Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä tulen varmaan häntäpään joukoissa :D
Omia jumeja:
XFactor
edelleenkään en keksi sitä 8 väliviivalla, hiukan tyhmä olo :D
ir.. 15+9 rajalla vasemmalla

Home on ihan tyhjää täynnä, ei mitään hajua mistä alkaa etsiä edes, jos siis pääsanasta lähteviin jotakin vinkkiä..

Gnostilaisuus
Ma.. Ev.. 4+5+8
vat.. alas 21

Hanoi Rocks
Kar.. 13+6 rajasana alhaalla

Jos noista vaikka johonkin suuntaan pääsisi
 
Mä tulen varmaan häntäpään joukoissa :D
Omia jumeja:
XFactor
edelleenkään en keksi sitä 8 väliviivalla, hiukan tyhmä olo se on suomenkielinen nimi X-factorille siis sille Marvelin sarjakuvalle/supersankariryhmälle :D
ir.. 15+9 rajalla vasemmalla no tähän on aika hankala kyllä antaa vihjettä vastasanalla sieltä Freaks and Geeks-ruudusta sain itse tolla pelkällä ir...llä on aika mahdotonta saada

Home on ihan tyhjää täynnä, ei mitään hajua mistä alkaa etsiä edes, jos siis pääsanasta lähteviin jotakin vinkkiä.. erilaisia homelaatuja sitten on kaikkea mitkä on homeessa :D ja home on myös englantia... sellaisia apuja :D

Gnostilaisuus
Ma.. Ev.. 4+5+8 samannimisen elokuvan ohjaaja
vat.. alas 21 vastasana auttaa tässäkin

Hanoi Rocks
Kar.. 13+6 rajasana alhaalla

Jos noista vaikka johonkin suuntaan pääsisi
 
Kun wikin hakuun heittää tuon Ma.. Ev..:n niin voi huomata, että ME on muutakin kuin Uuden testamentin osa - 4+5+8 on siis tuohon toiseen ME:seen liittyvä. :>

Ja tuskin tulet ihan häntäpäässä, itse tarvon menemään sijalla 36 ja sanoja on kuusi ja puolisataa :D
Voi kiitos!
Olen osittain pelannut kännykällä ja silloin pääse wikiä ihan niin hyvin hyödyntämään, sitten ei enää koneella tehdessä muista mitä kaikkea on jäänyt huomaamatta :)
Mä olen 34. mutta kaipa tämä täältä hissukseen valmistuu :D
 
t8mon kiitos :)
arvelinkin että vastasanat auttaa mutta kun en ole vielä niitä ruutuja sanut auki, no yritän toista kautta sitten :D
Ja siis en saa ry..-. millään menemään kun ei kirjainten lukumäärä täsmää, sikis tyhmäksi itseni tunnenkin :D
Muita vinkkejä lähden tutkiskelemaan.
 
Kovin työläältä on tämä rela tuntunut ja apuja kaivataan:

Kalat
ava.. 9
ava.. 7
päh.. 8+7 artisti
opp.. 7 adjektiivi ihmiselle jolla on opp...

Gnostilaisuus
lau.. 10+7 yksi gnostilaisista apokryyfeistä & 11+5 matemaattinen lau..
kri.. 6 metafora
vat.. 4 [rajasana vas] rahayksikkö

TMNT
MG 16 hänen elokuva
sal... 12+9 sarjakuva-albumi vastasana auttaa
alk... 8+7 kirja vastasana auttaa
alk... 7 [rajasana alas] mieto alkoholijuoma
mak.. & UV & sia.. yhdistävä 12 mitä uv:nä syödään perinteisesti

Kingi
MP & AM & MM yhdistävä 14 mitä ne kaikki on?
loi.. 9+11 urheilulaji

Venla
pääsana - SE väliin 5+17 näyttelijä
SE 14 mikä se on?
suu.. & tim.. yhdistävä 4+9 yksi suun... harrastaja
koi.. 4 fiktiivinen koi.. & 6+5 rotu
las.. 7+2+7+5 elokuvan nimi
räp.. 12 mitä se on mitä räp... tekee
nuu.. & onn.. yhdistävä 5 sarjakuva missä tuo fiktiivinen koi.. esiintyy ja jossa on myös onn... niminen hahmo
 
t8mon kiitos :)
arvelinkin että vastasanat auttaa mutta kun en ole vielä niitä ruutuja sanut auki, no yritän toista kautta sitten :D
Ja siis en saa ry..-. millään menemään kun ei kirjainten lukumäärä täsmää, sikis tyhmäksi itseni tunnenkin :D
Muita vinkkejä lähden tutkiskelemaan.
Katso Ryh... wikistä vaikka Elohopean kohdalta minkä muun porukan jäsenenä toiminut ;)
 
vierailijaJasu
Kysynpä minäkin ne ruudut, jotka ovat melkein jo täynnä. Muuten kyllä relaatiossa on vielä paljon täytettävää. Oikein mukava rellu kyllä

Synti:
Ma..V... 7

TMNT
Do...W.. 4.6 (vastasanakin on ka...sy...)

Kingi
Va..Kol... 7 11

Suu.. - Ti... välinen 4 9

Yritän itsekin katsoa olisiko vihjeitä joihin teidän kysymiin. Olette vaan niin nopeita :)
 
Kysynpä minäkin ne ruudut, jotka ovat melkein jo täynnä. Muuten kyllä relaatiossa on vielä paljon täytettävää. Oikein mukava rellu kyllä

Synti:
Ma..V... 7 näytellyt tätä kuuluisaa kuningasta elokuvassa

TMNT
Do...W.. 4.6 (vastasanakin on ka...sy...)

Kingi
Va..Kol... 7 11 se on ollu joskus joku mitä se ei enää ole :D

Suu.. - Ti... välinen 4 9

Yritän itsekin katsoa olisiko vihjeitä joihin teidän kysymiin. Olette vaan niin nopeita :)
 
Pitäisi varmaan hiukan taukoa pitää tästä, kun ei saa enää nukuttuakaan. Miettii vaan noita ruutuja ja mikä sana menisi minnekin :D Ei olisi enää kun kolme ruutua avaamatta. Jospa sitten ottaisi tauon kun on kaikki auki.
 
ZuZu vierailija
Kiitokset neuvoista, nyt on kaksi ruutua jopa valmiina - enää 98 jäljellä :LOL: Kunhan nyt saisi edes kaikki ruudut auki, yli puolet on vielä avaamatta.

Seuraaviin kaipailen apua, että saisi ne pois häiritsemästä ja ärsyttämästä:
Universumien tomu
ken 12

Rikossarja (on lähes tyhjää täynnä)
ket 4+2+5 ja 5+2+5 (ei niinkuin raksuta yhtään, mitä haetaan, erilaisia ja versioita olen kokeillut, haetaan varmaan jotain ihan muuta)

Coenin veljekset
Tuo 6+6 (kaksi vastasanaakin on, mutta ei vaan löydy oikeaa, rautalankaa kiitos!)
mie 16 (vastasanakin on, mutta ei meidän "asiantuntija" osannut neuvoa)
mer 9

Ryhmä-X
JD 7

Telenovelat
AL 9 (vastasanatkin on)

Herätysliikkeet
vou 12 (vastasanakin on)

Orson Welles
vi ja VL välinen 13
FG ja koo välinen 7

Mörkö
pääsanasta 11
sal 8
pul 13+6 (yläpuolen vastasana löytyy, mutta se ilmeisin ei kelvannut :()
 
Kiitokset neuvoista, nyt on kaksi ruutua jopa valmiina - enää 98 jäljellä :LOL: Kunhan nyt saisi edes kaikki ruudut auki, yli puolet on vielä avaamatta.

Seuraaviin kaipailen apua, että saisi ne pois häiritsemästä ja ärsyttämästä:
Universumien tomu
ken 12 millä ken avitetaan paikalleen jos ei meinaa mennä?

Rikossarja (on lähes tyhjää täynnä)
ket 4+2+5 animaatio ja 5+2+5 kirjan nimi missä ket alussa ja tuo animaatio perustuu siihen(ei niinkuin raksuta yhtään, mitä haetaan, erilaisia ja versioita olen kokeillut, haetaan varmaan jotain ihan muuta)

Coenin veljekset
Tuo 6+6 (kaksi vastasanaakin on, mutta ei vaan löydy oikeaa, rautalankaa kiitos!)
mie 16 (vastasanakin on, mutta ei meidän "asiantuntija" osannut neuvoa)jos sinulla on vastasana niin laita mie ja se Googleen niin pitäisi löytyä on ainakin jossain jaksonnimessä mainittu kun katsoo DVD-julkaisuja
mer 9

Ryhmä-X
JD 7 kuntoiluun keskittyvä makasiiniohjelma missä JD on ollu mukana

Telenovelat
AL 9 (vastasanatkin on) se on yksi artisti joka on AL mukana siinä vastasanan nimisessä kappaleessa

Herätysliikkeet
vou 12 (vastasanakin on)

Orson Welles muistan avanneeni tämän ruudun, mutta nyt en löydä sitä mistään AARGH! Liikaa ruutuja :D missä päin tämä on?
vi ja VL välinen 13
FG ja koo välinen 7

Mörkö
pääsanasta 11 elokuva joka aukeaa Vastasanalla
sal 8 mitä muuta se on kuin kaupunki
pul 13+6 (yläpuolen vastasana löytyy, mutta se ilmeisin ei kelvannut :() tää on vaikea selittää pitäisi saada vielä se yksi vastasana niin sillä aukeaisi mutta kokeilen pul.. Lähtevä haju :D
 
Kiitokset neuvoista, nyt on kaksi ruutua jopa valmiina - enää 98 jäljellä :LOL: Kunhan nyt saisi edes kaikki ruudut auki, yli puolet on vielä avaamatta.

Seuraaviin kaipailen apua, että saisi ne pois häiritsemästä ja ärsyttämästä:

Löysinhän minä sen puolentunnin etsimisen jälkeen.

Orson Welles
vi ja VL välinen 13 uskontolaisuus
FG ja koo välinen 7 FG:n luoja
 
KIm Bossible
en ole saanyt yhtään sanaa pääsanasta vaikka olen kokeillut vaikka mitä
Kaikki pääsanasta lähtevät on hahmoja ko. Sarjasta löytyvät ihan suomalaisesta wiki-sivusta

Nuijasota:
ulvil 7+5 mikä on viimeaikaisiin kuuluisin "tapahtuma" Ulv..ssa

TMNT:
michelan molemmat 8 ko. Kilpparin ase ja 9 mikä se mich... Oli siis se oikea eikä Kilppari
alkoh....13 yleisnimitys kaikille nautittaviksi tarkoitetuille alk...lle
ny 9 kaupunginosa
 
ZuZuvierailija
Kiitos, täytyy paremmalla ajalla etsiä osaa noista, muutaman tässä pikaisesti sain. Pakko oli omista kysymyksistä aina luntata, että mistä ruudusta tuo olikaan ja sen jälkeen etsiä, että missä se sitten olikaan... Muutaman ruudun kohdalla piti oikein ihmetellä, että tälläistakin olen näemmä täyttänyt jo, miten sitten kun on sata auki:cautious: Täytyy taas tehdä muita hommia kuin täytellä rellua ja palailla taas sopivassa välissä:cool: Pikku hiljaa se edistyy, jopa neljä ruutua on valmiina.
 
  • Tykkää
Reactions: t8mom
vierailija
Sain tuon eka ruudun eli Kalat aika hyvään vaiheeseen heti alussa, mutta sitten en ole päässyt siinä mihinkään.

Eli
Vap 7
Mat 9
Ava 9 ja 7 joka yhdistyy siihen pitkään Vet
M in H 4+4
Kii 8

Siinäpä ne jumit
 
Sain tuon eka ruudun eli Kalat aika hyvään vaiheeseen heti alussa, mutta sitten en ole päässyt siinä mihinkään.

Eli
Vap 7 ko. Yhtyeen yksi kappaleista
Mat 9 vanhankantaisempi nimitys samalle asialle
Ava 9 englanniksi ava sekä toi 7 yhdessä ja vastasana auttaa ja 7 joka yhdistyy siihen pitkään Vet mitä ne kaikki vet jne. Ovat
M in H 4+4 ota m ja in pois
Kii 8 asukasluvultaan kii... Suurin kaupunki

Siinäpä ne jumit
 
vierailija
Kiitos noista Kalat-ruudun vinkeistä. Oli taas Relaatio tehnyt tepposet eli olin noista useimpia jo kokeillut, mutta eivät olleet silloin menneet. Nyt menivät. Ihan kaikkia en vielä keksinyt, mutta onhan tässä aikaa.
 

Yhteistyössä