*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Heissan!
Vieläkö tänne mahtuisi mukaan juttelemaan? Olen pitkään kirjoitellut tuolla lapsettomuushoitojen puolella, mutta kuin ihmeen kaupalla raskauduinkin ilman mitään "apuja". Nyt mennään jo 34 viikolla, mutta tässä lopussahan kaltaistensa seura kelpaisi! =)
Meidän esikoinen on 9 vuotias ja pikkukakkosen laskettu 12.4.11.
 
Kaunis päivä Kajaanissa.

Harmittaa kyl iha kympillä ku nytku ois lauhaa niin kerkesin tän flunssan hommaamaan että ei viitsis pahentaa tilannetta pihalla. Tytölläkin on aika pahankuulonen röhä. Ei auta ku odottaa et lähtis paranemaan. Eilen kävin H&M:llä shoppailee 50€:lla vauvanvaatteita, meil on tosi vähän noita 56:sia niin kävin kotiinpaluu vaatteita ostaa ja kaikkee muuta ihanaa pinkkiä.. Jos on poika ni sit joutuu osan kyl palauttaa.. Mut aika vahvasti tyttö pitäs olla. Ihana maaliskuu. Tämä on se meikän kuu. 10 päivää laskettuun.

SuzZ + masukki 38+4
 
Heippa!
En ole taas hetkeen kirjoitellut kuulumisia. Käyn kyllä päivittäin lukemassa.
Viime viikko sairastetiin koko perhe influenssaa. Vielä jäi yskä ja tukkosuus kiusaks, mutta vointi muuten jo parempi.

Np-ultrassa ehdin käymään viime maanantaina ennen sairastamista ja kaikki pienokaisella hyvin.
Koko vastasi aikalailla viikkoja ja kovasti sikiö viuhtoi käsillään. :heart: La jäi epäselväksi mulle itselle ja tarkistan sen vielä neuvolasta että ymmärsinkö oikein.

SuzZ:illa alkaa olemaan siellä jännät paikat. Tsemppiä kovasti jäljellä oleviin päiviin.
Viivalle tervetuloa!

minttumi & Viuhti 13+3
 
Tänään sain esikoisen houkuteltua pissimään oikeeseen wc-pönttöön. Tyttö on kohta 4v. ja mä oon niin kyllästynyt pesee sitä pikkupottaa. aijemmin se ei oo halunnu yrittääkkään isoon pönttöön kunnes tänään jostain syystä oli muuttanut mielensä. Pääsee ainaki vähäksi ajaksi eroon tosta pikkupotasta kunnes kakkonen sitä tarvii. Kyl me reissussa joudutaan käyttää isoa pönttöä monesti mut sillon tilanne on eri ku ei aina ole tarjolla sitä pikkupottaa joka huoltoasemalla..

Väsyttää iha kauheesti, vähän heikosti nukuttu yö. En tiiä uskallanko mennä nukkumaan, et kukunko mä sit yöllä... :)
 
SuzZ
Hienoa :) Mä kans koittanu poikaa potalle opettaa. Kerran kakat sinne tehny ja pari kertaa pikku pipana. Tänään kerkes jo osan tehä vaippaan mut koitin vielä jos potallekki tekis.
Pitää näköjään tarkkana olla :whistle: Ku poika istu siinä, otti paperin palan ja alko sitten muka pyllyä pyyhkimään :D
Mut hyi ku vetäs käen pois niin käessä oliki kakkaa ja suuhunhan se käsi piti tietenki laittaa :x



Mä vihaan hampaitten harjaamista! :kieh:
Eilen pesin hampaita ja komeessa kaaressa kaikki just syödyt ruuat ulos :x
Muuten olo hyvä ja taitaa olla pahoinvointi melkeinpä jo loppu :)
Väsyttää vain ja vaikka mahaa vetäs sisään niin jo aamusta huomaa mahan olevan selvästi jo kasvanu =)

Salainen toive ja Torsti rv.10+5 (9+5) :heart:
 
Sori,pikaseen vaan tulin kirjoittaan,töihin pitää alkaa lähteen :ashamed:

NT-ultrassa siis käyty,turvotus 1,8mm eli normi ja vaavin koko 7,5mm eli laskettu aika aikaistui 6pv.
Uusi laskettu aika on 4.9 Vauva kovasti esitteli käsiään,kaikkia 5sormeaan ja aukoi suutaan,ihana :heart: ISä oli tietty taas ihan onessaan,ilmeisesti alkaa nyt tajuaan että meille tulee vauva,illan hoki sängyssä "meille tulee vauva" ja sanoi et nähdään ens yönä sitten sellasia vauvaunia :heart:
Mut sori nyt pitää alkaa lähtee!!
Aurinkoista torstaita kaikille!!!!

 
Olipas hienoa nähdä viivansa vihdoin tuolla listalla! =)
Olo on täysin järkyttävä päivästä toiseen, mutta silti täällä ollaan tulokkaasta aivan onnessaan.

SuzZ sulla on jo odotus loppusuoralla. Tsemppiä kovasti H-hetkeen! Oletko muuten voinut hyvin vielä?

JiiMii82 hienoa, että iskä on noin fiiliksissä tulevasta vaavista! =) Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Salainen toive tiedän tuon tunteen hampujen harjauksessa. Täällä tuli lähes aina pulautukset harjauksen yhteydessä. Mä tosin jouduin käymään tipassakin rv14, kun oksentelin niin hervottomana. Onneksi tuo vaihe on jo kuitenkin ohitettu. Jaksamisia yökkäilyyn!

Ihanaa torstain jatkoa kaikille! :wave:
 
Eipä tässä mitään erikoista. Liitoskipuja ja vauvan pään porautumiskipuja ja kivuliaita supistuksia, mut ei vielä oo käynistynyt synnytys.. Toivottavasti pian käynnistys, nämä kivut alkaa todella masentaa. Ai niin ja tää hormoonihomma on alkanu mennnä iha mahottomaksi.. ALkuraskaudes ei ollu silleesä mitään, mut nyt on tullu itku kohtauksia, osittain varmaan noitten kipujenkin takia.. Ei olis montaa viikkoa enää... Huomenna poksuu 39
 
AJ
JiiMii Kiva kuulla, että kaikki hyvin:) Ja mukavaa, että isukki on innolla mukana odotuksessa.

ON: Paha olo on tänään ollut ihan järkyttävää, salmiakkipastillit ainoita, mitä suuhun voi laittaa. Veto on ihan totaalisen pois ja kun katsoin naisten HIIHTOA, siis oikeasti hiihtoa, niin meinasin alkaa parkumaan. Tää on ihan erilaista kun esikon kohdalla. Silloin ei ollut mitään hormoniheittelyitä tai muutakaan ja nyt mä parun hiihtoa katsoessa:rolleyes: Muutenkaan en siis ole mitenkään herkkä tyyppi. Jep jep, josko sitä sit vaikka menis taas sohvalle peiton alle, telkkaria en uskalla avata, sieltähän voi tulla vaikka tennistä:headwall:
 
Moikka!

Lukemassa olen käynyt, en vain saa aikaiseksi kirjoitettua :ashamed: Ehkä mä vähän aktiivisemmaksi muutun pikkuhiljaa.. =)

SuzZ tsemppiä viime hetkille! Enää ei mene sulla pitkään kuitenkaan :hug:

JiMii ja Minttumi onnea ultrakuulumisista!

Omaa napaa: pahoinvointi näyttäis häipyneen =) Jee, esikoisesta se jatkui pitkään, ihanaa kun on nyt parempi olo! Nälkä tulee kyllä jatkuvasti :D Alamahalla on ollut pieniä tuntemuksia, mutta vuotoja ei näy. Jospa nämä on sitten ihan asiaankuuluvia, esikoisesta muistan että jotain oli, mutta en tarkalleen että missä vaiheessa.. Huomenna eka neuvola, jospa siellä ultrais täti. Mutta ei mene enää varmaan kuin 2-3 viikkoa, niin sitten pääsee viimeistään ultraan =) Nyt on tullut sellainen olo, että voisin kaikille kertoa olevani raskaana :D Mutta hiljaa vielä olen ainakin koulussa ja töissä.
Esikoinen on tänään kiukutellut sitten ihan urakalla. Mulla on tällä viikolla hiihtoloma opiskeluista, mutta alkuviikosta olin töissä. Sitä se varmaan kiukuttelee, kun isänsä kanssa oli nuo päivät ja minua paljon ehtinyt nähdä.

Huomenna sitten neuvolan jälkeen esikon kanssa ostoksille :heart:

Nessu ja pieni 9+3
 
JiiMii
Onnea hyvistä ultrakuulumisista :) Meillä mies, enkä kyllä oikein minäkään tosi puheissa, tajua tätä raskautta vielä. Ultran jälkeen varmaan tajuaa vasta :D

viiva
Juu no onneks yökkäilyä on vain ku pesee hampaita. Tosi varovaisesti ku pesee ja varoo kitalakee niin kyllä se onnistuu :D

SuzZ
Tsemppiä sinne :hug:

nessu
Täällä kans iloitaan ku paha olo on helpottanu :)


Tänne on vissiin rantautumassa joku räkätauti :headwall:
Nuutunu olo, kurkku jotenki vähän kipee ja vuoroin kylmä tai kuuma...
Mulla tekis niin mieli kertoa jollekki mut sinnikkäästi ootellaan sinne ultraan...

Salainen toive ja Torsti rv.10+6 (9+6) :heart:
 
Tervetuloa Viivalle!
SuzZ tsemppiä viime hetkille!
JiMii ja Minttumi onnea ultrakuulumisista!

Mulla alkoi nyt äitiysloma! Kävin eilen neuvolalääkärillä ja se kirjoitti sairasloman äitiysloman alkuun saakka. Mulla on ruvennu lantio löystymään ja sitä varten selkä ollu jo muutaman viikon kipee.

Keskiviikkona olin sydänultrassa ja siellä kaikki hyvin:)

Mitenkäs olette ajatelleet tulevien lapsosten tuttipullojen kanssa, kun nyt on ollut puhetta tosta BPA:sta?
Mä ostin jo jokuaika sitten aventin rintapumpun käytettynä ja viime viikolla ostin siihen kuuluvia tuttipulloja käytettynä. Tällä viikolla tuli sitten se uutinen, että sitä BPA:ta ei enää saisi käyttää. Nyt mietityttää että tohtiikohan noita pulloja käyttää!?

Päivi ja Pikkupoju 25+5
 
SuzZ Mulla on aika kulunu ihan mukavasti nämä kolme viikkoa mitkä oon nyt sairaslomalla ollu:) Kuukauden päästä olis muutto uuteen kotiin, jos siihen asti sais aikansa kulumaan niin eiköhän sitte tekemistä löydy:) Mutta varmasti loppuaikana täälläkin tuskaillaan että syntyis jo! Esikoinen leikattiin jo neljä viikkoa etuajassa, olis kiva kun tämä pysyis masus ainakin 38 viikolle asti!

Päivi ja Pikkupoju 25+6
 
Tääkin ilmoittelee olemassa olostaan...
On vähä suru puserossa kun rakas mummini nukkui tänä aamuna pois.. :'(
Muuten voidaan suht hyvin, pieniä töks töks liikkeitä tuntuu ja muljahteluita.. Mitä nyt tyttö on nyt kipee ja mulla antibiootti kuuri menossa otsaontelotulehduksen takia.. Ti olis sit kauan odotettu rakenneultra.. :heart:

TB ja pikkuinen rv 20+2
 
Kaivapas silmistä unen häivä,
muistathan: tänään on naistenpäivä!
Etsi siis peili,
tsekkaa mahtava leidi:
pörröinen tukka,
ryppyinen naama,
känsäinen varvas.
Hyllyvä pylly,
roikkuvat tissit,
silti oot oman elämäs missi!
Keikuta pyllyä,
ketkuta jalkaa,
upeitten naisten päivä voi alkaa!
HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ IHANAISET!
 
Vielä täällä taistellaan noitten supistuksien kanssa. Ei oo vieläkää ollut tarpeeks pitkään tarpeeks säännöllisiä että lähtöä tulis. Aika malttamaton olo alkaa olla...

SuzZ + masukki 39+4
 

Yhteistyössä