Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Ikipoika 91
Oletko sä töissä tai opiskeletko? Kavereita? Harrastuksia? Mikä on sun vahvuus nro 1? Unelmat? Missä haluaisit olla 5 vuoden päästä?

Kannattaa pyrkiä laittamaan se elämä ensin muilta osin kuntoon ja alkaa metsästää sitä saamista vasta sitten. Ei se, jos satutkin uittamaan munaa baari-illan päätteeksi saa sun elämää yhtään sen kokonaisemmaksi. Sä oot vaan ite määrittäny itsellesi, että se on se asia, mistä kaikki on kiinni. Että jos mä vaan saisin niin sit mulla ois hyvä itsetunto, oisin menestyny ja kaikki ois perfect. Ei se mee niin.. Tee juttuja joista sä ite tykkäät ja tykkää itestäs ensiks. Muu tulee myöhemmin :)
On kavereita töitä ja muuta. Unelmana on tällä hetkellä saada edes kerran elämässä seksiä. Kyllä mä uskon, että se naisen saaminen paljon muuttaisi. Saisinpahan mielenrauhan, että edes yksi ihminen kelpuutti minut parittelukumppanikseen. Näkeehän sen kavereistakin miten niiden mieliala nousee, kun naisten kanssa on onnistunut. Kovastihan sitä yrittää itsestä tykätä, mutta kun fakta on, että kaikenmaailman narkkarit , hullut ja muut saa sitä pillua ja minä en, niin jotain vastenmielistähän mussa on pakko olla.
 
vierasa
On kavereita töitä ja muuta. Unelmana on tällä hetkellä saada edes kerran elämässä seksiä. Kyllä mä uskon, että se naisen saaminen paljon muuttaisi. Saisinpahan mielenrauhan, että edes yksi ihminen kelpuutti minut parittelukumppanikseen. Näkeehän sen kavereistakin miten niiden mieliala nousee, kun naisten kanssa on onnistunut. Kovastihan sitä yrittää itsestä tykätä, mutta kun fakta on, että kaikenmaailman narkkarit , hullut ja muut saa sitä pillua ja minä en, niin jotain vastenmielistähän mussa on pakko olla.
Niin, selvästihän sinä uskot, että se naisen saaminen muuttaisi paljon, mutta todellisuus on se, että se ei muuta mitään muuta kuin sen, että et ole enää neitsyt. Sen mielenrauhan kyllä saisit, mutta sä voit saada sen mielenrauhan muutenkin. Ihan vain muuttamalla omaa ajatusmaailmaa. Keskittymällä niihin hyviin asioihin. Sä et osaa nähdä itseäsi muuta kuin tämän yhden asian kautta. Sä yhdistät sun omanarvontunteen tähän yhteen asiaan ja naisten hyväksyntään. Sun pitäs oppia hyväksymään itsesi riippumatta muiden mielipiteistä.

Jos sulla on kerran kavereita ja töitä niin ethän sä selvästikään ole mitenkään vastenmielinen. Seksiä voi olla saamatta ihan vaikka siksi, että on liian ujo tai sosiaalisesti kömpelö. Ei se tee ihmisestä vastenmielistä, se vain tekee sosiaalisen kanssakäymisen ja toista lähestymisen vaikeammaksi. Viesteistäsi huokuu se, että et rakasta etkä arvosta itseäsi. Jos se huokuu olemuksestasi myös oikeassa elämässä, se voi jo riittää karkottamaan naiset.
 
alfanainen
Mutta kun ei edes semmoiset kelpuuta naisettomia miehiä, kun "kyllähän tähän ikään mennessä oisi jo saanut jos ei olisi täysi friikki" :)
Juuri näin. Sinä et saa, koska et ole saanut. Simple as that. Naisilla homma menee niin, että se, joka skoraa naisia, skoraa niitä jatkossakin. Kukaaan nainen ei halua olla se ainoa, jonka joku onneton miehenkuvatus saa. Kaikki naiset haluavat sen miehen, joka saisi kaikki muutkin naiset. Naiset haluavat ennenkaikkea voittaa muut naiset.

Mieti tätä rauhassa.
 
vierasa
Juuri näin. Sinä et saa, koska et ole saanut. Simple as that. Naisilla homma menee niin, että se, joka skoraa naisia, skoraa niitä jatkossakin. Kukaaan nainen ei halua olla se ainoa, jonka joku onneton miehenkuvatus saa. Kaikki naiset haluavat sen miehen, joka saisi kaikki muutkin naiset. Naiset haluavat ennenkaikkea voittaa muut naiset.

Mieti tätä rauhassa.
Mutta entäs ne naiset, jotka ei saa niitä miehiä, jotka saisi kaikki naiset? Ihan varmasti sellaiselle itsekin ujolle ja kokemattomalle naiselle kelpaa ujo ja kokematon mies.
 
Niin. Pillunpuute on vaikeaa tietysti. Luin jostakin, että tuo pelle oli ihan paatintappi, jotakin 150 cm? Ja ehkä valokuvassa hän saattoi näyttää ns. normaalilta, mutta tuo karmivan luotaantyöntävä ja häiriintynyt puhetyyli ja asenne ovat varmistaneet sen, että ei ole pillua jonoksi asti ollut. Noin vaikean persoonallisuushäiriön leimallinen piirrehän tuosta tulee tietysti esiin kirkkaasti, kun ei omassa toiminnassa ole mitään vikaa koskaan.
 
dddd
Luin jostain artikkelista, että ko. tyypin äiti olis ilmiantanut sen youtube-videoiden vuoksi poliisille, jotka puhuttivat häntä, mutta pitivät kaveria vaarattomana. Kunnes joitain päiviä myöhemmin tapahtui tuo.
 
näin se menee
Mutta entäs ne naiset, jotka ei saa niitä miehiä, jotka saisi kaikki naiset? Ihan varmasti sellaiselle itsekin ujolle ja kokemattomalle naiselle kelpaa ujo ja kokematon mies.
Noup, ei kelpaa. Tämähän menee niin, naiset pyrkivät aina pariutumaan ylöspäin. Ykköstason miehet saavat siis kakkostason naiset, kakkostason miehet saavat kolmostason naiset jne. siten, että nelostason miehet saavat siis alimman eli vitostason naiset. Vitostason miehet eivät saa ketään ja ykköstason naiset puolesteen eivät kelpuuta ketään. Ikään kuin todisteena tästä voit katsella ympärillesi, ketkä jäävät naimattomiksi. Aivan, kaikkein surkeimmat miehenreppanat ja toisaalta ne kaksi korkeakoulututkintoa omaavat kansainvälistä uraa tekevät missi- ja mallimittaiset naiset.
 
vierasa
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;29960102:
Noup, ei kelpaa. Tämähän menee niin, naiset pyrkivät aina pariutumaan ylöspäin. Ykköstason miehet saavat siis kakkostason naiset, kakkostason miehet saavat kolmostason naiset jne. siten, että nelostason miehet saavat siis alimman eli vitostason naiset. Vitostason miehet eivät saa ketään ja ykköstason naiset puolesteen eivät kelpuuta ketään. Ikään kuin todisteena tästä voit katsella ympärillesi, ketkä jäävät naimattomiksi. Aivan, kaikkein surkeimmat miehenreppanat ja toisaalta ne kaksi korkeakoulututkintoa omaavat kansainvälistä uraa tekevät missi- ja mallimittaiset naiset.
Mä en usko, että työssäkäyvä mies, jolla on kavereita, ei ole päihdeongelmaa ja kirjallisen ilmaisun perusteella vaikuttaa ihan normaalilta, olisi vitostason mies.
 
joku n
Juuri näin. Sinä et saa, koska et ole saanut. Simple as that. Naisilla homma menee niin, että se, joka skoraa naisia, skoraa niitä jatkossakin. Kukaaan nainen ei halua olla se ainoa, jonka joku onneton miehenkuvatus saa. Kaikki naiset haluavat sen miehen, joka saisi kaikki muutkin naiset. Naiset haluavat ennenkaikkea voittaa muut naiset.

Mieti tätä rauhassa.
Puhu omasta puolestas. Mun mies oli neitsyt ja niin olin minäkin ja molemmat oli vähän päälle parikymppisiä. Ne sellaiset machomiehet on monta kertaa sellaisia pikku prinssejä, joita olisi pitänyt paapoa ja joiden oikkujen mukaan olisi pitänyt juosta. Mutta itse halusin sellaisen miehen, joka ikään kuin halusi minusta pitää huolta ja mun miehessä oli sellainen ominaisuus. Mun mies ei ole mikään komein karju, vaikkei rumakaan, mutta toisaalta on itsevarma, mistä tykkään myös. Olen itse paremman näköinen kuin mieheni, vaikka itse sanonkin, mutta tottahan se on.

Mutta tuon nimimerkin 91 ja jotakin, asenne on tuollainen huono kirjoitusten perusteella. Veikkaanpa, että siinä on se suurin ongelma. Jos sulla on töitä, kaverit ja näytät ihan ihmiseltä, en jaksa uskoa, että jäisit joksikin hylkiöksi. Sitä paitsi olet tosi nuorikin oikeasti. Ton ikäisistä miehistä monetkin on neitsyitä, usko pois. Ei ne siitä ehkä kadulla huutele.
 
Ikipoika 91
Juuri näin. Sinä et saa, koska et ole saanut. Simple as that. Naisilla homma menee niin, että se, joka skoraa naisia, skoraa niitä jatkossakin. Kukaaan nainen ei halua olla se ainoa, jonka joku onneton miehenkuvatus saa. Kaikki naiset haluavat sen miehen, joka saisi kaikki muutkin naiset. Naiset haluavat ennenkaikkea voittaa muut naiset.

Mieti tätä rauhassa.
Eikö sulle siis ole tullut selväksi että todellakin tiedän tämän?. Näinhän se on.
 

Yhteistyössä