Taas eilen minusta ajateltiin...

vierailija
Tosi nuorelta näytät kummassakin kuvassa, en yhtään ihmettele jos luullaan alaikäiseksi. :) Itseltänikin monesti kysytään papereita (olen 35v), yksi alkon myyjä kerran kertoilikin syitä kun tovi jutusteltiin hänen naurahdettuaan mun ajokortille, yllättyi iästäni - mulla oli hiuksissa kirkkaan värinen pinni, kynnet oli lakattu räikeillä väreillä ja pukeutuminen oli "rento". Olin suoraan töistä mennyt ostoksille, päälläni oli ulkoiluvaatteet ja kynsilakat liittyivät töissä olleeseen juhlaan. :)
 
Tosi nuorelta näytät kummassakin kuvassa, en yhtään ihmettele jos luullaan alaikäiseksi. :) Itseltänikin monesti kysytään papereita (olen 35v), yksi alkon myyjä kerran kertoilikin syitä kun tovi jutusteltiin hänen naurahdettuaan mun ajokortille, yllättyi iästäni - mulla oli hiuksissa kirkkaan värinen pinni, kynnet oli lakattu räikeillä väreillä ja pukeutuminen oli "rento". Olin suoraan töistä mennyt ostoksille, päälläni oli ulkoiluvaatteet ja kynsilakat liittyivät töissä olleeseen juhlaan. :)
No mutta sehän on toisalta hienoa :D. Vaikka 35v on vielä nuori. Minua vain huvittaa että teiniksi monet luulevat tai sitten monet monet ja monet vitsailevat vain.
 
vierailija
Minä joudun kanssa tuohon tilanteeseen varsinkin matkustellessa! Kerran dominikaanisissa tarjoilija kutsui kaikki muutkin tarjoilijat meidän pöydän ympärille ja nauraen selitti että minä olen joukon äiti. Oli jotenkin nolo olo kun kymmenen tarjoilijaa hämmästelee ympärillä...

Papereita joudun aina näyttämään jne...

Olen alle 160cm ja painan alle 45kg. Tukkani on pitkä ja kasvot pyöreät. Kuulemma kaikki tämä tekee minusta lapsen näköisen... Esikoinenkin kasvanut minusta ohi! :D

Olen nyt 29v ja lapset ovat 11, 6,3 ja 1.
 
vierailija
Olet kyllä hyvin nuoren näköinen, mutta onko käytöksesi myös tyttömäistä? Kuvista päätellen ilmeesi on lapsellisen korostunut ja haluat ehkä antaa itsestäsi pikkutyttömäisen vaikutelman? Ja miten lapsesi käyttäytyvät sinua kohtaan? Jos käyttäydytte kuin olisitte kavereita, niin ihan varmasti sekin voi johtaa ihmisiä harhaan. Ja hyvin harvoin ihmiset jäävät esim. palvelutilanteissa tuijottamaan ja pohtimaan asiakasta sen syvällisemmin. Olen minäkin joskus luullut miestä naiseksi ja kaiken lisäksi mokasin väittäessäni häntä naiseksi :D
 
Olet kyllä hyvin nuoren näköinen, mutta onko käytöksesi myös tyttömäistä? Kuvista päätellen ilmeesi on lapsellisen korostunut ja haluat ehkä antaa itsestäsi pikkutyttömäisen vaikutelman? Ja miten lapsesi käyttäytyvät sinua kohtaan? Jos käyttäydytte kuin olisitte kavereita, niin ihan varmasti sekin voi johtaa ihmisiä harhaan. Ja hyvin harvoin ihmiset jäävät esim. palvelutilanteissa tuijottamaan ja pohtimaan asiakasta sen syvällisemmin. Olen minäkin joskus luullut miestä naiseksi ja kaiken lisäksi mokasin väittäessäni häntä naiseksi :D
En osaa leikkiä jotain muuta, enkä voi olla jotain muuta mitä en ole, mun käytös on aivan normaali. Mutta en tietenkään ole mikään tiukka ja liian vakava äiti mun lapsille. Olen vain oma itseä. Titysti lasten kanssa me ollaankin kuin kavereita, keskustelemme kaikista asioista, suunnitelemme juttuja, haluan olla rento heille. En halua olla äiti mitä näen aika usein esim. kaupoissa, missä määrätään aivan liikaa ja keskustellaan ylimielisellä sävyllä omien lasten kanssa.

Minäkin olen luullut joskus miestä naiseksi ja tosinpäin. Paitsi nykyjään jo joka maassa näkee senkin että miten miehet ovat ämmämäisiä ja naiset taas jätkämäisiä, tämä muutos pikkasen pelottaa, siksi kun mikään nainen ei voi olla kuin jätkä ja tehdä samoja asioita ja miehet taas sen ämmämäsiyyden, liikkumattomuuden takia ovat nykyään aika heikkoja ja eivät kestää mitään. Ei kaikki, mutta näitä on paljon jo....
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä ja Peyote
vierailija
Mulla oli opiskelukaverina reilu parikymppinen nainen, jolla oli lapsikin. Hän pääsi bussissa aina lastenlipulla. Tapasin hänet hiljan hänen olleessaan nelikymppinen, ja kyllä aika oli tämänkin naisen kohdalla tehnyt tehtävänsä.
 
Mulla oli opiskelukaverina reilu parikymppinen nainen, jolla oli lapsikin. Hän pääsi bussissa aina lastenlipulla. Tapasin hänet hiljan hänen olleessaan nelikymppinen, ja kyllä aika oli tämänkin naisen kohdalla tehnyt tehtävänsä.
Mutta yleensä joka toinen parikymppinen näyttää aika lapselta. Paitsi ei ehkä enää, nykyään teinit näyttävät ihan kuin ikä olisi enemmän kuin 16 vuotta. Mun äiti on kans sellainen kun hän on ollut 50 vuotias kaikki luulivat että hän on korkeintaan 30 vuotias ja nyt hän on 65 ja monet luulevat 4kymppiseksi. Jotkut näyttävät alle 20v vanhoilta ja jotkut taas säilyvät ja välillä käy niin että vaikka tuntu säilyvät niin muutaman vuoden päästä voi tapahtua aika isokin muutos. Minulla on kans kaveri joka on nyt 27 vuotias, ei ole mikään kaveri edes vain tuttu, se oli vielä 20 vuotiana ihan kuin lapsi, nyt hän itse on saanut 2 lasta ja ei voi millään antaa 27, en tiedä miten noin nopeasti ihminen olisi voinut rupsahta, kun hänelle voi antaa jopa 45, mutta ei mitenkään 27 mitä hän on. Yks tuttu sitten taas 53 vuotias ja ei voi millään uskoa että 53 se on, kun hän on oikeasti kuin teini. Mutta uskon tervellinen elämä, tanssiminen mikä pitää kropan kuurissa ja kaikki maailman hoidot mitä se tekee, silikonit ym... mistä syystä se on niin nuorekas, ei edes yhtään ryppyä ole
 
vierailija
Eka kuva oli niin ylivalottunut että siitä huona sanoa mitään, mutta tokasta kuvasta päätellen olet kyllä aika lapsukaisen näköinen, mä olisin veikannut 19-22v sen perusteella.
Mutta nauti, itseltänikin kysyttiin 41-vuotiaana paperit alkossa sekä baarissa, eik' kyllä haitannut yhtään. Nykyään 45-vuotiaana minua veikataan 27-33v ikäiseksi ja olen kyllä ihan helvatin tyytyväinen :) Vanhan näköinen ehtii sit vielä olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Ylipaino vanhentaa aina olisi ikä 15 v tai 60
Ei se aina vanhenna, ärsyttävää tuollainen yleistäminen. Itse olen reilusti ylipainoinen ja monta kertaa mua on luultu useamman vuoden nuoremmaksi. Tiedän muitankin ylipainoisia jotka näyttävät nuoremmilta kuin ovat. Vastaavasti normaalipainoinen voi olla vanhemman näköinen. Ei paino yksin kerro sitä minkä ikäiseltä ihminen näyttää.
 
vierailija
Mutta yleensä joka toinen parikymppinen näyttää aika lapselta. Paitsi ei ehkä enää, nykyään teinit näyttävät ihan kuin ikä olisi enemmän kuin 16 vuotta. Mun äiti on kans sellainen kun hän on ollut 50 vuotias kaikki luulivat että hän on korkeintaan 30 vuotias ja nyt hän on 65 ja monet luulevat 4kymppiseksi. Jotkut näyttävät alle 20v vanhoilta ja jotkut taas säilyvät ja välillä käy niin että vaikka tuntu säilyvät niin muutaman vuoden päästä voi tapahtua aika isokin muutos. Minulla on kans kaveri joka on nyt 27 vuotias, ei ole mikään kaveri edes vain tuttu, se oli vielä 20 vuotiana ihan kuin lapsi, nyt hän itse on saanut 2 lasta ja ei voi millään antaa 27, en tiedä miten noin nopeasti ihminen olisi voinut rupsahta, kun hänelle voi antaa jopa 45, mutta ei mitenkään 27 mitä hän on. Yks tuttu sitten taas 53 vuotias ja ei voi millään uskoa että 53 se on, kun hän on oikeasti kuin teini. Mutta uskon tervellinen elämä, tanssiminen mikä pitää kropan kuurissa ja kaikki maailman hoidot mitä se tekee, silikonit ym... mistä syystä se on niin nuorekas, ei edes yhtään ryppyä ole
Naisten elämä on kyllä vaikeaa. Mitä laihempi/timmimpi on, sitä nuoremman näköinen kroppa. Mutta mitä laihempi/timmimpi kroppa, sen aikaisemmin tulee ryppyjä. Ikinä ei voi onnistua :)
 
vierailija
No mutta sehän on toisalta hienoa :D. Vaikka 35v on vielä nuori. Minua vain huvittaa että teiniksi monet luulevat tai sitten monet monet ja monet vitsailevat vain.
Eikös keski-ikä ala 38-vuotiaana, joten ei tuo 35 nyt enää mikään NUORI ole...
Ja omalla koodalla olen ainakin törmännyt siihe, että kun käyttäytyy vähän riehakkaammin ja/tai lapset reuhkaavat sivullisten mielestä liikaa, niin ihmiset kommentoivat ja vitsailevat, miten "siinä lapsi kasvattaa lasta". Ja olen siis itse 30-v, eli ihan "pätevän" ikäinen lasteni äidiksi.
 
Eikös keski-ikä ala 38-vuotiaana, joten ei tuo 35 nyt enää mikään NUORI ole...
Ja omalla koodalla olen ainakin törmännyt siihe, että kun käyttäytyy vähän riehakkaammin ja/tai lapset reuhkaavat sivullisten mielestä liikaa, niin ihmiset kommentoivat ja vitsailevat, miten "siinä lapsi kasvattaa lasta". Ja olen siis itse 30-v, eli ihan "pätevän" ikäinen lasteni äidiksi.
mitä väliä silläkin on... Jokainen kasvattaa miten tahtoo. Mä kyllä riehun lasten kanssa, se on mun tapa ylläpitää läheisyyttä osaltaan. Ei voi mitään jos olen jonkun mielestä liika vanha olemaan lapsenmielinen. Lapset tykkää musta.
 

Yhteistyössä