Taas eilen minusta ajateltiin...

Kehuminen? Itse en ainakaan halua näyttää teininä.
Minusta on kyllä mukavaa olla nuoren näköinen. Mutta ei se minusta silti kehumista ole, koska nuorelta voi näyttää useasta eri syystä. Jotkut saattaa olla vaikka vaan niin epäsiistejä tai epävarman näköisiä että heitä luullaan nuoremmaksi.

Mut jos et jo huomannut, niin monia naisia ärsyttää yli kaiken se, että joku on ikäistään nuoremman näköinen. Moni varmaan tahtoisi myös olla.
 
Minusta on kyllä mukavaa olla nuoren näköinen. Mutta ei se minusta silti kehumista ole, koska nuorelta voi näyttää useasta eri syystä. Jotkut saattaa olla vaikka vaan niin epäsiistejä tai epävarman näköisiä että heitä luullaan nuoremmaksi.

Mut jos et jo huomannut, niin monia naisia ärsyttää yli kaiken se, että joku on ikäistään nuoremman näköinen. Moni varmaan tahtoisi myös olla.
Tietysti on :). Mutta teini ja nuori on kaksi eri asiaa. Teini en halua olla. Minulle annettiin jopa 15 ja 16 vuotta joissakin paikoissa kun olin ilman meikkiä ja urheilu vaatteet päällä. Mutta itse tiedän mitä laihempi olen niin sen enemmän se nuorentaa minut, vaikka tarkoitus pudottaa 7kg vielä ja treenit aina päällä, vielä synnytyksien jälkeen en ole kunnossa tai en ole se mitä haluan, mutta töitä teen sen eteen, silti kun ne pudotan en halua että joku mua sekoittaa että teini olen :D. Nuori saa olla ja olen edelleen nuori mutta en teini, oikeasti kun olin teini en halunut silloinkaan olla se.
 
Vaikka kuinka hyvin voisit niin kyllä aikuisen tunnistaa. Paitsi silloin kun se aikuinen on päättänyt leikkiä teiniä, ja kerää itsetunnolle irtopisteitä "oletpas lapsen näköinen" kommenteista.

Ensikerralla osta vaatteet aikuistenbosastolta. Luovu teinimeikistä niin johan alat aikuiselta näyttää. Ja käyttäydy kuin aikuinen. Siitä se alkaa. Aikuinenkin kun on kaunis. Ei ikiteini
Tuotaaa, onko sulla kaikki kotona :D Ei se tarkoita että käyttäytyy kuin lapsi jos näyttää lapselta :D Itselläni on sisko joka on 29v. Ja aina luullaan paljon nuoremmaksi, eikä aina uskota että hänellä on lapsia, yksi lapsista on jo 13v. Käyttäytyy kuin aikuinen ja pukeutuu kuin aikuinen, mutta on aina ollut lapsenkasvoinen, on alle 155cm pitkä ja hoikka, ei isopyllyinen eikä isotissinen. Itseänikin ulkonäöllisesti luullaan nuoremmaksi.
 
Tietysti on :). Mutta teini ja nuori on kaksi eri asiaa. Teini en halua olla. Minulle annettiin jopa 15 ja 16 vuotta joissakin paikoissa kun olin ilman meikkiä ja urheilu vaatteet päällä. Mutta itse tiedän mitä laihempi olen niin sen enemmän se nuorentaa minut, vaikka tarkoitus pudottaa 7kg vielä ja treenit aina päällä, vielä synnytyksien jälkeen en ole kunnossa tai en ole se mitä haluan, mutta töitä teen sen eteen, silti kun ne pudotan en halua että joku mua sekoittaa että teini olen :D. Nuori saa olla ja olen edelleen nuori mutta en teini, oikeasti kun olin teini en halunut silloinkaan olla se.
No mutta, jotkut teinit on nykyisin tosi vanhan näköisiä.
Ei kannata välittää, kunhan itse on terve ja hyvä olo.
 
No mutta, jotkut teinit on nykyisin tosi vanhan näköisiä.
Ei kannata välittää, kunhan itse on terve ja hyvä olo.
On muuten totta. Vaikka en halua sanoa rumasti mutta aika usein olen nähnyt noin 16 vuotiaita tyttöjä, jotka näytävät ihan kuin olisi ikä aivan jotain muuta. En tiedä millä jotkut ihmiset saa oman kropan ja ihonkin niin huonoon kuntoon vielä noin nuorena.
 
Juu ei mutta haluan vain sanoa että aika monet laittavat itseä huonoon kuntoon. Uskon elämäntavoista on vaikutusta.

Mutta nyt lähden taas, kampamoon ja illalla matkoille :). Pitäisi valmistautua. Mukava päivän jatkoa sinulle Peyote!
 
Hauskaa kampaamoa!

Mun poikaa on useamman kerran luultu aikuiseksi. En tajua, mielestäni hänestä näkee, että on keskenkasvuinen koska kehon mittasuhteet on vielä sellaiset.
Oli joku nainen/tyttö kysynyt tet-jaksolla muilta työntekijöiltä pojan puhelinnumeroa, mutta päättikin sitten ettei haluakaan sitä kun hänelle kerrottiin että poika on vasta 16.

Joskus mua ja poikaa on luultu pariksi. Se on oikeesti karmivaa ja ei ollenkaan kivaa. Jos luultaisiin sisaruksiksi, ei haittaisi niin paljon. Ihmettelen, kun ollaan aika samannäköisiä.
 
vierailija
Ärsyttävää, että aina vaan on naisia, jotka haaskaavat elämänsä tälläiseen itsensä kyttäämiseen.
Tärkeintä on, että on laiha ja näyttää mahdoliisimman nuorelta. Mutta koskaan ei näytetä tarpeeksi nuorilta tai laihoilta. Oma keho on pahin vihollinen.
Ihmettelen aina miksi.
Tämänkö vuoksi naiset taisteli satoja vuosia, että meitä ei pidettäisi kauppatavarana ja esineinä.
 
Ärsyttävää, että aina vaan on naisia, jotka haaskaavat elämänsä tälläiseen itsensä kyttäämiseen.
Tärkeintä on, että on laiha ja näyttää mahdoliisimman nuorelta. Mutta koskaan ei näytetä tarpeeksi nuorilta tai laihoilta. Oma keho on pahin vihollinen.
Ihmettelen aina miksi.
Tämänkö vuoksi naiset taisteli satoja vuosia, että meitä ei pidettäisi kauppatavarana ja esineinä.
Se on ihan totta mitä sanot, sellainen on kauhea rasite.
Ja on tosi vaikeaa olla tyytyväinen omaan kehoon, koska joka paikkaa antaa tietynlaista muottia mihin täytyy mahtua. Jollain tavalla lapsen näköinen aikuinenkaan ei muottiin mahdu. Toisaalta vanhaltakaan ei saisi näyttää eikä saisi olla ilmeitä.
 
vierailija
Pahinta kai on olla vanhemeva lapsen näköinen aikuinen, joka muuttuu suoraan lapsesta vanhukseksi. Ja vielä pahempi jos yhä silti tykkää käyttää niitä lippiksiä ja shortseja.
Sinä se et osaa muusta puhua kuin vanhoista ja nuorista aikuisista ja ikä-asioista ja siitä minkä ikäiseltä joku näyttää. :eek:

Keneen viittaat näillä jatkuvilla kommenteilla vanhan näköisillä mutta lapselta pukeutumisen/tyylin perusteella näyttävältä?
 
Sinä se et osaa muusta puhua kuin vanhoista ja nuorista aikuisista ja ikä-asioista ja siitä minkä ikäiseltä joku näyttää. :eek:

Keneen viittaat näillä jatkuvilla kommenteilla vanhan näköisillä mutta lapselta pukeutumisen/tyylin perusteella näyttävältä?
Lähinnä itseeni. Joillekin se on kova pala että joku aikuinen vaikka pukeutuu teinityyliin. Etenkin sitten kun alkaa vanheta.
 
vierailija
Minusta on kyllä mukavaa olla nuoren näköinen. Mutta ei se minusta silti kehumista ole, koska nuorelta voi näyttää useasta eri syystä. Jotkut saattaa olla vaikka vaan niin epäsiistejä tai epävarman näköisiä että heitä luullaan nuoremmaksi.

Mut jos et jo huomannut, niin monia naisia ärsyttää yli kaiken se, että joku on ikäistään nuoremman näköinen. Moni varmaan tahtoisi myös olla.
Jotenkin luulisin, että lähinnä ärsyttää se, jos joku tekee numeron siitä, että näyttää nuoremmalta kuin on. Vähän sama, kun jos minä menisin leveilemään naapurin huomattavasti pienempituloisille emännille, miten minua usein luullaan rikkaammaksi kuin olen, koska käytän merkkivaatteita ja olen aina laitettu.

Ihmisiä (suomalaisia) ärsyttää kaikenlainen itsensä kehuminen ja itsestä numeron tekeminen.
 
vierailija
Minusta on kyllä mukavaa olla nuoren näköinen. Mutta ei se minusta silti kehumista ole, koska nuorelta voi näyttää useasta eri syystä. Jotkut saattaa olla vaikka vaan niin epäsiistejä tai epävarman näköisiä että heitä luullaan nuoremmaksi.

Mut jos et jo huomannut, niin monia naisia ärsyttää yli kaiken se, että joku on ikäistään nuoremman näköinen. Moni varmaan tahtoisi myös olla.
Tuo on kyllä mielenkiintoinen aihe... riippuu varmaan pitkälti siitä, mitä elämältä haluaa ja millaiset tavoitteet ovat. Itse näytä tosi tyttömäiseltä, vaikka ikää jo on. Ja se on todella iso rasite työssä. Aina kun alkaa vetää uutta projektia, uusien ihmisten kanssa, pitää oikeasti tehdä töitä, että saa porukan oikeasti tekemään niinkuin tahdon.

Eli työelämässä tuosta tyttömäisyydestä on usemmiten vain haittaa, mutta jos tavoitteet ja mielenkiinto suuntautuu johonkin kevyempiin juttuihin, niin varmaan ihan plussaa näyttää hyvältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Tuo on kyllä mielenkiintoinen aihe... riippuu varmaan pitkälti siitä, mitä elämältä haluaa ja millaiset tavoitteet ovat. Itse näytä tosi tyttömäiseltä, vaikka ikää jo on. Ja se on todella iso rasite työssä. Aina kun alkaa vetää uutta projektia, uusien ihmisten kanssa, pitää oikeasti tehdä töitä, että saa porukan oikeasti tekemään niinkuin tahdon.

Eli työelämässä tuosta tyttömäisyydestä on usemmiten vain haittaa, mutta jos tavoitteet ja mielenkiinto suuntautuu johonkin kevyempiin juttuihin, niin varmaan ihan plussaa näyttää hyvältä.
Mulla ei ole koskaan ollut noin mun tyttömäisyyden kanssa.
Kyllä se on se varmuus mikä joko on tai sitten ei (toki sitä saa lisää vuosien vieriessä ja kokemuksien lisääntyessä).

Ihmiset saattavat ensin katsoa ja testata mutta kyllä ne suut menee suppuun kun tyttö ottaa tilanteen haltuun ja ihan kiitettävästi saa kunnioitusta niin miehiltä kuin naisiltakin. En koe, että olisin koskaan joutunut tekemään töitä tyttöyteni takia.
Minulla on työminä, joka on erittäin sanavalmis ja asiantunteva.
Vapaa-ajalla saatan heittäytyä osapuilleen ihan bimboksi (oman mittapuun mukaan).:D

Veikkaan, että sellaiset tyttömäiset tytöt saa osakseen tytöttelyä, joilla ei ole riittävästi auktoriteettia, tai jos puhetyyli/tapa on lapsellinen tms. Vajaat vuorovaikutustaidot voivat myös olla yksi syy.

Eli pitkälti samoja asioita kuin kenellä tahansa jota ei oteta tosissaan.
 

Yhteistyössä