnan.

mutta joo, kai huonolla itsetunnolla varustettu sitten kärsii pienistä rinnoista. itse en ole ikinä kokenut ongelmaksi, eivätkä tapailevani miehetkään. ehkä en sitten vain liiku miesten kanssa joille isot tissit ovat se naiseuden tärkein merkki? jos liikkuisin (missä niitä edes on? teiniyökerhoissa ja ammattikouluissa?), niin sitten kai pitäisi ottaa silarit. ja blondata hiukset platinanvaaleiksi ja niineespäin.

eivät isot rinnat ole olennainen osa naiseutta ja naisen kehoa, vaan rinnat. ja rinnat ne ovat a-kupitkin. vaikka pojille tuntuu jättihinkit olevan se kaikki naisessa, niin eivät ne ole sitä miehille.
 

Yhteistyössä