Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siellä Kalat-ruudussa se
Vet... pitkä rimu 7, ja vinkki oli että mitä ne kaikki ovat, niin sehän se ongelma on. Olen kyllä keksinyt, että tähän asiaan se liittyy, mutta en sitä oikeaa sanaa vain keksi, en millään.
 
merula
TMNT
AH 5+7 (jokin muu vihje kuin "vastasana auttaa", oon pattitilanteessa alapuolella)
sia.. & UV & mak.. 12 (oon nähnyt tähän kyllä vihjeitä, mutta ei vaan aukea, ei meillä vaan UV:na kyllä mitään sia.. tai mak... liittyvää syödä :D myöskään näiden kolmen sanan googletus ei saanut yhtään viisammaksi asiasta)

Telenovelat
pääsanasta yläviistoon 9

Triffidien kapina
pääsanasta 10
pääsanasta 15

Dr. Hannibal Lecter
pääsanasta 5+7 yhdistyy AF
Gal.. 5+5
Gal.. 9+8+7
 
ZuZu vierailija
TMNT
AH 5+7 (jokin muu vihje kuin "vastasana auttaa", oon pattitilanteessa alapuolella - anatomiaa
sia.. & UV & mak.. 12 (oon nähnyt tähän kyllä vihjeitä, mutta ei vaan aukea, ei meillä vaan -
UV:na kyllä mitään sia.. tai mak... liittyvää syödä :D myöskään näiden kolmen sanan googletus ei saanut yhtään viisammaksi asiasta) - entäpä vappuna, perunasalaatin kera? tai nauravina? pistä se mak loppuun

Telenovelat
pääsanasta yläviistoon 9 - venezuelalainen

Dr. Hannibal Lecter
pääsanasta 5+7 yhdistyy AF ??? en löydä pääsanasta tuollaista, mahtaako ilmestyä myöhennin joku viivahässäkkä, mikä näyttää olevan tuolta?
Muut puutteet on täälläkin hakusassa
 
merula
Dr. Hannibal Lecter
pääsanasta 5+7 yhdistyy AF ??? en löydä pääsanasta tuollaista, mahtaako ilmestyä myöhennin joku viivahässäkkä, mikä näyttää olevan tuolta? Kyllä mulla on ollut toi tuolla ihan alusta asti :D Lähtee pääsanasta lounaaseen, toisiinsa yhdistyvien NH:n ja TH:n välistä menee viiva. Kiitos muista vihjeistä! :>
 
Dr. Hannibal Lecter
pääsanasta 5+7 yhdistyy AF ??? en löydä pääsanasta tuollaista, mahtaako ilmestyä myöhennin joku viivahässäkkä, mikä näyttää olevan tuolta? Kyllä mulla on ollut toi tuolla ihan alusta asti :D Lähtee pääsanasta lounaaseen, toisiinsa yhdistyvien NH:n ja TH:n välistä menee viiva. Kiitos muista vihjeistä! :>
Tähänkin voisin sanoa että vastasana auttaa :D Sori mutta ei tuosta AF:stä pelkästään tuota voi millään avata vaan ne vastasanat selventää sen. Tämä on kuvaus millainen AF oli mutta ei sitä arvaamalla saa mitenkään ilman vastasanoja. Vastasanoille pääsenee helpoiten joko alapuolen tai vasemman puoleisen ruudun rajasanojen kautta. Riippuu mistä päin olet ruutuun tullut.
 
merula
Dr. Hannibal Lecter
pääsanasta 5+7 yhdistyy AF ??? en löydä pääsanasta tuollaista, mahtaako ilmestyä myöhennin joku viivahässäkkä, mikä näyttää olevan tuolta? Kyllä mulla on ollut toi tuolla ihan alusta asti :D Lähtee pääsanasta lounaaseen, toisiinsa yhdistyvien NH:n ja TH:n välistä menee viiva. Kiitos muista vihjeistä! :>
Tähänkin voisin sanoa että vastasana auttaa :D Sori mutta ei tuosta AF:stä pelkästään tuota voi millään avata vaan ne vastasanat selventää sen. Tämä on kuvaus millainen AF oli mutta ei sitä arvaamalla saa mitenkään ilman vastasanoja. Vastasanoille pääsenee helpoiten joko alapuolen tai vasemman puoleisen ruudun rajasanojen kautta. Riippuu mistä päin olet ruutuun tullut.

No mulla on avoinna tuohon 5+7 liittyvä vastasana jä.. 6+5 mutta ei ole hajuakaan, mitä siihen tulee x) Samaten jä.. 2 ja 11 ovat yhtä suurta kysymysmerkkiä :D
 

Yhteistyössä