*Pikkukakkosta odottavat 2011*

teddybear
Mummon pois menosta :hug: Ja samaan syssyyn myös onnittelut siitä että ultrassa oli asiat niinku pitääkin :flower:

SuzZ
Sulla on kohta la jo :O On se "hassua" eka pinnistelit et pysys mahassa edes viikolle 35 ja nyt vieläki yhessä kasassa :D Sulla on nyt jännät ajat siellä :)


(.) Omaa napaa... :D
Vaihoin tänään doppleriin patterit ja saman tien alko kuulumaan tosi selvästi sydänäänet :heart: Että ei niistä enää voi erehtyä... Jos olisin aikasemmin vaihtanu niin missähän vaiheessa ne olis kunnolla alkanu kuulumaan...
No mut jotain ääniä ne aikasemmatki oli, sen verran vaimeita niin hankala sanoa mistä ne sitten tuli...

Vuorokausiki näköjään vaihtu niin voi sanoa et huomenna olis sitten se nla-lääkäri... :D

Salainen toive ja Torsti rv.11+5 (10+5) :heart:
 
suzzille isot voimatsempit!! Ihan kohta se tapahtuu, usko vaan :)

teddybear onnea hyvistä ultrakuulumisista :) Meillä ultra edessä ylihuomenna, hui!

(.) Kävin eilen labrassa antamassa näytteen ja todettiin emätintulehdus : / Ei ihme että alapää on tuntunu niin kummalliselta ja suppareita on joka päivä. Toivottavasti olo nyt sit vähän paranis kun saan lääkityksen päälle.

hemari 19+5 puoliväli lähestyy :)
 
teddybear osanottoni :hug: ja samalla onnittelut ultrakuulumisista! =)

SuzZ jaksuja!

hemari hyvä että syy löytyi ja saat siihen hoitoa.

Salainen toive tosi ajoissa kyllä kuuluu sydänäänet. =)Tuo doppleri on kyllä hyvä varmasti siinä vaiheessa, kun ei vielä liikkeet tunnu.

Täällä on paisumuksen vuoksi jo todella tuskaiset ajat. Parin viikon kuluttua olisi vielä ultra, jossa vaavin kokoa hieman tutkailtaisiin. On pieni epäilys, että olisi taas aika suurikokoinen. Se on aika pelottava ajatus.

Päivänjatkoja kaikille!
 
hemari
Onpa kurjaa. Onneks syy löytys ja nyt sitten saa sen hoidettua pois. Kohta enää puolet odotuksesta sullaki jäljellä :D

Onko teillä ollu semmosta hölmöö huonoa omaatuntoa siitä ettei tähän toiseen raskauteen osaa suhtautus samalla tavalla ku esikoisesta?


No niin tokassa neuvolassa ja ekassa nla-lääkärissä käyty :)
Mies ja poika oli mukana myös :)

Pissat, verenpaineet yms. ok
Kauhee ku oli vaikee olla pissaamatta kaks tuntia ku piti se klamydia näyte antaa :D

Papan oton jälkeen vähän tullu veristä vuotoa :( Onneks se kuitenki on harmitonta mut inhottavaa...

Lääkäri teki sen sisätutkimuksen ja heti totes et kohtu on aika iso.
Ja sitten sano et lähetäänpäs ultraan ku sulla on nuo kierrotki näköjään ollu noin epäsäännölliset...

Siellä se Torsti tepisi! :heart:
Totes et aika isolta näyttää et vastaa ainaki sitä 12.viikkoa mikä nyt on menossa ja et saattaa olla et on jopa muutaman päivän isompikin! :)
Aika kauan aikaa ultras ja näytti mitä missäkin oli. Käsi näytti olevan suussa ja kovat jumpat oli menossa, sitä se lääkäriki ihaili :D
Sano et vaikka ei mitään sikiödiagnostiikkaa tekkään niin ainaki näin päällisin puolin hänen mielestään näyttäs kaikki olevan hyvin :)

Kivi putos kyllä sydämeltä :) Jos nyt oikeesti uskos jo et mä oon raskaana! :)


Meillä mies lähtee työkeikalle ja ei pääse mukaan np-ultraan, joka ois sitten joskus ens viikolla mitä luultavammin :)
Mut neuvolantäti oli niin ihana et aiko heti tänään jo soittaa ja yrittää saaha meille aikaa sinne np-ultraan jo huomiseksi jollon mieski sitten kerkeis vielä mukaan! :)
Veriseulaa varten kävin verinäytteen jo antamassa.


Salainen toive ja Torsti rv.11+6 (10+6) :heart:
 
Salainen toive tsempit huomiseen ultraan!

Täällä rakenneultra ohi ja kaikki kunnossa :) Istukka on etuseinässä, eli selittyy se miksi neiti tuntuu niin rauhalliselta, vaikka ruudussa näkyi todellinen elohiiri! Niin ja siis tyttö on tulossa, hyvin vahvasti siltä näytti :heart: Sikiö vastas pikkusen isompaa ja oli niin ihana kun oli jo ihan oikean vauvan näköinen. Varpaat ja sormet pystyi laskemaan ja ah, oon iloinen :)

Muuten aika nuhaisissa merkeissä elellään ja suppareita tulee ton tulehduksen takia koko ajan :( Lääkityksen alotan nyt sitten tänään illalla et jospa se rauhottais tilannetta.

hemari ja helmiäinen 20+0 POKS!
 
Moikka kaikille!
En oo tänne vähään aikaan kirjotellu mutta oon kyllä teidän kirjotuksia käyny lueskelemassa... Esikoisen kanssa menee päivät niin vauhdilla ettei aina edes muista olevansa raskaana:) Toissapäivänä käytiin ultrassa ja kaikki oli pikkuisella hyvin:heart:Nämä tiedot voi päivittää:La 24.9 ja esikoinen on poika:heart:
Suffi rv 12+1
 
Suzz ilmeisesti saanut nyyttinsä syliin ku mitää ole kuulunu :heart:

Salainen Toive mites eilinen(??)NT ultra meni?

Canwen tervetuloa!!!

Huomen aamulla olis eka lääkärikäynti.. =) ulkona aivan ihana ilma,käytiin just kävelyllä ja kyllä piristi mieltä,selkä ei vaan hirveesti tykkää liikkumisesta vaik jotenki tuntuis et sitä se just kaipaa...ti tai ke sit reissuun,tää lomailee nyt :cool:
Ja RV16 *poks* =)

 
Onnea SuzZ :heart: :flower: Olikohan lie niin täsmällinen vauva et synty laskettunapäivänä? :D

Suffi... Tiedot päivitetty :wave: Meillä onki melkein sama la.

CanWen
Tervetuloa. Lisäsin sut listaan :wave:


Omaa napaa... :heart:
Nyt pääsin koneella vasta käymään... :)

Np-ultrassa käytiin lauantaina :) Pikkusella näytti sen mukaan kaikki olevan hyvin :heart:
Niskaturvotusta oli 1.2mm. Mittaa päästä pyllyyn oli 52,2mm. Tais olla uniaika pikkusella ku se vaan nukku siellä :D Olo on kyllä niin huojentunu ja onnellinen :)
Vastas kahta päivää pienempää mut laskettuaika pysyy samana eli 23.9 ja nyt rv.12+3.

Jännä ku niin varmasti muka tunsin ovulaation (6.1 tai 7.1) ja kiinnittymisen (n.viikkoo myöhemmin) ja sen mukaan olin niin varma vähemmistä viikoista :D Mut ilmeisesti ne mun ovulaatio kivut oliki kiinnittymisestä johtuvia.
Mä merkkailin kalenteriin ylös juttuja, niin 2.1 mahaa jomotteli yhtenä päivänä tosi hennosti ja ultran mukaan sitten hedelmöittyminen olis vissiin tapahtunu sillon.
Eli ku testasin niin menkat oliki jo viikon myöhässä. Ilmankos tuli niin vahva viiva testiin eikä ne viivat siitä enää vahvistunu juurikaan vaikka testasin muka päivää kahta ennen menkkojen alkamista... :whistle:


Salainen toive ja Torsti rv.12+3 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Salainen toive :) Mulla vähän sama, et tiedän kyllä varsin hyvin koska ovis tapahtui, kun käytin testiä ja muutenkin tunsin sen, mutta niin vaan sikiö on koko ajan vastannu muutamaa päivää isompaa. No, eipä tuo mitään. Osaan lopussa siihen asennoitua et varmastikin menee vähän yli kun la on pistetty niin aikaseksi :) Eikös oo kuitenkin ihan kiva mennä isommilla viikoilla ku pienemmillä ;)
 
Tyttäremme Emilia Kristiina syntyi 10.3. klo 22.50 rv 39+6. Alateitse 7h kesto ja 5 min ponnistusvaihe. Eikä toiminu puudutukset et tosu kivulias oli. Epparin sain alakertaan ja pystyny istumaan jo 5h synnytyksestä.. eli ku heräsin aamulla..

3345g, 50cm, 9-9-9 terve tytttö, eilen tultiin kotiin. Toistaiseksi ylpeä iso-sisko.. :)

SuzZ + Emilia 4pv :heart:
 
SuzZille suuret onnittelut pienestä toisesta prinsessasta! :heart: Vauvantuoksuista arkea. :heart:

Mukavia ultrakuulumisia myös salaisella toiveella. Onnea niistä. :)

CanWen: tervetulontoivotus täältäkin! :wave:

Tänne ei mitään kummosempia. Pahoinvointi vähän helpottanut. Tosin tänään joutui pitkästä aikaa vähän lasikuppia halailemaan. Päänsärky vaivannut nyt noin viikon ajan. Viikot menee kyllä nyt hurjaa vautia eteenpäin. Lopussa varmaan sitten madellaan. :whistle: Mulla onkin seuraava etappi rakenneultra ja se on vasta 26.4. Sen jälkeen saakin varailla seuraavan neuvolakäynnin.

minttumi & Viuhti 15+2
 
Suzzille suuret ja vauvantuoksuiset onnittelut!!!!:flower::heart::flower:

Salainen Toive ihania ultrakuulumisia=) juu ei noi ihan paikkaansa pidä siltikään noi ovis jnejutut..mieki testailin ja olin aika varma päivästä ja ku tein digin niin tulos oli 1-2raskaana eli hedelmöitys olis tapahtunu just sen 2vk sitte,niinku testitki näytti mut ultrassa sit oliki 6pv isompi joten digin olisi tuolloin pitäny näyttää 3vk raskaana...ja mun ovis olis ollu kiertopv 9/30,et aika ajoissa..joten mie epäilen et tää kaveri on vaan kasvanu nopeeta tai sit noihin ovistesteihin/digitesteihin(siis hed.ajankohtaan) ei ainakaa ole luottamista..

(.) lääkäris käyty,kaikki ok,verenpaine 98/56,hemppaa ei tarvinu kattoo ku reilu vk sitte oli niin hyvä..painoa tullu 0,8kg/kk,onneksi ku alkuraskaudessa tuli ihan liikaa,nyt sit yht. n.4kg tullu...
Mut nyt kahvinkeittoon =P

JiiMii&Asukki 15+1
 

Yhteistyössä